hahaha ik zie een potloodventer voor me die na z'n dood aan vrouwen verschijnt en z'n zaakje laat zien... toch niemand die 'm wat kan makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:01 schreef UncleErnie het volgende:
Het lijkt mij dat als je in geestesverschijning kunt verschijnen, je dat doet in de gedaante waar jij je het makkelijkst in voelt.
Ik bedoel mijn vraag ervan uitgaande dát het écht geesten zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef Hydrogeny het volgende:
Waarom? In dit geval omdat de photoshopper er voor heeft gekozen.
Dat vind ik iets te simpel gesteld en eigenlijk geen antwoord op mijn vraag.quote:Verder heeft UncleErnie wel gelijk lijkt me. Meest bekende kleren ben je ook makkelijk in te herkennen.
en dat is automatisch hetzelfde, aldus jou?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:14 schreef DrDentzz het volgende:
Als je droomt heb je toch vaak ook kleren aan in je droom.
Niet dat dat nut heeft.
Ik heb nooit kleding aan in mijn dromen en alle figuranten in mijn dromen ook niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:14 schreef DrDentzz het volgende:
Als je droomt heb je toch vaak ook kleren aan in je droom.
Niet dat dat nut heeft.
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
en dat is automatisch hetzelfde, aldus jou?
Allicht, want in dromen verwerk je wat je mee hebt gemaakt (meestal gekleed) en als geest verschijn je uiteraard in je mooiste Armani pak. Kwestie van stijl. Maar waarom ruiken geesten dan niet naar een lekker luchtje? Of rijden ze rond in een nieuwe auto? Met een iPod?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Allicht, want in dromen verwerk je wat je mee hebt gemaakt (meestal gekleed) en als geest verschijn je uiteraard in je mooiste Armani pak. Kwestie van stijl. Maar waarom ruiken geesten dan niet naar een lekker luchtje? Of rijden ze rond in een nieuwe auto? Met een iPod?
Die geesten komen natuurlijk allemaal uit de 19e eeuw, toen hadden ze nog geen iPods.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:38 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Allicht, want in dromen verwerk je wat je mee hebt gemaakt (meestal gekleed) en als geest verschijn je uiteraard in je mooiste Armani pak. Kwestie van stijl. Maar waarom ruiken geesten dan niet naar een lekker luchtje? Of rijden ze rond in een nieuwe auto? Met een iPod?
Je geest creëert dan een projectie van jezelf, zodat je waarneembaar bent. Als je geest dat doet, is het logisch dat hij dat in een voor hem gewende verschijning is. Een mens spendeert zijn bewuste leven doorgaans in kleren, dus is het logisch dat je geest daar, na de dood van je fysieke zelf, in de dood mee doorgaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef Hydrogeny het volgende:
Waarom? In dit geval omdat de photoshopper er voor heeft gekozen.
Verder heeft UncleErnie wel gelijk lijkt me. Meest bekende kleren ben je ook makkelijk in te herkennen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
... waarom nemen geesten hun kleding ook in geestvorm mee naar het hiernamaals?
<snip>
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:01 schreef UncleErnie het volgende:
Het lijkt mij dat als je in geestesverschijning kunt verschijnen, je dat doet in de gedaante waar jij je het makkelijkst in voelt.
Dat zeg ik, de geest creëert een projectie van zijn fysieke zelf.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef Metro2005 het volgende:
Uberhaupt is het onzin dat je geesten op die manier ziet zoals op de foto. Een geest heeft geen menselijk lichaam, een geest is een bonk energie en dat kan moeilijk kleding aanhebben. Wel kun je die energie waarnemen en als je geesten ziet is dat omdat die geest een soort menselijke gedaante aanneemt, niet omdat ie er normaal zo uitziet want normaal is het niks fysieks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |