En ook die mogen we laten wachten, mocht dat nuttig zijn. Maar goede aansluitingen heeft die trein natuurlijk normaal niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
Enige uitzondering is de sneltrein tussen Leeuwarden en Groningen die overal buiten valt.
Wel binnen Deutsche Bahn zelf. Harlingen/ Sneek - Groningen met prachtige aansluiting op de Sneltrein te Leeuwarden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En ook die mogen we laten wachten, mocht dat nuttig zijn. Maar goede aansluitingen heeft die trein natuurlijk normaal niet.
Het grapje is nu wel weer leuk geweest.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel binnen Deutsche Bahn zelf. Harlingen/ Sneek - Groningen met prachtige aansluiting op de Sneltrein te Leeuwarden.
"Arriva" deelde vandaag strandballen uit op station Leeuwarden. Ik zeg "Er moet Deutsche Bahn opstaan". Keken ze me schaapachtig aan: "Dolce & Gabbana?", ik "quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Duvel het volgende:
Het grapje is nu wel weer leuk geweest.
Ze vroegen nog niet naar je Ausweis dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
"Arriva" deelde vandaag strandballen uit op station Leeuwarden. Ik zeg "Er moet Deutsche Bahn opstaan". Keken ze me schaapachtig aan: "Dolce & Gabbana?", ik ", nee DEUTSCHE BAHN, jullie zijn overgenomen", zij: "Heb je wel ingecheckt met je OV-Chipkaart?", ik: "NEE, IK REIS MET GEWONE TREINKAARTJES"
Toen was ik er wel klaar mee en ben ik in de trein gestapt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze vroegen nog niet naar je Ausweis dus.
Schaffner erbij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ach ja, Socios wil graag Duits spreken
De verraaierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach ja, Socios wil graag Duits spreken
Treinkaartjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
"Arriva" deelde vandaag strandballen uit op station Leeuwarden. Ik zeg "Er moet Deutsche Bahn opstaan". Keken ze me schaapachtig aan: "Dolce & Gabbana?", ik ", nee DEUTSCHE BAHN, jullie zijn overgenomen", zij: "Heb je wel ingecheckt met je OV-Chipkaart?", ik: "NEE, IK REIS MET GEWONE TREINKAARTJES"
Toen was ik er wel klaar mee en ben ik in de trein gestapt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het grapje is nu wel weer leuk geweest.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Ireyon het volgende:
Treinkaartjes_!
Reis toch gewoon op saldo met de OV-Chipkaart!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Cool!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga morgen naar Schiphol treinen
Reden er vroegâh niet rechtstreekse treinen van Duitsland naar Harlingen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:28 schreef Socios het volgende:
Ik dacht meer aan rechtstreekse sneltreinen Leeuwarden - Harlingen. In de dienstregeling past dat net. Vandaag ook zowel op Dronrijp als Harlingen gekruisd met andere treinen.
Ja overmorgen gaat het open, ik zal eens kijken wanneer ik er tijd voor heb. Kom dan meteen langs Maarheeze trouwensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:38 schreef bork het volgende:
Fles, je mag weer de baan op , vandaag bordjes Heerlen Woonboulevard gezien, het station was nog niet echt af zo als ik het kon beoordelen.
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Reden er vroegâh niet rechtstreekse treinen van Duitsland naar Harlingen?
Klopt ja, vanuit Emmerich.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Reden er vroegâh niet rechtstreekse treinen van Duitsland naar Harlingen?
Niet spotten met Frieslandquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt tenminste niet in een hoekje van friesland
dudequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Niet spotten met Friesland![]()
Friesland is gewoon beter dan de rest![]()
En de Noordelijke Nevenlijnen vind ik alsnog mooie lijntjes, waar ik met plezier kom![]()
Heuvellandlijn is ook mooi, ja.
En toch hebben jullie ook maar een matig kutstationnetje met alleen stoptreinenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt tenminste niet in een hoekje van friesland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |