abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:38:57 #51
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_82511275
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:38 schreef mstx het volgende:
Ik ga emigreren als er een religieuze partij aan de macht komt.
Oh wacht
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_82512991
Als de graaiers (LINKS) aan de macht komt en wanneer de HRA afgeschaft zal worden en de IB naar de 60% gaat. Waarschijnlijk ook als de HRA weggaat zonder de IB te verlagen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:09:35 #53
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_82513229
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef draaijer het volgende:
Als de graaiers (LINKS) aan de macht komt en wanneer de HRA afgeschaft zal worden en de IB naar de 60% gaat. Waarschijnlijk ook als de HRA weggaat zonder de IB te verlagen
Dat kan je makkelijk beweren, HRA volledig afschaffen wil geen enkele partij, in elk geval de komende 30 jaar nog niet.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_82517711
Een partij dat zoveel belasting vraagt dat je alleen nog maar primare levensbehoefte kan betalen.. Dus geen geld voor Internet,kabel en tel/studie/boeken/hobby,s en vakantie,s.. (praat ik over een persoon dat geen schulden heeft, dus alleen maar huur/gas water en electra/verzekeringen/kleren van het leger des hels en broodnodige voedsel)

Dan word je achterlijk, en in leven gehouden.. Dus gewoon domweg een slaaf...

Ik wil prima met primare levensbehoeftes leven, maar dan wel een mooier en warmer land.. boeddhistische monnik worden in thailand of zo...
Seneca
"Fantasie is belangrijker dan kennis" .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')