Wil je een lekker rosebiertje? Mooi kleurtje enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, gratis bier voor mij. Door jullie betaald
Wel leuk btw, waar ik werk hebben ze nu een dubbel feest georganiseerd.quote:
Nee, Heinekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wil je een lekker rosebiertje? Mooi kleurtje enzo.
Corona?????? Dat is mexicaansquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef hoogvlieger het volgende:
wat voor lekker bier heb je in brazil allemaal?
Hoop Corona met citroen
Ja, mijn ego strekt verder dan enkel FOK!quote:
Neu... waarom zou ik?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij emigreren indien PVV, SP SGP oid's aan de macht komt?
Het is hier winter, vrindquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef hoogvlieger het volgende:
als het warm is drink je Corona met citroen en geen heineken
Jeuj.. naja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Soms voel ik mij weer heel arrogant.
Kwam net weer een zwerver langs die vroeg of ik wat te eten voor hem had.
Uit principe weiger ik hen geld te geven, maar eten?.........altijd.
Voor hem een broodje met hampasta gemaakt en het hem gegeven, inclusief een bekertje water.
helaas overkomt mij dit hier vrijwel elke dag
Nederland tegen Denemarken...quote:
Jezus ga je alweer vreemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow mother of lord!! Hold my hand!! [ afbeelding ]
Ooehhh vertrouwensdip in de prille relatie. Je weet wat Stalin vroeger zei: Vertrouwen is goed, controle is beter...quote:
Alleen stalin? Als'k er ooit in RL gezien had dan was ze alleen nog weggekomen met een GPS enkelband...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ooehhh vertrouwensdip in de prille relatie. Je weet wat Stalin vroeger zei: Vertrouwen is goed, controle is beter...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Alleen stalin? Als'k er ooit in RL gezien had dan was ze alleen nog weggekomen met een GPS enkelband...
Brahma-bier!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef hoogvlieger het volgende:
wat voor lekker bier heb je in brazil allemaal?
Hoop Corona met citroen
en dat citroen is alleen maar om het ongedierte eruit te houden. En niet voor de smaakquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef hoogvlieger het volgende:
als het warm is drink je Corona met citroen en geen heineken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |