Ik wil ook niet naar buiten. Maar ik wil om 18:00 naar huis dus ik moet wel naar buiten. Kan hier natuurlijk ook overnachten maar dat zie ik niet zo zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk en liefmaar no fucking way dat ik NU naar buiten ga
Ook niet als ik zeg dat hier de zon schijnt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk en liefmaar no fucking way dat ik NU naar buiten ga
Ik ook, daarom ben ik nu aan het etenquote:
Ik was vroeger alleen thuis toen de bliksem insloegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Onweer is geweldig![]()
Mn zoon was er vroeger bang voor en mn hond ook. Toen heb ik ze allebei meegenomen naar de rivier tijdens het onweer, nu vinden ze het niet eng meer
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WEET JE HOE MOEILIJK HJET IS OM JE VLEES TE SNIJDEN ALS JE MAAR 1 VOLLEDIG FUNCTIONERENDE HAND HEBT JA
Zal wel iets slanks worden. Hoewel ik zin heb in iets vets maar ja ieder pondje ......quote:
Mijn psych is anders ook wel een toffe gozert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rookruimte, koffie, humor tijdens het oplossen met hun problemen.
Het zijn tenminste niet van die stoffige, chagrijnige mensen als radiologen.
Oh, dermatologen zijn ook wel tof.
Onweerquote:
mazzelaar wat eet je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat hier de zon schijnt?
[..]
Ik ook, daarom ben ik nu aan het eten
JA DAT WEET IK, IK VIEL OOIT DOOR EEN RUIT EN KON MIJN ARM NIET BEWEGEN JAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WEET JE HOE MOEILIJK HJET IS OM JE VLEES TE SNIJDEN ALS JE MAAR 1 VOLLEDIG FUNCTIONERENDE HAND HEBT JA
Die wordt betaald om tof te zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn psych is anders ook wel een toffe gozert.
ik heb een salade gemaakt daarstraks, die ga ik oppeuzelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zal wel iets slanks worden. Hoewel ik zin heb in iets vets maar ja ieder pondje ......
Oke dat is engquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was vroeger alleen thuis toen de bliksem insloeg![]()
sommige angsten blijven nou eenmaal
gelukkig onweerde het vroeger veel vaker
Ja jij welquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
Ook niet als ik zeg dat hier de zon schijnt?
Oke jij wint.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA DAT WEET IK, IK VIEL OOIT DOOR EEN RUIT EN KOM MIJN ARM NIET BEWEGEN JA
hihi als jij ;t zegtquote:
het was mijn rechterarm btw, ik kon me ook niet scheren, ik leek wel een baardaap na 10 dagenquote:
stuur maar hier heenquote:
Lekker ik heb de laatste dagen veel salades gegeten vanavond word het denk ik een grote portie groente.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een salade gemaakt daarstraks, die ga ik oppeuzelen
geen bamboe?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker ik heb de laatste dagen veel salades gegeten vanavond word het denk ik een grote portie groente.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was mijn rechterarm btw, ik kon me ook niet scheren, ik leek wel een baardaap na 10 dagen_!
voorgesneden plakjes kaas nemenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dat is eng
[..]
Ja jij welBroodje smeren gaat nog vrij goed, zolang ik geen kaas hoef te snijden
huppel is the bearded ladyquote:
Nah vandaag nietquote:
Bij mij is het mn rechterhand. Bij mij wordt ook alles harigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was mijn rechterarm btw, ik kon me ook niet scheren, ik leek wel een baardaap na 10 dagen_!
Moet ik dat wel hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |