Zo hé! Kom jij nog eens scherp uit de hoek, zeg! Knap hoor, je moeder zal vast heel trots op je zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou, nu je beter kan spellen zal die geur om je heen vast minder zijn.
Wat heb jij een kleine piemolquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
Dit topic lijkt wel de kleedkamer bij gym van de 6e groep van de basisschool.
Soepele kater dan, dat werkt bij mij niet altijdquote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Cupcake. het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in 9 festivaljaren (en niet alleen Lowlands) op Lowlands gaan douchen. Ik vond het heerlijk! Je voelt je zoveel wakkerder en frisser. Kater is pleite enzo. Dit jaar gewoon weer hoor.
Na 9 edities heb je toch maar een keer.. gedouched?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Cupcake. het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in 9 festivaljaren (en niet alleen Lowlands) op Lowlands gaan douchen. Ik vond het heerlijk! Je voelt je zoveel wakkerder en frisser. Kater is pleite enzo. Dit jaar gewoon weer hoor.
Op de 9e editie bedoel ik he. En nee het was niet omdat ik een uur in de wind stonk en drugs gebruik ik niet. Ik was gewoon dat 'maandag' viesgevoel zat. Zodoende. Helaas zat ik maandag onderweg naar huis nog net zo brak te zijn als de voorgaande jarenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Na 9 edities heb je toch maar een keer.. gedouched?![]()
Zou je me wat meer kunnen vertellen over die ervaring?
Dus je was in een dolle bui..en dacht ergens op dag 3.. 'jezus.. wat is die lucht?' En bedacht jezelf dat het misschien wel je lichaam was?
Of zat aan het einde je neus dicht van allerlei substanties die ik even niet kan bedenken, en die moesten grondig worden weggespoeld?
Intrigerend topic!
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:12 schreef Cupcake. het volgende:
[..]
Op de 9e editie bedoel ik he. En nee het was niet omdat ik een uur in de wind stonk en drugs gebruik ik niet. Ik was gewoon dat 'maandag' viesgevoel zat. Zodoende. Helaas zat ik maandag onderweg naar huis nog net zo brak te zijn als de voorgaande jaren
Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik vanaf donderdag tot maandag niet douche voel ik me die maandagochtend echt een stuk minder prettig.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:22 schreef Ticker het volgende:
[..]maar douche is toch niet bedoelt om je de dag erna een beter gevoel te geven?
Maar ik was toch diegene die dagelijks douche promoot?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef Cupcake. het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik vanaf donderdag tot maandag niet douche voel ik me die maandagochtend echt een stuk minder prettig.
Nou dan. Dan snappen we elkaar.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar ik was toch diegene die dagelijks douche promoot?
LoL... wat ratel je nou man.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef nibh het volgende:
Niet douchen. Bij die wasbakken kun je je ook wel een beetje wassen.
Bovendien het is lowlands, met een beetje regen zit je al in de modder met je tent en de heledag, dus het heeft toch geen nut.
Oh en er staat altijd zooooo'n lange rij, en dan kost het ook nog is veel geld in verhouding tot hoeveel tijd je krijgt. belachelijk.
Aldus,
NIET douchen
Van die modder krijg je geen kaas onder je voorhuid. En dat krijg je er niet af bij de wasbakquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef nibh het volgende:
Bovendien het is lowlands, met een beetje regen zit je al in de modder met je tent en de heledag, dus het heeft toch geen nut.
Oh en er staat altijd zooooo'n lange rij, en dan kost het ook nog is veel geld in verhouding tot hoeveel tijd je krijgt. belachelijk.
Aldus,
NIET douchen
Is er een tijd waar je je aan moet houden? Nog nooit wat van gemerktquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef nibh het volgende:
Aldus,
NIET douchen
Ik respecteer ieders mening, en ik veroordeel je niet. Echter, niet zeuren als ze niet wil pijpenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef kroegtijger het volgende:
't is een festival dus niet douchen...Hooguit afspoelen als het erg veel modder is, maar geen zeep!! De regels van festivals zijn streng doch rechtvaardig
Ik deed dat voor de tent, experts hebben geen wasbak nodigquote:Op maandag 28 juni 2010 14:00 schreef GrotePierFR het volgende:
Altijd die poepgeur in en in de buurt van die WC's = bah.
En dan die mensen die in die omstandigheden bij de vieze wasbakken zitten te kutten met hun lensbakkies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |