hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Afgelopen jaar wel 1x gedaan ('t was warm!), andere jaren soms meerdere keren, soms helemaal niet. Heeft met name sterk te maken met afstand lopen tot sanitairblok en de lengte van de rijHet is geen absolute must, maar het kan we lekker zijn even tussendoor om op te frissen
Eensch! Douchen is prima te doen als je op de juiste tijden gaat en in sommige gevallen (zweterige nachten in de Bravo/24u of in het geval van een date) extra welkomquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag, zaterdag en zondag zo tussen 17:00 en 18:00. Heerlijk rustig, en dan zijn de douches op camping 3 net schoongemaakt. De dagkleding (bezweet!) uit en de avondkleding aan. Heerlijk hoor.
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef TWP het volgende:
Het lijkt me wel zo lekker ja. Maargoed, als dat betekent dat je meer dan een uur moet staan wachten denk ik dat ik het niet doe. Kan je trouwens 's nachts niet gaan als je terug komt op de camping? Of heeft iedereen dat idee?
Als je 's nachts geen agenda hebt, een prima optie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.
Op camping 3 en 5 zijn ze 24 uur per dag open.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.
Niemand is heel Lowlands 24 uur per dag bezig. En diegene die zo zwaar onder de drugs zitten dat ze dat wel redden, maakt dat stukje hygiëne ook niet uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Als je 's nachts geen agenda hebt, een prima optie!
Met 's nachts bedoel ik meer tussen 3 - 6, ofzo. Daarmee doelende op mensen die niet persé voor het nachtprogramma komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand is heel Lowlands 24 uur per dag bezig. En diegene die zo zwaar onder de drugs zitten dat ze dat wel redden, maakt dat stukje hygiëne ook niet uit.
Dan kun je dus rond een uur of 14:00 douchen. Er zijn genoeg rustige momenten te vinden. Als je wilquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Met 's nachts bedoel ik meer tussen 3 - 6, ofzo. Daarmee doelende op mensen die niet persé voor het nachtprogramma komen.
Overdag heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Zelf heb ik meestal wel een nachtagenda (behalve donderdag dan) en als we dan bij de tent komen is het nog even ouwehoeren en dan de tent in. Als we dan wakker zijn is het aankleden, eten en dan naar het terrein. Dus ja, ik kom meestal uit op douchen rond een uur of 17-19quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kun je dus rond een uur of 14:00 douchen. Er zijn genoeg rustige momenten te vinden. Als je wil
De drukte en het nut ervanquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben geen LWL ganger dus heb er niet verstand van, maar wat is er zo speciaal aan douchen op LWL waardoor er twijfel wordt veroorzaakt om te gaan douchen of niet?
Lange rijen, als je pech hebt sta je gewoon een uur te wachten 's morgens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben geen LWL ganger dus heb er niet verstand van, maar wat is er zo speciaal aan douchen op LWL waardoor er twijfel wordt veroorzaakt om te gaan douchen of niet?
Ja zo vroeg ben ik ook altijd wakker, en dan draai ik me nog eens om zodat ik zeker weet de koffiewekker voorbij slaapquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ben altijd zo vroeg wakker dat er geen rij staat en anders zijn er nog genoeg andere momenten om rustig te kunnen douchen. Scheelt trouwens wel of je vrouw of man bent
Golden_Pauperquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Golden_Pauper het volgende:
douchen op festivals kom nou![]()
meestal ff bij de kraan schone kop, oksels en voorhuid fixen en dan is t wel goed.
Jij houdt van sausage fests?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:31 schreef N-E-R-D het volgende:
1 grote gezamenlijke doucheruimte, wel vrouwen en mannen apart. Daarom douche ik zo graag op lowlands
Groter. Je hebt de ruimte. Wel vervelend, je kunt de douchekop maar op 2 punten hangen: veel te laag en net te laagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:27 schreef schijffie het volgende:
De douches zijn allemaal hokjes neem ik aan, ongeveer gelijk aan de wc's?
Hoe hypocriet is dat in godsnaam om te zeggen met jouw username????!quote:
De mensen die niet even 1 keer per dag de moeite doen om te douchen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh... hoe de neuk bedoel je dat nou dan weer?
En wat heeft dat in hemelsnaam met schooien te makenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De mensen die niet even 1 keer per dag de moeite doen om te douchen.
Schooier, zwerver, pauper... ook goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat heeft dat in hemelsnaam met schooien te maken
Jij kijkt volgens mij ook elk jaar weer uit naar LWL he? Eens op een andere plek trollenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Schooier, zwerver, pauper... ook goed.
Ik kijk vooral uit naar Mystery Land.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kijkt volgens mij ook elk jaar weer uit naar LWL he? Eens op een andere plek trollen
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar Mystery Land.
Ik kan best een dag zonder douchen, en op zo'n festival ga ik alleen als ik me echt vies voel. Een beetje opfrissen aan de wastafel en van die vochtige doekjes doet over het algemeen wonderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Funk_Doc het volgende:
Ik douche op Lowlands gewoon elke dag. Je voelt je toch vies als je een dag niet doucht? Zou ik dus echt geen zin in hebben. Ik snap alleen niet waarom je 2.50 moet betalen voor zo'n stomme douches. Voor dat geld kunnen ze ook wel normaal sanitair neerzetten met iets meer privacy.
Ik weet niet of jij er vorig jaar was, maar het was warm en na elk optreden was ik harstikke nat van het zweet. Dus dan voel je je behoorlijk ranzig aan het eind van de dagquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kan best een dag zonder douchen, en op zo'n festival ga ik alleen als ik me echt vies voel. Een beetje opfrissen aan de wastafel en van die vochtige doekjes doet over het algemeen wonderen.
Ik was er vorig jaar ook bij inderdaad en ik had inderdaad verwacht regelmatig te douchen maar elke dag toen ik opstond voelde ik me redelijk fris en hing er ook geen vieze lucht om mij heen. Wassen aan de wasbak was voor mij dus wel voldoende.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef Funk_Doc het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij er vorig jaar was, maar het was warm en na elk optreden was ik harstikke nat van het zweet. Dus dan voel je je behoorlijk ranzig aan het eind van de dag.
Och, privacy, ze kiek'n em er niet af heurquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Funk_Doc het volgende:
Ik douche op Lowlands gewoon elke dag. Je voelt je toch vies als je een dag niet doucht? Zou ik dus echt geen zin in hebben. Ik snap alleen niet waarom je 2.50 moet betalen voor zo'n stomme douches. Voor dat geld kunnen ze ook wel normaal sanitair neerzetten met iets meer privacy.
En pleassssssssssssssse, zeg dat je deze ook meehebt dan, anders voel ik me nu pas echt genaaid!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb in de 5x Lowlands nog nooit gedouchtgewoon met bikini bij de wasbak wassen en babydoekjes gebruiken
ik meur tenminste niet na een paar dagenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De mensen die niet even 1 keer per dag de moeite doen om te douchen.
Het gaat mij eigenlijk niet om het meuren (glas bier over je heen om 13:00 en wat dansen/springen, en om 15:00 meur je weer), maar oksels, en tussen de bennen (zeg maar de plekken waar het lichaam samen komt), dat moet ik gewoon goed schoon hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik meur tenminste niet na een paar dagenkrijg zelfs complimentJes dat ik zo lekker ruik
werk dan ook in een zeepwinkel en heb altijd een voorraadje lekkere zeep enzo bij me
Kunnen we niet op dit forum eens taallessen gaan geven? Wft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:37 schreef stefan1218 het volgende:
meestal heb ik er niet echt behoeften aan.
dat doe ik wel weer als ik thuis ben
zo beter danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kunnen we niet op dit forum eens taallessen gaan geven? Wft.
Nog 2 hoofdletters en een punt.quote:
Dat is dan weer overdreven. Doe ik thuis niet eens. Maar volgens mij had je niet door dat je in het lowlands subforum zat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:46 schreef draaijer het volgende:
Altijd twee keer per dag. Als ik mijn bed uitkom en net voordat ik naar bed ga
Ehm neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat is dan weer overdreven. Doe ik thuis niet eens. Maar volgens mij had je niet door dat je in het lowlands subforum zat.
Vreemd genoeg vinden mannen het geen enkel probleem als er een vrouw aan onze kant komt, andersom daarintegen...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef CecilBDemented het volgende:
douchen, zowel mannen als vrouwen in 1 hok.
i don't mind showing the penis
In de sauna hebben de mannen dan ook tieten, en de vrouwen okselhaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vinden mannen het geen enkel probleem als er een vrouw aan onze kant komt, andersom daarintegen...
Gelukkig is men in de sauna niet zo bekrompen!
Jij bent overduidelijk nog nooit in de sauna geweestquote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
In de sauna hebben de mannen dan ook tieten, en de vrouwen okselhaar.
Je haar is toch wel het laatste waar je je zorgen over moet maken!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:29 schreef Nothingwoman het volgende:
Niet douchen! Teveel gedoe
Misschien neem ik droogshampoo ofzo mee
Ja.. wel gelijk inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:30 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Je haar is toch wel het laatste waar je je zorgen over moet maken!
Werkt dat dan? Die droge shampoo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:31 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Ja.. wel gelijk in
Mja, is toch wel lekker gevoel ofzo.
Geen idee, maar heb ervan gehoord. Dat is een soort poeder in je haar wat hetzelfde effect heeft na een douchebeurt met shampooquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:52 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Werkt dat dan? Die droge shampoo?
Neen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef Ritmo het volgende:
Dat hier uberhaupt discussie over mogelijk is...
Je gaat toch gewoon douchen?
Ik v raag me af of dat voor mij werkt: 1. eerste geluiden krijg ik niet eens mee, ben ik nog ver in dromeland (of gewoon door de oordopjes...) 2. als ik dan al wakker zou zijn... rennen? hmmm... slecht idee...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef Jos-T het volgende:
Het Is best makkelijk om gewoon minimaal 1 keer te douchen.
Ga op een camping staan met een 24uurs douche en ga douchen als je midden in de nacht met je gare hoofd terugkomt op de camping.
Of zorg er voor dat je smorgens bij de eerste geluiden (want dan ben je toch wakker) naar de douche rent.
Dan kan je daarna nog ff lekker een paar uurtjes liggen.
Werkt altijd, nooit in de rij....
Nog nooit gedoucht op lowlands. Dit is een traditie die ik graag in ere hou.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef Ticker het volgende:
Ik vraag me echt af waarom sommige van jullie vorige jaar niet dood zijn gegaan aan de mexicaanse taco hoest.. 4 dagen niet douche? WTF? Je kunt op lowlands dag en nacht gaan douche.. en er zijn zoveel douches.. de voorzieningen zijn goed, afgesloten ruimtes.. wtf is wrong with these people?
Anders dan jij denkt, gaat er niemand dood aan 4 dagen niet douchenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef Ticker het volgende:
Ik vraag me echt af waarom sommige van jullie vorige jaar niet dood zijn gegaan aan de mexicaanse taco hoest.. 4 dagen niet douche? WTF? Je kunt op lowlands dag en nacht gaan douche.. en er zijn zoveel douches.. de voorzieningen zijn goed, afgesloten ruimtes.. wtf is wrong with these people?
Nou, dat dus ten eerste! En ten tweede, beste Ticker, als je even terug leest zie je dat er er andere manieren zijn dan alleen douchen om nog enigszins schoon te blijven...quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders dan jij denkt, gaat er niemand dood aan 4 dagen niet douchen
Ja daaag dikke ...quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Nou, dat dus ten eerste! En ten tweede, beste Ticker, als je even terug leest zie je dat er er andere manieren zijn dan alleen douchen om nog enigszins schoon te blijven...
Dikke?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja daaag dikke ...
Het is gewoon smerig.
Uhh.. gewoon normaal DOUCHEquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Trouwens, als je alles brandschoon wil hebben, wat doen je dan op Lowlands?!
Geen extra bagage, je kunt tools kopen bij de HEMA.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben verbaasd dat zoveel mensen douchen op een festival. ik zie er echt het nut niet van in, je bent toch in no time weer net zo smerig. het is gewoon zinloos en je moet extra bagage meenemen om te douchen. ik heb echt nog nooit van mn leven op een festival gedoucht, en ik heb er toch al een stuk of 20 bezocht.
Sommigen zijn er zelfs trots op dat ze niet douchenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef Ritmo het volgende:
Dat hier uberhaupt discussie over mogelijk is...
Je gaat toch gewoon douchen?
Je vindt het gek dat mensen douchen? Niet iedereen rolt dagelijks door de modder zoals jij bedoeld. Ik douche omdat het verfrissend werkt 's ochtends en ik weer goed voor de dag kan komen. En het is helemaal geen extra bagage die je mee moet nemen, ik neem 2 handdoeken mee that's it. Zou ik ook daar kunnen kopen maar dat kost zeker weer 3 muntjes voor een theedoekquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben verbaasd dat zoveel mensen douchen op een festival. ik zie er echt het nut niet van in, je bent toch in no time weer net zo smerig. het is gewoon zinloos en je moet extra bagage meenemen om te douchen. ik heb echt nog nooit van mn leven op een festival gedoucht, en ik heb er toch al een stuk of 20 bezocht.
ik bedoel meer de handdoek en slippersquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ben verbaasd dat er zo weinig mensen douchen op een festival. Ik zie er echt het nut wel van in. Lekker fris je tent in en/of aan de volgende dag beginnen. En wat is 1 flesje shampoo nou voor extra bagage. Ik heb echt op elk festival in mijn leven gedoucht, en ik heb er toch al een stuk of 1 bezocht.
dat kan ook anders: festival seks en (het gebrek aan) persoonlijke hygienequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe het voornamelijk om de leuter schoon te houden. Wel zo prettig voor de dames.
2 handdoekken noem ik toch echt extra bagage. en om 's ochtends fris voor de dag te komen steek ik mn kop even onder de kraan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef julian6 het volgende:
Je vindt het gek dat mensen douchen? Niet iedereen rolt dagelijks door de modder zoals jij bedoeld. Ik douche omdat het verfrissend werkt 's ochtends en ik weer goed voor de dag kan komen. En het is helemaal geen extra bagage die je mee moet nemen, ik neem 2 handdoeken mee that's it. Zou ik ook daar kunnen kopen maar dat kost zeker weer 3 muntjes voor een theedoek
Jaa het is heel fijn! Het zit in een spuitbus (Kijk uit dat je het niet verwart met je waterdichtspray zoals ik ooit een keer heb gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb ervan gehoord. Dat is een soort poeder in je haar wat hetzelfde effect heeft na een douchebeurt met shampoo
Nou, nu je beter kan spellen zal die geur om je heen vast minder zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:10 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
1. Leer Nederlands: doucheN
2. Je kan ook op een ANDERE manier schoon worden!
Zo hé! Kom jij nog eens scherp uit de hoek, zeg! Knap hoor, je moeder zal vast heel trots op je zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou, nu je beter kan spellen zal die geur om je heen vast minder zijn.
Wat heb jij een kleine piemolquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
Dit topic lijkt wel de kleedkamer bij gym van de 6e groep van de basisschool.
Soepele kater dan, dat werkt bij mij niet altijdquote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Cupcake. het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in 9 festivaljaren (en niet alleen Lowlands) op Lowlands gaan douchen. Ik vond het heerlijk! Je voelt je zoveel wakkerder en frisser. Kater is pleite enzo. Dit jaar gewoon weer hoor.
Na 9 edities heb je toch maar een keer.. gedouched?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Cupcake. het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in 9 festivaljaren (en niet alleen Lowlands) op Lowlands gaan douchen. Ik vond het heerlijk! Je voelt je zoveel wakkerder en frisser. Kater is pleite enzo. Dit jaar gewoon weer hoor.
Op de 9e editie bedoel ik he. En nee het was niet omdat ik een uur in de wind stonk en drugs gebruik ik niet. Ik was gewoon dat 'maandag' viesgevoel zat. Zodoende. Helaas zat ik maandag onderweg naar huis nog net zo brak te zijn als de voorgaande jarenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Na 9 edities heb je toch maar een keer.. gedouched?![]()
Zou je me wat meer kunnen vertellen over die ervaring?
Dus je was in een dolle bui..en dacht ergens op dag 3.. 'jezus.. wat is die lucht?' En bedacht jezelf dat het misschien wel je lichaam was?
Of zat aan het einde je neus dicht van allerlei substanties die ik even niet kan bedenken, en die moesten grondig worden weggespoeld?
Intrigerend topic!
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:12 schreef Cupcake. het volgende:
[..]
Op de 9e editie bedoel ik he. En nee het was niet omdat ik een uur in de wind stonk en drugs gebruik ik niet. Ik was gewoon dat 'maandag' viesgevoel zat. Zodoende. Helaas zat ik maandag onderweg naar huis nog net zo brak te zijn als de voorgaande jaren
Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik vanaf donderdag tot maandag niet douche voel ik me die maandagochtend echt een stuk minder prettig.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:22 schreef Ticker het volgende:
[..]maar douche is toch niet bedoelt om je de dag erna een beter gevoel te geven?
Maar ik was toch diegene die dagelijks douche promoot?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef Cupcake. het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik vanaf donderdag tot maandag niet douche voel ik me die maandagochtend echt een stuk minder prettig.
Nou dan. Dan snappen we elkaar.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar ik was toch diegene die dagelijks douche promoot?
LoL... wat ratel je nou man.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef nibh het volgende:
Niet douchen. Bij die wasbakken kun je je ook wel een beetje wassen.
Bovendien het is lowlands, met een beetje regen zit je al in de modder met je tent en de heledag, dus het heeft toch geen nut.
Oh en er staat altijd zooooo'n lange rij, en dan kost het ook nog is veel geld in verhouding tot hoeveel tijd je krijgt. belachelijk.
Aldus,
NIET douchen
Van die modder krijg je geen kaas onder je voorhuid. En dat krijg je er niet af bij de wasbakquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef nibh het volgende:
Bovendien het is lowlands, met een beetje regen zit je al in de modder met je tent en de heledag, dus het heeft toch geen nut.
Oh en er staat altijd zooooo'n lange rij, en dan kost het ook nog is veel geld in verhouding tot hoeveel tijd je krijgt. belachelijk.
Aldus,
NIET douchen
Is er een tijd waar je je aan moet houden? Nog nooit wat van gemerktquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef nibh het volgende:
Aldus,
NIET douchen
Ik respecteer ieders mening, en ik veroordeel je niet. Echter, niet zeuren als ze niet wil pijpenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef kroegtijger het volgende:
't is een festival dus niet douchen...Hooguit afspoelen als het erg veel modder is, maar geen zeep!! De regels van festivals zijn streng doch rechtvaardig
Ik deed dat voor de tent, experts hebben geen wasbak nodigquote:Op maandag 28 juni 2010 14:00 schreef GrotePierFR het volgende:
Altijd die poepgeur in en in de buurt van die WC's = bah.
En dan die mensen die in die omstandigheden bij de vieze wasbakken zitten te kutten met hun lensbakkies
Op een festival is dat dan ook niet van toepassing; de Mrs gaat dus mooi niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening, en ik veroordeel je niet. Echter, niet zeuren als ze niet wil pijpen
En daarom doucht iedereen dus een half uur waardoor er zulke lange rijen staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen. Je douched gewoon zolang je dat nodig acht.
Ongewassen krakersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:49 schreef metalheadBOC het volgende:
Niet douchen! DUH!! 5 dagen ongewassen gelukkig zijn!!
Als het nou afsluitbare douches waren, met 7 koppen en 49 instellingen, dan kon ik me een half uur nog voorstellen. Maar instelbaar op 2 hoogtes, een klein schermpje, 1 setting (heul heet), zorgt ervoor dat ik mijn ding doe en er weer onderweg ben eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
En daarom doucht iedereen dus een half uur waardoor er zulke lange rijen staan
Er hangt toch een zeil wat je dicht kan doen? Boeien dat mensen je snikkel misschien kunnen zien door een kiertjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het nou afsluitbare douches waren, met 7 koppen en 49 instellingen, dan kon ik me een half uur nog voorstellen. Maar instelbaar op 2 hoogtes, een klein schermpje, 1 setting (heul heet), zorgt ervoor dat ik mijn ding doe en er weer onderweg ben eigenlijk.
Dat. 2x per dag douchen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef Nikoslaggas het volgende:
Dat vind ik persoonlijk wel te veel van het goede, heb ik niet eens tijd voor zoveel te douchen![]()
(Op lowlands)
uhm als ik wakker word om 8 uur ga ik naar de douche, en als het nodig is 's avonds rond een uur of 6. De rest van de tijd kan ik alle optredens bekijken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat. 2x per dag douchen?
Dude, wanneer ben jij concerten bezoeken, chillen, hangen etc?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!EINZ!!1!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
uhm als ik wakker word om 8 uur ga ik naar de douche, en als het nodig is 's avonds rond een uur of 6. De rest van de tijd kan ik alle optredens bekijken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!EINZ!!1!
En HENK EN INGRID betalen weer voor HET WATER, het water waar ONS NEDERLAND zo TROTS OP IS.
Je, kan ook een beetje weerstand opbouwen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:10 schreef julian6 het volgende:
thuis meestal alleen 's ochtends, maar op LL word je sneller vies dus dan ook 's avonds
Dat dus... lekker fris je tent in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar je om zeer goeie reden niet in mag zwemmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:36 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Douchen wat is dat, je hebt toch lake lowlands?
Wat is de reden dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je om zeer goeie reden niet in mag zwemmen.
Het is stilstaand water, zonder connectie met ander water. Oftewel in de zomer ramvol ziektes en alg.quote:
Omdat ik liever een schone poes/leuter bef/pijpquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef rubje het volgende:
en waarom zou je je gaan douchen tijdens LL.
Het is toch een beleving,dus aards gedragen en je wast je wel als je weer thuis bent.
Seksen doe je maar thuisquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik liever een schone poes/leuter bef/pijp
Op zich een idee, maar dan moet je hopen dat je niet een cabine met een pisstraaltje hebt, waar je toch wel 50% kans op hebtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:32 schreef Nikoslaggas het volgende:
hmm, samen douchen goed idee..
als je de persoon @ douches kan overtuigen dat je samen in de douche gaat hoef je maar voor 1 persoon te betalen dan?![]()
Eigenlijk heb ik het nut nooit begrepen van bier gooien. Koop je duur bier, van 2,50 voor een lullig plastic bekertje, gooi je vervolgens weg (dat biertje had je ook aan mij kunnen gevenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef Nikoslaggas het volgende:
en als je het netjes vraagt zijn er genoeg die je van een bierdouche willen voorzien denk ik.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:24 schreef whosvegas het volgende:
Na het festival komt vanzelf het hemelse moment van thuiskomst, van douchen en daarna van slapen (van te voren ff beddengoed verschonen), heerlijk!
Dat gevoel is er niet minder om als je toch douchet, moet ik zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:24 schreef whosvegas het volgende:
Stelletje mietjes!!
Een echte diehard ll ganger loopt 3 dagen lang als goorlap rond, in de tijd dat je staat te douchen kun je ook 10 bier weg werken. Na het festival komt vanzelf het hemelse moment van thuiskomst, van douchen en daarna van slapen (van te voren ff beddengoed verschonen), heerlijk!
Checkquote:Op zondag 18 juli 2010 16:24 schreef whosvegas het volgende:
Stelletje mietjes!!
Een echte diehard ll ganger loopt 3 dagen lang als goorlap rond, in de tijd dat je staat te douchen kun je ook 10 bier weg werken. Na het festival komt vanzelf het hemelse moment van thuiskomst, van douchen en daarna van slapen (van te voren ff beddengoed verschonen), heerlijk!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:01 schreef whosvegas het volgende:
en natuurlijk tanden poetsen! Zelfs dat laatste heb ik een keer een heel festival niet gedaan (gewoon vergeten).
Als je 3 dagen in een vette alcohol roes leeft, blijkbaar nietquote:Op zondag 18 juli 2010 20:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kun je dat nou vergeten? Dat VOEL je toch?
Geen idee, waarom je dat denkt, vertelquote:Op maandag 19 juli 2010 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch het idee dat jij het daar ook niet doet...
Omdat het een nogal vreemde opmerking is.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Geen idee, waarom je dat denkt, vertel
Ik maak wel eens vaker een vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het een nogal vreemde opmerking is.
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doetquote:Op maandag 19 juli 2010 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch het idee dat jij het daar ook niet doet...
Echt he, ik wil het juist niet wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doet
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:39 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Echt he, ik wil het juist niet weten
Leugens! Vuige leugens! (of nou ja... iig zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doet
De gulden middenwegquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik douche me meestal 1x op LL, en dat vind ik wel genoeg. Moeilijkste keus is wanneer, op de zaterdag is meest logische keuze, maar hoe laat?
Nou moet ik toegeven dat ik thuis vaker om de dag dan iedere dag douche. Beetje overdreven vind ik dat, alsof ik na iedere dag vies ben.. Maar op LL mag 70% van de bezoekers denk ik wel een extra bezioekje aan de douches brengen. Sommige mensen stinken gewoon echt te hard!
Meestal kan ik dan niet meer op mijn benen staan vanwege drank/moeheid (vaL dan ook als een blok in slaap). Om dan nog te gaan douchen, daar ben ik op dat moment niet meer itoe in staat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:23 schreef kesselman het volgende:
BEHALVE..........als je t snachts doet vlak voor dat je je tent/slaapzak in kruipt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |