Maar waarom als patient betaald krijgen?quote:
Z'n voorhuid?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat jongen die vragen worden overgeslagen.
Dus ik bleef stil. EN toen gooide je'm
Voor geen goudquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Betaald worden voor een besnijdenis?
Een hele slechte grap dan.quote:
bij je communie krijg je toch ook geldquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar waarom als patient betaald krijgen?
Ik heb Janetje nog best vaak flink bewerktquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij moet eens met Janetje praten, die was ook altijd zo zwartgallig over haarzelf
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bij je communie krijg je toch ook geld
Idd jah. Het is gewoon een tweede Sinterklaas tijdens die communies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow het gaat over een besnijdenis uit religieuze overwegingen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Daarmee word je in feite toch ook 'omgekocht' om je te binden aan het geloof met de E.H. Communie? En bij het Vormsel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.
Daar is communie toch ook gewoon voor? Voor de kado's?
hey, je hebt een nieuwe avatar.quote:
is er een andere reden dan?nee toch?:-), kon niet wachten tot ik thuis was.... ik was zo verveeld dat ik op het kerkpodium mn kaars uitblies toen ik zuchtequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van je ouders een horloge en centjes van de peetoom en peettante en buren en zo.
Daar is communie toch ook gewoon voor? Voor de kado's?
Nee, jij zit in een andere lay outquote:
Nee bij 't Vormsel heb ik volgens mij niet veel gekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Daarmee wordt je in feite toch ook 'omgekocht' om je te binden aan het geloof met de E.H. Communie? En bij het Vormsel?
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkochtquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
is er een andere reden dan?nee toch?:-), kon niet wachten tot ik thuis was.... ik was zo verveeld dat ik op het kerkpodium mn kaars uitblies toen ik zuchte
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow het gaat over een besnijdenis uit religieuze overwegingen...
Ik dacht al, wat deed ik verkeerd
Tis net politiekquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij 't Vormsel heb ik volgens mij niet veel gekregen.
Maar de Kerk is toch goed in lokken en omkopen?
Die is inderdaad leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wat doe ik verkeerd meneer?". Zo'n toffe reclame
.
'Hengst' Fout in deze zin Andrielquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkocht
kun je voor een andere layout dan ook een andere avatar nemen ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, jij zit in een andere lay out
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wat doe ik verkeerd meneer?". Zo'n toffe reclame
.
Maar ik vond "draai" te soft klinken, en je kan best iemand ene hengst verkopen. En ook wel om je orenquote:
whaha. zo dat had er nog bij moeten komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* En dat die pastoor je dan meteen een hengst om je oren verkocht
nee, da's het verschil tussen upload avatar en online avatar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef creno het volgende:
[..]
kun je voor een andere layout dan ook een andere avatar nemen ?
Bij jou en de meeste anderen is ie wel hetzelfde namelijk.
Dat aren dan JOUW 15 min of famequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whaha. zo dat had er nog bij moeten komen![]()
ik moest hélemaal naar de overkant lopen om dat daar de hoofdkaars stond
stond ik even mooi fijn in het middelpunt voor een stampvolle kerk![]()
Ja ik snap nooit echt waarom ze daar verschil in maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee, da's het verschil tussen upload avatar en online avatar.
Jij bent zelf gewoon wat klassiekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik deze leuker. Klassieker!
Dat gebruik ik nog wel eens "Ze zei meneer tegen me!"
Dat noemen we swaffelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vond "draai" te soft klinken, en je kan best iemand ene hengst verkopen. En ook wel om je oren
Online gaat toch weg met de nieuwste layout.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit was je 9500ste postquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.
Wel grappig dat ik hier ook mijn twitter en dudesnudeprofiel kan toevoegen.
dudesnudeprofiel ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
aha, tnx ik snap het nu wat beter.
Wel grappig dat ik hier ook mijn twitter en dudesnudeprofiel kan toevoegen.
Omg Peter heeft gelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent zelf gewoon wat klassieker.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je snel aantrekkelijk wordt voor personen van het mannelijk geslacht he?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat aren dan JOUW 15 min of fame
Heb je al vroeg verspeeld!
quote:
Ja, daar shit je ff je sheets van he!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
godver inderdaad!
![]()
crap on a cracker
aantal posts: 9501 (gemiddeld 3 per dag)quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef creno het volgende:
[..]
Hoe zie je dat nu weer ?
(en ik quote je in mijn 9501e post)
Wat doe je dan ook in een sloot?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Deceit het volgende:
ik word gek van de kikkers hier in de sloot
kiddingquote:
Joran zoeken?quote:
Ach ben stil jij, vuile biquote:
Snip Snip en wegissiequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat jagen we er trouwens weer topics doorheen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Creno, voor iemand die al FOK!lid is sinds 2001 weet je er bijzonder weinig vanaf.
Vergelijk je het nou met een besnijdenis?quote:
Krijgen jij hier ook voor betaald dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergelijk je het nou met een besnijdenis?
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jongquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:21 schreef Peter het volgende:
Wat hangen we hier al lang rond. Stelletje stamgasten/meubilair
dat zweet je er met 30 minuten hardlopen al weer uit.. of ff flink naar de wc..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Hmmz sinds Ang3l vertelde over crash dieten maak ik me nu wel beetje zorgen..
ben nu 1/10e kilo meer dan vanchtend :/
Ik ben ook de persoon die HEEL veel weet van dieetquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Gewoon even goed schijten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Deceit het volgende:
Ik zie er het nut niet van in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jong
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef Peter het volgende:
[..]
dat zweet je er met 30 minuten hardlopen al weer uit.. of ff flink naar de wc..
Zolang je het maar alleen bij digitale verjonging houdt..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Af en toe een nieuwe kloon houdt je jong
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook de persoon die HEEL veel weet van dieet
Maar dat crashdiëten niet werken en dat je lichaam daarna juist extra vet gaat opslaan is toch eigenlijk best common knowledge dacht ik
Hebben TMM en jij al eens een week van dieet gewisseld?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt heel erg belachelijk vitaminewaters aan het drinken ipv cola en fruit aan het eten ipv chips en snoep al de hele week, alleen maar omdat ik schrok dat ik boven de 60 woog ineensDa's best erg he?
misstaat je niet die extra kilo'squote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt heel erg belachelijk vitaminewaters aan het drinken ipv cola en fruit aan het eten ipv chips en snoep al de hele week, alleen maar omdat ik schrok dat ik boven de 60 woog ineensDa's best erg he?
De weegschaal stond niet iets scheef?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar mijn bedoeling is NIET om te gaan crashen! ik eet gewoon normaal/gezond en geen tussendoortjes..
En toch vliegt t eraf, waar ik blij mee ben.. maar wil niet weer in 1 x weer aankomen!
Ligt er aan of je, als je op je gewenste gewicht bent, ineens weer wel de tussendoortjes gaat eten en je gaat stoppen met sporten. Dat is wat mensen dus vaak doen en daar is waar het misgaat,quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar mijn bedoeling is NIET om te gaan crashen! ik eet gewoon normaal/gezond en geen tussendoortjes..
En toch vliegt t eraf, waar ik blij mee ben.. maar wil niet weer in 1 x weer aankomen!
Ik eet net zoveel zo niet meer dan TMM hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben TMM en jij al eens een week van dieet gewisseld?
Als je het 30 jaar niet hebt gehad is dat inderdaad ineens een WTF momentje jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Desmonkey het volgende:
Boven de 60kg is best wel shocking jah :.
.
Fixes you up!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je het 30 jaar niet hebt gehad is dat inderdaad ineens een WTF momentje ja
Ik weet ook wel dat 61.6 nog veel te licht is voor 1.83m, maar daar gaat het niet om
Ik had gewoon zoiets van "WTF?!? Waar komt dat ineens vandaan?! 4kg erbij? Ik kom helemaal nooit aan, al jaaaaaaaaaaaaaren niet!"
30+ ... urghIt fucks you up!
Best sneu eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet net zoveel zo niet meer dan TMM hoor
quote:
Voor beide dan.quote:
Nou ja, je hebt wel Haines en Fruit of the Loom, maar dat zijn ook niet echt de boxers die ik wilquote:
Mja. Ik draag nu ook zeemanboxersquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Peter het volgende:
Sinds Zeeman hippe boxers weggaf kan alles he
Is meer voor de jeugd en daar behoor je niet meer toe dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef creno het volgende:
Hoe denkt men hier over lijst 17 ?
circumcisiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
Hoe heet de ceremonie waarbij ze snip*snip* doen met je voorhuid?
Gewoon besnijdenis of heeft dat een speciaal woord?
edit: Wikipedia geeft antwoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Briet_mila
of bedoel je bar mitswa of zoiets?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
Hoe heet de ceremonie waarbij ze snip*snip* doen met je voorhuid?
Gewoon besnijdenis of heeft dat een speciaal woord?
edit: Wikipedia geeft antwoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Briet_mila
gelukkig niet.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
rietje instoppen en opblazen, deden ze vroeger ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Deceit het volgende:
ik word gek van de kikkers hier in de sloot
laat je ze opsturen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. Ik draag nu ook zeemanboxersMaar de gaten beginnen erin te vallen en ik heb geen zin om te wachten tot ik weer in Nederland ben.
Voorbereiding is het halve werk, snoetepoepje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:14 schreef Vlarp het volgende:
Kut...
Kom ik vroeger uit bed om voor m'n werk te kunnen stemmen, gaan de stembureau's pas om 7:30 open
Ach, ik kon zo doorlopen bij het stembureau, dus ben gewoon op tijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorbereiding is het halve werk, snoetepoepje.
ik ga je voorbeeld vanavond volgen als ik vanaf m'n werk naar huis toe gaquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik kon zo doorlopen bij het stembureau, dus ben gewoon op tijd
En ik heb uiteraard D66 gestemd.
dus nu was niet je trein maar jijzelf vertraagd ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen... ik kon niet uit bed
Vanavond maar stemmen
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus nu was niet je trein maar jijzelf vertraagd ?
quote:
Ik moest mijn carpool afspraak ook afzeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoiets ja
Een collega: "Je ziet er vandaag anders uit, veel beter als aan het begin van de week. Toen vond ik je er maar slecht uitzien."
Euh.. bedankt
Nou dat maakt me in zijn geval niet echt uit,quote:
en ik maar denken dat jij een voorkeur voor krullen had ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dat maakt me in zijn geval niet echt uit,
D66quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen.
Piratenpartijquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen.
Hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:58 schreef creno het volgende:
ik heb alle bolletjes ingekleurd en binnen de lijntjes. Ik hoop dit keer een prijs te winnen. :p
Wederom: goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef Waxxer het volgende:
Goedemorgen.
Ik woon dus best wel dicht bij een stembureau, hoorde ik rond half acht een auto aankomen en mensen uitstappen...
,,Heb je je rijbewijs meegenoom'n?"
,,Wát?!"
,,Jâh, heb je je rijbewijs meegenoom'n? Ander ku'j niet stemm'n!!"
,,Nee die heb ik niet meegenoom'n. Moet dat dan?!"
,,T... Hhhhhhh.... Ja tuulk moet je dat meeneem'n, anders ku'j niet stemm'n!!!"
(tijdje stilte)
,,Nah loat moar, dit is mien Völ te völle wark, ik goa wel niet stemm'n!!!"
(komt een bekende langs)
,,Moi!! Goa je ook stemm'n?"
,,Ja nee ik bun mien rijbewijs vergeten en ik wilde effen gauw zo'n machtiging invullen moar dan heb je ook weer een kopie nodig van 't rijbewijs."
,,Ooh."
En er slaan twee autoportieren dicht, waarvan één iets harder dan normaal, er start een motor en een auto rijdt weg.![]()
Bindt dat touwtje dan aan je stuur en ga slingerend rijden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik kan niet tegelijkertijd flossen en autorijden.
Is dat niet die jongerenpartij van BNN?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Opnieuw de test gedaan, alle partijen aangevinkt gelaten en dan kom ik op Lijst17 uit. Wasda?![]()
Verbaast me NIETS dat jij dat vindtquote:
Tja ik vraag me af of dat programma nou wel zo realistisch is allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja heb net ff "research gedaan" en het is idd de partyij van BNN.
Daar ben ik al lid vanIk kijk het nooit, maar ik steun ze wel.
kan ik er ook net zo goed op gaan stemmen
Bijna alle antwoorden zijn geljk aan de PvdA, alleen minder knuffelig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af of dat programma nou wel zo realistisch is allemaal
Ik ging net met mijn vriend lunchen, die nam een collega mee... mijn eerste blik wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Thom van de helpdesk heeft m'n laptop af en wil hem graag komen brengen.
Thom is lief. En schattig. En verlegen
Kijken mag altijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Stom.
O wacht. Relatie. En monogaam.Goed zo! Kunnen sommigen een voorbeeld ana nemen!
Ik ben nog nooit samen uit gaan eten... in die zin van het woord danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Als je een relatie hebt ben je niet ineens dood voor ander schoons.
Je mag honger krijgen op een ander, als je maar tthuis komt eten.
Of zoals sommigen volgens de regels uit eten gaat, alleen danwel samen.
de BNN-partij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ik ben er uit wat ik ga stemmen.
Dus vanaaf netjes naar het bejaardentehuis met mijn ID, en de machtiging van m'n vriendin
waarom dat dan, die zij er tcoh heel veel heb ik gezien en ze lijken zeker niet allemaal op mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verbaast me NIETS dat jij dat vindt
Jij bent nl best wel het beeld wat ik heb bij de VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |