abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:35:06 #251
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_82826940
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:45 schreef YPPY het volgende:
Ik doe ook mee swappen hoor, niks hoogstaands, maar ik wil best wat proberen.
Voor mij hetzelfde misschien dat ik mezelf daarmee weer tot haken kan dwingen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:47:03 #252
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82827385
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:02 schreef Hoothoot het volgende:
Trui, wat ging er mis bij die rechter?

Ik ben dit weekend officieel gestart met block nr 9, ben er alleen niet zo tevreden over, hij ziet er wat rommelig en losjes uit.
[ afbeelding ]
ik vind 'm toch wel mooi hoor!

wat er mis ging? ik had iets te slordig 't patroon gelezen; je moet echt goed opletten om welk rijtje lossen je de volgende toer moet haken. (soms een andere dan de direct voorgaande!) bovendien raakte ik in de war door de benaming van de steken (UK termen) en heb ik stokjes gehaakt waar ik dubbele stokjes moest doen.

leuk YPPY & m@x!

thema vind ik ook prima, lyssa! jouw eerstgenoemde 'zomer' maar doen? of is 1 september daar te laat voor. meet eraanvast knopen vind ik erg leuk, maar het zal vast lastig zijn om een datum te prikken dat iedereen kan. en thuis een pakje krijgen is ook wel erg leuk. kortom: het maakt mij niet uit!
in de haak.
pi_82828533
Zomer lijkt me een prima thema, lekker breed en iedereen kan er een eigen invulling aan geven.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:39:11 #254
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82829378
Lastig zo'n breed thema! Ik wil wel in het lijstje overigens.

En Vicky inderdaad, dat was jij
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:46:51 #255
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82829721
Ik denk dat ik ook maar voorzichtig aanhaak voor de swap.

Ik vind het moeiljk iets in opdracht te maken maar met zo'n omschrijving moet het lukken. Wat is de bedoeling met het budget? Je bent alleen iets kwijt aan wol toch? Is het de bedoeling dat je 1 project maakt?

Spannend
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_82829947
mijsje fantastisch zeg!! Lekker groot!

mmasha ik ben hetzelfde hoor, nog nooit een swap gedaan en vind het dan moeilijk om iets te vinden in dat thema. Maar dat lukt ons wel!

Een meet lijkt me idd wel leuk, maar wss ver voor mij ;-) Maar ik zie het wel of ik kan komen of niet, en anders stuur ik het natuurlijk op!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:54:26 #257
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82830072
Ik ben denk ik ook voor opsturen. Het lijkt me zo leuk zo'n een pakketje te krijgen!

Ik heb al vaak in mijn hoofd hoe ik iets wil hebben en als het er dan niet precies zo uitziet valt het zo tegen. Voor mezelf vind ik dat niet zo erg maar voor een ander wel. Maar met zo'n thema kan je alle kanten uit. Ik heb al wat ideetjes

Mijsje wat is het mooi geworden! Knap dat je hebt volgehouden met dat garen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_82830460
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:12 schreef trui het volgende:
wow saffier, je gaat hard! ik heb vandaag geen haaktijd, mag me zo gaan melden bij de sportdag op school als hulpouder. 's ochtends bij de kleuters, 's middags bij groep 3. tussendoor nog boodschappen en daarna ook nog naar (2x) zwemles! ben nu al moe!

zullen we even een lijstje aanleggen dan van belangstellenden voor de swap-actie? tot dusver gemeld:

lyssa
bubbles
anitrax
trui
lijnloos
mijsje
ilske (misschien?)
troel
inu
stefanieV
ynske
ophelia
Ik wil wel meedoen.
Misschien is het leuk om wel wat van je hobby's/interesses aan te geven, voordat je met een babymuts aankomt voor een kinderloze, om maar iets te noemen
pi_82830503
Ik had trouwens net een klacht ingevuld in het klachtencentrum van paypal, inclusief verzoek om terugbetaling, want ik had vandaag nog steeds geen mail gehad over die haaknaalden
Net voor ik op verzenden klikte, toch nógmaals eens kijken. En:
quote:
Hi Marja,

Apologies for the error, I will post 4 sets by 1st class post.

Regards, Linda.
pi_82838261
Zoo, bijna een heel topic vol leuke gehaakte dingen gemist!
Beetje te druk met de PS3 en m'n nieuwe TV

Maar ben inmiddels wel weer aan het haken; mijn tante is donderdag jarig en zij maakt zelf ook altijd leuke dingetjes van vilt en teddyberen voor verjaardagen, dus ik wil graag iets voor haar haken!
Ik heb voor de cactus uit het boekje van Ana Paula Rimoli gekozen, hoef ik gelukkig niet zoveel in elkaar te zetten

Wat een leuk boek is dat zeg, met die 200 blokken! Ik heb hem ook maar meteen besteld omdat ik ook graag squares wil gaan haken. En ook een boek met 200 ripple patronen.

Leuk idee trouwens, een swap. Ik zou op zich wel mee willen doen, maar er komen nog een paar verjaardagen aan van mensen waar ik ook iets voor wil haken, dus weet niet of ik genoeg tijd heb.
Wanneer is de einddatum?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:18:31 #261
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82838973
yachiru, we hadden 't nu over 1 september als richtdatum.

je kunt via dat anonieme systeem van lootjestrekken wel informatie uitwisselen met je swappartner. op die manier kun je eventueel wat extra vragen stellen aan degene waar je iets voor gaat maken, als je tenminste nog niet genoeg weet van die persoon door bijvoorbeeld d'r postgeschiedenis hier op fok uit te pluizen.

als we het lootjestrek-systeem gebruiken is 't dus trouwens niet zo dat je in paren ruilt, maar dat het systeem alle namen husselt en aan elkaar koppelt, zoals bij sinterklaaslootjes het geval is. vind ik wel leuker ook! en die verzendkosten moeten we dan maar zien als wat meerkosten voor deze hobby, wat mij betreft. naar een meet toereizen kost vaak meer dan een pakketje versturen.

[ Bericht 2% gewijzigd door trui op 15-06-2010 16:25:30 ]
in de haak.
pi_82839551
Aah, 1 september moet wel lukken! Dus ik doe mee!
pi_82839699
Ik heb helemaal geeeeeeen idee wat ik zou kunnen maken, maar voor 1 september zou er wel iets moeten opborrelen zeker Opsturen lijkt me idd het handigste, verzendingskosten neem ik maar voor lief hoor.

Alleen is het mss handig als er iemand is die niet naar het buitenland (BE in mijn geval) wil verzenden, dat er bij zet? Want verzendingskosten zullen wel wat hoger zijn natuurlijk. Moest er iemand zijn die dat liever niet hebt, er bij vermelden ofzo.

B.ertha fijn dat ze opgestuurd worden! Ik hoop dat ze er snel zijn hoor, maar wat heeft ze lang gewacht om te reageren :s
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:38:17 #264
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82840073
dat is inderdaad wel handig om te weten, zijn er nog meer mensen die in 't buitenland wonen? (hihi ik dacht eerst dat BrightEyes had aangegeven dat ze geen zin had om naar het buitenland te versturen, en ik dacht al 'goh helemaal gemist dat die zich hiervoor heeft aangemeld!')
in de haak.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:40:09 #265
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82840169
update van het lijstje:

lyssa
bubbles
anitraX
trui
lijnloos
mijsje
ilske (misschien?)
troel
inu
stefanieV
ynske
ophelia
b.ertha
YPPY
m@x
stephanieV
yachiru
mmascha
saffier

ben ik niemand vergeten?

*vliegt weer verder, op naar zwemles... *
in de haak.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:42:17 #266
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82840258
ik sla de swap even over, klinkt leuk, maar even geen tijd en puf voor...
Kwak
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:45:39 #267
52016 Lyssa
music <3
pi_82843184
Wee! Mijn Crobots en Creepy Cute Crochet zijn binnen!

Nu heb ik teveel keuze wat ik moet maken
pi_82844020
een heel lijstje al zeg! ik heb er zin in! en 1 september is niet te laat voor een zomer-thema, aangezien dat nog "midden" in de zomer is...
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef trui het volgende:
dat is inderdaad wel handig om te weten, zijn er nog meer mensen die in 't buitenland wonen? (hihi ik dacht eerst dat BrightEyes had aangegeven dat ze geen zin had om naar het buitenland te versturen, en ik dacht al 'goh helemaal gemist dat die zich hiervoor heeft aangemeld!')
hihi, dat dacht ik dus ook...
maar ik heb geen problemen met verzenden naar Belgie hoor
en het idee van de website gebruiken om lootjes te husselen vind ik ook helemaal leuk er één of twee dingen bij te zetten qua hobby's vind ik ook niet zo heel gek, moet goedkomen.
bij secret santa hebben we volgens mij voor ongeveer 15euro inclusief verzenden gedaan. dit hoeft natuurlijk niet zoveel te zijn, volgens mij kun je met wat minder ook ver komen wat vinden we van 10 euro tops? (incl. verzenden)
pi_82844148
10 euro is goed voor mij maar wat steek je daar dan in dat veel geld kost? Garen kost op zich toch zoveel niet? Ik heb nog nooit aan een swap meegedaan dus weet helemaal niet hoe het werkt :-)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:10:30 #270
52016 Lyssa
music <3
pi_82844296
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef StefanieV het volgende:
10 euro is goed voor mij maar wat steek je daar dan in dat veel geld kost? Garen kost op zich toch zoveel niet? Ik heb nog nooit aan een swap meegedaan dus weet helemaal niet hoe het werkt :-)
Dat was ook mijn vraag. In Amerikaanse swaps is er altijd een heul pakket met extra wol, leuke freubeltjes om te gebruiken etc. Ik doe het liefste gewoon alleen een haakwerkje. Daar zit garen in, oogjes eventueel vilt, en in mijn geval vulling. Maar ik ben niet zo budgetgebonden, dus t maakt me niet zoveel uit. Lastige is alleen dat ik met amigurumi al snel aan pakketpost zit, hetgeen al 7 euro kost.
pi_82844471
ja, idd... ik weet het niet zo goed waar het allemaal in gaat zitten... wat dat betreft vond ik het ook wel lastig, want inderdaad, ga je voor iets kolossaals, zit je alweer met hogere verzendkosten... maar hou je het klein, dan hou je de verzendkosten ook klein... iemand nog meer suggesties?
pi_82847071
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:10 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dat was ook mijn vraag. In Amerikaanse swaps is er altijd een heul pakket met extra wol, leuke freubeltjes om te gebruiken etc. Ik doe het liefste gewoon alleen een haakwerkje. Daar zit garen in, oogjes eventueel vilt, en in mijn geval vulling. Maar ik ben niet zo budgetgebonden, dus t maakt me niet zoveel uit. Lastige is alleen dat ik met amigurumi al snel aan pakketpost zit, hetgeen al 7 euro kost.
Nee hoor, mijn nijntje bv was gewone post, je moet het gewoon wat platduwen en goed verpakken. Zodra het door een brievenbus kan, is het gewoon briefpost bij ons.. Maar als het al wat groter is, dan wordt het idd pakketpost en als het pakketpost wordt voor mij, dan zit ik al over de 10 euro denk k..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:46:17 #273
52016 Lyssa
music <3
pi_82851657
Mijn tiny turtle is klaar! Wat een gepriel

pi_82851897
Hij is vet schattig!!!
I had a signature once. It was awful.
pi_82852171
Ik post hier niet zo gek vaak maar het lijkt me onwijs leuk om mee te doen aan de swap. Of moet je daar een vaste poster voor zijn?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:06:34 #276
52016 Lyssa
music <3
pi_82852724
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef -Marjo- het volgende:
Ik post hier niet zo gek vaak maar het lijkt me onwijs leuk om mee te doen aan de swap. Of moet je daar een vaste poster voor zijn?
Nee hoor! Als je maar haakt
pi_82853086
Aah, lief schildpadje! Ik zie dat het gezichtje bij jou wel goed gelukt is, bij mij leken de neusgaten meer op oogjes en de oogjes op.. nouja, het gezichtje zag er een beetje vreemd uit, haha

Cactus schiet lekker op! Hoef alleen het potje nog te haken, en het cactusje daar dan in te naaien.
En een leuk bloemetje of strikje erop!

Hmm, ik zou eigenlijk ook niet goed weten hoe je dat moet doen bij zo'n swap..
Ik heb er overigens geen problemen mee om iets naar het buitenland te verzenden hoor!
Op zich vind ik het ook wel een grappig idee om andere dingetjes mee te sturen, al zou ik niet weten wat ik dan moet kopen! Ik wou eigenlijk zeggen, dat iedereen een andere voorkeur heeft qua materiaal, en dat het dan misschien niet erg handig zou zijn, maar toen bedacht ik me dat iedereen natuurlijk ook gewoon op kan geven of ze liever met bijv. katoen of acryl haakt Lekker slim ben ik weer!
Maar goed, alleen een gehaakt iets(je) vind ik ook prima! Ben nu al aan het bedenken in welke van m'n boekjes iets zomers staat! Of misschien probeer ik zelf wel een patroontje te bedenken
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:30:25 #278
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_82854173
Wat een schattige turtle Lyssa

Swap is reuze idee maar ik kan nu niet meedoen.
pi_82854256
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:45 schreef Lyssa het volgende:
Wee! Mijn Crobots en Creepy Cute Crochet zijn binnen!

Nu heb ik teveel keuze wat ik moet maken
Ik ben nu Wheely aan het maken

En ik zie op Ravelry dat Mijsje al goed gezocht heeft naar zomer
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:34:14 #280
52016 Lyssa
music <3
pi_82854413
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef Inu het volgende:

[..]

Tof! ben benieuwd naar het resultaat. Ik moet nog wat kraaltjes enzo aanschaffen om echt leuke crobots te kunnen maken
pi_82854443
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:34 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Tof! ben benieuwd naar het resultaat. Ik moet nog wat kraaltjes enzo aanschaffen om echt leuke crobots te kunnen maken
Die heb ik vandaag bij de Action gehaald Heb alleen nog geen vilt, want ik had geen zin meer in de pipoos...
pi_82855844
Is er iemand hier die me op weg wilt helpen met mijn patroon van Monica Mouse? Het is in US maar ik snap het niet helemaal, het meeste is gemaakt, maar ik zit vast bij het jurkje. Als iemand me kan helpen, dan pm ik het eventueel door? Ik kan al een aantal steken omzetten maar het lukt niet helemaal..
pi_82856622
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef Yachiru het volgende:
Aah, lief schildpadje! Ik zie dat het gezichtje bij jou wel goed gelukt is, bij mij leken de neusgaten meer op oogjes en de oogjes op.. nouja, het gezichtje zag er een beetje vreemd uit, haha

Cactus schiet lekker op! Hoef alleen het potje nog te haken, en het cactusje daar dan in te naaien.
En een leuk bloemetje of strikje erop!

Hmm, ik zou eigenlijk ook niet goed weten hoe je dat moet doen bij zo'n swap..
Ik heb er overigens geen problemen mee om iets naar het buitenland te verzenden hoor!
Op zich vind ik het ook wel een grappig idee om andere dingetjes mee te sturen, al zou ik niet weten wat ik dan moet kopen! Ik wou eigenlijk zeggen, dat iedereen een andere voorkeur heeft qua materiaal, en dat het dan misschien niet erg handig zou zijn, maar toen bedacht ik me dat iedereen natuurlijk ook gewoon op kan geven of ze liever met bijv. katoen of acryl haakt Lekker slim ben ik weer!
Maar goed, alleen een gehaakt iets(je) vind ik ook prima! Ben nu al aan het bedenken in welke van m'n boekjes iets zomers staat! Of misschien probeer ik zelf wel een patroontje te bedenken
Het materiaal maakt toch niet uit, je krijgt toch een eindproduct?
pi_82856971
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef Inu het volgende:

[..]

En ik zie op Ravelry dat Mijsje al goed gezocht heeft naar zomer
dat is ook zo, wat ik queue, kunnen jullie zien...
daar gaat m'n verrassingseffect...
pi_82857243
Als het dingetjes erbij kopen is dan lukt het mij niet om met de Swap mee te doen, alleen wat haken wel. Draad heb ik meestal toch wel in huis. Maar ik ben huisgebonden dus kan helaas niet op stap zomaar.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:15:51 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82857666
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef mijsje het volgende:

[..]

ja, je maakt 't ons nu wel moeilijk om zelf nog met iets origineels te komen...
in de haak.
pi_82858223
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef AnitraX het volgende:
Als het dingetjes erbij kopen is dan lukt het mij niet om met de Swap mee te doen, alleen wat haken wel. Draad heb ik meestal toch wel in huis. Maar ik ben huisgebonden dus kan helaas niet op stap zomaar.
maar dingetjes kopen, dat zou voor mij het kopen van draad zijn. als je dat al hebt, hoef je niet meer de deur uit, maar je moet evengoed rekenen dat dat geld kost... het gaat er niet om dat iedereen meteen van alles erbij gaat kopen los van je project, tenminste, dat dacht ik niet...
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef trui het volgende:

[..]

ja, je maakt 't ons nu wel moeilijk om zelf nog met iets origineels te komen...
sorry...
pi_82860204
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Het materiaal maakt toch niet uit, je krijgt toch een eindproduct?
Naja, ik bedoelde meer, omdat ik hier en daar las dat er eventueel haak spulletjes meegestuurd zouden kunnen worden. Maar misschien had ik dat verkeerd begrepen

Edit: mijn voorkeur gaat overigens uit naar een haaksel opsturen, materialen hebben we allemaal wel
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:58:33 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82860697
ja, dat vind ik ook voldoende (en leuk genoeg!) hoor. ik denk wel dat je met 10 euro inclusief verzenden wel aan de lage kant zit, als 't pakketpost is. ik denk eerder dat 't voor mij zoiets zou zijn exclusief verzenden, en dan dus zelf kiezen of je iets maakt dat met de gewone post mee kan of dat het een pakketje moet worden.
in de haak.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:05:12 #290
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82861053
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef mijsje het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me vanmorgen ook. Patronen van projecten maar meteen printen ipv in mijn favorieten zetten.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:07:32 #291
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_82861186
Ik wil ook wel meedoen aan een swap, lijkt me wel leuk om een pakketje met een verrassinkje te ontvangen! Naar België versturen heb ik ook geen problemen.
Count me in!
klerkje
pi_82861369
Ik denk dat 10 euro best redelijk is. Zelfs met pakketpost kun je dan 5 euro (DHL rekent maar 5 euro ipv bijna 7 bij TNT) aan materiaalkosten maken. Dat zijn 2 volledige bollen en oogjes, dat wordt dan al best groot hoor.
pi_82867875
Mij maakt 10 of 15 niet echt uit, ik heb ook nog genoeg materiaal thuis om iets leuks te maken, dus dan is het puur verzendkosten volgens mij... maar goed, dat geldt voor mij, misschien niet voor iedereen...

Als iedereen mij effe een PM-tje doet met zijn/haar emailadres dan ga ik de "lootjes" vast invoeren
Bij lootjestrekken.nl kun je ook aangeven of er mensen zijn die bepaalde mensen niet mogen "trekken" dus dan kunnen we ook het probleem met buitenland uitsluiten als er mensen zijn die persé niet naar Belgie willen versturen. Lootjesschrijven.nl werkt trouwens ook wel handig... ik ga wel es wat uitproberen

Adres van je zelf kun je in het verlanglijstje opgeven, evenals eventuele hobby's.

update van het lijstje:
lyssa
bubbles
anitraX
trui
lijnloos
mijsje
ilske (misschien?)
troel
inu
stefanieV
ynske
ophelia
b.ertha
YPPY
m@x
stephanieV
yachiru
mmascha
saffier
spiegelei
marjo

[ Bericht 8% gewijzigd door Lijnloos op 16-06-2010 07:59:48 ]
pi_82867888
Hé ik sta er 2 keer in, ik doe maar 1 keer mee hoor
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:43:59 #295
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82871766
flauw hoor! (sorry, mijn fout!)
in de haak.
pi_82871976
Ik heb 2 mutsjes/beanies gehaakt die te klein zijn voor een volwassehoofd ... en dat terwijl ik me gehouden heb aan het haakpatroon uit het boek *hip haak werk*
Dus ik dacht, ik wil meer baby beanie/mutsjes maken maar welke leeftijd heeft welke maat , tot 4 jaar.
De mutsjes die ik nu heb gemaakt zijn elk zon 40 centimeters rond.
pi_82872311
laat maar al gevonden - qua breedte
Newborn fits heads up to 14"
3-6 months 14"-16"
6-12 months 16"-18"
12-24 months 18"-19.5"
2T-4T 19.5"-20.5"
5T-preteen 20.5"-21.5"

maar bij de lengte hoe lang moet zon beanie zij in centimeters. Ik heb een beanie van 35-40 centimetrs en het is 13 centimters lang = 9 rijen stokjes en 4 rijen vasten

[ Bericht 6% gewijzigd door EilandjeOnline op 16-06-2010 11:12:25 ]
pi_82875853
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef trui het volgende:
flauw hoor! (sorry, mijn fout!)
Ja erg hé dat ik niet 2 keer mee doe, flauw van me! (hihi is niets, is al opgelost )

Ik ben volop ideeën aan het zoeken en sprokkelen voor de swap hihi
pi_82876056
ik vind de swap ook helemaal leuk! ik ben nu ook dingen aan het opzoeken die ik niet meteen kan laten zien op Ravelry... ik ben benieuwd wiens lootje ik trek...
pi_82876863
Als je een lootjessite gebruikt, dan moet je vaak een verlanglijstje invullen.
Het lijkt mij makkelijk om daar dan je hobby's/interesses in te vullen en je adres. Dan weet ook alleen diegene die je lootje krijgt dat en dan hoef je het niet naar alle deelnemers te sturen. Mee eens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')