dat ligt eraan of je zit of staat en wat voor werk je doet, lopende band is zo gevarieeerd dat je daar niet van voorhand op kan zeggen dat het slecht is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar niet door aan een lopende band te werken.
nee tuurlijk niet maar in tegenstelling tot wat veel wordt gedacht is blijven bewegen het beste met de meeste rugklachten, tenzij het echt heel erg is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat geld echt niet voor alle gevallen hoor
of heb ik weer een pi gemist
Maar die mutsen bij het UWV denken ook dat ze overal verstand van hebben. De beste artsen zitten namelijk bij het UWVquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo triest zijn we hier in Nederland. Nog niet 100% beter zijn volgens een neuroloog en psycholoog, maar UWV vindt dat zij van niks weten, en dus vinden dat je maar weer fulltime aan ;t werk moet.
Ik kom er echt te laat voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:25 schreef 8108139dpths het volgende:
Oh, ik hoor nu wel heel lichtjes onweer, in de verte.![]()
ja en dat er te pas en te onpas een label op mensen wordt geplakt zodat ze die kunnen indelen en eraan verdienenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zijn triest hier in Nederland, neem bijvoorbeeld de zorg voor kinderen met problemen, zoals autisme of ADHD. Omdat de provincie bepaalde instellingen een bepaald aantal uren verkoopt, om kinderen te behandelen, wordt er professioneel behandelt. Echter, als dat bepaalde aantal uren niet wordt gehaald, dan draaien ze verlies. Gevolg is dat het bij mijn vaders werk niet meer om de kwaliteit, maar om de kwantiteit gaat.
Mijn vader is overigens gezinsbegeleider.
Ik vind dat er tegenwoordig te snel een kind met ADHD oid wordt bestempeld. In zo veel gevallen ligt het gewoon aan de opvoeding die het rotjong krijgt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat er te pas en te onpas een label op mensen wordt geplakt zodat ze die kunnen indelen en eraan verdienen
Inderdaad. Neurologen zijn een stel zweefteven die aan hamertje-tik doen toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die mutsen bij het UWV denken ook dat ze overal verstand van hebben. De beste artsen zitten namelijk bij het UWV
Karma.quote:
Mwa, lopende band werk is vooral steeds hetzelfde. Of je nou zit of staat is het beide niet bevorderlijk voor je rug, zeker niet als je dat 7/8 uur per dag mag doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt eraan of je zit of staat en wat voor werk je doet, lopende band is zo gevarieeerd dat je daar niet van voorhand op kan zeggen dat het slecht is.
[..]
nee tuurlijk niet maar in tegenstelling tot wat veel wordt gedacht is blijven bewegen het beste met de meeste rugklachten, tenzij het echt heel erg is.
Ja en met het argument: 'Je blijft toch je hele leven pijn houden dus kan je net zo goed weer gaan werken' melden ze je gewoon fulltime beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die mutsen bij het UWV denken ook dat ze overal verstand van hebben. De beste artsen zitten namelijk bij het UWV
Terwijl ze op een skippybal door een on call room springenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Neurologen zijn een stel zweefteven die aan hamertje-tik doen toch?
Bij mij ook?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat er tegenwoordig te snel een kind met ADHD oid wordt bestempeld. In zo veel gevallen ligt het gewoon aan de opvoeding die het rotjong krijgt.
Eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat er tegenwoordig te snel een kind met ADHD oid wordt bestempeld. In zo veel gevallen ligt het gewoon aan de opvoeding die het rotjong krijgt.
Serieus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja en met het argument: 'Je blijft toch je hele leven pijn houden dus kan je net zo goed weer gaan werken' melden ze je gewoon fulltime beter![]()
Ik ben blij dat ik weer werk, maar ben ook bang dat ik straks weer veel pijn ga krijgen.
Mocht ik daardoor weer ziek worden krijgen ze wederom een rechtzaak aan hun broek.
Trieste instelling is het.
Neurologen hebben tenminste wel geweldig haar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terwijl ze op een skippybal door een on call room springen
pdd-nos is de nieuwe hype, al een tijdje btwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, lopende band werk is vooral steeds hetzelfde. Of je nou zit of staat is het beide niet bevorderlijk voor je rug, zeker niet als je dat 7/8 uur per dag mag doen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Neurologen zijn een stel zweefteven die aan hamertje-tik doen toch?
ALS het zoiets zou zijn is het misschien wat beter inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
pdd-nos id e nieuwe hype, al een tijdje btw
[..]
er zijn ook verschillende soorten werkzaamheden aan 1 lijn, er zijn bedrijven waarbij mensen steeds wisselen om klachten te voorkomen en mensen die re-intregeren ook gewoon kunnen werken.
Deel je ervaringen met ons?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neurologen zijn wel grappig, is mijn ervaring. Hoewel ze niet opkunnen tegen orthopeden
Geen idee. Maar als ik kijk naar onze oude buren. Hun kind schijnt adhd, pddnos en weet ik veel wat niet meer te hebben.quote:
ja dus het kan wel. Heel goed zelfs. Dus op voorhand kan je niet zeggen dat het onmogelijk isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ALS het zoiets zou zijn is het misschien wat beter inderdaad.
Klopt. Maar ik wist ook niet dat er überhaupt zoiets bestond.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus het kan wel. Heel goed zelfs. Dus op voorhand kan je niet zeggen dat het onmogelijk is
sad but treu maar zo gaat het vaker tegenwoordig sommige ouders geven te snel toequote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ik kijk naar onze oude buren. Hun kind schijnt adhd, pddnos en weet ik veel wat niet meer te hebben.
Aan de andere kant dat kind heeft werkelijk waar alles wat zn hartje begeert want al heel jong had hij door van hey ik krijg een bui en dan krijg ik toch mijn zin.
Op een gegeven moment was hij uit huis geplaatst en daar was hij het helemaal niet mee eens, hij wilde weer naar huis. Heeft hij de leiding daar aangevallen met stoelen, kapotte cd's en nog meer.
Resultaat: hij was weer thuis.
In plaats van straffen zijn zn ouders gaan verhuizen zodat hij meer vrijheid had en opnieuw kon beginnen, heeft hij zn inmiddels 3de laptop gekregen, 2de nintendo DS en nog meer.
Als mijn zoon iemand bedreigd pff moet je eens zien hoe snel ik zn kamer leeg heb gehaald.
HET MOET MAAR EENS NEL OPHOUDEN MET DIE SPECIALE BEHANDELING VOOR ADHD-ERS EN GEHANDICAPTEN, DIT IS TOCH NIET MEER NORMAALquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn mamma doet mijn eten voorsnijden voor mij
Ho even, mijn broertje kreeg ook die stempel. Dus toen zijn we naar zo'n dokter gegaan, en die zei dat hij gewoon wat druk was en geen ADHD had.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kind moet gewoon met een stuk ijzerdraad of ijzeren stang in het onweer spelen ben je daar ook lekker vanaf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ik kijk naar onze oude buren. Hun kind schijnt adhd, pddnos en weet ik veel wat niet meer te hebben.
Aan de andere kant dat kind heeft werkelijk waar alles wat zn hartje begeert want al heel jong had hij door van hey ik krijg een bui en dan krijg ik toch mijn zin.
Op een gegeven moment was hij uit huis geplaatst en daar was hij het helemaal niet mee eens, hij wilde weer naar huis. Heeft hij de leiding daar aangevallen met stoelen, kapotte cd's en nog meer.
Resultaat: hij was weer thuis.
In plaats van straffen zijn zn ouders gaan verhuizen zodat hij meer vrijheid had en opnieuw kon beginnen, heeft hij zn inmiddels 3de laptop gekregen, 2de nintendo DS en nog meer.
Als mijn zoon iemand bedreigd pff moet je eens zien hoe snel ik zn kamer leeg heb gehaald.
Die vriendin van mij heeft het 2 dagen gedaan. Ze stond 2 dagen op dezelfde plaats en licht gebogen omdat de lopende band te laag was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus het kan wel. Heel goed zelfs. Dus op voorhand kan je niet zeggen dat het onmogelijk is
Rookruimte, koffie, humor tijdens het oplossen met hun problemen.quote:
Ik heb een tijdje voor een bedrijf gewerkt dat onderhoud deed bij fabrieken en bij veel loopband werk wordt veel gewisseld in ploegen en is er veel mogelijk. En is er, hoewel de term lopende band werk anders doet vermoeden, veel gevarieerd werk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wist ook niet dat er überhaupt zoiets bestond.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn mamma doet mijn eten voorsnijden voor mij
pdd-nos een hype noemen!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
pdd-nos is de nieuwe hype, al een tijdje btw
ja dan kan het dus totaal niet maar zoals ik al zei is het niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vriendin van mij heeft het 2 dagen gedaan. Ze stond 2 dagen op dezelfde plaats en licht gebogen omdat de lopende band te laag was.
dat doe ik, met meerdere btwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
pdd-nos een hype noemen!!Wacht maar eens tot je met zulke kinderen een week lang moet werken.
leuk en liefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
Als het zo ver is mag je bij mij wel schuilen
mamma beer wat schaft de potquote:
Onweer is geweldigquote:
WEET JE HOE MOEILIJK HJET IS OM JE VLEES TE SNIJDEN ALS JE MAAR 1 VOLLEDIG FUNCTIONERENDE HAND HEBT JAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
HET MOET MAAR EENS NEL OPHOUDEN MET DIE SPECIALE BEHANDELING VOOR ADHD-ERS EN GEHANDICAPTEN, DIT IS TOCH NIET MEER NORMAAL
Ik wil ook niet naar buiten. Maar ik wil om 18:00 naar huis dus ik moet wel naar buiten. Kan hier natuurlijk ook overnachten maar dat zie ik niet zo zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk en liefmaar no fucking way dat ik NU naar buiten ga
Ook niet als ik zeg dat hier de zon schijnt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk en liefmaar no fucking way dat ik NU naar buiten ga
Ik ook, daarom ben ik nu aan het etenquote:
Ik was vroeger alleen thuis toen de bliksem insloegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Onweer is geweldig![]()
Mn zoon was er vroeger bang voor en mn hond ook. Toen heb ik ze allebei meegenomen naar de rivier tijdens het onweer, nu vinden ze het niet eng meer
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WEET JE HOE MOEILIJK HJET IS OM JE VLEES TE SNIJDEN ALS JE MAAR 1 VOLLEDIG FUNCTIONERENDE HAND HEBT JA
Zal wel iets slanks worden. Hoewel ik zin heb in iets vets maar ja ieder pondje ......quote:
Mijn psych is anders ook wel een toffe gozert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rookruimte, koffie, humor tijdens het oplossen met hun problemen.
Het zijn tenminste niet van die stoffige, chagrijnige mensen als radiologen.
Oh, dermatologen zijn ook wel tof.
Onweerquote:
mazzelaar wat eet je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat hier de zon schijnt?
[..]
Ik ook, daarom ben ik nu aan het eten
JA DAT WEET IK, IK VIEL OOIT DOOR EEN RUIT EN KON MIJN ARM NIET BEWEGEN JAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WEET JE HOE MOEILIJK HJET IS OM JE VLEES TE SNIJDEN ALS JE MAAR 1 VOLLEDIG FUNCTIONERENDE HAND HEBT JA
Die wordt betaald om tof te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn psych is anders ook wel een toffe gozert.
ik heb een salade gemaakt daarstraks, die ga ik oppeuzelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal wel iets slanks worden. Hoewel ik zin heb in iets vets maar ja ieder pondje ......
Oke dat is engquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was vroeger alleen thuis toen de bliksem insloeg![]()
sommige angsten blijven nou eenmaal
gelukkig onweerde het vroeger veel vaker
Ja jij welquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
Ook niet als ik zeg dat hier de zon schijnt?
Oke jij wint.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA DAT WEET IK, IK VIEL OOIT DOOR EEN RUIT EN KOM MIJN ARM NIET BEWEGEN JA
hihi als jij ;t zegtquote:
het was mijn rechterarm btw, ik kon me ook niet scheren, ik leek wel een baardaap na 10 dagenquote:
stuur maar hier heenquote:
Lekker ik heb de laatste dagen veel salades gegeten vanavond word het denk ik een grote portie groente.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een salade gemaakt daarstraks, die ga ik oppeuzelen
geen bamboe?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker ik heb de laatste dagen veel salades gegeten vanavond word het denk ik een grote portie groente.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was mijn rechterarm btw, ik kon me ook niet scheren, ik leek wel een baardaap na 10 dagen_!
voorgesneden plakjes kaas nemenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dat is eng
[..]
Ja jij welBroodje smeren gaat nog vrij goed, zolang ik geen kaas hoef te snijden
huppel is the bearded ladyquote:
Nah vandaag nietquote:
Bij mij is het mn rechterhand. Bij mij wordt ook alles harigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was mijn rechterarm btw, ik kon me ook niet scheren, ik leek wel een baardaap na 10 dagen_!
Moet ik dat wel hebbenquote:
ja dat is zoquote:
Dat is het bij mij zo ook alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
succes met het hanessenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij is het mn rechterhand. Bij mij wordt ook alles harig
Nee inmiddels kan ik zo goed als alles weer met mn handje, het eerste dat ik deed was mn lichaam aanvallen met een scheermesje.quote:
Hulp nodig met scherenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blij dat je nog thuis bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blij dat je nog thuis bent
En waarom krijg ik gelijk een mental image van jou als verkapte Yeti
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb wel m;n oksels kunnen scheren vanochtendquote:
Je mag m;n doos wel scherenquote:
Oke dat is smerig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met mesjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dat is smerig.
Jij mag me ook wel scheren hoor.
Jij mag mijn benen harsenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met mesjes
Mag harsen ook
aauw, de tranen nu al in mijn ogen bij het denken het harsen van den bikini lijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met mesjes
Mag harsen ook
Dat nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
aauw, de tranen nu al in mijn ogen bij het denken het harsen van den bikini lijn
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dat is smerig.
Jij mag me ook wel scheren hoor.
watquote:
Ik zie hem vakerquote:
JAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en dan met zwitsal body lotion insmeren
Lijkt me niet echt fijn ofzo, bikinilijn harsen.quote:
Ik ben lieverquote:
Forum Opties | |