Er zijn best veel bomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan de straat niet meer op. Achter elke boom schuilt een crimineel. Boehoe
Ik vond hem wel recht voor de raap hoor. Het is gewoon jammer dat de mensen die voor mij het best uit het debat kwamen voor discriminerende voorstellen zijn. En dat waren voor mij toch wel Femke en Wildersquote:
Als je hem inhoudelijk goed vond wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef horned_reaper het volgende:
Is het erg als ik Wilders eigenlijk best goed vond
Terwijl het net andersom is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Nogal ja, lijkt wel op het kleine broertje van de PVV met dat populistische gebazel.
Elk verkiezingsspotje is gwn kutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Nogal ja, lijkt wel op het kleine broertje van de PVV met dat populistische gebazel.
Klopt. Maar de VVD heeft het veiligheid-argument van Wilders gekaapt. Daardoor blijft alleen zijn islam-gelul onderscheidend. Lijkt mij niet voldoende voor 20 plus zetels.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik ook. Maar die peilingen zeggen niet alles. Bij de vorige verkiezingen werd hij fors lager gepeild.
Ik zeg Voe.quote:
Behalve die van Rita.quote:
behalve dan dat hysterische "ik haat Geert Wilders" flip moment van Pechtold aan het einde.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
Voor mij is het duidelijk.
Vrijheid, vrijheid, vrijheid, ik stem D66.
Paul, doe niet zo vreemd.quote:
Novaquote:
Die was inderdaad best wel kewl.quote:
Pechtold zwakquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef vulkaan het volgende:
Halsema, Cohen en Pechtold waren weer zwak zoals we gewend zijn.
Waar heb jij naar gekeken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef vulkaan het volgende:
Halsema, Cohen en Pechtold waren weer zwak zoals we gewend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |