Helaas blijft het nooit bij 'effe'quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
effe regen is wel lekker dan koelt het teminste een beetje af
Die ga ik niet doen. Geen zin in. Toch bedanktquote:
Ik ook niet.quote:
Mag ik je ook spanken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb echt een schop onder me hol nodig
vrijwilligers?
hier binnen nietquote:
dus dat jaquote:
*schopt*quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
vrijwilligers?
Super Users!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Wat is sudowu nou weer? Slechte users die overal worden uitgekotst?
Alleen als ik er daarna een kusje op mag gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
vrijwilligers?
Tofquote:
To the rescue!quote:
ja graag want tzal wel zeer doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Alleen als ik er daarna een kusje op mag geven?
Wat een kleintje heb jijquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:22 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ging mijn collega's even plagen met het feit dat ik aankomende week op vakantie ga door alvast een vakantiekiekje te sturen:
[ afbeelding ]
Daaromquote:
Wat een raar piemeltje heb je daarquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:22 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ging mijn collega's even plagen met het feit dat ik aankomende week op vakantie ga door alvast een vakantiekiekje te sturen:
[ afbeelding ]
ja mannen met kleine zwembroekjesquote:
"quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:22 schreef c0nd0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe waterpolo, dus jaquote:
oeh geil, lekker stiekum ballen graaienquote:
Heel!quote:
Hoe is'tquote:
Je moest eens wetenquote:
Sir kuukalot! Aan het wachten op zaagmans?quote:
Wel ok, en u?quote:
Rustig aan he. Vakantiequote:
Het dak thuis of op je werk? En damn dat is kutquote:
Jij wil ook waterpolo doen? Tegen nijn? In zijn balletjes graaien?quote:
Nog een klein rukkie DWquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sir kuukalot! Aan het wachten op zaagmans?
Nee, een maat van me doet daaraan. Misschien dat ze wel eens tegen elkander moeten spelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wil ook waterpolo doen? Tegen nijn? In zijn balletjes graaien?
Waarvoor sollicitatie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het dak thuis of op je werk? En damn dat is kut![]()
Ik heb vrijdag sollicitatiegesprek
Ik heb al vakantiequote:
Oke. Je weet amar nooit met jou.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, een maat van me doet daaraan. Misschien dat ze wel eens tegen elkander moeten spelen
Voor een callcenterquote:
Preciesquote:
Beter dat ;t inbound is. Outboundquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor een callcenter![]()
Inbound bellen.
Yepz outbound is verschrikkelijk. Vrijdagochtend moet ik er zijn en ik moet weer zo'n callcenter test doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Precies
[..]
Beter dat ;t inbound is. Outbound
succesquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor een callcenter![]()
Inbound bellen.
Ik niet. En ik kan waarschijnlijk ook niet stemmenquote:
Nope.quote:
geen tijd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik niet. En ik kan waarschijnlijk ook niet stemmen
Omdat we er sprakeloos van zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef nijnja het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn mooie zwembroek?
Komt het op neer. Nu aan het werk, en weinig kans dat ik tussen 6 en 9 nog thuis kom.quote:
Jaquote:
hoelaat ging je dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Het was heel rustig bij het stemlokaal
En iedereen weet dan ook precies waar ze een pan of emmer neer moeten zetten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef PeZu het volgende:
@huppel, dak op het werk, we zit in een pand uit de middel eeuwen dus dat heb je wel eens
kwart over 8 ofzoquote:
lekker op tijdquote:
jups emmer zelfsquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En iedereen weet dan ook precies waar ze een pan of emmer neer moeten zetten?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
http://i.fokzine.net/upload/100606_97351_lelijk_roze.jpg
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
Hihi ik krijg opeens een beeld van een hele foute sitcom voor mequote:
Altijd. Lekker rustig, is beter.quote:
Wat een verschrikkelijke truiquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
Nu maar hopen dat SWJ je post niet heeft verwijderd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:57 schreef mikieu het volgende:
Ik wil hier gewoon 1 keer in mijn leven gepost hebben.
Zullen we er gewoon wat meer achteraan gooien danquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat SWJ je post niet heeft verwijderd.
Maar wat een eer, dankje.
Dude.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:48 schreef Ezechielk het volgende:
Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zullen we er gewoon wat meer achteraan gooien dan
Valt wel mee, saai.quote:
Join the club, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:00 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zullen we er gewoon wat meer achteraan gooien dan
welkequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi ik krijg opeens een beeld van een hele foute sitcom voor me![]()
[..]
Altijd. Lekker rustig, is beter.
[..]
Wat een verschrikkelijke trui
Mooi toch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:05 schreef babybel het volgende:
[..]
Join the club, heb ik ook gedaan(of uhm, ben ik denk ik nog aan het doen)
vooruit, nog 1 keer dan;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Niet specifiek maar gewoon een foute sitcom, speelt zich af op jouw werk. Jij bent de nerd die de hele dag rare weetjes en feitjes verteld terwijl je Pink Floyd luistertquote:
vind je?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet specifiek maar gewoon een foute sitcom, speelt zich af op jouw werk. Jij bent de nerd die de hele dag rare weetjes en feitjes verteld terwijl je Pink Floyd luistert
Nee joh gekkie dat doe je toch niet, weet ik ook wel. Maar zo'n sitcomfiguur moet wel een aantal dingen hebben die terug blijven komen. Vandaar, een soort karikatuurquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
net of ik alleen maar pink floyd luister_!
op het nerd gedeelte ga ik al helemaal niet in
Hoe zou ik getypeerd worden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef babybel het volgende:
En hoe zou je mij dan typeren, als student ICT die gemiddeld 10+ uur per dag achter de PC zit
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
But all we know, he's called The Stig.
oןןɐɥquote:
Het is maar halfnaakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama's collega is hier thuis. Maar ik wil douche. Maar dan moet ik dus eerst halfnaakt over de gang, met het risico dat die collega er is. Dus dat gaat niet.
Op de badkamer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn kleren zitten in de droger die op de badkamer staat
Dat wordt hard rennenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
Half naakt houd in een lang shirtje dat net me kont bedekt en waar me tieten uitvallen.
Zo mag je hier ook wel rondrennen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
Half naakt houd in een lang shirtje dat net me kont bedekt en waar me tieten uitvallen.
Hij is leukquote:
Geen dankquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
But all we know, he's called The Stig.
Dat zei ik toch al!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar kunnen we wat mee!
"Some say he deletes posts before users even write them, some say he never sees the daylight and only comes out at night, all we know is... he's called SuperwormJim"
"Some say he owns Twitter, some say Twitter owns him, all we know is... he's called SuperwormJim"
Doe eens delenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
Wat me nou overkomt
Kom ik terug van het roken, staat er een moorkop voor mijn neus
ik lijk meer op house, ik ben sarcastisch, bot, scheld, en heb een rot beenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gekkie dat doe je toch niet, weet ik ook wel. Maar zo'n sitcomfiguur moet wel een aantal dingen hebben die terug blijven komen. Vandaar, een soort karikatuur
Jeejquote:
dat was mijn tekst!quote:
Hmm maar die bestaat al, we hebben een nieuw karaktertje nodigquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lijk meer op house, ik ben sarcastisch, bot, scheld, en heb een rot been
quote:
Dat helpt vaak welquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zoekt nog werk, maar misschien zou ze dan eens vanachter haar iMac moeten komen en gaan zoeken naar werk.
Eng.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef babybel het volgende:
[..]
dat was mijn tekst!
(alleen had ik `m niet als afbeelding)
˙ɹǝıuɐɯ ǝzǝp do ǝɾ ǝop ʇɐp 'ʞɾıʞ
ze hebben house geweoon van mij afgekeken, ik draag altijd snekaer, jeans, leuk shirt en daarover een colbertquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm maar die bestaat al, we hebben een nieuw karaktertje nodig
je kan toch op een imac zoeken naar werkquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zoekt nog werk, maar misschien zou ze dan eens vanachter haar iMac moeten komen en gaan zoeken naar werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |