abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2010 @ 12:26:00 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82736671
Nou, na 2 dagen puzzelen ( ) ben ik eruit, denk ik... Het worden toch de diagonalen, anders wordt het erg rommelig nl, en random erdoorheen komen de lila-gsjes.
Trui dankje voor je link, dat is de manier die ik wilde gaanproberen om alles aan elkaar te zetten!

Bertha wat balen dat je niet je hele bestelling hebt binnen gekregen, wat had je allemaal besteld eigenlijk?

Ik heb ook nog een hele mooie taart voorbij zien komen Bij de Blokker of de Xenos hebben ze ook wel taartplateau's, misschien daar nog even kijken?

Ik heb een boekje met 250 haakwerksteken, er staan gs-jes in, randen, verschillende steken en achterin wordt elke steek nog eens uitgebreid beschreven. Patronen staan uitgeschreven én getekend, ik ben er erg blij mee. Het is van marie claire idées, 250 haakwerksteken, ism phildar. Het kostte ¤9.95 en het ISBNnr is; 978-2-84831-081-7. Misschien een tip voor hier?

Trui, je deken is Yppy ik ben haast jaloers dat je de deken irl hebt kunnen bewonderen

Dat blauwe kussen is ook
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 13 juni 2010 @ 12:35:14 #152
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82736979
aww bubbleleg monster is
Kwak
  zondag 13 juni 2010 @ 12:36:30 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82737020
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
aww bubbleleg monster is
Waar staat die?
Ylana
  zondag 13 juni 2010 @ 12:44:51 #154
52016 Lyssa
music <3
pi_82737266
Thanx kwakz0r
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:36 schreef Saffier het volgende:

[..]

Waar staat die?
Laatste post van de vorige pagina

Maar hier issie nog een keer
  zondag 13 juni 2010 @ 13:32:32 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82738921
Wat is zo'n monster toch schattig Lyssa.

Nog beter saffier, ik heb ook de twee levende maaksels van trui bewonderd.
ik vind het grappig, jij met de volgorde van de GS'jes Zo met patroon en de lila wisselend lijkt me een goed idee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82739259
Ik weet nu waarom jullie veel sneller gaan met de dekens dan ik, ik telde alles tig keer na nu ik dat niet doe gaat een rij bijna dubbel zo snel

Wat een leuk bubblelegmonster Lyssa!
pi_82739760
Lyssa die is leuk!!

Hier ligt het haken wat stil, druk bezig met verbouwingen. Ik zou wel Monica Mouse willen afkrijgen tegen zondag, om cadeau te geven. Nuja morgen nog goed werken in de keuken en dan is mijn werk af, is het het werk van de vakmensen ;-)
  zondag 13 juni 2010 @ 14:16:19 #158
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82740670
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:41 schreef AnitraX het volgende:
Ik weet nu waarom jullie veel sneller gaan met de dekens dan ik, ik telde alles tig keer na nu ik dat niet doe gaat een rij bijna dubbel zo snel
wat telde je precies na dan? met die golfjes is 't toch per golfje meteen al wel aardig te zien of 't nog klopt?
in de haak.
  zondag 13 juni 2010 @ 14:23:40 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82741006
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef YPPY het volgende:

ik vind het grappig, jij met de volgorde van de GS'jes Zo met patroon en de lila wisselend lijkt me een goed idee.
haha ik moest echt even denken wat je bedoelde, ik dacht eerst dat je 't over de kussens had.

saffier, volgens mij wordt 't hartstikke mooi! succes met 't aan elkaar zetten. wat iemand anders opperde (weet even niet meer wie), het bovenop aan elkaar haken (met bijvoorbeeld lila) kan ook wel erg mooi zijn. zie mijn blommen-kussen, al zie je 't daar misschien niet zo heel duidelijk omdat het dezelfde kleur is als de buitenste rand van de GS'jes. maar daar heb ik dus hetzelfde gedaan, alleen dan met de slechte kanten tegen elkaar, en vasten in plaats van halve vasten.

ik heb maar weinig gehaakt de afgelopen dagen, ik had nogal wat achterstallig huishouden te doen (he yppy ) en ik was gisteren ook niet helemaal lekker in orde dus ben op tijd m'n bed ingedoken en heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen.
in de haak.
pi_82742258
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:16 schreef trui het volgende:

[..]

wat telde je precies na dan? met die golfjes is 't toch per golfje meteen al wel aardig te zien of 't nog klopt?
was nog al een pietje precies en bleef dan tellen of ik idd wel 4 steken gedaan had
  zondag 13 juni 2010 @ 15:05:46 #161
52016 Lyssa
music <3
pi_82742835
Is het niet leuk om met de dames van Fok een soort van swap te starten? voor haaksels met een thema?
  zondag 13 juni 2010 @ 15:44:21 #162
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82744581
Helemaal gemist Lyssa! Hij is erg leuk zeg
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef YPPY het volgende:

Die 2 levende maaksels wil ik ook nog steeds een keer ontmoeten ja
En ik heb tijd 'over' nu ik thuis zit hè dus ik kan lichtelijk obsessief kijken wat nu het mooiste is al moet ik opletten dat ik niet doorsla Dat haken werkt therapeutisch, had ik eerder moeten ontdekken

Trui wat een gaaf kussen! Leuk die rand zo tussen je gs-sen in. Voor mijn deken vind ik het te druk dat opstaande randje en idd, wat iemand anders opperde om het met lila te doen heb ik gezien maar niet op gereageerd, sorry. Ik denk dat dat ook net te veel wordt, dus ben het aan elkaar aan het zetten met ecru en als het goed is redelijk onzichtbaar.

Ik ben net met Tobias even naar de 'speeltuin' geweest en had mijn gsjes bij me, heb daar de eerste 2 rijen aan elkaar gezet. Leuk dat ik nu weet dat ik het kan en hoe het moet, maar ik moet het weer uithalen heb een fout gemaakt terwijl ik het nog zo gecontroleerd had. Helaas, het aan elkaar zetten gaat dus aan tafel straks.

Anitra tel je dan tijdens het haken ook? Dat doe ik wel steeds en als het niet lijkt te kloppen tel ik het na anders niet. Maar ik heb nog nooit zo'n deken gemaakt hoor!

Lyssa wat bedoel je daarmee precies? Met een swap? Ik wet wel dat ik nu geen tijd heb om met een project mee te doen, eerst moet dit af en als het goed is kan ik me binnenkort gaan uitleven op de kinderkamer
Ylana
  zondag 13 juni 2010 @ 16:00:54 #163
52016 Lyssa
music <3
pi_82745301
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef Saffier het volgende:
Lyssa wat bedoel je daarmee precies? Met een swap? Ik wet wel dat ik nu geen tijd heb om met een project mee te doen, eerst moet dit af en als het goed is kan ik me binnenkort gaan uitleven op de kinderkamer
Nou dat we in opdracht een leuk haaksel (hoeft niet groot) maken voor elkaar met een algemeen thema. Ik ben namelijk nogal doelloos aan het haken xD Dat is niet erg op zich, maar misschien is het wel leuk!
  zondag 13 juni 2010 @ 17:19:33 #164
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82748481
Leuk, swappen! Ik doe wel mee hoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_82749454
Wat een leuke haaksels zie ik weer voorbij komen! Echt super.

Ik ben voor dit jaar lekker klaar met studeren, dus kan 's avonds na het werk weer lekker haken in plaats van in de boeken duiken. Heerlijk. Ben nu begonnen aan een deken met lekker dikke zachte wol en haaknaald 10. Gaat lekker snel zeg!

Dat swappen lijkt me trouwens ook erg leuk. I'm in!
pi_82750970
Saffier ik heb heel nog niet gereageerd op jou lieve dekentje echt knap hoe je dat bedacht heb!
Dat boekje wat je noemde heb ik 3 jaar geleden gekocht en mee leren haken, goed boekje en duidelijke uitleg.
Ik tel tijdens het haken en dus tig keer erna of ik het wel goed heb gedaan.

Swap lijkt me erg leuk!
pi_82751330
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:00 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Nou dat we in opdracht een leuk haaksel (hoeft niet groot) maken voor elkaar met een algemeen thema. Ik ben namelijk nogal doelloos aan het haken xD Dat is niet erg op zich, maar misschien is het wel leuk!
Of of of we doen het met kerst, dan heb je zulke lieve dingen en dan is het een soort van secret santa
pi_82751428
Ik heb 4,5 volledige baan af van mijn deken, dus 27 rijen gehaakt. Gaat goed
Ik zag wel dat ik een aantal rijen terug één steek heb overgeslagen, maar daarvoor ga ik niet terug. Misschien valt het een ongeoefend oog wel helemaal niet op
pi_82752569
Pfff, heb soms te weinig tijd om dingen af te maken waardoor het een te lang project wordt en ik er op een gegeven moment minder zin in krijg.. Gelukkig nog maar 5 rijen van mijn TUnisch haken project en dan issie af

Tot 25 Juni nog even druk met van alles en nog wat, maar daarna lekker genieten van een heerlijke vakantie! En veeeeeeel haken :p

Leuke projecten in de afgelopen tijd gezien hier! Heb te weinig tijd om te reageren.. Sorry! Maar ik zie ze wel allemaal
  zondag 13 juni 2010 @ 19:50:33 #170
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82754574
Met dank aan trui een andere steek voor m'n tweede kussenhoesje. Het ziet er wel heel anders uit dan bij haar.

*OUD heilige*
  zondag 13 juni 2010 @ 20:35:33 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82756824
Wat leuk! Beetje retrokleurtjes of lijkt dat maar zo?
En welke steek is dat nou toch??
Ylana
  zondag 13 juni 2010 @ 20:59:42 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82758624
Het is de larkfootstitch en deze kleurtjes zijn hetzelfde als die van het andere hoesje. Bij elkaar is het best retro inderdaad. Had ik vooraf niet over nagedacht, maar vind het nu wel leuk.
*OUD heilige*
  zondag 13 juni 2010 @ 21:01:03 #173
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82758763
ik vind het er niet zo heel anders uitzien hoor yppy! mooi!

saffier, dat is de 'larksfoot stitch'. karin-aan-de-haak legt 'm hier uit.
er is ook een filmpje met uitleg, misschien nog makkelijker, zie
.
in de haak.
pi_82759603
Mooie dingen weer allemaal hoor! Ik blijf het zo leuk vinden allemaal... Ik word gewoon plaatsvervangend blij van al die werkjes in progress en eindresultaten.

mijn upje is trouwens opgenomen in de gallery en er kan op gestemd worden:
http://www.happyseamstres(...)ntendo-craft-contest

voor wie wil...
en alvast bedankt voor een ieder die dat doet!

[ Bericht 3% gewijzigd door Lijnloos op 13-06-2010 21:15:50 (Oeps, link gaf meteen 5 sterren gestemd. ) ]
  zondag 13 juni 2010 @ 21:19:44 #175
52016 Lyssa
music <3
pi_82759949
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Lijnloos het volgende:
Mooie dingen weer allemaal hoor! Ik blijf het zo leuk vinden allemaal... Ik word gewoon plaatsvervangend blij van al die werkjes in progress en eindresultaten.

mijn upje is trouwens opgenomen in de gallery en er kan op gestemd worden:
http://www.happyseamstres(...)ntendo-craft-contest

voor wie wil...
en alvast bedankt voor een ieder die dat doet!
Gestemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')