Nee hoor! Als je maar haaktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:56 schreef -Marjo- het volgende:
Ik post hier niet zo gek vaak maar het lijkt me onwijs leuk om mee te doen aan de swap. Of moet je daar een vaste poster voor zijn?
Ik ben nu Wheely aan het makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:45 schreef Lyssa het volgende:
Wee! Mijn Crobots en Creepy Cute Crochet zijn binnen!
Nu heb ik teveel keuze wat ik moet maken
Tof! ben benieuwd naar het resultaat. Ik moet nog wat kraaltjes enzo aanschaffen om echt leuke crobots te kunnen makenquote:
Die heb ik vandaag bij de Action gehaaldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:34 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Tof! ben benieuwd naar het resultaat. Ik moet nog wat kraaltjes enzo aanschaffen om echt leuke crobots te kunnen maken
Het materiaal maakt toch niet uit, je krijgt toch een eindproduct?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:12 schreef Yachiru het volgende:
Aah, lief schildpadje!Ik zie dat het gezichtje bij jou wel goed gelukt is, bij mij leken de neusgaten meer op oogjes en de oogjes op.. nouja, het gezichtje zag er een beetje vreemd uit, haha
Cactus schiet lekker op! Hoef alleen het potje nog te haken, en het cactusje daar dan in te naaien.
En een leuk bloemetje of strikje erop!
Hmm, ik zou eigenlijk ook niet goed weten hoe je dat moet doen bij zo'n swap..
Ik heb er overigens geen problemen mee om iets naar het buitenland te verzenden hoor!
Op zich vind ik het ook wel een grappig idee om andere dingetjes mee te sturen, al zou ik niet weten wat ik dan moet kopen! Ik wou eigenlijk zeggen, dat iedereen een andere voorkeur heeft qua materiaal, en dat het dan misschien niet erg handig zou zijn, maar toen bedacht ik me dat iedereen natuurlijk ook gewoon op kan geven of ze liever met bijv. katoen of acryl haaktLekker slim ben ik weer!
![]()
Maar goed, alleen een gehaakt iets(je) vind ik ook prima!Ben nu al aan het bedenken in welke van m'n boekjes iets zomers staat! Of misschien probeer ik zelf wel een patroontje te bedenken
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben nu Wheely aan het maken
En ik zie op Ravelry dat Mijsje al goed gezocht heeft naar zomer
ja, je maakt 't ons nu wel moeilijk om zelf nog met iets origineels te komen...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat is ook zo, wat ik queue, kunnen jullie zien...
![]()
daar gaat m'n verrassingseffect...![]()
maar dingetjes kopen, dat zou voor mij het kopen van draad zijn. als je dat al hebt, hoef je niet meer de deur uit, maar je moet evengoed rekenen dat dat geld kost...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef AnitraX het volgende:
Als het dingetjes erbij kopen is dan lukt het mij niet om met de Swap mee te doen, alleen wat haken wel. Draad heb ik meestal toch wel in huis. Maar ik ben huisgebonden dus kan helaas niet op stap zomaar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:15 schreef trui het volgende:
[..]
ja, je maakt 't ons nu wel moeilijk om zelf nog met iets origineels te komen...![]()
Naja, ik bedoelde meer, omdat ik hier en daar las dat er eventueel haak spulletjes meegestuurd zouden kunnen worden. Maar misschien had ik dat verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het materiaal maakt toch niet uit, je krijgt toch een eindproduct?
Dat bedacht ik me vanmorgen ook. Patronen van projecten maar meteen printen ipv in mijn favorieten zetten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat is ook zo, wat ik queue, kunnen jullie zien...
![]()
daar gaat m'n verrassingseffect...![]()
Ja erg hé dat ik niet 2 keer mee doe, flauw van me!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |