Doen ze niet, wil VVD niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Aylin het volgende:
Als de PVV én VVD een coalitie gaan vormen.. Dan hoef ik daar geen eens moeite voor te doen, ze helpen me wel een handje...
Na dat geflirt van de VVD met de PVV ben ik er niet meer zo zeker van...quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Aylin het volgende:
Als de PVV én VVD een coalitie gaan vormen..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Als de PvdA de grootste wordt en met de SP en GL gaat regeren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Als de PvdA de grootste wordt en met de SP, GL en nog wat linkse mannetjes gaat regeren. Mijn god, wat een ramp moet dat zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef Boldface het volgende:
Ik ga serieus aan emigreren denken wanneer de drie christelijke partijen samen meer dan 75 zetels zouden halen. Dat lijkt me namelijk een groter gevaar voor Nederland dan een PVV-meerderheid.
als ze dan alle niet-christenen gaan uitmoorden ben ik wel weg jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef Boldface het volgende:
Ik ga serieus aan emigreren denken wanneer de drie christelijke partijen samen meer dan 75 zetels zouden halen. Dat lijkt me namelijk een groter gevaar voor Nederland dan een PVV-meerderheid.
Ben je een crimineel dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef Aylin het volgende:
Als de PVV én VVD een coalitie gaan vormen.. Dan hoef ik daar geen eens moeite voor te doen, ze helpen me wel een handje...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie ook nog meer dan alleen één smiley posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie ook nog meer dan alleen één smiley posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
Dus je gaat dan niet klagen als je verkracht wordt en de verkrachter komt na 3 maanden weer vrij? Of als we in het OV op moeten staan omdat er een koe op onze plek moet zitten. En er in elke stad wijken zijn waar niet naar gekeken wordt, waar politie niet meer durft te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:38 schreef Aylin het volgende:
[..]
Kom op hee, overdrijven is ook een vak!
Nee, een rechtse coalitie die het land gaat kapotbezuinigen en de mensen uit de onderkant van de samenleving gebukt laat gaan onder de zware lasten die betaald moeten worden omdat "de hoge heren" zich niet konden gedragen is lekker wou je zeggen ...?Ik ben ook absoluut tegen de VVD en het CDA. En natuurlijk was mijn post niet helemaal serieus, net als dit hele topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Grappenmakerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut tegen de VVD en het CDA. En natuurlijk was mijn post niet helemaal serieus, net als dit hele topic.
Verzet waartegen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:33 schreef Asphias het volgende:
emigreren is laf.
als de pvv 76 zetels haalt ga ik in het verzet.
Gelukkig hebben we nog een Eerste Kamer.quote:
Of GL.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef IHVK het volgende:
Game on. Ik emigreer als de PVV 76 zetels haalt.
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
Als de PVV de grootste wordt, gevolgd door de VVD en samen een meerderheid kunnen vormen. Dan ben ik outta here!
Gelukkig, want ik ga volgende maand verhuizen. Nogal stupide om daarna direct het land te ontvluchten.quote:
Oh wachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef mstx het volgende:
Ik ga emigreren als er een religieuze partij aan de macht komt.
Dat kan je makkelijk beweren, HRA volledig afschaffen wil geen enkele partij, in elk geval de komende 30 jaar nog niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef draaijer het volgende:
Als de graaiers (LINKS) aan de macht komt en wanneer de HRA afgeschaft zal worden en de IB naar de 60% gaat. Waarschijnlijk ook als de HRA weggaat zonder de IB te verlagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |