quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
Dan fiks je het FF johquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:42 schreef Anne het volgende:
JE PLAATJE DOET HET NIET OMDAT JE DE IMG-TAGS NIET GOED HEBT GEBRUIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat zég ik: TFquote:
Nee, maar nu kunnen alleen wij nog de OP maken hequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Anne het volgende:
Jij wilt gewoon al die oldbies eruit hebben hè?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, maar nu kunnen alleen wij nog de OP maken he
De OP aanpassen.. ja.. het is idd niet andersquote:
oldbie jah jah dat ben ik!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Anne het volgende:
Jij wilt gewoon al die oldbies eruit hebben hè?
Dat klinkt gezondquote:
Ik haat wakker wordenquote:Dat klinkt gezond
Zo maar potje gamen en telefoontje van de garage afwachtenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Radio aan en heel hard meezingen. Werkt bij mij altijd.
Beetje wennen nog zo'n touchpadquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Dankzij jouw quotefaal, faalde mijn quote ook
Ik kan er redelijk mee overweg. Maar heb er meestal gewoon een muis naastquote:
Ah, dan weten we meteen waar die fijne relatie met je buren vandaan komtquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Radio aan en heel hard meezingen. Werkt bij mij altijd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dan weten we meteen waar die fijne relatie met je buren vandaan komt
Moet ik nog FF aanschaffen, zal btw een trackball worden denk ik.. dat werkt net wat beter als je geen muisruimte hebt, en thuis werk ik ook met een trackball. Dat scheelt (bij mij) behoorlijk in de lamme fikkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan er redelijk mee overweg. Maar heb er meestal gewoon een muis naast
Kheb vandaag geen auto en hoef eigenlijk nooit ergens heenquote:
Dat wordt de badkamer danquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb vandaag geen auto en hoef eigenlijk nooit ergens heen
Kben al gedoucht.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kben al gedoucht.
45 minuten
Kan vanavond misschien herrie maken
Kheb geen auto om t langs te brengenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef Anne het volgende:
Regel ook even wat voor ons dan.
Ik ben al bijna door mijn eten heen. Dat houdt me wakker.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb geen auto om t langs te brengen
Eindhovenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
OV. Ik zit 5 minuten lopen van station Eindhoven af. Tot zo!
Te laat erin, en te vroeg eruit ??quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eindhoven.. Das 2 uur met de trein
.. Kun je beter zelf naar de snackbar op de hoek lopen
Voor ik daar ben ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik in de stad in de rij ga staan voor eten ergens, is mijn pauze alweer voorbij!
Kun je lang wachtenquote:
Dan had het kreng maar geen printer moeten wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Grielen het volgende:
Net gestemd en inkt gehaald, nu 3 verslagen afmaken for die Schüle.
Stageverslag: 2 x 30 pagina's
Stageplan: 2 x 4 pagina's
Teeltadviesrapport 2 x 35 pagina's
Mijn printer gaat niet weten wat haar overkomt.
en of ik trots ben!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent zelfs de eerste in de OP. Wees er maar trots op.
Hij staat helemaal rechts onder je tekstinvoer vak, als hij er niet staat moet je FF terug naar de baggerlayout en je cookie refreshenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef Paladijn het volgende:
Dus met die in de tekstlayout onzichtbare tvpknop komt dit topic in myAT?
De officiële wachttijd bij het CBR de RDW is 15 werkdagen, dus als je hem binnen 5 dagen hebt mag je blij zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:38 schreef PeuRac het volgende:
5 dagen wachten op mn kentekenik wil niet wachten! Ik wil rijden
50/50 gewicht icm met RWD is echt super
en meneertje bij de RDW was erg aardig, eigenlijk waren er een paar (kleine) afkeur punten, maar met de belofte dat ik ze meteen zou aanpakken was het goed
(gordel midden sluit niet, kleine barst in het linker achterlicht en controle lampje van mistlamp achter).
Sinds wanneer deelt t CBR kentekens uit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De officiële wachttijd bij het CBR is 15 werkdagen, dus als je hem binnen 5 dagen hebt mag je blij zijn
Vorig jaar belde ik naar de ErDeeWeequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sinds wanneer deelt t CBR kentekens uit?En drie jaar geleden kreeg je het kenteken meteen mee, mits je de BPM had betaald. Overigens staat het ook op de site dat het 5 werkdagen is, dus ik weet niet waar jij die 15 dagen vandaan haalt? Dat zou ook onredelijk lang zijn.
Is hij wel een beetje fatsoenlijk gaar ??quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
De kat heeft m'n kookplaat een error bezorgd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is hij wel een beetje fatsoenlijk gaar ??
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Gisteren wel. Toen liep ie er overheen toen ik hem net uit had gezet.
Toen deed ie even een paar minuten de Hitler-groet.
Is dus goed gewent aan het duitse levenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Gisteren wel. Toen liep ie er overheen toen ik hem net uit had gezet.
Toen deed ie even een paar minuten de Hitler-groet.
Audi 80.. Heeft wel iets maar kheb wat met bestelwagensquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
![]()
@Sjoegerd: wat denk je van de vakantiekar van deze week?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Barcaconia het volgende:
Wat posten jullie allemaal vlug zeg. Doe eens rustig aan
Op zich is het wel een gave bak, maar ik weet niet of het zo'n briljante vakantieauto is. Mijn inzendingen zal daarom niet erg serieus zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Audi 80.. Heeft wel iets maar kheb wat met bestelwagens
Het is vast praktischer dan je 121quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich is het wel een gave bak, maar ik weet niet of het zo'n briljante vakantieauto is. Mijn inzendingen zal daarom niet erg serieus zijn
Marginaal praktischerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is vast praktischer dan je 121
Zit er een beetje over na te denken om over een jaartje misschien zelf zo'n Berlingo op de kop te tikken.. De ruimte is wel ongelooflijk makkelijk
Tja ik sta voor een dilemma, we gaan met 3 man naar Graspop over paar weken. Kan in principe wel met de AX maar misschien kan ik wel met de Astra gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Marginaal praktischerAls vakantieauto is een grotere sedan zonder trekhaak voor vier man niet echt een verbetering t.o.v. een kleine sedan zonder trekhaak.
Tja bij ons gaan sowieso 2 kleine tentjes, 3 slaapzakken en luchtbedden en dan nog wat grut mee... En wat blikken bierquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Dingest het volgende:
Mja, hangt er vanaf wat je meeneemt. We hebben met 3 man ook wel met alleen de 121 een nachtje bij de Ring gestaan. We hadden toen 1 tent, 3 slaapzakken/matjes/kussens, een koelbox, 3 volle rugtassen en drie klapstoelen bij ons (hoewel die niet nodig waren eigenlijk). Dus ik denk dat dat wel moet lukken.
Maar op vakantie nemen we twee 25-liter gastanks, een driepits gasfornuis op een vouwkast, een gas-BBC, eet- en kookspul, 4 vouwstoelen, 2 tafels, een koelbox, 4 luchtbedden en een pomp, 4 slaapzakken/kussens, 4 volle reistassen, 4 rugtasses, 1 of 2 koelboxen, 2 koepeltentjes en wat kleiner grut en boodschappen mee. O, en een katoenen piramidetent van 6x4 meterDat ga je echt niet in de kofferbak van aan Audi 80 van 450 liter proppen, dus dat zou worden: "Jongens, jullie hebben iets meer beenruimte, maar de kampeerspullen moeten we wel even thuis laten."
Het is een kleine 2 uurquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef Dingest het volgende:
Maar dat is ook maar op iets van 200 km afstand (als ik jouw woonregio goed in schat), da's makkelijk te doenToen ik nog in Breda woonde hebben we bij m'n eerste 121 ter inwijding een route van 450 km gereden door België met 5 man aan boord.
Ik heb niet gestemd, overigens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef PeuRac het volgende:
De verkiezingsuitslagen gaan de goede kant op![]()
Heeft iedereen wel gestemd trouwens?
Ik heb m blanco weer ingeleverd. Wat zou de beste partij voor de automobilist zijn?quote:
quote:Ik kwam net terug van een onderzoekje aan het Kernfysische Versneller Instituut in en mijn vriendin Doutzen Kroes en ik hadden mijn goede vriend dr. Wubbo Ockels te gast, die mijn raad zocht over koude kernfusie, en hij en ik zaten in mijn bibliotheek mijn recente vertaling van Hebreeuwde gedichten in het Oudnoors door te nemen, toen hij mij erop wees – en ik zal het nooit vergeten – dat Autoweek een prachtige Audi 80 uit ’87 weggaf waarvan hij vond dat die perfect voor mij zou zijn.
Wel gruwelijk origineelquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:58 schreef Dingest het volgende:
Ik heb geen idee, had SD hier niet ergens een topic daarover geopend?
Ik heb dit als 'reden' opgegeven bij die Audi 80 (op basis van werk van Jimmy Carr):
[..]
Had ik inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:58 schreef Dingest het volgende:
Ik heb geen idee, had SD hier niet ergens een topic daarover geopend?
Ik heb dit als 'reden' opgegeven bij die Audi 80 (op basis van werk van Jimmy Carr):
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:45 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh allemaal trouwens![]()
Ik ben gewoon aan het rijden!
Jah, dat dacht ik ook toen ze het vertelden vanmorgenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, dat dacht ik ook toen ze het vertelden vanmorgen
Gaat de dag oook een keertje vlot om.. kan heul geen kwaad
Dat wordt een wekker van de zaakquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:37 schreef Anne het volgende:
[..]
* Anne telt alweer af...
Ik heb zometeen mijn beoordelingsgesprek.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt een wekker van de zaak
Succes
Ik ben meer van het IN bed slepen, dus aan mij heb je niksquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:40 schreef Anne het volgende:
[..]
. Ik heb eerder iemand nodig die mij uit bed sleept.
En thanks!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben meer van het IN bed slepen, dus aan mij heb je niks![]()
Vage shit die berekening wordt gewoon 3 keer zo duur.. medicijnen ofzo ??
Als ik het zo zie zitten de meeste kosten in verpakken,transport en papierwerk (omdat: med's) en dus zou het misschien billiger sein om een heule berg van dat spul ineens te bestellen; dan kun je FF vooruit met je smartiesquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, ik ga altijd vrijwillig mee naar bed.
Ja, de pil. Mijn huisarts (trut
)wil mij niet mijn oude pil voorschrijven. Dus nu probeer ik het op een andere wijze, maar 44 euro, terwijl ik er normaliter dus die 15 euro voor betaal is wel een beetje overdreven.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik het zo zie zitten de meeste kosten in verpakken,transport en papierwerk (omdat: med's) en dus zou het misschien billiger sein om een heule berg van dat spul ineens te bestellen; dan kun je FF vooruit met je smarties
Standaard HP toetsenbord wat je overal op scholen ook vindquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef Anne het volgende:
Ork, ork, ork. Soep eet Anne met een..
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Standaard HP toetsenbord wat je overal op scholen ook vind
Bellen ze niet als hij klaar is dan ??quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Denk dat ik zo even naar de garage loop om te kijken of mijn waggie alweer klaar is.
Neh hij zou bellen als het duurder zou worden.. En hij was klaar dus heb m weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bellen ze niet als hij klaar is dan ??
Oliedrukmeter?quote:
Mijn Duits is zo slecht nog niet geloof ikquote:
lolwut?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Marginaal praktischerAls vakantieauto is een grotere sedan zonder trekhaak voor vier man niet echt een verbetering t.o.v. een kleine sedan zonder trekhaak.
Lees ook even wat ik zei dat er allemaal mee moet op vakantie hèquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
lolwut?
[ afbeelding ]
Het zal je verbazen hoeveel er in een grote sedan past (bij een fatsoenlijk merk, renaultjes e.d. tel ik niet mee...)
We gaan bovendien de carbagerun rijden met vier man in een Saab... gaat helemaal goedkomen
87 maar ? Stond de handrem er nog op ofzo ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Anne het volgende:
Ik heb de foto binnengekregen![]()
.
En ik heb geluk gehad zie ik, aangezien ik aan het remmen ben.
Oh nee, denk het toch niet, want ik heb een 3e remlicht en die brandt niet.
[ afbeelding ]
87 km/h. Past wel bij mijn kenteken.
dit weekend naar maastricht!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Alfisti het volgende:
oh ja, dit weekend weer de 24 uur van Le Mans
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
87 maar ? Stond de handrem er nog op ofzo ?
Niet slim, jij kan beter voor die BX rijden. Het is niet geheel ondenkbaar dat er onderdelen van af vallen namelijk ...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet slim, jij kan beter voor die BX rijden. Het is niet geheel ondenkbaar dat er onderdelen van af vallen namelijk ...
Nee, liever niet, dan vallen er nog meer stukjes van af. Ik ben liever bezig met m'n TomTom, maar dat ding doet even nogal BX-erig. Gelukkig zit het ding nog ruimschoots in de garantie ...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ga jij nou maar weer verder met het fappen erop.
Vergeet de antenne's niet uit te dippen, anders gaan ze (de bakkies) niet lang meequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
En de bakkies heb ik nu thuis liggen.. Morgen in de auto's werken en een proefritje maken
Kerel heeft alles nagekeken en dergelijkequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vergeet de antenne's niet uit te dippen, andeers gaan ze (de bakkies) niet lang mee![]()
één minuut is een optie
Aanname's kosten vaak geld; de SWR wordt bepaald door de positie van de antenne op je auto icm de tegencapaciteit die hij ondervindt, hij kan idd best globaal 'aardig' staan, maar góed is wat heel anders.. die bakkies hebben 4 watt zendvermogen (op de doosquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en SD deze zijn gewoon afgesteld verkocht neem ik aan. Op de verpakking staat dat de SWR lager dan 1.5 is..
Magneetvoet is beschermdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aanname's kosten vaak geld; de SWR wordt bepaald door de positie van de antenne op je auto icm de tegencapaciteit die hij ondervindt, hij kan idd best globaal 'aardig' staan, maar góed is wat heel anders.. die bakkies hebben 4 watt zendvermogen (op de doos) en bij een SWR van 1 op 1,5 blijft daar minder als één watt van over; die andere 3 gaan retour eindtransistor, and we all know what happens then
Als je de tx momenten kort houdt gaat dat wel eventjes goed, maar als je onderweg een beetje zit te gallen wordt 'ie daar toch wel een beetje warm van.![]()
Die 1 op 1.5 die op de doos staat betekent dat de SWR altijd beter te krijgen moet zijn als 1op 1.5, niet dat hij dat al IS, dat is godsonmogelijk want in de fabriek weten ze natuurlijk niet waar het ding komt te staan.
De plaats waar je je antenne neerplempt is belangrijker als je denkt.. bij voorkeur midden in een plat vlak, de spoel moet VRIJ staan, dus liefst niet op de kofferbak; het mooiste is altijd midden op het dak (is het makkelijkste met de kabel ook) en als het FF kan; plak de kabel even extra vast met zo'n antenneplakker van de wasstraat, zodat áls hij erafwaait onderweg, hij niet meteen van de auto af dondert. Als de onderkant van de voet onbeschermd is (bij dit type kleefvoet meestal) kun je hem FF afplakken met ducttape ofzo.. niet te dik, dat kost weer kleefkracht; één laagje is plenty
Mocht het niet lukken of je komt er niet uit, geef je maar een brul
In sommige bakken zit een ingebouwde SWR meter, maar niet in die dingen die jullie hebben.. SWR is alleen te controleren met een meter. Het enige waar je op kunt letten is de temperatuur aan de achterkant van de bak; de transistor overlijdt bij 84 graden ongeveer, maar dan is de buitenkant een graadje of 50 (kun je hem nog nét beetpakken), maar als de SWR écht beroerd is (in de meeste gevallen) kan hij ook na 10 seconden zenden al de pijp aan Maarten geven; ik zou het zéker even controleren voor je ermee gaat werken .. het zou natuurlijk jammer zijn als ze al kaduuk zijn voor je goed en wel de grens over bent ..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Magneetvoet is beschermd.. Zit een dun rubberen laagje op. Antennes moeten volgens die gast tot 130 wel blijven zitten en zo hard rij ik meestal toch niet
. En op mijn kofferbak kan niet eens
sowieso is het klepje kunststof en er is ook geen ruimte voor
..
Maar ik denk dat het met die antennes wel goed zit, anders zou die kerel er echt wel iets over gezegd hebben.
Is het een beetje te checken zonder SWR meter of de bak het kan hebben? En hoe kun je die antennes afstellen?
Ah kay thanks, vroeg me al af waar die verdikking voor wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In sommige bakken zit een ingebouwde SWR meter, maar niet in die dingen die jullie hebben.. SWR is alleen te controleren met een meter. Het enige waar je op kunt letten is de temperatuur aan de achterkant van de bak; de transistor overlijdt bij 84 graden ongeveer, maar dan is de buitenkant een graadje of 50 (kun je hem nog nét beetpakken), maar als de SWR écht beroerd is (in de meeste gevallen) kan hij ook na 10 seconden zenden al de pijp aan Maarten geven; ik zou het zéker even controleren voor je ermee gaat werken .. het zou natuurlijk jammer zijn als ze al kaduuk zijn voor je goed en wel de grens over bent ..
In de spoel (die verdikking in het midden van de antenne) zit een inbusschroefje waarmee de bovenste spriet vast zit.. door die spriet in- en uit te schuiven verkort of verleng je de elektrische lengte van de antenne, waardoor je hem aan kunt passen aan de bandbreedte waarop je werkt.. voor een algemeen gebruikt apparaat doe je dat op het middelste kanaal van de tranceiver, in jouw geval kanaal 20 dus. maar als je alleen op één kanaal werkt, kun je hem ook op dat specifieke kanaal uitdippen.. maakt allemaal niet zo heel veel uit, zolang hij maar zo dicht mogelijk bij de 0 komt
Waar in je buurt weet ik niet, een cheapass ding kost een pleuro of 15 ofzo. ik zou de boel aansluiten, iemand zoeken in je buurt en FF vragen of je de zijne FF mag lenen.. je bent met een kwartiertje hooguit wel klaar met die dingen.. ik heb er 3 liggen geloof ik, maar je woont een pokke eind weg, en voor de verzendkosten heen en terug kun je er ook eentje aanschaffenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah kay thanks, vroeg me al af waar die verdikking voor was.. Waar zou ik hier in de buurt een SWR meter kunnen krijgen en hoeveel kosten die dingen?
Punt is moet ik wel iemand in de buurt kennenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar in je buurt weet ik niet, een cheapass ding kost een pleuro of 15 ofzo. ik zou de boel aansluiten, iemand zoeken in je buurt en FF vragen of je de zijne FF mag lenen.. je bent met een kwartiertje hooguit wel klaar met die dingen.. ik heb er 3 liggen geloof ik, maar je woont een pokke eind weg, en voor de verzendkosten heen en terug kun je er ook eentje aanschaffen
Is redelijk specifiek spul; dat hebben ze meestal niet bij een normale elektronica tent...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Punt is moet ik wel iemand in de buurt kennen.. En rijden ook alleen met die spriet op t dak als we m nodig hebben.. Dus af en toe na kunnen kijken is wel zo handig.. Misschien bij de elektronica zaak in Harderwijk ofzo?
Gewoon kopenquote:
Weet wel een adresje onderwegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerst een Mac en een belastingvrije diesel
ben naar t zuiden!![]()
Is écht tof, adrenaline enzow als er nog niemand binnen is en je loopt midden in de nacht in het bos te zoeken naar een stelletje mongolen onder een camonetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n Vossenjacht leek/lijkt me altijd nog wel leuk om aan mee te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb serieus wel eens peilrondjes gedraaid bovenop de Brienenoord midden in de nacht, en ook op de Moerdijkbrug
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Deden wij vroeger met de scouting altijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n Vossenjacht leek/lijkt me altijd nog wel leuk om aan mee te doen.
Tof!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo.. Spul werkt allemaal prima. Tot 120 blijft de magneet goed zitten en bereik is een km of 4. Nog aardig wat opgevangen van anderen toen we vlakbij de snelweg even stil stonden bij de McDonalds
Hoezo is de stroomvoorziening niet standaard? Toch gewoon 12 volt neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deden wij vroeger met de scouting altijdEn dan met van die zendertjes die verschillende piepgeluidjes uitzenden.
Maar blijkbaar is die er ook in een volwassen variant, nooit geweten
[..]
Tof!
Ik moet nog steeds een gewone radio inbouwen, maar doordat de stroomvoorziening er niet standaard is laat ik dat door iemand doen die dat ook kanVan de week als het goed is
Geloof dat het zonder hulpmiddel om de veren in te drukken vrij lastig is? Maar dat denk ik hoor, weet niet of het zo isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef invine het volgende:
Hoe moeilijk is het je eigen voorveren te vervangen zonder brug? En is dat zelf een beetje te doen?
Als het veerpoten zijn heb je een veerspanner nodig, en stuurkogels kunnen ongelofelijk vast zitten, tevens moet je de auto meestal uitlijnen achteraf omdat de hele zooi los is geweest aan de voorkant, zeker als er ook nog een kogeltje kapot gaat met losmaken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef invine het volgende:
Hoe moeilijk is het je eigen voorveren te vervangen zonder brug? En is dat zelf een beetje te doen?
Ik zou het niet doen zonder veren klem, helaas zijn er altijd mensen die denken dat ze het wel ff kunnen doen. Het probleem is dat zo'n veer op spanning staat en is bedoelt om 250-400kg druk te weerstaan, als je dat los draait, schiet het dus weg. Aangezien het een kleine ruimte is, zo'n wielkast, en je hoofd er waarschijnlijk ook in hangt zodat je kracht kan zetten. Wordt het met wat geluk een langdurig bezoek aan het ziekenhuis, met wat pech een enkele reis.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:55 schreef invine het volgende:
verder lukt niet ??quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:51 schreef Anne het volgende:
1.... 2.... 3.... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10...
Het werkt wel écht, dat tot 10 tellen.
Het handigste is om de complete verpoot eronderuit te halen natuurlijk; je krijgt anders nooit die veer eraf in de wielkast volgens mij.. ik heb het nog nooit anders gedaan als compleet demonteren..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen zonder veren klem, helaas zijn er altijd mensen die denken dat ze het wel ff kunnen doen. Het probleem is dat zo'n veer op spanning staat en is bedoelt om 250-400kg druk te weerstaan, als je dat los draait, schiet het dus weg. Aangezien het een kleine ruimte is, zo'n wielkast, en je hoofd er waarschijnlijk ook in hangt zodat je kracht kan zetten. Wordt het met wat geluk een langdurig bezoek aan het ziekenhuis, met wat pech een enkele reis.
Hm ja geloof dat ze een beetje op zijn bij mij.. mag ook wel na 115k kilometers, vraag wel of ze ze vervangen als ik hem een beurt laat gevenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het veerpoten zijn heb je een veerspanner nodig, en stuurkogels kunnen ongelofelijk vast zitten, tevens moet je de auto meestal uitlijnen achteraf omdat de hele zooi los is geweest aan de voorkant, zeker als er ook nog een kogeltje kapot gaat met losmaken.
Ik zou het láten doen; als het meezit kan je het op de spanner na wel zelf, maar als het tegenzit heb je wel een beetje spullen nodig
Verder is niet nodig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh allen![]()
[..]
verder lukt niet ??
![]()
Wat is er dan ?? weer klus stress ??quote:
Ja, maar die moet nog aangelegd worden, anders heeft de 12V aansluiting geen stroom meerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoezo is de stroomvoorziening niet standaard? Toch gewoon 12 volt neem ik aan?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:14 schreef Dingest het volgende:
Ik had mijn hapjespan per ongeluk aan mijn aanrecht gelijmd
Ligt eraan wat er mis isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:21 schreef 2cv het volgende:
Zijn er hier ook mensen die verstand hebben van Firefox ?
Heb je al bij de instellingen/voorkeuren e.d. gekeken? Lijkt me iets wat je daar namelijk gewoon in kunt aangeven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:27 schreef 2cv het volgende:
Als ik een link in een nieuw tabblad wil openen klik ik daarvoor met de scrollknop. Voorheen kwam het tabje van het nieuwe tabblad helemaal rechts in het venster te staan. Altijd. Dus hoe ouder het tabblad, hoe verder het naar rechts zit. Echter, ik heb Firefox opnieuw geinstalleerd en als ik nu met het scrollwiel een link in een nieuw tabblad open dan komt het nieuwe tabblad direct rechts naast het huidige venster te staan. En dat wil ik niet. Ik vind het veel fijner als dat nieuwe tabblad uiterst rechts komt te staan. Maar ik kan niet vinden hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Geen flauw idee trouwens of het standaard is, want bij mij doet ie dat ook (ik gebruik nu al een hele tijd chrome). Ik kan er zelf ook geen optie voor vinden, misschien googelen? Er is vast ook wel een handleiding (in ieder geval een uitgebreide help sectie), misschien staat er daar nog iets over inquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef 2cv het volgende:
Daar heb ik (uiteraard) gekeken, maar ik zie er geen vinkje of knopje voor.
Het is een goedkope pan waarvan de steel steeds los komt, en inmiddels is die schroef om het aan te draaien ook verlept. Dus ik besloot het te lijmen, waarna ik vergat dat de superlijm ook langs de pan naar beneden liep en zo de boel ook aan het aanrecht vast lijmdequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
naais; heb je hem nou gewoon in je dash geschroefd ??quote:Op zondag 13 juni 2010 14:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Best stil hier ja..
[ afbeelding ]
Fotodump
Jup, radio er uit. 2 kleine gaatjes geboord en een boutje van onderaf erdoor naar boven. Kon m nergens anders kwijt en zoiets wil ik niet los over het dashboard laten slingerenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
naais; heb je hem nou gewoon in je dash geschroefd ??![]()
Ik was voor de DZ tape optie gegaanquote:Op zondag 13 juni 2010 15:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup, radio er uit. 2 kleine gaatjes geboord en een boutje van onderaf erdoor naar boven. Kon m nergens anders kwijt en zoiets wil ik niet los over het dashboard laten slingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met die vriend al genoeg geouwehoerd iigquote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was voor de DZ tape optie gegaan![]()
Hij moet idd wel vast zitten, anders word je gek van het ding, maar ik ben heel erg 'anti-gaatjes-in-het-dash'
Al een beetje mee geOH'd ook ?? en gekeken hoeveel bereik je hebt ???
Dat is redelijk, kan wel beter, maar je bent beperkt door de antenne..hoe beter de antenne, hoe beter je werkbereikquote:Op zondag 13 juni 2010 15:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Samen met die vriend al genoeg geouwehoerd iig... Ook wat ritjes met andere vrienden gemaakt en die vinden het wel gaaf
. Verder alleen beetje meegeluisterd langs de snelweg. Bereik is toch wel zo'n kilometer of 3-4 naar ons idee.
Precies, we zijn dik tevreden.. Je trekt wel wat bekijks met zo'n antenne op het dak trouwensquote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is redelijk, kan wel beter, maar je bent beperkt door de antenne..hoe beter de antenne, hoe beter je werkbereik![]()
Maar voor wat jullie ermee willen is dit goed zát
I know.. ik had 3 antennes op de Astra met vossenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, we zijn dik tevreden.. Je trekt wel wat bekijks met zo'n antenne op het dak trouwens
Die piepjes is een vosquote:Op zondag 13 juni 2010 16:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik had trouwens gisteren rond 8 uur telkens oude muziek op een kanaal... En later op een andere telkens piepjes.. Ik had echt zoiets van wtf!?!
Dus ze vossen hier op de veluwe ook nog?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die piepjes is een vos!
En muziekdraaiers zijn triest
Lijkt mij juist de gein om met zo min mogelijk apparatuur te doenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, zo goed als; die signaalmeter is een drama, misschien zit er een ext.signal aansluiting achterop (kleine jackplug), dan zóu het wel kunnen.. moet je wel de antenne achterop de auto kunnen planten, anders kan je geen richting bepalen, en je hebt eigenlijk ook een RF gain nodig om het signaal te dimmen als je dichterbij komt, mar daar zijn wel weer foefjes voor![]()
Vossen kán met heel beperkte apparatuur als het moet, of het handig is, en of je de vos ook (snel) gaat vinden is vraag 2![]()
Wij hadden 2 bakken, 3 antennes op 2 switches, een digitale én analoge externe meter, een laptop en een rappe auto, en ik ben zegge en schrijven 3 keer als eerste binnen geweest in 3 jaar tijd, en dat domweg omdat anderen betere apparatuur hadden![]()
Er zijn idioten die rijden met serieuze systemen zoals dopplers enzo..die hoeven niet te peilen, die krijgen gewoon een stippie op de laptop waar ze heen navigeren via gps
Nee, was op Zandvoort vandaag... toevallig wel MX5 gerelateerdquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Anne het volgende:
Johan toevallig mx5 club op stap? zo ja, dan zit je nu bij de 'kroeg' waar ik vaak kom
Daar heb ik ze inderdaad gespot (alleen stonden er wel iets meer dan op deze foto):quote:Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, was op Zandvoort vandaag... toevallig wel MX5 gerelateerd(o.a. rondje in een NC cupauto meegereden
)
Er was idd een meeting in het zuiden (er zijn twee 'rivaliserende' clubs trouwens) http://forum.mx-5owners.nl/viewtopic.php?f=2&t=11006 maar daar rij ik eigenlijk nooit bij mee.
Want ??quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef PeuRac het volgende:
Wat doen studenten met onmogelijke ideeën? Ze uitvoeren!
Wat zie je: 3 kilometer aan oranje vlaggen, op 55~60 meter hoogte met een overspanning van ruim 110 meter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest van de foto's vind je hier: Klik
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T hangt nu nog wel allemaal, wat het de komende dagen gaat doen, merken we vanzelf. Hoop dat het wel blijft hangen, het was 5~6 uur werk.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of dat houdt als het een beetje serieus gaat waaien![]()
Kewl idee"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ikmet de hulp van 7 anderen. En dat is het geheim van de smid
Ik ben benieuwd, en het ophangen was niet zoveel werk denk ik ?? de ene aan de andere knopen en zodra je eenmaal de eerste 2 boven hebt kun je simpel overtrekken via de vorigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
T hangt nu nog wel allemaal, wat het de komende dagen gaat doen, merken we vanzelf. Hoop dat het wel blijft hangen, het was 5~6 uur werk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Smoggusquote:
Ging het bij mij maar makkelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 09:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Smoggus![]()
Ik zit ze weer érrug makkelijk te verdienen vandaag
Ik ook, alleen word ik er voor betaaldquote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ging het bij mij maar makkelijk.. Zit een beetje niks te doen
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook, alleen word ik er voor betaald
Dat zuigt.quote:
Dat mooi qud... maar dat was toch al voorspeld ??quote:
Maar dan blijft het wel kutquote:Op maandag 14 juni 2010 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat mooi qud... maar dat was toch al voorspeld ??
Kun je niet ff uitzoeken welke het is, en in het boekje opsnorren wat hij aanstuurt ?? lijkt me toch niet zo'n drama ??quote:Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb trouwens last van een tikkend relais. Ik rij gewoon en je hoort m in de zekeringenkast zeg maar contact maken. Raar iets
toch maar aan de lease, zon lekker goedkope punto evo. Goedkoper autorijden is bijna niet mogelijk.quote:
Nouja weet welke het is geloof ik. Degene die de ruitenwisser aanstuurt want die deed ook even heel vreemd donderdag. Had m er even uitgehaald en weer goed er in geduwd maar nu begint ie weerquote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun je niet ff uitzoeken welke het is, en in het boekje opsnorren wat hij aanstuurt ?? lijkt me toch niet zo'n drama ??
Relais is voor de interval meestalquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nouja weet welke het is geloof ik. Degene die de ruitenwisser aanstuurt want die deed ook even heel vreemd donderdag. Had m er even uitgehaald en weer goed er in geduwd maar nu begint ie weer.. In het boekje staat geloof ik trouwens niks over de relais alleen over de zekeringen.
Klopt, die deed heel raar. Nog niet gekeken of ie nu wel normaal reageert. Maar dat relais hoort niet te klikken als je gewoon rijd zonder ruitenwisser aan dacht ik?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Relais is voor de interval meestal
Whehe, ik rij morgen juistin en nissan omdat mn lada voor onderhoud weg isquote:Op maandag 14 juni 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan blijft het wel kut
M'n vader moest in m'n Lada rijdenDat was even wennen
En wat rijdt een Nissan met airco toch lekker
![]()
Ik heb de luxe dat ik nu wel een radio hebquote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, ik rij morgen juistin en nissan omdat mn lada voor onderhoud weg is![]()
Een bluebird uit 1986zonder radio of wat dan ook
enidd was voorspeld, maar had graag wat meer tijd gehad wat nieuws te vinden
Da's waar.. wel met getint glas bestellen dan hequote:Op maandag 14 juni 2010 20:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
toch maar aan de lease, zon lekker goedkope punto evo. Goedkoper autorijden is bijna niet mogelijk.
Neuh, da's niet goed... kun je hem er niet gewoon uithalen vor er nog meer kapot gaat ??quote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, die deed heel raar. Nog niet gekeken of ie nu wel normaal reageert. Maar dat relais hoort niet te klikken als je gewoon rijd zonder ruitenwisser aan dacht ik?
Oh nog iets raars, zaterdagnacht reed ik met groot licht op. Schakelde m uit, ging de radio ook uit en daarna weer aan
Of een masker op.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's waar.. wel met getint glas bestellen dan he![]()
[..]
Neuh, da's niet goed... kun je hem er niet gewoon uithalen vor er nog meer kapot gaat ??
Je koopt zo'n ding voor 2 tientjes op elke hoek van de straat
Ben morgen als het goed is op de sloop.. Trek er daar wel één uit als die er nog in zitquote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Neuh, da's niet goed... kun je hem er niet gewoon uithalen vor er nog meer kapot gaat ??
Je koopt zo'n ding voor 2 tientjes op elke hoek van de straat
Wablief?quote:De kaarten voor Lancia geven toegang tot de Tarzan Corner waar de ontvangst zal zijn.
from the UK!!!quote:
Nee, ik ga nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
from the UK!!!
I love it!
Maar uhm ga jij ook dan anne?
Lekker windje vandaagquote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef PeuRac het volgende:
T hangt nu nog wel allemaal, wat het de komende dagen gaat doen, merken we vanzelf. Hoop dat het wel blijft hangen, het was 5~6 uur werk.
quote:
Ken alleen op de sport uitvoering geloof ikquote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Die 4 cilinders doen het hemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ken alleen op de sport uitvoering geloof ik![]()
Maar punto wint het wel van de polo en fiesta., van binnnen en van buiten. Bovendien zitten er 4 cilinders in de motor.
Monteer het op het dakquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Kak, dat derde remlicht uit een ZX is toch best massive en misschien niet handig in de AX
Ik zal wel moeten, ze hebben de city-wide wifi dichtgegooidquote:
En de cw waarde van de auto verneukenquote:
Dat is niks.. en dat beweegt aardig mee enzo hequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet hoe groot die antenne voor dat bakke is die je erop hebt gezet, maar zo'n spriet verneukt de cw-waarde ook al behoorlijk
Laat die aanhalingstekens maar weg hoor. Alhoewel ik het in 2009 minder lekker vond dan in 2001.quote:
Dat houd je (financieel gezien) ook geen week vol.quote:
Ik heb ook niet betaaldquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat die aanhalingstekens maar weg hoor. Alhoewel ik het in 2009 minder lekker vond dan in 2001.
[..]
Dat houd je (financieel gezien) ook geen week vol.
Vet!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef PeuRac het volgende:
Wie wilt weten hoe we de vlaggen opgehangen hebben:
The orange Twin Towers:
he knappe jongen....wat is er? je klinkt zo verzuurd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
warom ga je dan naar de dokter als je toch niet naar hem luisterd? en stop eens met je lichaam te verneuken, dat is van zichzelf al verneukt genoeg....
Zeker welquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he knappe jongen....wat is er? je klinkt zo verzuurd.
neuk je nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |