vooruit, nog 1 keer dan;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Niet specifiek maar gewoon een foute sitcom, speelt zich af op jouw werk. Jij bent de nerd die de hele dag rare weetjes en feitjes verteld terwijl je Pink Floyd luistertquote:
vind je?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet specifiek maar gewoon een foute sitcom, speelt zich af op jouw werk. Jij bent de nerd die de hele dag rare weetjes en feitjes verteld terwijl je Pink Floyd luistert
Nee joh gekkie dat doe je toch niet, weet ik ook wel. Maar zo'n sitcomfiguur moet wel een aantal dingen hebben die terug blijven komen. Vandaar, een soort karikatuurquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
net of ik alleen maar pink floyd luister_!
op het nerd gedeelte ga ik al helemaal niet in
Hoe zou ik getypeerd worden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef babybel het volgende:
En hoe zou je mij dan typeren, als student ICT die gemiddeld 10+ uur per dag achter de PC zit
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
But all we know, he's called The Stig.
oןןɐɥquote:
Het is maar halfnaakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama's collega is hier thuis. Maar ik wil douche. Maar dan moet ik dus eerst halfnaakt over de gang, met het risico dat die collega er is. Dus dat gaat niet.
Op de badkamer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn kleren zitten in de droger die op de badkamer staat
Dat wordt hard rennenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
Half naakt houd in een lang shirtje dat net me kont bedekt en waar me tieten uitvallen.
Zo mag je hier ook wel rondrennen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
Half naakt houd in een lang shirtje dat net me kont bedekt en waar me tieten uitvallen.
Hij is leukquote:
Geen dankquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
But all we know, he's called The Stig.
Dat zei ik toch al!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar kunnen we wat mee!
"Some say he deletes posts before users even write them, some say he never sees the daylight and only comes out at night, all we know is... he's called SuperwormJim"
"Some say he owns Twitter, some say Twitter owns him, all we know is... he's called SuperwormJim"
Doe eens delenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
Wat me nou overkomt
Kom ik terug van het roken, staat er een moorkop voor mijn neus
ik lijk meer op house, ik ben sarcastisch, bot, scheld, en heb een rot beenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh gekkie dat doe je toch niet, weet ik ook wel. Maar zo'n sitcomfiguur moet wel een aantal dingen hebben die terug blijven komen. Vandaar, een soort karikatuur
Jeejquote:
dat was mijn tekst!quote:
Hmm maar die bestaat al, we hebben een nieuw karaktertje nodigquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lijk meer op house, ik ben sarcastisch, bot, scheld, en heb een rot been
quote:
Dat helpt vaak welquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zoekt nog werk, maar misschien zou ze dan eens vanachter haar iMac moeten komen en gaan zoeken naar werk.
Eng.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef babybel het volgende:
[..]
dat was mijn tekst!
(alleen had ik `m niet als afbeelding)
˙ɹǝıuɐɯ ǝzǝp do ǝɾ ǝop ʇɐp 'ʞɾıʞ
ze hebben house geweoon van mij afgekeken, ik draag altijd snekaer, jeans, leuk shirt en daarover een colbertquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm maar die bestaat al, we hebben een nieuw karaktertje nodig
je kan toch op een imac zoeken naar werkquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama zoekt nog werk, maar misschien zou ze dan eens vanachter haar iMac moeten komen en gaan zoeken naar werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |