abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83270469
Daarom hebben ze deodorant uitgevonden.
pi_83277128
Eerste keer dat ik naar lowlands ging heb ik niet gedouched. 2e, 3e, 4e, 5e, 6e keer allemaal wel en niets is lekkerder dan frisjes het terrein weer op te gaan.

Als je gaat douchen, ga dan ergens wat later in de middag. Dan is het lekker rustig.
Conscience do cost.
pi_83277555
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:31 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nou, nu je beter kan spellen zal die geur om je heen vast minder zijn.
Zo hé! Kom jij nog eens scherp uit de hoek, zeg! Knap hoor, je moeder zal vast heel trots op je zijn.
pi_83313166
Dit topic lijkt wel de kleedkamer bij gym van de 6e groep van de basisschool.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 08:51:25 #130
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_83317880
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
Dit topic lijkt wel de kleedkamer bij gym van de 6e groep van de basisschool.
Wat heb jij een kleine piemol
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_83378106
Vorig jaar voor het eerst in 9 festivaljaren (en niet alleen Lowlands) op Lowlands gaan douchen. Ik vond het heerlijk! Je voelt je zoveel wakkerder en frisser. Kater is pleite enzo. Dit jaar gewoon weer hoor.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:45:23 #132
283085 TWP
kassalade
pi_83378257
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Cupcake. het volgende:
Vorig jaar voor het eerst in 9 festivaljaren (en niet alleen Lowlands) op Lowlands gaan douchen. Ik vond het heerlijk! Je voelt je zoveel wakkerder en frisser. Kater is pleite enzo. Dit jaar gewoon weer hoor.
Soepele kater dan, dat werkt bij mij niet altijd
:)
  zondag 27 juni 2010 @ 22:58:00 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83378869
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef Cupcake. het volgende:
Na 9 edities heb je toch maar een keer.. gedouched?
Zou je me wat meer kunnen vertellen over die ervaring?

Dus je was in een dolle bui..en dacht ergens op dag 3.. 'jezus.. wat is die lucht?' En bedacht jezelf dat het misschien wel je lichaam was?
Of zat aan het einde je neus dicht van allerlei substanties die ik even niet kan bedenken, en die moesten grondig worden weggespoeld?

Intrigerend topic!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_83379610
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Na 9 edities heb je toch maar een keer.. gedouched?
Zou je me wat meer kunnen vertellen over die ervaring?

Dus je was in een dolle bui..en dacht ergens op dag 3.. 'jezus.. wat is die lucht?' En bedacht jezelf dat het misschien wel je lichaam was?
Of zat aan het einde je neus dicht van allerlei substanties die ik even niet kan bedenken, en die moesten grondig worden weggespoeld?

Intrigerend topic!
Op de 9e editie bedoel ik he. En nee het was niet omdat ik een uur in de wind stonk en drugs gebruik ik niet. Ik was gewoon dat 'maandag' viesgevoel zat. Zodoende. Helaas zat ik maandag onderweg naar huis nog net zo brak te zijn als de voorgaande jaren
  zondag 27 juni 2010 @ 23:22:13 #135
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83380119
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:12 schreef Cupcake. het volgende:

[..]

Op de 9e editie bedoel ik he. En nee het was niet omdat ik een uur in de wind stonk en drugs gebruik ik niet. Ik was gewoon dat 'maandag' viesgevoel zat. Zodoende. Helaas zat ik maandag onderweg naar huis nog net zo brak te zijn als de voorgaande jaren
maar douche is toch niet bedoelt om je de dag erna een beter gevoel te geven?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_83380210
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

maar douche is toch niet bedoelt om je de dag erna een beter gevoel te geven?
Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik vanaf donderdag tot maandag niet douche voel ik me die maandagochtend echt een stuk minder prettig.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:26:29 #137
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83380324
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef Cupcake. het volgende:

[..]

Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik vanaf donderdag tot maandag niet douche voel ik me die maandagochtend echt een stuk minder prettig.
Maar ik was toch diegene die dagelijks douche promoot?
pi_83380891
komend weekend werchter. Mooi de hakken in het zand, en 5 dagen lang niet douchen bij temperaturen van 30 graden.

Heerlijk, als je dan thuis komt.
pi_83384308
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:26 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar ik was toch diegene die dagelijks douche promoot?
Nou dan. Dan snappen we elkaar.
Dit jaar ook gewoon weer elke ochtend fijn douchen, lekker fris.
pi_83391937
Niet douchen. Bij die wasbakken kun je je ook wel een beetje wassen.

Bovendien het is lowlands, met een beetje regen zit je al in de modder met je tent en de heledag, dus het heeft toch geen nut.

Oh en er staat altijd zooooo'n lange rij, en dan kost het ook nog is veel geld in verhouding tot hoeveel tijd je krijgt. belachelijk.

Aldus,
NIET douchen
pi_83391983
Douchen in bier is natuurlijk wel goed
  maandag 28 juni 2010 @ 11:20:36 #142
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83392155
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef nibh het volgende:

Bovendien het is lowlands, met een beetje regen zit je al in de modder met je tent en de heledag, dus het heeft toch geen nut.

Oh en er staat altijd zooooo'n lange rij, en dan kost het ook nog is veel geld in verhouding tot hoeveel tijd je krijgt. belachelijk.

Aldus,
NIET douchen
LoL... wat ratel je nou man.
Een half fucking muntje, en je kan direct doorlopen.

Sommige mensen verzinnen echt van alles om hun smerige gewoontes goed te praten.
pi_83392267
quote:

Aldus,
NIET douchen
Van die modder krijg je geen kaas onder je voorhuid. En dat krijg je er niet af bij de wasbak
  maandag 28 juni 2010 @ 12:21:57 #144
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_83394732
quote:

Aldus,
NIET douchen
Is er een tijd waar je je aan moet houden? Nog nooit wat van gemerkt Sowieso ben ik zelf 20% minder valide, dus beetje extra mank lopen helpt me ook altijd wat sneller naar binnen
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:00:03 #145
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83398827
Altijd die poepgeur in en in de buurt van die WC's = bah.

En dan die mensen die in die omstandigheden bij de vieze wasbakken zitten te kutten met hun lensbakkies
  maandag 28 juni 2010 @ 15:26:32 #146
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_83402679
Denk dat ik dit jaar ook maar een handdoekje meeneem om te douchen. Als het net zulk plakweer is als nu gaat een douche op zaterdag er wel in.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:01:00 #147
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_83444138
't is een festival dus niet douchen...Hooguit afspoelen als het erg veel modder is, maar geen zeep!! De regels van festivals zijn streng doch rechtvaardig
pi_83454986
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef kroegtijger het volgende:
't is een festival dus niet douchen...Hooguit afspoelen als het erg veel modder is, maar geen zeep!! De regels van festivals zijn streng doch rechtvaardig
Ik respecteer ieders mening, en ik veroordeel je niet. Echter, niet zeuren als ze niet wil pijpen
pi_83484514
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:00 schreef GrotePierFR het volgende:
Altijd die poepgeur in en in de buurt van die WC's = bah.

En dan die mensen die in die omstandigheden bij de vieze wasbakken zitten te kutten met hun lensbakkies
Ik deed dat voor de tent, experts hebben geen wasbak nodig

en niet douchen natuurlijk, als je iets aan schone kleren en deo hebt scheelt dat een hoop en die paar dagen festival boeit het toch niet.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83553345
Ik vind de voorzieningen op Lowlands eigenlijk best goed in vergelijking tot andere festivals die ik heb bezocht. De douches vallen ook reuze mee, ik ga gewoon elke dag. Sowieso wel fijn, knap je van op
Ik ga zelf altijd vroeg in de ochtend, dan is het nog relatief schoon, en lekker rustig. En daarna lekker een bakkie koffie halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')