abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:06:34 #276
52016 Lyssa
music <3
pi_82852724
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef -Marjo- het volgende:
Ik post hier niet zo gek vaak maar het lijkt me onwijs leuk om mee te doen aan de swap. Of moet je daar een vaste poster voor zijn?
Nee hoor! Als je maar haakt
pi_82853086
Aah, lief schildpadje! Ik zie dat het gezichtje bij jou wel goed gelukt is, bij mij leken de neusgaten meer op oogjes en de oogjes op.. nouja, het gezichtje zag er een beetje vreemd uit, haha

Cactus schiet lekker op! Hoef alleen het potje nog te haken, en het cactusje daar dan in te naaien.
En een leuk bloemetje of strikje erop!

Hmm, ik zou eigenlijk ook niet goed weten hoe je dat moet doen bij zo'n swap..
Ik heb er overigens geen problemen mee om iets naar het buitenland te verzenden hoor!
Op zich vind ik het ook wel een grappig idee om andere dingetjes mee te sturen, al zou ik niet weten wat ik dan moet kopen! Ik wou eigenlijk zeggen, dat iedereen een andere voorkeur heeft qua materiaal, en dat het dan misschien niet erg handig zou zijn, maar toen bedacht ik me dat iedereen natuurlijk ook gewoon op kan geven of ze liever met bijv. katoen of acryl haakt Lekker slim ben ik weer!
Maar goed, alleen een gehaakt iets(je) vind ik ook prima! Ben nu al aan het bedenken in welke van m'n boekjes iets zomers staat! Of misschien probeer ik zelf wel een patroontje te bedenken
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:30:25 #278
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_82854173
Wat een schattige turtle Lyssa

Swap is reuze idee maar ik kan nu niet meedoen.
pi_82854256
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:45 schreef Lyssa het volgende:
Wee! Mijn Crobots en Creepy Cute Crochet zijn binnen!

Nu heb ik teveel keuze wat ik moet maken
Ik ben nu Wheely aan het maken

En ik zie op Ravelry dat Mijsje al goed gezocht heeft naar zomer
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:34:14 #280
52016 Lyssa
music <3
pi_82854413
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef Inu het volgende:

[..]

Tof! ben benieuwd naar het resultaat. Ik moet nog wat kraaltjes enzo aanschaffen om echt leuke crobots te kunnen maken
pi_82854443
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:34 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Tof! ben benieuwd naar het resultaat. Ik moet nog wat kraaltjes enzo aanschaffen om echt leuke crobots te kunnen maken
Die heb ik vandaag bij de Action gehaald Heb alleen nog geen vilt, want ik had geen zin meer in de pipoos...
pi_82855844
Is er iemand hier die me op weg wilt helpen met mijn patroon van Monica Mouse? Het is in US maar ik snap het niet helemaal, het meeste is gemaakt, maar ik zit vast bij het jurkje. Als iemand me kan helpen, dan pm ik het eventueel door? Ik kan al een aantal steken omzetten maar het lukt niet helemaal..
pi_82856622
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef Yachiru het volgende:
Aah, lief schildpadje! Ik zie dat het gezichtje bij jou wel goed gelukt is, bij mij leken de neusgaten meer op oogjes en de oogjes op.. nouja, het gezichtje zag er een beetje vreemd uit, haha

Cactus schiet lekker op! Hoef alleen het potje nog te haken, en het cactusje daar dan in te naaien.
En een leuk bloemetje of strikje erop!

Hmm, ik zou eigenlijk ook niet goed weten hoe je dat moet doen bij zo'n swap..
Ik heb er overigens geen problemen mee om iets naar het buitenland te verzenden hoor!
Op zich vind ik het ook wel een grappig idee om andere dingetjes mee te sturen, al zou ik niet weten wat ik dan moet kopen! Ik wou eigenlijk zeggen, dat iedereen een andere voorkeur heeft qua materiaal, en dat het dan misschien niet erg handig zou zijn, maar toen bedacht ik me dat iedereen natuurlijk ook gewoon op kan geven of ze liever met bijv. katoen of acryl haakt Lekker slim ben ik weer!
Maar goed, alleen een gehaakt iets(je) vind ik ook prima! Ben nu al aan het bedenken in welke van m'n boekjes iets zomers staat! Of misschien probeer ik zelf wel een patroontje te bedenken
Het materiaal maakt toch niet uit, je krijgt toch een eindproduct?
pi_82856971
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef Inu het volgende:

[..]

En ik zie op Ravelry dat Mijsje al goed gezocht heeft naar zomer
dat is ook zo, wat ik queue, kunnen jullie zien...
daar gaat m'n verrassingseffect...
pi_82857243
Als het dingetjes erbij kopen is dan lukt het mij niet om met de Swap mee te doen, alleen wat haken wel. Draad heb ik meestal toch wel in huis. Maar ik ben huisgebonden dus kan helaas niet op stap zomaar.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:15:51 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82857666
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef mijsje het volgende:

[..]

ja, je maakt 't ons nu wel moeilijk om zelf nog met iets origineels te komen...
in de haak.
pi_82858223
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef AnitraX het volgende:
Als het dingetjes erbij kopen is dan lukt het mij niet om met de Swap mee te doen, alleen wat haken wel. Draad heb ik meestal toch wel in huis. Maar ik ben huisgebonden dus kan helaas niet op stap zomaar.
maar dingetjes kopen, dat zou voor mij het kopen van draad zijn. als je dat al hebt, hoef je niet meer de deur uit, maar je moet evengoed rekenen dat dat geld kost... het gaat er niet om dat iedereen meteen van alles erbij gaat kopen los van je project, tenminste, dat dacht ik niet...
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef trui het volgende:

[..]

ja, je maakt 't ons nu wel moeilijk om zelf nog met iets origineels te komen...
sorry...
pi_82860204
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Het materiaal maakt toch niet uit, je krijgt toch een eindproduct?
Naja, ik bedoelde meer, omdat ik hier en daar las dat er eventueel haak spulletjes meegestuurd zouden kunnen worden. Maar misschien had ik dat verkeerd begrepen

Edit: mijn voorkeur gaat overigens uit naar een haaksel opsturen, materialen hebben we allemaal wel
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:58:33 #289
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82860697
ja, dat vind ik ook voldoende (en leuk genoeg!) hoor. ik denk wel dat je met 10 euro inclusief verzenden wel aan de lage kant zit, als 't pakketpost is. ik denk eerder dat 't voor mij zoiets zou zijn exclusief verzenden, en dan dus zelf kiezen of je iets maakt dat met de gewone post mee kan of dat het een pakketje moet worden.
in de haak.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:05:12 #290
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82861053
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef mijsje het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me vanmorgen ook. Patronen van projecten maar meteen printen ipv in mijn favorieten zetten.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:07:32 #291
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_82861186
Ik wil ook wel meedoen aan een swap, lijkt me wel leuk om een pakketje met een verrassinkje te ontvangen! Naar België versturen heb ik ook geen problemen.
Count me in!
klerkje
pi_82861369
Ik denk dat 10 euro best redelijk is. Zelfs met pakketpost kun je dan 5 euro (DHL rekent maar 5 euro ipv bijna 7 bij TNT) aan materiaalkosten maken. Dat zijn 2 volledige bollen en oogjes, dat wordt dan al best groot hoor.
pi_82867875
Mij maakt 10 of 15 niet echt uit, ik heb ook nog genoeg materiaal thuis om iets leuks te maken, dus dan is het puur verzendkosten volgens mij... maar goed, dat geldt voor mij, misschien niet voor iedereen...

Als iedereen mij effe een PM-tje doet met zijn/haar emailadres dan ga ik de "lootjes" vast invoeren
Bij lootjestrekken.nl kun je ook aangeven of er mensen zijn die bepaalde mensen niet mogen "trekken" dus dan kunnen we ook het probleem met buitenland uitsluiten als er mensen zijn die persé niet naar Belgie willen versturen. Lootjesschrijven.nl werkt trouwens ook wel handig... ik ga wel es wat uitproberen

Adres van je zelf kun je in het verlanglijstje opgeven, evenals eventuele hobby's.

update van het lijstje:
lyssa
bubbles
anitraX
trui
lijnloos
mijsje
ilske (misschien?)
troel
inu
stefanieV
ynske
ophelia
b.ertha
YPPY
m@x
stephanieV
yachiru
mmascha
saffier
spiegelei
marjo

[ Bericht 8% gewijzigd door Lijnloos op 16-06-2010 07:59:48 ]
pi_82867888
Hé ik sta er 2 keer in, ik doe maar 1 keer mee hoor
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:43:59 #295
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82871766
flauw hoor! (sorry, mijn fout!)
in de haak.
pi_82871976
Ik heb 2 mutsjes/beanies gehaakt die te klein zijn voor een volwassehoofd ... en dat terwijl ik me gehouden heb aan het haakpatroon uit het boek *hip haak werk*
Dus ik dacht, ik wil meer baby beanie/mutsjes maken maar welke leeftijd heeft welke maat , tot 4 jaar.
De mutsjes die ik nu heb gemaakt zijn elk zon 40 centimeters rond.
pi_82872311
laat maar al gevonden - qua breedte
Newborn fits heads up to 14"
3-6 months 14"-16"
6-12 months 16"-18"
12-24 months 18"-19.5"
2T-4T 19.5"-20.5"
5T-preteen 20.5"-21.5"

maar bij de lengte hoe lang moet zon beanie zij in centimeters. Ik heb een beanie van 35-40 centimetrs en het is 13 centimters lang = 9 rijen stokjes en 4 rijen vasten

[ Bericht 6% gewijzigd door EilandjeOnline op 16-06-2010 11:12:25 ]
pi_82875853
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef trui het volgende:
flauw hoor! (sorry, mijn fout!)
Ja erg hé dat ik niet 2 keer mee doe, flauw van me! (hihi is niets, is al opgelost )

Ik ben volop ideeën aan het zoeken en sprokkelen voor de swap hihi
pi_82876056
ik vind de swap ook helemaal leuk! ik ben nu ook dingen aan het opzoeken die ik niet meteen kan laten zien op Ravelry... ik ben benieuwd wiens lootje ik trek...
pi_82876863
Als je een lootjessite gebruikt, dan moet je vaak een verlanglijstje invullen.
Het lijkt mij makkelijk om daar dan je hobby's/interesses in te vullen en je adres. Dan weet ook alleen diegene die je lootje krijgt dat en dan hoef je het niet naar alle deelnemers te sturen. Mee eens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')