hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:57 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Afgelopen jaar wel 1x gedaan ('t was warm!), andere jaren soms meerdere keren, soms helemaal niet. Heeft met name sterk te maken met afstand lopen tot sanitairblok en de lengte van de rijHet is geen absolute must, maar het kan we lekker zijn even tussendoor om op te frissen
Eensch! Douchen is prima te doen als je op de juiste tijden gaat en in sommige gevallen (zweterige nachten in de Bravo/24u of in het geval van een date) extra welkomquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag, zaterdag en zondag zo tussen 17:00 en 18:00. Heerlijk rustig, en dan zijn de douches op camping 3 net schoongemaakt. De dagkleding (bezweet!) uit en de avondkleding aan. Heerlijk hoor.
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef TWP het volgende:
Het lijkt me wel zo lekker ja. Maargoed, als dat betekent dat je meer dan een uur moet staan wachten denk ik dat ik het niet doe. Kan je trouwens 's nachts niet gaan als je terug komt op de camping? Of heeft iedereen dat idee?
Als je 's nachts geen agenda hebt, een prima optie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.
Op camping 3 en 5 zijn ze 24 uur per dag open.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.
Niemand is heel Lowlands 24 uur per dag bezig. En diegene die zo zwaar onder de drugs zitten dat ze dat wel redden, maakt dat stukje hygiëne ook niet uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Als je 's nachts geen agenda hebt, een prima optie!
Met 's nachts bedoel ik meer tussen 3 - 6, ofzo. Daarmee doelende op mensen die niet persé voor het nachtprogramma komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand is heel Lowlands 24 uur per dag bezig. En diegene die zo zwaar onder de drugs zitten dat ze dat wel redden, maakt dat stukje hygiëne ook niet uit.
Dan kun je dus rond een uur of 14:00 douchen. Er zijn genoeg rustige momenten te vinden. Als je wilquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Met 's nachts bedoel ik meer tussen 3 - 6, ofzo. Daarmee doelende op mensen die niet persé voor het nachtprogramma komen.
Overdag heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Zelf heb ik meestal wel een nachtagenda (behalve donderdag dan) en als we dan bij de tent komen is het nog even ouwehoeren en dan de tent in. Als we dan wakker zijn is het aankleden, eten en dan naar het terrein. Dus ja, ik kom meestal uit op douchen rond een uur of 17-19quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kun je dus rond een uur of 14:00 douchen. Er zijn genoeg rustige momenten te vinden. Als je wil
De drukte en het nut ervanquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben geen LWL ganger dus heb er niet verstand van, maar wat is er zo speciaal aan douchen op LWL waardoor er twijfel wordt veroorzaakt om te gaan douchen of niet?
Lange rijen, als je pech hebt sta je gewoon een uur te wachten 's morgens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben geen LWL ganger dus heb er niet verstand van, maar wat is er zo speciaal aan douchen op LWL waardoor er twijfel wordt veroorzaakt om te gaan douchen of niet?
Ja zo vroeg ben ik ook altijd wakker, en dan draai ik me nog eens om zodat ik zeker weet de koffiewekker voorbij slaapquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ben altijd zo vroeg wakker dat er geen rij staat en anders zijn er nog genoeg andere momenten om rustig te kunnen douchen. Scheelt trouwens wel of je vrouw of man bent
Golden_Pauperquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Golden_Pauper het volgende:
douchen op festivals kom nou![]()
meestal ff bij de kraan schone kop, oksels en voorhuid fixen en dan is t wel goed.
Jij houdt van sausage fests?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:31 schreef N-E-R-D het volgende:
1 grote gezamenlijke doucheruimte, wel vrouwen en mannen apart. Daarom douche ik zo graag op lowlands
Groter. Je hebt de ruimte. Wel vervelend, je kunt de douchekop maar op 2 punten hangen: veel te laag en net te laagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:27 schreef schijffie het volgende:
De douches zijn allemaal hokjes neem ik aan, ongeveer gelijk aan de wc's?
Hoe hypocriet is dat in godsnaam om te zeggen met jouw username????!quote:
De mensen die niet even 1 keer per dag de moeite doen om te douchen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh... hoe de neuk bedoel je dat nou dan weer?
En wat heeft dat in hemelsnaam met schooien te makenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De mensen die niet even 1 keer per dag de moeite doen om te douchen.
Schooier, zwerver, pauper... ook goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat heeft dat in hemelsnaam met schooien te maken
Jij kijkt volgens mij ook elk jaar weer uit naar LWL he? Eens op een andere plek trollenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Schooier, zwerver, pauper... ook goed.
Ik kijk vooral uit naar Mystery Land.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kijkt volgens mij ook elk jaar weer uit naar LWL he? Eens op een andere plek trollen
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar Mystery Land.
Ik kan best een dag zonder douchen, en op zo'n festival ga ik alleen als ik me echt vies voel. Een beetje opfrissen aan de wastafel en van die vochtige doekjes doet over het algemeen wonderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Funk_Doc het volgende:
Ik douche op Lowlands gewoon elke dag. Je voelt je toch vies als je een dag niet doucht? Zou ik dus echt geen zin in hebben. Ik snap alleen niet waarom je 2.50 moet betalen voor zo'n stomme douches. Voor dat geld kunnen ze ook wel normaal sanitair neerzetten met iets meer privacy.
Ik weet niet of jij er vorig jaar was, maar het was warm en na elk optreden was ik harstikke nat van het zweet. Dus dan voel je je behoorlijk ranzig aan het eind van de dagquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kan best een dag zonder douchen, en op zo'n festival ga ik alleen als ik me echt vies voel. Een beetje opfrissen aan de wastafel en van die vochtige doekjes doet over het algemeen wonderen.
Ik was er vorig jaar ook bij inderdaad en ik had inderdaad verwacht regelmatig te douchen maar elke dag toen ik opstond voelde ik me redelijk fris en hing er ook geen vieze lucht om mij heen. Wassen aan de wasbak was voor mij dus wel voldoende.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef Funk_Doc het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij er vorig jaar was, maar het was warm en na elk optreden was ik harstikke nat van het zweet. Dus dan voel je je behoorlijk ranzig aan het eind van de dag.
Och, privacy, ze kiek'n em er niet af heurquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Funk_Doc het volgende:
Ik douche op Lowlands gewoon elke dag. Je voelt je toch vies als je een dag niet doucht? Zou ik dus echt geen zin in hebben. Ik snap alleen niet waarom je 2.50 moet betalen voor zo'n stomme douches. Voor dat geld kunnen ze ook wel normaal sanitair neerzetten met iets meer privacy.
En pleassssssssssssssse, zeg dat je deze ook meehebt dan, anders voel ik me nu pas echt genaaid!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb in de 5x Lowlands nog nooit gedouchtgewoon met bikini bij de wasbak wassen en babydoekjes gebruiken
ik meur tenminste niet na een paar dagenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De mensen die niet even 1 keer per dag de moeite doen om te douchen.
Het gaat mij eigenlijk niet om het meuren (glas bier over je heen om 13:00 en wat dansen/springen, en om 15:00 meur je weer), maar oksels, en tussen de bennen (zeg maar de plekken waar het lichaam samen komt), dat moet ik gewoon goed schoon hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik meur tenminste niet na een paar dagenkrijg zelfs complimentJes dat ik zo lekker ruik
werk dan ook in een zeepwinkel en heb altijd een voorraadje lekkere zeep enzo bij me
Kunnen we niet op dit forum eens taallessen gaan geven? Wft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:37 schreef stefan1218 het volgende:
meestal heb ik er niet echt behoeften aan.
dat doe ik wel weer als ik thuis ben
zo beter danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kunnen we niet op dit forum eens taallessen gaan geven? Wft.
Nog 2 hoofdletters en een punt.quote:
Dat is dan weer overdreven. Doe ik thuis niet eens. Maar volgens mij had je niet door dat je in het lowlands subforum zat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:46 schreef draaijer het volgende:
Altijd twee keer per dag. Als ik mijn bed uitkom en net voordat ik naar bed ga
Ehm neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat is dan weer overdreven. Doe ik thuis niet eens. Maar volgens mij had je niet door dat je in het lowlands subforum zat.
Vreemd genoeg vinden mannen het geen enkel probleem als er een vrouw aan onze kant komt, andersom daarintegen...quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef CecilBDemented het volgende:
douchen, zowel mannen als vrouwen in 1 hok.
i don't mind showing the penis
In de sauna hebben de mannen dan ook tieten, en de vrouwen okselhaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vinden mannen het geen enkel probleem als er een vrouw aan onze kant komt, andersom daarintegen...
Gelukkig is men in de sauna niet zo bekrompen!
Jij bent overduidelijk nog nooit in de sauna geweestquote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
In de sauna hebben de mannen dan ook tieten, en de vrouwen okselhaar.
Je haar is toch wel het laatste waar je je zorgen over moet maken!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:29 schreef Nothingwoman het volgende:
Niet douchen! Teveel gedoe
Misschien neem ik droogshampoo ofzo mee
Ja.. wel gelijk inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:30 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Je haar is toch wel het laatste waar je je zorgen over moet maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |