Helemaal gemist Lyssa! Hij is erg leuk zeg

quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef YPPY het volgende:Wat is zo'n monster toch schattig Lyssa.

Nog beter saffier, ik heb ook de twee levende maaksels van trui bewonderd.

ik vind het grappig, jij met de volgorde van de GS'jes

Zo met patroon en de lila wisselend lijkt me een goed idee.
Die 2 levende maaksels wil ik ook nog steeds een keer ontmoeten ja

En ik heb tijd 'over' nu ik thuis zit hè

dus ik kan lichtelijk obsessief kijken wat nu het mooiste is

al moet ik opletten dat ik niet doorsla

Dat haken werkt therapeutisch, had ik eerder moeten ontdekken

Trui wat een gaaf kussen! Leuk die rand zo tussen je gs-sen in. Voor mijn deken vind ik het te druk dat opstaande randje en idd, wat iemand anders opperde om het met lila te doen heb ik gezien maar niet op gereageerd, sorry. Ik denk dat dat ook net te veel wordt, dus ben het aan elkaar aan het zetten met ecru en als het goed is redelijk onzichtbaar.
Ik ben net met Tobias even naar de 'speeltuin' geweest en had mijn gsjes bij me, heb daar de eerste 2 rijen aan elkaar gezet. Leuk dat ik nu weet dat ik het kan en hoe het moet, maar ik moet het weer uithalen

heb een fout gemaakt terwijl ik het nog zo gecontroleerd had. Helaas, het aan elkaar zetten gaat dus aan tafel straks.
Anitra tel je dan tijdens het haken ook? Dat doe ik wel steeds en als het niet lijkt te kloppen tel ik het na anders niet. Maar ik heb nog nooit zo'n deken gemaakt hoor!
Lyssa wat bedoel je daarmee precies? Met een swap? Ik wet wel dat ik nu geen tijd heb om met een project mee te doen, eerst moet dit af en als het goed is kan ik me binnenkort gaan uitleven op de kinderkamer
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana