Wie bedoel je met Belly?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Bolivia heeft de portaal niet geopend dat deed Belly
Ik heb twee seizoenen in een ruime week gekekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:57 schreef Crutch het volgende:
Dat hele Fringe raakt langzaam uit mijn systeem, want ik moest er gewoon over nadenken.
KOM OP MET DIE NIEUWE EPISODES, aaaaaaarghhhhhhhh, ontwenning aaarggh!!!
Frasier?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb twee seizoenen in een ruime week gekeken. Het wordt sowieso tijd voor nieuwe afleveringen van alles, ik heb er ook al 6 seizoenen Frasier opzitten uit verveling.
Na de 'GODDOMME HOU OP MET DAT NICHTERIGE GEBITCH!!!1!1'-fase, ga je de fantastische oneliners waarderen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Frasier?![]()
Dat vind ik dus echt 100% niks, maar goed.
We hoeven gelukkig niet zo heel lang meer te wachten.![]()
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef Rainesz het volgende:
Nieuwe cast foto. Erg orgineel weer.
[ afbeelding ]
Ook nieuwe trailer voor 3e seizoen let op spoilers.Is dat nou the observer op de poster? Of begin ik afkicksverschijnselen te vertonen en heb ik dringend behoefte aan Fringe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep achter Peter.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:09 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Is dat nou the observer op de poster? Of begin ik afkicksverschijnselen te vertonen en heb ik dringend behoefte aan Fringe?
Frasier uit verveleing.. jij martelt jezelf als je niks te doen hebt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb twee seizoenen in een ruime week gekeken. Het wordt sowieso tijd voor nieuwe afleveringen van alles, ik heb er ook al 6 seizoenen Frasier opzitten uit verveling.
dat eerste wisten we toch al? Daar heten ze alleen anders...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef PPL het volgende:
- Dus de Observer is er ook in het Alternatieve Universum?
- Waarom deed Henry (de taxi chauffeur) mij denken aan Benny (de taxi chauffeur op Mars) uit Total Recall?
[ afbeelding ]
Ik had alleen ff een binnenpretje toen ik de naam "A. Alberts" op één van die lockers zag staan er ik meteen aan GTST moest denkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:27 schreef Rainesz het volgende:
Verder schijnt er ook wat met de lockers te zijn in Fringe division.
Om haar medewerking te krijgen en informatie over hoe zij zonder kleerscheuren tussen de universa kan reizen (cortexiphan).quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef Schenkstroop het volgende:
ok. waaorm denken jullie dat Alterwalter olivia in alter-olivia wilt veranderen?
Even teruggekeken bij de lockers. In een later shot staat op het plaatje waar eerst 'A. Alberts' stond ineens alleen "A."quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:27 schreef Rainesz het volgende:
Heb het zelf nog niet kunnen checken,vanmiddag na het werk maar even doen. Maar behalve in het park. Zou er ook een Observer in de menigte staan bij het oude Opera Theater,op moment van het Amber protocol.
Verder schijnt er ook wat met de lockers te zijn in Fringe division.
Lekker voor je, ik vind het helemaal super. Als heel seizoen 3 van deze kwaliteit is, poeh!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:56 schreef Mandal het volgende:
Dit was niet echt het vervolg waar ik op hoopteWalter is nu helemaal niet grappig meer omdat je Walternate heb meegemaakt, hij is nu te serieus om nog grappig te zijn. En krijgen we nu twee bolivia's?
Mwa, in de laaste scène werd maar al te duidelijk dat John Noble beide rollen fantastisch neer kan zetten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:56 schreef Mandal het volgende:
Dit was niet echt het vervolg waar ik op hoopteWalter is nu helemaal niet grappig meer omdat je Walternate heb meegemaakt, hij is nu te serieus om nog grappig te zijn. En krijgen we nu twee bolivia's?
Het is maar dat dit topic niet over apple gaat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Lekker voor je, ik vind het helemaal super. Als heel seizoen 3 van deze kwaliteit is, poeh!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef Orealo het volgende:
[..]
Even teruggekeken bij de lockers. In een later shot staat op het plaatje waar eerst 'A. Alberts' stond ineens alleen "A."
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
hehe observer in die raamquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef Rainesz het volgende:
Nieuwe cast foto. Erg orgineel weer.
[ afbeelding ]
zie ik nu pas, ook walternate en alter olivia staan erquote:Op zondag 26 september 2010 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hehe observer in die raam
of is het just my imagination
Hij is Bubbles uit The Wire man! Veel toffere serie, en hij speelt echt de meest geniale rol! Grappige is dat ie hier liep te vertellen over zijn drugs verleden, en in het laatste seizoen van The Wire is hij eindelijk afgekickt van zijn heroine probleem! Geniaal gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef DJKoster het volgende:
Taxichauffeur: http://heroeswiki.com/Andre_Royo
Ik kijk teveel series.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Hij is Bubbles uit The Wire man! Veel toffere serie, en hij speelt echt de meest geniale rol! Grappige is dat ie hier liep te vertellen over zijn drugs verleden, en in het laatste seizoen van The Wire is hij eindelijk afgekickt van zijn heroine probleem! Geniaal gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |