Dit was pas deel 1!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:12 schreef Igen het volgende:
[..]
leuk1
maar ergens had ik in Amerika toch meer een stoere diesellok dan zo'n simpel wadlopertje verwacht
Zeker leukquote:Op zondag 13 juni 2010 14:12 schreef Igen het volgende:
[..]
leuk1
maar ergens had ik in Amerika toch meer een stoere diesellok dan zo'n simpel wadlopertje verwacht
Zit wat in inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker leuk![]()
![]()
Al had er bij zoveel plaatsnamengeweld toch wel een overzichtskaartje van het land bij gekund
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef KapiteinT het volgende:
Maar wel 8 bakken met banken voor 1,5 en 2,5 persoon. Heb nooit begrepen wat daar het nut van is...
Jij liegtquote:Op zondag 13 juni 2010 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag volgens Somda nog weinig sletjes gezien daar
Wegens werkzaamheden tussen Lage Zwaluwe én tussen Roosendaal en Essen rijdt de benelux nietquote:Op zondag 13 juni 2010 16:07 schreef ReisT het volgende:
De Beneluxdienst is dit weekend gedegradeerd tot binnenlandse Belgische trein, daar hoort vanzelfsprekend ook een aangepaste materieelinzet bij...![]()
[ afbeelding ]
Conclusie: vanaf morgen worden alle omlopen met SLT gereden?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Jij liegt![]()
4 van de 6 omlopen werden met SLT gereden vandaag, zelf gezien![]()
Solo-V'tje 911 werd er als trein 5151 in Dordrecht uitgetrapt, en trein 5146 werd gegarandeerd door SLT-VI 2612 wat een behoorlijke overload was. Hierdoor rijden nu 5/6 omlopen met SLT.
Solo-V 478 was ook actief, maar schijnt ook eruit getrapt te worden vandaag en vervangen te worden door SLT.
Kun je anders even proberen normaal te doen of zo? Dank je.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Jij liegt![]()
4 van de 6 omlopen werden met SLT gereden vandaag, zelf gezien![]()
Nee, want Peterselieman liegt.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je anders even proberen normaal te doen of zo? Dank je.
Die belbus naar Beilen is echt een winner johquote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef Zyron het volgende:
Leuk rondje gisteren Fles, ik woon in Emmen en m'n vriendin in Nieuwegein-Zuid dus ik weet enigszins wat je hebt meegemaakt, haha.
Jup. Alle 6 de omlopen worden dan met SLT gereden.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Conclusie: vanaf morgen worden alle omlopen met SLT gereden?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |