Is idd onmogelijk gebleken vermits elk TRU-topic bezoedeld is met jouw nonsens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef _Led_ het volgende:
Neuh, net zoals je al 3 jaar niet meer op me zou reageren
Dan nog kun je er voor kiezen om er niet op te reageren toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is idd onmogelijk gebleken vermits elk TRU-topic bezoedeld is met jouw nonsens.
Als ik hier niet zou posten, dan hadden jullie wel iemand anders om op een dergelijke manier te behandelen. Verder vind ik het knap dat jij aan de hand van een feit dat 1.5 jaar geleden actueel was, dergelijke insinuaties durft te maken. Daarbij ben jij degene die met dergelijke persoonlijke zaken komt, wat dan ook weinig te maken heeft met de discussies waarin wij ons bevinden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef _Led_ het volgende:
Onzin, die foto is 1x 5 seconden online geweest in een ouwehoer-topic, daar is een ban voor uitgedeeld, klaar.
Over je werkeloosheid hebben we wel weet want daar heb je zelf notabene over gepost,
en we hebben van de week in NWS een discussie gehad waarin ik aanhaalde dat het feit dat jij niet vond dat mensen beloond hoeven te worden voor hun werk er misschien juist mee te maken had dat je zelf niet werkt en dus het gevoel niet kent.
Je gooit nou een hoop verschillende discussies, zaken en subfora op 1 grote hoop die als voornaamste kenmerk jouw input en eigen uitlatingen hebben
En maar zeuren dat andere mensen zo gemeen zijn, boehoehoehoe, terwijl het enige dat jij doet zielige oneliners plaatsen isquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is idd onmogelijk gebleken vermits elk TRU-topic bezoedeld is met jouw nonsens.
Tja mss daarom dat ik minder in topics post en meer in FB zeker, zoals jij zo steeds mooi weet op te merken ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Flammie het volgende:
Dan nog kun je er voor kiezen om er niet op te reageren toch?
Daarom zou een handige regel ook zijn:quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dan nog kun je er voor kiezen om er niet op te reageren toch?
Dat is idd een mooiequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zou een handige regel ook zijn:
Als je niets hebt toe te voegen, post dan niet. Ga dan ook niet zomaar iets verzinnen.
O.k., laten we dan het volgende afspreken:quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef mediaconsument het volgende:
Als ik hier niet zou posten, dan hadden jullie wel iemand anders om op een dergelijke manier te behandelen. Verder vind ik het knap dat jij aan de hand van een feit dat 1.5 jaar geleden actueel was, dergelijke insinuaties durft te maken. Daarbij ben jij degene die met dergelijke persoonlijke zaken komt, wat dan ook weinig te maken heeft met de discussies waarin wij ons bevinden.
Vind het dan ook erg eng hoe jij dergelijke zaken bewaart ofzo, net zoals dat je laatst ineens met een huisnummer kwam, wat uiteraard snel werd weggeëdit. Dat nummer had ik toevallig een tijd terug in een ander topic gepost. Oftewel lees jij nu serieus alles door wat ik post?
Dat is een ziekelijke obsessie hoor.
Ah, je bent geupgrade naar helderziende ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als ik hier niet zou posten, dan hadden jullie wel iemand anders om op een dergelijke manier te behandelen.
Prove me wrongquote:Verder vind ik het knap dat jij aan de hand van een feit dat 1.5 jaar geleden actueel was, dergelijke insinuaties te maken.
Ik heb je net laten zien dat het juist heel relevant was voor de discussie.quote:Verder ben jij degene die met dergelijke persoonlijke zaken komt, wat dan ook weinig te maken heeft met de discussies waarin wij ons bevinden.
Kan ik me niet herinneren, maar nee, zo interessant vind ik je absoluut niet.quote:Vind het dan ook erg eng hoe jij dergelijke zaken bewaart ofzo, net zoals dat je laatst ineens met een huisnummer kwam, wat uiteraard snel werd weggeedit. Dat nummer had ik toevallig een tijd terug in het lost topic gepost. Oftewel lees jij nu serieus alles door wat ik post?
nu laat je wederom zien dat je nooit serieus bent en alleen maar wilt bashenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, als aantonen dat iemand zijn hersens niet gebruikt 'kleineren' is wordt discussieren moeilijk.
Als je me daar een reden toe had gegeven had ik dat allang gedaan. Kennelijk wil je me niet te vriend, dus kun je weinig anders dan insinueren. Lijkt me vrij logisch eigenlijk.quote:
Tja, dat was nog geen week geleden. Misschien is dat geheugen van je toch niet zo goed als je denkt, ben blij dat je dan ook een mens bent.quote:Kan ik me niet herinneren, maar nee, zo interessant vind ik je absoluut niet.
Ik ben wel een enorme Google-held, dat wel
Doe op school wat beter je best ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef mediaconsument het volgende:
Verder kan ik het iedereen aanraden om een tijd krap te zitten met geld, die ervaring leert je wat de waarde is van geld en laat je zaken eens van de andere kant zien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Cristal het volgende:
[..]
Doe op school wat beter je best ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die fout heb ik inderdaad gemaakt, echter is dat nu weer een half jaar geleden ofzo. Je kunt je dan ook wel bedenken waarom mensen je eerlijkheid in twijfel gingen trekken. Het eerste topic dat je hier opende was dan ook het opli..ehh paragnosten topic, daarna is het niveau niet bijster veel gestegen volgens mij. Dat valt dus onder de categorie een kerk binnenlopen en roepen dat god een hoax is, dan moet je ook niet raar opkijken als mensen je raar aan gaan kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar mediaconsument, niet zo hypocriet doen hoor. Als jij persoonlijke gegevens van een ander denkt te weten, post je het ook op het forum en/of je pm't het naar andere mensen.
Dat komt omdat die wetenschappelijke kant onze mooie esoterische kant verpest!!!!quote:Nu krijgen in de TRU topics zowel de wetenschappelijke kant als de esoterische kant geen ruimte om uit te groeien tot een mooi topic.
Van mij mag je dat best zeggen, maar dat betekend niet dat al het paranormale direct onzin is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef _Led_ het volgende:
Er mag dus nooit meer gezegd worden dat mensen Char
niet geloven begrijp ik,
Dat ontken ik niet, maar over het algemeen moet je wel in het paranormale geloven, wil je op TRU wat posten vind ik!quote:De meesten van jullie hebben je ook wel eens skeptisch over het een of ander uitgelaten hoor![]()
Half jaar geleden voor het eerst jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef mediaconsument het volgende:
Die fout heb ik inderdaad gemaakt, echter is dat nu weer een half jaar geleden ofzo.
Zoveel mensen zijn dat niet hoor, alleen een klein groepje fanaten en mensen die klakkeloos aannamen wat jij over mij beweerdequote:Je kunt je dan ook wel bedenken waarom mensen je eerlijkheid in twijfel gingen trekken.
Eeeh nee, dat was dit pareltje:quote:Het eerste topic dat je hier opende was dan ook het opli..ehh paragnosten topic,
Och, dat is zo makkelijk te achterhalen en heeft al zo vaak op het forum gestaan. Bovendien gewoon die foto in mijn fotoboek he. Dat ben ikquote:Heb tot op heden overigens ook nog geen informatie gekregen waaruit bleek wie of wat je bent.
Nou hehe, dat werd tijd. Maandenlang heb je erom lopen zeuren dat ik met bewijzen moest komen over mijn identiteit.quote:Dat vind ik eigenlijk ook niet interessant.
Owja, dan was dat het 2de topic ofzo, het was een van de eerste in ieder geval.quote:
Tja, en zo zijn er ook weer heel veel mensen die jouw manier van posten niet aanstaatquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:33 schreef mediaconsument het volgende:
Verder namen die mensen dat niet van mij aan, die vonden allemaal dat jou manier van posten weinig te maken had met TRU.
Nou, heb jij even mazzel dan dat er nieuwe regels komenquote:Kan dan ook weinig zaken van waarde bedenken die je daadwerkelijk hebt toegevoegd aan dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |