quote:Op maandag 14 juni 2010 00:03 schreef Ilske het volgende:
Even snel vanuit Boston:
heb op je gestemd Lijnloos, en vind jouw project ook echt de leukste die erbij zit!
Verder hier 1 wolwinkeltje gevonden, begint het garen daar bij 9 dollar per bol, en ik vond de kleurtjes nog tegenvallen ook.... Zat daar een vrouwtje dat net een paar bollen yak-garen a 40 dollar per bol (!!!!!) had gekocht. Ik was echt flabbergasted! Ze zou voor de grap eens naar de Wibra
moeten, 1 euro
Heb mijn search naar amerikaans garen nog niet opgegeven, bolletjes Debbie Bliss, Red Heart Super Saver of andere
soorten moeten te vinden zijn toch!
Misschien Dan toch even walmart proberen,die hebben zeker de redheart!Ik Koop het hier ook en het is niet duur.zit er vast wel een in de buurt denk ik.
En misschien hebben ze daar ook een micheals,Dan kan je kiezen wat je wilt!
Oh, maar ik wil juist die steekjesquote:Op maandag 14 juni 2010 13:44 schreef kwakz0r het volgende:
@inu: kan het dat je de steekjes minder ziet als je alleen de buitenste lusjes pakt?
Wow supergaaf!!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef Rimketje het volgende:
@Lyssa, Ze zijn leuk zeg!!
@Inu Hij is echt leuk die visjesdeken! Ik zou ook voor de minstblauwe steken gaan denk ik..
Mijn tunisch haakproject is klaar en ligt nu op de strijkplank te drogen om zo weer een beetje goede vorm krijgen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een heel werk en ga denk ik de volgende keer een iets minder ambitieus project starten :p Maar het was wel erg leuk! En veel van geleerd weer
misschien nog het overwegen waard: ik zag net ook nog een leuke andere op attic24, zie hierquote:
nog een overkoepelend thema, of echt helemaal vrij. Sturen we alleen haaksels (vind ik wel het leukst) of een heel pakketje? En als budget 5/10 euro + verzendkosten (of gooien we er meteen een meet aanvast) Om het laagdrempelig te houden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:23 schreef trui het volgende:
ja, zoiets dacht ik? en dan binnen een redelijk budget. wat vinden jullie een acceptabel bedrag?
dat ben ik zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef Saffier het volgende:
Ik ken iemand die ze in elkaar zet met haar tanden (nee,niet ikzelf), dat beschadigd de oogjes niet zoals een tangetje dat doet, maar of het goed is voor je tanden....
wat een schattige boekjes!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef NijntjesUk het volgende:
Zo, dat kussen ziet er strak uit!!!
Ik zit wel vol met vragen vandaag, maar heb er toch nog 1tje.
Is er iemand die deze twee boeken heeft? >
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit me namelijk af te vragen of deze nou (deels) hetzelfde zijn? Ze zijn zo vlak na elkaar uitgekomen, en kan geen inhoudsopgave vinden.. Help?
die ging bij mij de eerste keer ook helemaal mis. heb m nog niet opnieuw geprobeerd...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:39 schreef trui het volgende:
ff tusendoor: zie hier een gelukt en een mislukt exemplaar van een jan eaton block:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |