seriously?quote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef mctwigt het volgende:
hmm alle oneven afleveringen worden Alternate world en alle even our world...
Die leader geeft dus aan dat het grootste deel van het verhaal in de Alter Universe afspeelt.quote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef Crutch het volgende:
Ik weet nog niet goed wat ik van de laatste aflevering moet vinden.
Een paar punten waar ik me aan ergerde:
[mierenneukermodus]
[*] Leader (intro) is rood, bah wat lelijk dan ineens;
• Bolivia is knapper dan Olivia;
• Bolivia die nu in de normale wereld zit is veel opener en vrolijker dan Olivia, dat moet toch opvallen?
• Serieus? Memory transfer? WTF?
[/mierenneukermodus]
Verder wel een goede aflevering, maar ik hoop niet dat ze het gezeik met O- en Bolivia lang gaan rekken.
Ik vind dat verwisselen van die Olivia's eigenlijk wel prettig, er zijn nu namelijk minder mogelijkheden voor van die "vage gruwelijke gebeurtenis, onderzoeken, dader pakken" fillers die we in de eerste twee seizoenen zo vaak zagen. I.p.v. daarvan dus een beetje meer op de grote verhaallijn focussen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ben blij dat de serie weer is begonnen. Alleen jammer dat de serie zich gaat afspelen op twee werelden.
Op zich zijn ze nu tamelijk succesvol in het combineren van een verhaal dat los staat (het zoeken van de geluidsbox) met doorlopende verhaallijnen (de doomsday device, altlivia, de verstandhouding tussen Walter en Peter). Ik hoop dat ze die balans vast kunnen houden, het hoeft ook geen Lost te worden waar de meeste afleveringen op zichzelf geen plot hebben (in de laatste seizoenen dan).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:05 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering, ik houd wel van deze nieuwe insteek. Vraag me alleen af hoeveel kijkers ze dit gaat kosten. Amerikanen willen meestal elke week een hapklare brok, vooral als ze naar Fox kijken. Bij Syfy was deze serie een langer leven beschoren denk ik, die cancellen wat minder makkelijk.
Inderdaad. Ik vind het lastiger om te wachten op de aflevering van over twee weken, dan op de aflevering volgende week.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:51 schreef Waaghals2010 het volgende:
Hele goede aflevering! Ook erg spannend is het allemaal, bij Fringe nog nooit gehad dat ik niet op de volgende episode kon wachten.
Ik geloof dat hij zich opofferde zodat Peter, Walter en nep-Olivia terug konden naar onze wereld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:47 schreef hydraulix het volgende:
Aspirin![]()
Maar kan iemand mij vertellen hoe William Bell overleden is? Ik kan mij dit niet meer herinneren hoe dat ook alweer zat
Jep, de energie in hem was nodig om de oversteek te maken .quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij zich opofferde zodat Peter, Walter en nep-Olivia terug konden naar onze wereld.
Wat zouden aliens ermee te maken moeten hebben dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:14 schreef DJKoster het volgende:
Ow ja, Caprica moet ik nog verder kijken..![]()
Leuke aflevering weer, laat alsjeblieft de oorsprong van die box niet iets zijn met aliens ofzo..
Zou de echte Olivia nog wel ooit terug komen nu we twee bolivia's hebben?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat zouden aliens ermee te maken moeten hebben dan?
Het plan lijkt me redelijk duidelijk. De doos is een onderdeel van dat uberwapen van Walternate. Nu Peter terug is aan onze kant zeg maar, wil Walternate blijkbaar alsnog verder met het ontwikkelen van het wapen. Het was dan ook overduidelijk dat Alter-Olivia's doel was om Peter dat ding te laten voelen, zodat z'n interesse aangewakkerd was. Hij kan nu immers rustig aan de slag met dat ding, en z'n bevindingen met Alter-Olivia delen, aangezien hij haar nog vertrouwt.
Nu moet ze Walter bewerken, al vraag ik af wat dat in gaat houden.
Ik hoop sowieso dat ze vrij snel achter de waarheid komen wb de Olivia's.
Vast wel. Al denk ik dat het uitloopt op een Peter die doorheeft dat deze Olivia niet zijn Olivia is, en dan de andere Olivia dient te overtuigen. Of ze resetten haar herinneringen in de watertank. Of Walter bouwt een ctrl-alt-delete knop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:46 schreef Mandal het volgende:
[..]
Zou de echte Olivia nog wel ooit terug komen nu we twee bolivia's hebben?
Dat was nou het enige van de hele afdeling wat ik van mijlenver zag aankomen. Dat wordt vast een leuke job voor Aspirin ook, als z'n rechterhand. Die twee zijn fantastisch samenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef Crutch het volgende:
Wat Walter uit het kluisje haalde is wel een toffe plottwist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dacht er ook dat Walter echt zo gek was om het ook écht te doen?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ik gok op 11 afleveringen vóórdat peter en walter daar achterkomen. wat denken jullie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoop sowieso dat ze vrij snel achter de waarheid komen wb de Olivia's.
Ik gok dat dit in handen van Fox is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gok op 11 afleveringen vóórdat peter en walter daar achterkomen. wat denken jullie?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:33 schreef Schenkstroop het volgende:Wie zegt dat hij geen grapje maakte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dacht er ook dat Walter echt zo gek was om het ook écht te doen?
(Zat net met mijn bord eten voor de tv, jak)
Nou, vage tekens op de buitenkant.. En het feit dat het niet op de juiste wereld lag begraven. Maar dat kan, inderdaad, allemaal opzet zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat zouden aliens ermee te maken moeten hebben dan?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef Crutch het volgende:
Look at my brain waves on the monitoroooo.
quote:
Het wordt wat beter namate er een twist in het verhaal komt, die centraal wordt. Eigenlijk werken ze daar pas aan het eind van het eerste seizoen naar toe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:59 schreef luckass het volgende:
Ben gisterenavond begonnen met Fringe, zit nu in S01E08.
Gave serie, jammer dat de afleveringen soms wat onsamenhangend zijn.
Jajaquote:
Yes,zal morgen foto uppen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef Orealo het volgende:
Iemand een observer gespot in de deze aflevering?
ja dat kan ik niet uitstaan in amerikaanse series. in de laatste 2-3 afleveringen van een seizoen in ene veel ontrafelingen, en dan een anti-climax.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het wordt wat beter namate er een twist in het verhaal komt, die centraal wordt. Eigenlijk werken ze daar pas aan het eind van het eerste seizoen naar toe.
Ik vind Fringe nu eigenlijk de spannendste serie die ik op dit moment volg, ook al lijkt er geen schot in te zitten. Ik wacht steeds op het moment dat het gebeurtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja dat kan ik niet uitstaan in amerikaanse series. in de laatste 2-3 afleveringen van een seizoen in ene veel ontrafelingen, en dan een anti-climax.
Ik denk precies het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef Zokunen het volgende:
S1 en S2 vond ik geweldig, dit seizoen is imho echt RUK, geen Fringe factor meer, het is nu meer een gepimpte twilight zone ofzo.
De bizarre shit is bijna compleet verdwenen, het 2e dimensie verhaal is laf.
Heb elke ep gezien, maar als het zo doorgaat stop ik...
Haha, tering, dat was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
aan de 'Aruba war vet' te zien staat er heel wat te gebeuren nu geertje hier wat macht heeft
Dan is het toch niet leuk meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:54 schreef Henno het volgende:
Wel bruut als je dat echt zou kunnen, zo in da club eerst alle mogelijke scenario's uitrekenen voordat je op dat ene meisje afstapt
Goed gezien!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:00 schreef Rainesz het volgende:
Best wel een goede ep!
de zin "The pen is mightier" wat vorige week in graffiti op een deur stond blijkt dus vrij centraal weer voor deze ep.
Geniaal.
The Observer,stond op de brug bij 2e crime scene vlak voordat Olivia trap op rende.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef Zokunen het volgende:
S1 en S2 vond ik geweldig, dit seizoen is imho echt RUK, geen Fringe factor meer, het is nu meer een gepimpte twilight zone ofzo.
De bizarre shit is bijna compleet verdwenen, het 2e dimensie verhaal is laf.
Heb elke ep gezien, maar als het zo doorgaat stop ik...
The Pattern werd al aan het einde van seizoen 1 opgelost (op een kaart verwezen ze allemaal naar plekken op de wereld waar de werkelijkheid 'dunner' was, waardoor je daar makkelijker naar een ander universum kan reizen).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef PPL het volgende:
Tijdje geleden dat er een verwijzing was naar 'The Pattern'.
Gecombineerd met de, in dat universum, zeldzaamheid van avocado's, is er toch iets gebeurd in Centraal Amerika.quote:
Grote kans dat bv de Vietnam war niet heeft plaatsgevonden in de alter universe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gecombineerd met de, in dat universum, zeldzaamheid van avocado's, is er toch iets gebeurd in Centraal Amerika.
Yep vind ik ook. S2 vond ik een beetje tegenvallen, maar de start van S3 vind ik al veel beter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk precies het tegenovergestelde.
Fringe is kont aan het schoppen met deze verhaallijn. Erg tof!
In 8 dagen alle 46 afleveringen gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:59 schreef luckass het volgende:
Ben gisterenavond begonnen met Fringe, zit nu in S01E08.
Gave serie, jammer dat de afleveringen soms wat onsamenhangend zijn.
En dat stukje ook dat die verbrande kerel aan iemand staat uit te leggen wat een pen is... "a ballpoint pen... You use it... to write with..."quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:59 schreef sbientje het volgende:
ik vond het ook wel lachen met die pen. Voor mij was het gewoon een pen, totdat die knakker zei: een pen? die zie je nergens meer tegenwoordig
Zo te zien wel ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hmm, ik zit net te kijken. De volgende aflevering komt pas over 3 weken?
Hoe kom je eigenlijk bij deze conclusie? Van Horn kwam gewoon in een auto-ongeluk terecht door dumb luck, en is door Newton meegenomen omdat er anders te veel vragen zouden ontstaan in het ziekenhuis. Dokters kijken over het algemeen gek op als een patiënt wel ademt maar geen pols heeft, en kwik bloedt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:58 schreef Rainesz het volgende:
WOW! Van Horn een Shapeshifter.
Vraag me af hoeveel meer hoog geplaatste shapeshifters er zijn?!
Van Horn was duidelijk tegen de idealen van andere shapeshifters en moest daarom worden opgeruimd.
Zijn er meer zoals hem? Of was hij de enige?
Als ik het me goed herriner waarschuwde van Horn broyles aan het begin van dit seizoen. Maar weet dit niet helemaal zeker meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk bij deze conclusie? Van Horn kwam gewoon in een auto-ongeluk terecht door dumb luck, en is door Newton meegenomen omdat er anders te veel vragen zouden ontstaan in het ziekenhuis. Dokters kijken over het algemeen gek op als een patiënt wel ademt maar geen pols heeft, en kwik bloedt.
Enige wat we nu meer weten over de shapeshifters is hoe hun geheugen werkt, en dat ze naast het overnemen van de herinneringen van wie ze kopiëren, zelf ook gevoelens kunnen ontwikkelen.
daarom lieten ze het dus zienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:11 schreef DJKoster het volgende:
Hee.. Ford heeft ook weer een nieuwe auto op de markt:
[ afbeelding ]
Erg subtiel.. NOT![]()
Ik vond het ook al zo opvallend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarom lieten ze het dus zien![]()
En dat geluid van die auto hebben ze ook even extra aangediktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarom lieten ze het dus zien![]()
Ah, ik had niet eens door dat we van Horn al eerder hadden gezienquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:44 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Als ik het me goed herriner waarschuwde van Horn broyles aan het begin van dit seizoen. Maar weet dit niet helemaal zeker meer.
Daardoor trek ik die conclusie.
+ waarom zouden die andere shapers info moeten winnen over fringe als van Horn het allemaal al heeft
Rus? De enige aflevering waarin ik me VanHorn van herinner is van de eerste aflevering van dit seizoen. Aan het einde in een gesprek met Peter. Maar er is er blijkbaar nog een?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, ik had niet eens door dat we van Horn al eerder hadden gezien. Jammer dat Fringepedia niet zo gedetailleerd en bijgewerkt is als Lostpedia. Hij heeft Broyles dus gewaarschuwd om niet de case van die Rus te onderzoeken, maar ik weet niet meer waar die case over ging. En om nou terug te kijken is ook weer zoiets.
die rus was die man met die (tweeling)broer toch, die al jaren in die coma lag.. hij vermoordde andere mensen voor iets, maar ik weet niet meer precies hoe het ging haha..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, ik had niet eens door dat we van Horn al eerder hadden gezien. Jammer dat Fringepedia niet zo gedetailleerd en bijgewerkt is als Lostpedia. Hij heeft Broyles dus gewaarschuwd om niet de case van die Rus te onderzoeken, maar ik weet niet meer waar die case over ging. En om nou terug te kijken is ook weer zoiets.
hij zei later wel een keer astridquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:50 schreef Schenkstroop het volgende:
agent astrid farnesworth i'm here to se docotr bishop
I got an "astro" farnesworth
hm hm that's me![]()
Must be the LSD.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij zei later wel een keer astrid
Yep... november sweeps. Dat moet dan wel weer knallen worden hoop ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hmm, ik zit net te kijken. De volgende aflevering komt pas over 3 weken?
vast een blooper die ze erin hebben gelatenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij zei later wel een keer astrid
John Noble is gewoon een acteerkanon die zijn weerga niet kentquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vast een blooper die ze erin hebben gelaten
Hij doet me denken aan Devon uit 'The Knightrider'quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
John Noble is gewoon een acteerkanon die zijn weerga niet kent
Idd, hij kan gewoon geloofwaardig een dubbelrol spelen zonder gekke fratsen uit te halen. Maar ook in "grey matters" dat hij die stukjes hersenen geimplanteerd krijgt, dan word hij ineens van de Walter die we allemaal kennen een enorm arrogante man. Dat doet ie zo goed.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
John Noble is gewoon een acteerkanon die zijn weerga niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |