Jij houdt er dus wel van om 3-4 minuten voor Jan met de korte achternaam voor een gesloten overweg te staan?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef citywok het volgende:
[..]
Ga eens standaard doen dan, het zaakje is nu ingesteld op wadloper-mode. Nu remmen ze weet ik hoever van tevoren enorm af om dan met zo'n sukkelgangetje richting station te rollen. Dat moet toch sneller kunnen
.
Nuttige bijdragequote:
Hou je bek meneer Koper, ik had vroeger een elektrische Lego trein die ik expres ging laten ontsporen, echt tovfv was datquote:
Ja, ik legde toen die poppetje op de rails sensowquote:Op maandag 14 juni 2010 19:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gingen die mensen toen dood ensow? Whahah.:D
Dat dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Jij houdt er dus wel van om 3-4 minuten voor Jan met de korte achternaam voor een gesloten overweg te staan?
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik legde toen die poppetje op de rails sensow![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is sgmm ?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef RubenK het volgende:
Wat doet al dat sgmm hier op de stoptrein utrecht c - breda v.v.is er dan niks meer heilig?
Hoezo is de overweg langer dicht als je sneller rijdt dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Jij houdt er dus wel van om 3-4 minuten voor Jan met de korte achternaam voor een gesloten overweg te staan?
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo is de overweg langer dicht als je sneller rijdt dan?
Gemoderniseerd StadsGewestelijk Materieelquote:Op maandag 14 juni 2010 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is sgmm ?
Neen. Sinds het wijzigingsblad van 13 juni is al het Mat '64 verdwenen uit de 13600.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef RubenK het volgende:
Wat doet al dat sgmm hier op de stoptrein utrecht c - breda v.v.is er dan niks meer heilig?
quote:Defecte trein Vlaardingen C
De beperkingen als gevolg van een defecte trein tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Strand zijn voorbij.
Het treinverkeer tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Strand is volledig hervat.
Het is gewoon een kale oncomfortabele kuttrein. Ik zou er ook best 1 willen slopen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er al een soort notoir zwaktepunt bij die SLT bekend? Of is het steeds weer iets anders?
Ik op iets meer dan 1 kilometer en hoor ze bijna nooit, eigenlijk alleen bij harde noordwestenwind, ik hoor wel elke stoomfluit in de omtrek maar ben dan te laatquote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Koplopers hebben best veel lawaai. Als het rustig is kan ik bij mijn ouders er vaak wel eentje horen als ik op de slaapkamer uit het raam hang en dan is het spoor toch ook hemelsbreed op 4 kilometer afstand van me. (zitten door de landerijen weinig huizen tussen, dat wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |