Op een festival is dat dan ook niet van toepassing; de Mrs gaat dus mooi niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening, en ik veroordeel je niet. Echter, niet zeuren als ze niet wil pijpen
En daarom doucht iedereen dus een half uur waardoor er zulke lange rijen staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen. Je douched gewoon zolang je dat nodig acht.
Ongewassen krakersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:49 schreef metalheadBOC het volgende:
Niet douchen! DUH!! 5 dagen ongewassen gelukkig zijn!!
Als het nou afsluitbare douches waren, met 7 koppen en 49 instellingen, dan kon ik me een half uur nog voorstellen. Maar instelbaar op 2 hoogtes, een klein schermpje, 1 setting (heul heet), zorgt ervoor dat ik mijn ding doe en er weer onderweg ben eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
En daarom doucht iedereen dus een half uur waardoor er zulke lange rijen staan
Er hangt toch een zeil wat je dicht kan doen? Boeien dat mensen je snikkel misschien kunnen zien door een kiertjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het nou afsluitbare douches waren, met 7 koppen en 49 instellingen, dan kon ik me een half uur nog voorstellen. Maar instelbaar op 2 hoogtes, een klein schermpje, 1 setting (heul heet), zorgt ervoor dat ik mijn ding doe en er weer onderweg ben eigenlijk.
Dat. 2x per dag douchen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef Nikoslaggas het volgende:
Dat vind ik persoonlijk wel te veel van het goede, heb ik niet eens tijd voor zoveel te douchen![]()
(Op lowlands)
uhm als ik wakker word om 8 uur ga ik naar de douche, en als het nodig is 's avonds rond een uur of 6. De rest van de tijd kan ik alle optredens bekijken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat. 2x per dag douchen?
Dude, wanneer ben jij concerten bezoeken, chillen, hangen etc?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!EINZ!!1!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
uhm als ik wakker word om 8 uur ga ik naar de douche, en als het nodig is 's avonds rond een uur of 6. De rest van de tijd kan ik alle optredens bekijken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!EINZ!!1!
En HENK EN INGRID betalen weer voor HET WATER, het water waar ONS NEDERLAND zo TROTS OP IS.
Je, kan ook een beetje weerstand opbouwen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:10 schreef julian6 het volgende:
thuis meestal alleen 's ochtends, maar op LL word je sneller vies dus dan ook 's avonds
Dat dus... lekker fris je tent in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.
Waar je om zeer goeie reden niet in mag zwemmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:36 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Douchen wat is dat, je hebt toch lake lowlands?
Wat is de reden dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je om zeer goeie reden niet in mag zwemmen.
Het is stilstaand water, zonder connectie met ander water. Oftewel in de zomer ramvol ziektes en alg.quote:
Omdat ik liever een schone poes/leuter bef/pijpquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef rubje het volgende:
en waarom zou je je gaan douchen tijdens LL.
Het is toch een beleving,dus aards gedragen en je wast je wel als je weer thuis bent.
Seksen doe je maar thuisquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ik liever een schone poes/leuter bef/pijp
Op zich een idee, maar dan moet je hopen dat je niet een cabine met een pisstraaltje hebt, waar je toch wel 50% kans op hebtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:32 schreef Nikoslaggas het volgende:
hmm, samen douchen goed idee..
als je de persoon @ douches kan overtuigen dat je samen in de douche gaat hoef je maar voor 1 persoon te betalen dan?![]()
Eigenlijk heb ik het nut nooit begrepen van bier gooien. Koop je duur bier, van 2,50 voor een lullig plastic bekertje, gooi je vervolgens weg (dat biertje had je ook aan mij kunnen gevenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef Nikoslaggas het volgende:
en als je het netjes vraagt zijn er genoeg die je van een bierdouche willen voorzien denk ik.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:24 schreef whosvegas het volgende:
Na het festival komt vanzelf het hemelse moment van thuiskomst, van douchen en daarna van slapen (van te voren ff beddengoed verschonen), heerlijk!
Dat gevoel is er niet minder om als je toch douchet, moet ik zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:24 schreef whosvegas het volgende:
Stelletje mietjes!!
Een echte diehard ll ganger loopt 3 dagen lang als goorlap rond, in de tijd dat je staat te douchen kun je ook 10 bier weg werken. Na het festival komt vanzelf het hemelse moment van thuiskomst, van douchen en daarna van slapen (van te voren ff beddengoed verschonen), heerlijk!
Checkquote:Op zondag 18 juli 2010 16:24 schreef whosvegas het volgende:
Stelletje mietjes!!
Een echte diehard ll ganger loopt 3 dagen lang als goorlap rond, in de tijd dat je staat te douchen kun je ook 10 bier weg werken. Na het festival komt vanzelf het hemelse moment van thuiskomst, van douchen en daarna van slapen (van te voren ff beddengoed verschonen), heerlijk!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:01 schreef whosvegas het volgende:
en natuurlijk tanden poetsen! Zelfs dat laatste heb ik een keer een heel festival niet gedaan (gewoon vergeten).
Als je 3 dagen in een vette alcohol roes leeft, blijkbaar nietquote:Op zondag 18 juli 2010 20:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kun je dat nou vergeten? Dat VOEL je toch?
Geen idee, waarom je dat denkt, vertelquote:Op maandag 19 juli 2010 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch het idee dat jij het daar ook niet doet...
Omdat het een nogal vreemde opmerking is.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Geen idee, waarom je dat denkt, vertel
Ik maak wel eens vaker een vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het een nogal vreemde opmerking is.
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doetquote:Op maandag 19 juli 2010 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch het idee dat jij het daar ook niet doet...
Echt he, ik wil het juist niet wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doet
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:39 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Echt he, ik wil het juist niet weten
Leugens! Vuige leugens! (of nou ja... iig zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
waarom moeten wij altijd weten dat jij dat elke lowlands 100x doet
De gulden middenwegquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik douche me meestal 1x op LL, en dat vind ik wel genoeg. Moeilijkste keus is wanneer, op de zaterdag is meest logische keuze, maar hoe laat?
Nou moet ik toegeven dat ik thuis vaker om de dag dan iedere dag douche. Beetje overdreven vind ik dat, alsof ik na iedere dag vies ben.. Maar op LL mag 70% van de bezoekers denk ik wel een extra bezioekje aan de douches brengen. Sommige mensen stinken gewoon echt te hard!
Meestal kan ik dan niet meer op mijn benen staan vanwege drank/moeheid (vaL dan ook als een blok in slaap). Om dan nog te gaan douchen, daar ben ik op dat moment niet meer itoe in staat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:23 schreef kesselman het volgende:
BEHALVE..........als je t snachts doet vlak voor dat je je tent/slaapzak in kruipt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |