abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82623420
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef _Led_ het volgende:
Neuh, net zoals je al 3 jaar niet meer op me zou reageren
Is idd onmogelijk gebleken vermits elk TRU-topic bezoedeld is met jouw nonsens.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82623474
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dan nog kun je er voor kiezen om er niet op te reageren toch?
pi_82623696
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef _Led_ het volgende:
Onzin, die foto is 1x 5 seconden online geweest in een ouwehoer-topic, daar is een ban voor uitgedeeld, klaar.
Over je werkeloosheid hebben we wel weet want daar heb je zelf notabene over gepost,
en we hebben van de week in NWS een discussie gehad waarin ik aanhaalde dat het feit dat jij niet vond dat mensen beloond hoeven te worden voor hun werk er misschien juist mee te maken had dat je zelf niet werkt en dus het gevoel niet kent.

Je gooit nou een hoop verschillende discussies, zaken en subfora op 1 grote hoop die als voornaamste kenmerk jouw input en eigen uitlatingen hebben
Als ik hier niet zou posten, dan hadden jullie wel iemand anders om op een dergelijke manier te behandelen. Verder vind ik het knap dat jij aan de hand van een feit dat 1.5 jaar geleden actueel was, dergelijke insinuaties durft te maken. Daarbij ben jij degene die met dergelijke persoonlijke zaken komt, wat dan ook weinig te maken heeft met de discussies waarin wij ons bevinden.

Vind het dan ook erg eng hoe jij dergelijke zaken bewaart ofzo, net zoals dat je laatst ineens met een huisnummer kwam, wat uiteraard snel werd weggeëdit. Dat nummer had ik toevallig een tijd terug in een ander topic gepost. Oftewel lees jij nu serieus alles door wat ik post?

Dat is een ziekelijke obsessie hoor.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:46:35 #154
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82623714
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En maar zeuren dat andere mensen zo gemeen zijn, boehoehoehoe, terwijl het enige dat jij doet zielige oneliners plaatsen is
Je bent gewoon bang om na te denken
zzz
pi_82623829
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Flammie het volgende:
Tja mss daarom dat ik minder in topics post en meer in FB zeker, zoals jij zo steeds mooi weet op te merken ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82623917
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Flammie het volgende:

[..]

Daarom zou een handige regel ook zijn:

Als je niets hebt toe te voegen, post dan niet. Ga dan ook niet zomaar iets verzinnen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82624022
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom zou een handige regel ook zijn:

Als je niets hebt toe te voegen, post dan niet. Ga dan ook niet zomaar iets verzinnen.
Dat is idd een mooie
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:57:13 #158
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82624289
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef mediaconsument het volgende:
Als ik hier niet zou posten, dan hadden jullie wel iemand anders om op een dergelijke manier te behandelen. Verder vind ik het knap dat jij aan de hand van een feit dat 1.5 jaar geleden actueel was, dergelijke insinuaties durft te maken. Daarbij ben jij degene die met dergelijke persoonlijke zaken komt, wat dan ook weinig te maken heeft met de discussies waarin wij ons bevinden.

Vind het dan ook erg eng hoe jij dergelijke zaken bewaart ofzo, net zoals dat je laatst ineens met een huisnummer kwam, wat uiteraard snel werd weggeëdit. Dat nummer had ik toevallig een tijd terug in een ander topic gepost. Oftewel lees jij nu serieus alles door wat ik post?

Dat is een ziekelijke obsessie hoor.
O.k., laten we dan het volgende afspreken:

Mediaconsument is hard het werk en dus niet werkloos en _Led_ steelt geen geld van zijn baas door in de baas z'n tijd te posten. O.k.?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:01:34 #159
31101 _Led_
pi_82624523
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als ik hier niet zou posten, dan hadden jullie wel iemand anders om op een dergelijke manier te behandelen.
Ah, je bent geupgrade naar helderziende ?
quote:
Verder vind ik het knap dat jij aan de hand van een feit dat 1.5 jaar geleden actueel was, dergelijke insinuaties te maken.
Prove me wrong
quote:
Verder ben jij degene die met dergelijke persoonlijke zaken komt, wat dan ook weinig te maken heeft met de discussies waarin wij ons bevinden.
Ik heb je net laten zien dat het juist heel relevant was voor de discussie.
Als jij geen relatie ziet tussen iemands werkeloosheid en het feit dat hij het onbelangrijk vindt of mensen voor hun werk beloond worden ben je waarschijnlijk een van de weinigen.
quote:
Vind het dan ook erg eng hoe jij dergelijke zaken bewaart ofzo, net zoals dat je laatst ineens met een huisnummer kwam, wat uiteraard snel werd weggeedit. Dat nummer had ik toevallig een tijd terug in het lost topic gepost. Oftewel lees jij nu serieus alles door wat ik post?
Kan ik me niet herinneren, maar nee, zo interessant vind ik je absoluut niet.
Ik ben wel een enorme Google-held, dat wel
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:03:58 #160
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_82624681
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Mja, als aantonen dat iemand zijn hersens niet gebruikt 'kleineren' is wordt discussieren moeilijk.
nu laat je wederom zien dat je nooit serieus bent en alleen maar wilt bashen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:04:29 #161
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82624711
Maar mediaconsument, niet zo hypocriet doen hoor. Als jij persoonlijke gegevens van een ander denkt te weten, post je het ook op het forum en/of je pm't het naar andere mensen .
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:08:43 #162
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82624940
Kunnen we weer on-topic gaan?
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_82625032
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef _Led_ het volgende:

Prove me wrong
Als je me daar een reden toe had gegeven had ik dat allang gedaan. Kennelijk wil je me niet te vriend, dus kun je weinig anders dan insinueren. Lijkt me vrij logisch eigenlijk.

Verder kan ik het iedereen aanraden om een tijd krap te zitten met geld, die ervaring leert je wat de waarde is van geld en laat je zaken eens van de andere kant zien.
quote:
Kan ik me niet herinneren, maar nee, zo interessant vind ik je absoluut niet.
Ik ben wel een enorme Google-held, dat wel
Tja, dat was nog geen week geleden. Misschien is dat geheugen van je toch niet zo goed als je denkt, ben blij dat je dan ook een mens bent.

Dat haalt niet eng dat ik dergelijk gedrag eng vind, zou er ook geen reden voor kunnen bedenken waarom ik gegevens zou willen verzamelen van mensen waar je eigenlijk niets mee van doen hebt anders dan het praten over paranormale en esoterische zaken.
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:11:47 #164
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82625124
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef mediaconsument het volgende:

Verder kan ik het iedereen aanraden om een tijd krap te zitten met geld, die ervaring leert je wat de waarde is van geld en laat je zaken eens van de andere kant zien.
Doe op school wat beter je best ofzo
pi_82625298
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef Cristal het volgende:

[..]

Doe op school wat beter je best ofzo

pi_82625357
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar mediaconsument, niet zo hypocriet doen hoor. Als jij persoonlijke gegevens van een ander denkt te weten, post je het ook op het forum en/of je pm't het naar andere mensen .
Die fout heb ik inderdaad gemaakt, echter is dat nu weer een half jaar geleden ofzo. Je kunt je dan ook wel bedenken waarom mensen je eerlijkheid in twijfel gingen trekken. Het eerste topic dat je hier opende was dan ook het opli..ehh paragnosten topic, daarna is het niveau niet bijster veel gestegen volgens mij. Dat valt dus onder de categorie een kerk binnenlopen en roepen dat god een hoax is, dan moet je ook niet raar opkijken als mensen je raar aan gaan kijken.

Heb tot op heden overigens ook nog geen informatie gekregen waaruit bleek wie of wat je bent. Dat vind ik eigenlijk ook niet interessant.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 17:16:41 #167
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82625397
Het zou gewoon fijn zijn als we weer normaal kunnen posten. Dat er topics gewoon over een onderwerp kunnen gaan zonder dat het weer in een bestaansrecht of Randi topic verzand.
En in mijn ogen betekend dat helemaal niet dat er geen vragen gesteld kunnen worden of dat er niets eens een grapje gemaakt kan worden maar de wetenschappelijke vragen zouden niet steeds echt elk topic moeten overheersen.

En ergens is het ook jammer want ik zou een topic in WFL over bijvoorbeeld hoe en of een geneessteen wetenschappelijk verklaard kan worden best interessant vinden. Nu krijgen in de TRU topics zowel de wetenschappelijke kant als de esoterische kant geen ruimte om uit te groeien tot een mooi topic.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:21:06 #168
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82625627
quote:
Nu krijgen in de TRU topics zowel de wetenschappelijke kant als de esoterische kant geen ruimte om uit te groeien tot een mooi topic.
Dat komt omdat die wetenschappelijke kant onze mooie esoterische kant verpest!!!!
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:24:02 #169
31101 _Led_
pi_82625768
Er mag dus nooit meer gezegd worden dat mensen Char niet geloven begrijp ik,
laat staan dat Robert van den Broeke een google-fout heeft gemaakt ?

De meesten van jullie hebben je ook wel eens skeptisch over het een of ander uitgelaten hoor
zzz
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:27:32 #170
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82625956
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef _Led_ het volgende:
Er mag dus nooit meer gezegd worden dat mensen Char
niet geloven begrijp ik,
Van mij mag je dat best zeggen, maar dat betekend niet dat al het paranormale direct onzin is.
quote:
De meesten van jullie hebben je ook wel eens skeptisch over het een of ander uitgelaten hoor
Dat ontken ik niet, maar over het algemeen moet je wel in het paranormale geloven, wil je op TRU wat posten vind ik!
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:27:53 #171
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82625984
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef mediaconsument het volgende:
Die fout heb ik inderdaad gemaakt, echter is dat nu weer een half jaar geleden ofzo.
Half jaar geleden voor het eerst ja .
quote:
Je kunt je dan ook wel bedenken waarom mensen je eerlijkheid in twijfel gingen trekken.
Zoveel mensen zijn dat niet hoor, alleen een klein groepje fanaten en mensen die klakkeloos aannamen wat jij over mij beweerde .
quote:
Het eerste topic dat je hier opende was dan ook het opli..ehh paragnosten topic,
Eeeh nee, dat was dit pareltje:

Waarom hebben geesten kleren aan?

quote:
Heb tot op heden overigens ook nog geen informatie gekregen waaruit bleek wie of wat je bent.
Och, dat is zo makkelijk te achterhalen en heeft al zo vaak op het forum gestaan. Bovendien gewoon die foto in mijn fotoboek he. Dat ben ik .
quote:
Dat vind ik eigenlijk ook niet interessant.
Nou hehe, dat werd tijd. Maandenlang heb je erom lopen zeuren dat ik met bewijzen moest komen over mijn identiteit.

Dus dan kunnen we nu weer ontopic:

De nieuwe TRU-regels

Heb jij nog aanvullingen op de nieuwe regels, mediaconsument?
pi_82626323
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Owja, dan was dat het 2de topic ofzo, het was een van de eerste in ieder geval.

Verder namen die mensen dat niet van mij aan, die vonden allemaal dat jou manier van posten weinig te maken had met TRU. Kan dan ook weinig zaken van waarde bedenken die je daadwerkelijk hebt toegevoegd aan dit forum.

[ Bericht 7% gewijzigd door mediaconsument op 10-06-2010 17:40:04 ]
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:44:33 #173
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82626874
Ik stel eigenlijk voor om er een gesloten forum van te maken. Selecteer welwillenden, houd een soort "sollicitatiegesprek" en laat ze op basis van hun interesse dan pas toe. Dat maakt het forum ECHT interessant. Houd alle bashers en "pseudo sceptics" buiten de deur. Serieus, deze kant gaat het toch op hoor
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:44:58 #174
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82626895
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:33 schreef mediaconsument het volgende:
Verder namen die mensen dat niet van mij aan, die vonden allemaal dat jou manier van posten weinig te maken had met TRU.
Tja, en zo zijn er ook weer heel veel mensen die jouw manier van posten niet aanstaat .
quote:
Kan dan ook weinig zaken van waarde bedenken die je daadwerkelijk hebt toegevoegd aan dit forum.
Nou, heb jij even mazzel dan dat er nieuwe regels komen . Misschien kun je dan wel pleiten voor de regel:

- Alleen zaken posten waarvan mediaconsument vindt dat het toegevoegde waarde heeft voor dit forum.
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:45:36 #175
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82626928
@ joepiepoepie

Dat is inderdaad een goede.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')