Dan is het toch niet leuk meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:54 schreef Henno het volgende:
Wel bruut als je dat echt zou kunnen, zo in da club eerst alle mogelijke scenario's uitrekenen voordat je op dat ene meisje afstapt
Goed gezien!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:00 schreef Rainesz het volgende:
Best wel een goede ep!
de zin "The pen is mightier" wat vorige week in graffiti op een deur stond blijkt dus vrij centraal weer voor deze ep.
Geniaal.
The Observer,stond op de brug bij 2e crime scene vlak voordat Olivia trap op rende.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef Zokunen het volgende:
S1 en S2 vond ik geweldig, dit seizoen is imho echt RUK, geen Fringe factor meer, het is nu meer een gepimpte twilight zone ofzo.
De bizarre shit is bijna compleet verdwenen, het 2e dimensie verhaal is laf.
Heb elke ep gezien, maar als het zo doorgaat stop ik...
The Pattern werd al aan het einde van seizoen 1 opgelost (op een kaart verwezen ze allemaal naar plekken op de wereld waar de werkelijkheid 'dunner' was, waardoor je daar makkelijker naar een ander universum kan reizen).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef PPL het volgende:
Tijdje geleden dat er een verwijzing was naar 'The Pattern'.
Gecombineerd met de, in dat universum, zeldzaamheid van avocado's, is er toch iets gebeurd in Centraal Amerika.quote:
Grote kans dat bv de Vietnam war niet heeft plaatsgevonden in de alter universe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Gecombineerd met de, in dat universum, zeldzaamheid van avocado's, is er toch iets gebeurd in Centraal Amerika.
Yep vind ik ook. S2 vond ik een beetje tegenvallen, maar de start van S3 vind ik al veel beter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk precies het tegenovergestelde.
Fringe is kont aan het schoppen met deze verhaallijn. Erg tof!
In 8 dagen alle 46 afleveringen gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:59 schreef luckass het volgende:
Ben gisterenavond begonnen met Fringe, zit nu in S01E08.
Gave serie, jammer dat de afleveringen soms wat onsamenhangend zijn.
En dat stukje ook dat die verbrande kerel aan iemand staat uit te leggen wat een pen is... "a ballpoint pen... You use it... to write with..."quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:59 schreef sbientje het volgende:
ik vond het ook wel lachen met die pen. Voor mij was het gewoon een pen, totdat die knakker zei: een pen? die zie je nergens meer tegenwoordig
Zo te zien wel ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:01 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hmm, ik zit net te kijken. De volgende aflevering komt pas over 3 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |