WTF!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
ROFL: http://www.flickr.com/photos/10678580@N06/4693490296/
Fantastischquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
ROFL: http://www.flickr.com/photos/10678580@N06/4693490296/
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Beste treinkenners,
Iemand enig idee wat er gebeurd rondom station Bergen op Zoom, zeg maar traject Roosendaal-Vlissingen?
Ik zie hier veel meer IC's langkomen dan normaal. Op de NS site bij actuele vertrektijden staan een hoop extra treinen.
Maar geen idee waarvoor dat is?
Maar dat zouden dan toch net zoveel treinen langs BoZ zijn als normaal? Hij zegt dat-ie er meer ziet rijden..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zijn werkzaamheden in België waardoor de Benelux niet rijdt, er rijdt nu 2x per uur een IC van Amsterdam naar Vlissingen die 1x per uur als stoptrein op Roosendaal-Vlissingen rijdt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar dat zouden dan toch net zoveel treinen langs BoZ zijn als normaal? Hij zegt dat-ie er meer ziet rijden..
Met IC bedoelde ik eigenlijk die VIRM treinen. Ik kon ook niet lezen wat er op stond (waar ze heen gingen). Ik zag ze eigenlijk ook alleen maar uit Vlissingen komen, richting Roosendaal, andersom leek normaal te gaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij heeft het over meer IC's, dat klopt wel dus aangezien de stoptrein vandaag ook intercity heet. Al die extra treinen in de Actuele Vertrektijden op de NS-site is een fout in het systeem die vaker voorkomt met zoiets, ze vertrekken namelijk alleemaal op dezelfde tijd
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef Crientj het volgende:
En waarom ligt Utrecht nu plat. ;o
McKinsey heeft zijn werk goed gedaan...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.
Oh, wat schattig, een probleempjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn opeens een hele hoop wissels die niet meer doen wat ze moeten doen. Ik gok op een probleempje in de beveiligingsapparatuur ofzo.
Oerolquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Aankomende nacht rijdt er een nachttrein tussen Harlingen Haven en Leeuwarden. Vertrek 0.45u.
Lekker feest gevierd?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, met feestvierende bierlui.
Op zaterdag 12 juni 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
Ik ga nu beginnen met zuipen.
Op zaterdag 12 juni 2010 22:45 schreef Socios het volgende:
Eigenlijk moet je wel bezopen zijn, maar ok... Ben zelf ook nog bezig.
Heb je 'm nog wel gespot?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ging speciaal weg om die trein te spotten.
Tot wanneer en op welk traject is het nog mogelijk om met Mat ´64 te reizen?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef greavy het volgende:
Ik heb gister lekker 290,3 kilometer in een Plan V gereisd![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef greavy het volgende:
Ik heb gister lekker 290,3 kilometer in een Plan V gereisd![]()
Als het klopt zit er nu in de 5100, 16000 en 6000 SLT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Tot wanneer en op welk traject is het nog mogelijk om met Mat ´64 te reizen?
(In verband met planning van een afscheidsrit)
SPOILER: Alle trein met minimaal 1x per week mat'64Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het treinserieoverzicht op spoornieuws.nl: http://www.spoornieuws.nl/index?page=treinseries
Deze heb ik gisteravond geüpdatet met het wijzigingsblad van vandaag. Het materieel wordt alleen genoemd als er minimaal 10% van de treinen in die serie met dat materieel rijdt.
Dat komt dus neer op:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15Serie Soort Materieel Van - Naar
3800 Sneltrein Mat'64 Zwolle - Emmen
4000 Stoptrein Mat'64 / SGMm Rotterdam Centraal - Uitgeest (- Alkmaar)
4400 Stoptrein Mat'64 Den Bosch - Nijmegen
5200 Stoptrein Mat'64 Tilburg West - Eindhoven
6400 Stoptrein Mat'64 Eindhoven - Weert
6800 Stoptrein Mat'64 Roermond - Maastricht Randwijck
6900 Stoptrein Mat'64 Sittard - Heerlen
7400 Sprinter Mat'64 / SGMm Rhenen - Breukelen (- Amsterdam Centraal)
8000 Stoptrein Mat'64 Zwolle - Emmen
9600 Stoptrein Mat'64 Deurne - Den Bosch
14000 Stoptrein Mat'64 / SGMm Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal
14700 Sprinter Mat'64 / SGMm Amsterdam Centraal - Uitgeest
17400 Sprinter Mat'64 / SGMm (Veenendaal Centrum -) Utrecht Centraal - Breukelen
21400 Nachtnet VIRM / Mat'64 Rotterdam Centraal - Eindhoven OF Tilburg - Den Bosch OF Eindhoven - Utrecht
[ Bericht 3% gewijzigd door dennistd op 13-06-2010 12:15:53 ]PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |