quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heeft ze de plaatselijke IKEA geplunderd?
Nou en?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef UltraR het volgende:
Toch echt veel te veel mensen zo dom geweest om PVV ipv VVD te stemmen. Nu krijgen we straks daardoor Cohen als premier...
Die stond in de peilingen op c.a. 17 zetels. De PVV is nu zelfs het CDA voorbij gestreefd!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn jullie zo in shock van de PVV?
Meestal iets tussen de 60.000 en 65.000.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoeveel stemmen zijn ongeveer nodig voor 1 zetel?
de werkelijke uitslag zal anders zijn.quote:
Ja, en daardoor krijgen we straks Cohen als premier. Geweldig...quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de werkelijke uitslag zal anders zijn.
Kan het me niet voorstellen
lastiger dan verwacht? Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Schuifpui het volgende:
Formatie wordt dus nog lastiger dan verwacht als dit uitkomt.
Mensen schamen zich er voor (en terecht) en zeggen dan dat ze VVD stemmen, maar in het stemhokje doen ze dat toch niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Die stond in de peilingen op c.a. 17 zetels. De PVV is nu zelfs het CDA voorbij gestreefd!
Op de feiten vooruit lopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Halcon het volgende:
31 valt toch tegen voor de VVD. Hopen dat ze net wat meer halen dan de PvdA, anders wordt het zeker een drama de komende 1,5 jaar.
Ik blijf wel even bij de NOSquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
Albayrak op RTL4 voor de liefhebbers
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Arcee het volgende:
Spannend.
Dankzij Wilders zou de VVD dan niet de grootste worden, als dat gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Knallert het volgende:
[..]
Meestal iets tussen de 60.000 en 65.000.
geilquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
Albayrak op RTL4 voor de liefhebbers
vind het wel meevallenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Ludacriss het volgende:
Vind het toch schrikbarend dat zoveel mensen PVV stemmen.
Omdat ze ruim boven de 20 zitten en groter zijn dan de CDAquote:
zapt weer terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
zapt 4**
ze willen het beide van mij
Tja, ik snap ook nooit waarom er zoveel op D66 en GL in totaal wordt gestemd, verschil is er gelukkig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
echt unglaublich hoeveel mensen op PVV stemmen.
Het is een prognose, het wordt dus close. Maar ook met een nipte meerderheid zal deze er niet komen, dan moeten ze wel rond de 80 zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef StephanL het volgende:
PVV-23
VVD-31
CDA-21
-------------
75 zetels, geen meerderheid
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen schamen zich er voor (en terecht) en zeggen dan dat ze VVD stemmen, maar in het stemhokje doen ze dat toch niet.
Als je voor de PVV bent heb je jezelf dan geen dienst bewezen. Dat wordt er helemaal niets van beleid gerealiseerd waar jij je logischerwijs in zou kunnen vinden.quote:
Ik zie deze dramapartij echt niet gauw meedoen als er een coalitie moet worden gevormd. Dus maak je niet drukquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Halcon het volgende:
31 valt toch tegen voor de VVD. Hopen dat ze net wat meer halen dan de PvdA, anders wordt het zeker een drama de komende 1,5 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |