Op een festival is dat dan ook niet van toepassing; de Mrs gaat dus mooi niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening, en ik veroordeel je niet. Echter, niet zeuren als ze niet wil pijpen
En daarom doucht iedereen dus een half uur waardoor er zulke lange rijen staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen. Je douched gewoon zolang je dat nodig acht.
Ongewassen krakersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:49 schreef metalheadBOC het volgende:
Niet douchen! DUH!! 5 dagen ongewassen gelukkig zijn!!
Als het nou afsluitbare douches waren, met 7 koppen en 49 instellingen, dan kon ik me een half uur nog voorstellen. Maar instelbaar op 2 hoogtes, een klein schermpje, 1 setting (heul heet), zorgt ervoor dat ik mijn ding doe en er weer onderweg ben eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
En daarom doucht iedereen dus een half uur waardoor er zulke lange rijen staan
Er hangt toch een zeil wat je dicht kan doen? Boeien dat mensen je snikkel misschien kunnen zien door een kiertjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het nou afsluitbare douches waren, met 7 koppen en 49 instellingen, dan kon ik me een half uur nog voorstellen. Maar instelbaar op 2 hoogtes, een klein schermpje, 1 setting (heul heet), zorgt ervoor dat ik mijn ding doe en er weer onderweg ben eigenlijk.
Dat. 2x per dag douchen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:57 schreef Nikoslaggas het volgende:
Dat vind ik persoonlijk wel te veel van het goede, heb ik niet eens tijd voor zoveel te douchen![]()
(Op lowlands)
uhm als ik wakker word om 8 uur ga ik naar de douche, en als het nodig is 's avonds rond een uur of 6. De rest van de tijd kan ik alle optredens bekijken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat. 2x per dag douchen?
Dude, wanneer ben jij concerten bezoeken, chillen, hangen etc?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!EINZ!!1!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
uhm als ik wakker word om 8 uur ga ik naar de douche, en als het nodig is 's avonds rond een uur of 6. De rest van de tijd kan ik alle optredens bekijken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!EINZ!!1!
En HENK EN INGRID betalen weer voor HET WATER, het water waar ONS NEDERLAND zo TROTS OP IS.
Je, kan ook een beetje weerstand opbouwen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:10 schreef julian6 het volgende:
thuis meestal alleen 's ochtends, maar op LL word je sneller vies dus dan ook 's avonds
Dat dus... lekker fris je tent in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
's Nachts is het heerlijk rustig. Als je vroeg wakker bent 's morgens kan je ook dan gaan zonder dat er lange rijen staan. Alleen weet ik niet of alle douchegebouwen 24 uur open zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |