ik ben niet zo'n fan van Frits Wester, dus ik hou het toch liever bij Ned1quote:
TVgids.nl geeft aan dat het gesprek rond 23.00 zal beginnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef Toad het volgende:
21.00 Exitpoll (NOS/ANP/RTL)
En rond 0.00 gesprek tussen de lijsttrekkers olv. Paul Witteman.
nu nog reclame en dan gaat het losquote:
Even opgezocht: Exit-pol RTLquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu nog reclame en dan gaat het los
Ben erg benieuwd naar de exit poll.
Ik ben even kwijt hoe betrouwbaar de exi poll was bij de vorige verkiezingen.
Proostquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef TNA het volgende:
Alcohol om te vieren, alcohol om te vergeten, wat een wondermiddel.
Ik denk dat hij om 1 uur, met 90% van de stemmen geteld en 21 zetels, nog wat harder tegen de wind in gaat fietsen. Een Zeeuw hè.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:30 schreef Toad het volgende:
Vanavond al het afscheid van JP?
NOS zag er beter uit (Exit-pol RTL). Welke bureaus hadden ze toen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Even opgezocht: Exit-pol RTL
Niet erg betrouwbaar zo te zien (SP 30).
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tsk, die paar uurtjes studeren had je wel op een ander moment kunnen doen yo. Dit is een legendarische avond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
spanning ende sensatie, en ik moet studerenhuuuuu
maar ga toch even om 9 uur zitten voor de eerste polls en studeer dan maar tot in de late uurtjes doorwant dit is toch wel ontzettend spannend!
Uit 2006 ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Tsk, die paar uurtjes studeren had je wel op een ander moment kunnen doen yo. Dit is een legendarische avond.
Klopt, maar die het vorige keer bij de NOS deed was een stuk beter dan die het bij RTL deed, dus hopelijk was RTL toen niet synovatequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Smoofie het volgende:
Ze gebruiken nu allebei synovate toch>
Geboren zijn op 10 juni 1992 lijkt me nog net even wat lulliger.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie dat je op vier maanden na nog niet mocht stemmen, dat is flauw.
Ik ben een beetje Frits Wester-moe dus ik kies voor de NOSquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef patrickpsv het volgende:
ik ga ervoor zitten, zit te twijfelen tussen NOS en RTL, toch maar NOS denk ik
Ja he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie dat je op vier maanden na nog niet mocht stemmen, dat is flauw.
misschien beetje zappenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef ThePianoMan het volgende:
Even kijken naar de opzet. Opzet van RTL is best goed.
Bij de vorige TK-verkiezingen was ik ook op 2 weken na 18quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Ik ken ook iemand die gisteren 18 is geworden.
Ik ook. Wat zou hij stemmen? Ik denk PvdA of D66.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Dastan het volgende:
Ik vind die Trip trouwens een beste kerel.
Nee dat was CU.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Havanna toch? Vind ik meer bij de SP passen eigenlijk
Ik dacht er ook al aan. Ik gok op PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ook. Wat zou hij stemmen? Ik denk PvdA of D66.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan. Ik gok op PvdA.
Waarom denkt de NOS toch dat iemand dit iets interesseert?quote:
Frits Wester is een die-hard twitteraar, dus je bent nergens veilig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Same hier. Ik erger mij daar echt aan. RTL4 it is.
Ja, waarom niet gewoon bij hotel Waanders?quote:
Maar dan kan ik Ferry en jullie niet volgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
RTL kijken en zappen naar NOS tijdens de reclamesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef ThePianoMan het volgende:
RTL is zeker beter! dynamischer, NOS is voor oude lullen.
Same hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
reclamesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Nipples het volgende:
[..]
RTL kijken en zappen naar NOS tijdens de reclames
Kunnen we niet even massaal twitteren dat ze daar mee moeten kappen.quote:
Tja, wat wil je. Het is de NOSquote:
Geertje is dan ook een boze manquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef EchoAlpha het volgende:
Wilders is de enige die niet lacht
Die hadden holodesks bij de presidentsverkiezingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen CNN proberen te zijn als je er het geld niet voor hebt.!
Ze komen allemaal in beeld falerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik zap er weer heen en gelijk Cohen in beeld. Hoe objectief ben je dan
hey, toch maar weg bij rtl?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die hadden holodesks bij de presidentsverkiezingen
gast als je nu inzapt zie je pechtoldquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef ThePianoMan het volgende:
#stemmen @nos Yessss Twitter ligt plat. Jammer voor die hondenlul bij NOS.
Klopt. Ik kijk dus naar de NOS.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef ThePianoMan het volgende:
RTL is zeker beter! dynamischer, NOS is voor oude lullen.
Het is een complot van de linkse kerk! Snel, naar de schuilkelders!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
Oh ja het grote linkse complotquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
CNN had een complete Election Center studio ter grote van een aardige loods met een onwerkelijk groot interactief scherm.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die hadden holodesks bij de presidentsverkiezingen
Nog erger, daar krijg je spontaan astma van als je die hoort pratenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Fireblast het volgende:
[..]
gast als je nu inzapt zie je pechtold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |