En toch hebben jullie ook maar een matig kutstationnetje met alleen stoptreinenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt tenminste niet in een hoekje van friesland
WTF!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
ROFL: http://www.flickr.com/photos/10678580@N06/4693490296/
Fantastischquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
ROFL: http://www.flickr.com/photos/10678580@N06/4693490296/
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Beste treinkenners,
Iemand enig idee wat er gebeurd rondom station Bergen op Zoom, zeg maar traject Roosendaal-Vlissingen?
Ik zie hier veel meer IC's langkomen dan normaal. Op de NS site bij actuele vertrektijden staan een hoop extra treinen.
Maar geen idee waarvoor dat is?
Maar dat zouden dan toch net zoveel treinen langs BoZ zijn als normaal? Hij zegt dat-ie er meer ziet rijden..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zijn werkzaamheden in België waardoor de Benelux niet rijdt, er rijdt nu 2x per uur een IC van Amsterdam naar Vlissingen die 1x per uur als stoptrein op Roosendaal-Vlissingen rijdt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar dat zouden dan toch net zoveel treinen langs BoZ zijn als normaal? Hij zegt dat-ie er meer ziet rijden..
Met IC bedoelde ik eigenlijk die VIRM treinen. Ik kon ook niet lezen wat er op stond (waar ze heen gingen). Ik zag ze eigenlijk ook alleen maar uit Vlissingen komen, richting Roosendaal, andersom leek normaal te gaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij heeft het over meer IC's, dat klopt wel dus aangezien de stoptrein vandaag ook intercity heet. Al die extra treinen in de Actuele Vertrektijden op de NS-site is een fout in het systeem die vaker voorkomt met zoiets, ze vertrekken namelijk alleemaal op dezelfde tijd
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef Crientj het volgende:
En waarom ligt Utrecht nu plat. ;o
McKinsey heeft zijn werk goed gedaan...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.
Oh, wat schattig, een probleempjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.
Oerolquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Aankomende nacht rijdt er een nachttrein tussen Harlingen Haven en Leeuwarden. Vertrek 0.45u.
Lekker feest gevierd?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, met feestvierende bierlui.
Op zaterdag 12 juni 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
Ik ga nu beginnen met zuipen.
Op zaterdag 12 juni 2010 22:45 schreef Socios het volgende:
Eigenlijk moet je wel bezopen zijn, maar ok... Ben zelf ook nog bezig.
Heb je 'm nog wel gespot?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ging speciaal weg om die trein te spotten.
Tot wanneer en op welk traject is het nog mogelijk om met Mat ´64 te reizen?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef greavy het volgende:
Ik heb gister lekker 290,3 kilometer in een Plan V gereisd![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef greavy het volgende:
Ik heb gister lekker 290,3 kilometer in een Plan V gereisd![]()
Als het klopt zit er nu in de 5100, 16000 en 6000 SLT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Tot wanneer en op welk traject is het nog mogelijk om met Mat ´64 te reizen?
(In verband met planning van een afscheidsrit)
SPOILER: Alle trein met minimaal 1x per week mat'64Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het treinserieoverzicht op spoornieuws.nl: http://www.spoornieuws.nl/index?page=treinseries
Deze heb ik gisteravond geüpdatet met het wijzigingsblad van vandaag. Het materieel wordt alleen genoemd als er minimaal 10% van de treinen in die serie met dat materieel rijdt.
Dat komt dus neer op:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15Serie Soort Materieel Van - Naar
3800 Sneltrein Mat'64 Zwolle - Emmen
4000 Stoptrein Mat'64 / SGMm Rotterdam Centraal - Uitgeest (- Alkmaar)
4400 Stoptrein Mat'64 Den Bosch - Nijmegen
5200 Stoptrein Mat'64 Tilburg West - Eindhoven
6400 Stoptrein Mat'64 Eindhoven - Weert
6800 Stoptrein Mat'64 Roermond - Maastricht Randwijck
6900 Stoptrein Mat'64 Sittard - Heerlen
7400 Sprinter Mat'64 / SGMm Rhenen - Breukelen (- Amsterdam Centraal)
8000 Stoptrein Mat'64 Zwolle - Emmen
9600 Stoptrein Mat'64 Deurne - Den Bosch
14000 Stoptrein Mat'64 / SGMm Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal
14700 Sprinter Mat'64 / SGMm Amsterdam Centraal - Uitgeest
17400 Sprinter Mat'64 / SGMm (Veenendaal Centrum -) Utrecht Centraal - Breukelen
21400 Nachtnet VIRM / Mat'64 Rotterdam Centraal - Eindhoven OF Tilburg - Den Bosch OF Eindhoven - Utrecht
[ Bericht 3% gewijzigd door dennistd op 13-06-2010 12:15:53 ]PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Goed punt, ik ga hem openen in KLBquote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
Volgens mij had je op kosten van de NS een taxi naar vlaardingen kunnen nemen.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Uiteindelijk om 1.09 aangekomen in Amsterdam. Nachttrein naar Rotterdam zou om 1.45 gaan, maar jawel, die had een half uur vertraging en kwam om 2.15 pas opdagen. Vervolgens doodmoe ergens gaan zitten en om 3.15 in Rotterdam aangekomen, waar ik nog 5 euro moest betalen voor de nachtbus terug naar Vlaardingen (terwijl ik in een normaal geval gewoon met de Sprinter kon gaanIs zeker niet terug te vorderen die 5 euro?
). Uiteindelijk om 4.00 thuis
Samenvatting: 22.45 in Amersfoort op het station zijn en 3.15 in Rtd aankomen....
Serieus?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:21 schreef Fixers het volgende:
[..]
Volgens mij had je op kosten van de NS een taxi naar vlaardingen kunnen nemen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heet dan wel geen Dennis, maar het zal tot medio 2011 zijn ongeveer.
Ik meen dat in september de hele ombouw dan afgerond moet zijn. Dan ook vangt men aan met het DD-AR/DDZ
Pics?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef IntercityAPT het volgende:
Gisteren zag ik bij aankomst in Rotterdam een SGMm en een ICM gekreukeld tegen elkaar aan staan. Wat is er gebeurd?
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=7&t=13268&p=286002quote:
Je was sneller geweest als je in Amersfoort een fiets had gejat geleend.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Samenvatting: 22.45 in Amersfoort op het station zijn en 3.15 in Rtd aankomen....
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:58 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=7&t=13268&p=286002
Laat maar, is al een maandje terug. Morgen kom ik er weer langs, als ze er dan nog staan zal ik wat foto's nemen.
Toch altijd wel interessant, dat soort incidentjes. Ik ben benieuwd wat er achteraf met de machinist is gebeurd
leuk1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef Duvel het volgende:
Treinen in Perú en Bolivia, deel 1
Op 22 mei ging ik voor het eerst met de trein in Perú, op weg naar Machi Picchu en wel met PeruRail. Begin dit jaar is er nogal het een en ander overstroomd, waarbij de spoorlijn tussen Cusco en Aguas Calientes (aka Machu Picchu Pueblo) zwaar beschadigd raakte. Er is inmiddels veel hersteld, er zit alleen nog een gat in het spoor tussen Ollantaytambo en Piscacucho. Precies op Ollanta zouden wij op de trein stappen, maar dat werd dus de bus tot Piscacucho.
Hier een plaatje van Ollantaytambo, op de achtergrond de bekende Inca-ruïnes in dit dorp. Het station is voor de brug naar links.
[ afbeelding ]
Om de bussen te kunnen huisvesten, was een tijdelijk station gemaakt in Ollanta. Het stationsnaambord was ook verplaatst, hier een foto. En een foto van het tijdelijke station.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het echte station van Ollantaytambo lag even verderop, als de boel het weer doet, stap je hier op de trein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er stond hier nog wel wat materieel! Gelukkig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verderop nog een werktreintje met wat werklui.
[ afbeelding ]
Er is ook nog concurrentie op dit stuk, het station van INCA RAIL stond aan de overkant van de straat.
[ afbeelding ]
Op station Ollantaytambo wachtten wij geduldig onze bus af, die ons naar Piscacucho bracht. Wat wij daar zagen, dat komt in deel 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |