Wie bedoel je met Belly?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Bolivia heeft de portaal niet geopend dat deed Belly
Ik heb twee seizoenen in een ruime week gekekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:57 schreef Crutch het volgende:
Dat hele Fringe raakt langzaam uit mijn systeem, want ik moest er gewoon over nadenken.
KOM OP MET DIE NIEUWE EPISODES, aaaaaaarghhhhhhhh, ontwenning aaarggh!!!
Frasier?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb twee seizoenen in een ruime week gekeken. Het wordt sowieso tijd voor nieuwe afleveringen van alles, ik heb er ook al 6 seizoenen Frasier opzitten uit verveling.
Na de 'GODDOMME HOU OP MET DAT NICHTERIGE GEBITCH!!!1!1'-fase, ga je de fantastische oneliners waarderen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Frasier?![]()
Dat vind ik dus echt 100% niks, maar goed.
We hoeven gelukkig niet zo heel lang meer te wachten.![]()
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef Rainesz het volgende:
Nieuwe cast foto. Erg orgineel weer.
[ afbeelding ]
Ook nieuwe trailer voor 3e seizoen let op spoilers.Is dat nou the observer op de poster? Of begin ik afkicksverschijnselen te vertonen en heb ik dringend behoefte aan Fringe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jep achter Peter.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:09 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Is dat nou the observer op de poster? Of begin ik afkicksverschijnselen te vertonen en heb ik dringend behoefte aan Fringe?
Frasier uit verveleing.. jij martelt jezelf als je niks te doen hebt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb twee seizoenen in een ruime week gekeken. Het wordt sowieso tijd voor nieuwe afleveringen van alles, ik heb er ook al 6 seizoenen Frasier opzitten uit verveling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |