abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82759973
Ik heb vandaag mijn eerste zelfverzonnen dingetje gemaakt Een hoesje voor mn schaar, haaknaalden, wolnaald en veiligheidsspelden

Gehaakt met 10 en een randje met 4 Ik zal eens kijken of ik straks een foto kan maken
  zondag 13 juni 2010 @ 21:32:42 #177
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82760813
Lyssa, wat een leukerd! Mooi garen heb je gebruikt.

Yppy, ook een mooi dekentje!

Lijnloos, kunnen we elke dag stemmen? Of mag dat maar 1x?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_82760994
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef mmascha het volgende:
Lyssa, wat een leukerd! Mooi garen heb je gebruikt.

Yppy, ook een mooi dekentje!

Lijnloos, kunnen we elke dag stemmen? Of mag dat maar 1x?
ik geloof maar 1x per ip-adres... Helaas.
  zondag 13 juni 2010 @ 21:36:56 #179
52016 Lyssa
music <3
pi_82761081
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

ik geloof maar 1x per ip-adres... Helaas.
Dinsdag op werk ook nog ff stemmen
  zondag 13 juni 2010 @ 21:37:00 #180
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82761085
lijnloos, is 't aangeven van een aantal sterren hetzelfde als stemmen? dan heb ik 't ook gedaan! zo niet, laat nog even weten wat ik wel moet doen om te stemmen.

en 't swap-idee vind ik heel leuk!
in de haak.
  zondag 13 juni 2010 @ 21:43:30 #181
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_82761608
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Lijnloos het volgende:
mijn upje is trouwens opgenomen in de gallery en er kan op gestemd worden:
http://www.happyseamstres(...)ntendo-craft-contest
Current Average: 4.7 / 5 stars
Even gestemd en gequote om je link naar de nieuwe pagina van dit topic te verhuizen. Heel veel succes!
pi_82763844
Tnx allemaal! En trui als je het aantal sterren kiest is dat inderdaad stemmen... Zo heb ik het maar effe genoemd, maar eigenlijk meer rating natuurlijk. De beste 10 ratings worden beoordeeld en daarvan de 3 eerste krijgen een prijs.
Als je te zien krijgt nu wat de current standing/average is, heb je het goed gedaan

lang leve fok, twitter, en andere communicatie tegenwoordig... Zo gaat ie goed
pi_82764166
Oh ja, dat swap idee vind ik ook wel koel! Maak je dan iets voor een ander, maar in opdracht van of meer als secret santa? Ik vind het wel leuk idee en dan de vakantie de tijd (juli + augustus bijvoorbeeld) tijd om te maken en dan 1 september op de bus of zo... ? Ik roep maar iets... Wellicht dat lootjes trekken digitaal werkt voor zoiets? En dan is je verlanglijstje de opdracht die je geeft? Evt adres vermelden?!
Wij gaan over twee weken op vakantie, maar mijn haakbak gaat echt wel mee, plus veel patroontjes en zo!
Hopelijk is mijn boekje er dan zou leuk zijn... Hmm projectje: alle 200 gsjes uit het boek maken!
  zondag 13 juni 2010 @ 22:25:41 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82764978
ik dacht inderdaad aan een soort gehaakt kadootje voor een ander. liefst met veel keuzevrijheid voor degene die 't maakt, gewoon een leuk kleinigheidje. dus niet al tezeer in termen van 'opdracht' wat mij betreft.
in de haak.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:31:06 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82765343
Dat je zelf iets kunt verzinnen vind ik wel fijn, want ik ben ben niet zo goed met haken, dus met een echte 'opdracht' ben ik bang dat het niet lukt.

Heb je 5 sterren gegeven Lijnloos, en de rest meteen wat minder.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 13 juni 2010 @ 22:36:05 #186
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82765633
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, dat swap idee vind ik ook wel koel! Maak je dan iets voor een ander, maar in opdracht van of meer als secret santa? Ik vind het wel leuk idee en dan de vakantie de tijd (juli + augustus bijvoorbeeld) tijd om te maken en dan 1 september op de bus of zo... ? Ik roep maar iets... Wellicht dat lootjes trekken digitaal werkt voor zoiets? En dan is je verlanglijstje de opdracht die je geeft? Evt adres vermelden?!
Wij gaan over twee weken op vakantie, maar mijn haakbak gaat echt wel mee, plus veel patroontjes en zo!
Hopelijk is mijn boekje er dan zou leuk zijn... Hmm projectje: alle 200 gsjes uit het boek maken!
Ik ben dus niet de enige die dat wil. Als je ze een beetje met bij elkaar passende kleuren maakt moet dat een geweldige deken worden!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:39:09 #187
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82765792
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef YPPY het volgende:
Heb je 5 sterren gegeven Lijnloos, en de rest meteen wat minder.
dat heb ik ook gedaan inderdaad, maar hoeveel projecten mag je nou eigenlijk raten? ik vind 't allemaal niet zo duidelijk aangegeven.
in de haak.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:39:47 #188
52016 Lyssa
music <3
pi_82765826
Ik doelde vooral op een swap thema! Zoals ik op Ravelry wel tegen kan. Dus bijvoorbeeld zomer! of vakantie! en dan moet je in jouw eigen stijl en idee iets haken wat daarbij past! Want ik maak alleen maar amigurumi, terwijl iemand anders een kleedje maakt bijv.

Volgens mij kan je wel zo'n Sint lootjes systeem inzetten, die doet het het hele jaar volgens mij. Er is iig genoeg animo. We moeten er dan ook inderdaad genoeg tijd voor geven, maar 1 september vind ik nog wel erg ver weg
  zondag 13 juni 2010 @ 22:43:32 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82766019
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:36 schreef mmascha het volgende:
Ik ben dus niet de enige die dat wil. Als je ze een beetje met bij elkaar passende kleuren maakt moet dat een geweldige deken worden!
ambitieus project! ik ben voor mezelf van plan om er voor een deken of doek een paar uit te kiezen die mooi bij elkaar passen. maar zo'n deken met allemaal verschillende blokken vind ik ook erg leuk, al denk ik dan meer in de richting van iets in 1 kleur, zoals in dit project
in de haak.
pi_82766136
Swap lijkt me leuk, maar ik heb binnenkort wat grote veranderingen qua werk, en ik kan de consequenties nog niet goed overzien, wat timemanagement betreft. Misschien krijg ik het knaldruk en lig ik iedere avond voor Pampus. Dan zijn zulke verplichtingen niet handig...
  zondag 13 juni 2010 @ 22:48:37 #191
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82766229
daarom denk ik dat 1 september best een goede datum is, dan heb je ruim de tijd.
in de haak.
pi_82766746
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef trui het volgende:
daarom denk ik dat 1 september best een goede datum is, dan heb je ruim de tijd.
Ik durf het echt niet aan. Maar ik schrijf me wel vast in voor de kerstswap
  zondag 13 juni 2010 @ 23:03:40 #193
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82766994
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:43 schreef trui het volgende:

[..]

ambitieus project! ik ben voor mezelf van plan om er voor een deken of doek een paar uit te kiezen die mooi bij elkaar passen. maar zo'n deken met allemaal verschillende blokken vind ik ook erg leuk, al denk ik dan meer in de richting van iets in 1 kleur, zoals in dit project
Hmm, dat ziet er al druk genoeg uit. Maar wat is dat gaaf! Ik vind het in wit ook eigenlijk wel heel mooi.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_82768233
Zomervakantie haak Swap is leuk. Je kan zoveel leuke dingen doen, bv verjaardag lijst en dat je dat een bol wol naar de jarige stuurt (doen we met quilten ook met stofjes). Kleurvoorkeuren kan je doorgeven bv.

Ik maak bijna alleen dekentjes, maar kunnen in het mini placemats worden en dan lekkere zomerse kleuren
pi_82769361
even heel snel een berichtje dat ik ook wel mee wil doen aan de swap... leuk idee!
morgen even bijlezen en echt reageren...
pi_82769653
Even snel vanuit Boston:

heb op je gestemd Lijnloos, en vind jouw project ook echt de leukste die erbij zit!

Verder hier 1 wolwinkeltje gevonden, begint het garen daar bij 9 dollar per bol, en ik vond de kleurtjes nog tegenvallen ook.... Zat daar een vrouwtje dat net een paar bollen yak-garen a 40 dollar per bol (!!!!!) had gekocht. Ik was echt flabbergasted! Ze zou voor de grap eens naar de Wibra moeten, 1 euro

Heb mijn search naar amerikaans garen nog niet opgegeven, bolletjes Debbie Bliss, Red Heart Super Saver of andere soorten moeten te vinden zijn toch!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  maandag 14 juni 2010 @ 00:18:02 #197
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82770223
wow, vanuit boston! maar wat een idiote prijzen ilske! waren zeker heel speciale bollen!

succes met je zoektocht, misschien heb je hier nog wat aan?

[ Bericht 23% gewijzigd door trui op 14-06-2010 00:23:32 ]
in de haak.
pi_82770720
Had die blog ook gevonden, de 2e shop in dit lijstje was dicht en die derde was zo uberduur en allemaal saaie kleuren. Misschien dat ik die eerste nog kan vinden, of evt gewoon in een department store. Ik hou jullie op de hoogte en zal thuis proberen weer bij te lezen over de swap etc!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_82774326
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:36 schreef mmascha het volgende:

[..]

Inderdaad... leek mij ook wel tof. En dan gewoon simpele kleuren gebruiken (wit, geel, rood, blauw, groen) zodat je er vast wel wat passend krijgt voor een deken/kussentje. Eventueel ook gewoon meerdere kussens maken uiteindelijk (en eventueel verpatsen), maar wel eerst alle 200 gsjes maken. Ik denk dat dat mijn vakantieproject gaat worden... van de week maar es effe een vakantie-garen-pakket samenstellen en kopen.

Lieve mensen, echt super bedankt voor het stemmen!
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef trui het volgende:

[..]

dat heb ik ook gedaan inderdaad, maar hoeveel projecten mag je nou eigenlijk raten? ik vind 't allemaal niet zo duidelijk aangegeven.
Volgens mij mag je overal waar je op wil stemmen gewoon doen. Alleen maar 1 keer per project. En volgens mij "verdwijnen" er ook af en toe weer projecten, zodat iedereen evenveel tijd heeft om stemmen te verzamelen. Nou ja, we zien het wel... tot nu toe gaat het voortvarend
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef trui het volgende:
Nou inderdaad, het is wel ruim 2 maanden verder, maar dan heeft iedereen ook ruim de tijd. Ook ivm vakanties en zo tussendoor... En dan hoef je je ook geen bult in de rondte te haken om het op tijd af te krijgen (als je een beetje plant).
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:03 schreef Ilske het volgende:
Even snel vanuit Boston:

heb op je gestemd Lijnloos, en vind jouw project ook echt de leukste die erbij zit!

Verder hier 1 wolwinkeltje gevonden, begint het garen daar bij 9 dollar per bol, en ik vond de kleurtjes nog tegenvallen ook.... Zat daar een vrouwtje dat net een paar bollen yak-garen a 40 dollar per bol (!!!!!) had gekocht. Ik was echt flabbergasted! Ze zou voor de grap eens naar de Wibra moeten, 1 euro

Heb mijn search naar amerikaans garen nog niet opgegeven, bolletjes Debbie Bliss, Red Heart Super Saver of andere soorten moeten te vinden zijn toch!
Haken in Boston! Wel jammer dat het garen zo duur is, maar Yak-garen... ben benieuwd hoe dat is (maar voor 40 dollar, laat maar )
  maandag 14 juni 2010 @ 08:22:41 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_82774549
Hier ook gestemd

En swap is leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: