Foto?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef PiRANiA het volgende:
Dat moet je niet over internet vragen gekkie.
Filmen mag ookquote:
quote:
breejuh harries voor de winst!quote:
quote:
foto anders garpquote:
Dit, verdommequote:
Ben jij een vrouwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:37 schreef BrandX het volgende:
Ik kan het ook niet. Overigens zit er een kern van waarheid in, maar is meer gerelateerd aan de net iets andere bouw van een vrouw. Een voor mij zeer actueel voorbeeld is opdrukken.
Ik ben nog maar een vrouw tegen gekomen die net zoals een man met de ellebogen recht langs het lichaam kan opdrukken. Verder moeten wij op de een of andere manier nèt onze ellebogen een beetje draaien naar buiten, anders gaat het gewoon niet.
En voor de lolbroeken: nee, geen kwestie van kracht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Iedereen die hier serieus reageert:.
Ik ook hoor, kijk fipo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik ook hoor, kijk fipo..Ik wist dat het me niet ging lukken, maar toch moest ik het ff proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kon de verleiding inderdaad ook niet aan me voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wist dat het me niet ging lukken, maar toch moest ik het ff proberen
Same herequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding inderdaad ook niet aan me voorbij laten gaan.
VMBO'er!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Als je grootte borsten hebt wil dit natuurlijk niet, zitten die in de weg enz.
Alsof het de vrager interesseert of een vrouw het uiteindelijk lukt of niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Dat is hetzelfde als je elleboog likken.
Natuurlijk bevestigt de uitzondering de regel, maar normaal gesproken kan het niet.
Mensen met hypermobiliteit en een extreem lange/lenige tong zijn van deelname uitgesloten
En dit dus,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Natuurlijk bevestigt de uitzondering de regel, maar normaal gesproken kan het niet.
Mensen met hypermobiliteit en een extreem lange/lenige tong zijn van deelname uitgesloten
VMBOquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Als je grootte borsten hebt wil dit natuurlijk niet, zitten die in de weg enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je snapt het niet héquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Dat is te zien in je fobo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef aychelle het volgende:
nee, helaas daar heb ik een veel te vette spekrug voor
OW MENSEN KIJK ES IK WAS ER HEEL VROEG BIJ MET DEZE GRAP ALS JE ME PM'T GEEF IK JE MIJN ADRES EN MAG JE ME AANRAKEN EN VERTEL IK DE NIEUWSTE GRAPPEN VAN 2010!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Kroeggrap uit 2008.. doet het desondanks nog steeds goed blijkbaar
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
OW MENSEN KIJK ES IK WAS ER HEEL VROEG BIJ MET DEZE GRAP ALS JE ME PM'T GEEF IK JE MIJN ADRES EN MAG JE ME AANRAKEN EN VERTEL IK DE NIEUWSTE GRAPPEN VAN 2010!!
film het eens, mss kunnen we dan zien wat je mis doet.. normaal moet het lukkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Ik kan t niet... Kan ook mn handen niet vastpakken achter mn rug, een hand bovenlangs en andere onderlangs. Misschien een genetisch lenigsheids ding, ene helft van de mensen kan ut wel, andere helft niet??
Jezus, dus gewoon een overjarige kut grap dus, waardeloos dit, echt al weer van 2 jaar geleden ofzo he, komt hij daar nu mee aankakken, slome.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Kroeggrap uit 2008.. doet het desondanks nog steeds goed blijkbaar
Die is in ieder geval minder overjarigquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Extraordinaire het volgende:
Even tussen alle grapjes door iets wat wél echt werkt. Als je een denkbeeldig zoutvaatje boven je mond leegschudt, proef je zout op je tong!
Caps lock is zo 2003!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
OW MENSEN KIJK ES IK WAS ER HEEL VROEG BIJ MET DEZE GRAP ALS JE ME PM'T GEEF IK JE MIJN ADRES EN MAG JE ME AANRAKEN EN VERTEL IK DE NIEUWSTE GRAPPEN VAN 2010!!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:59 schreef .aeon het volgende:
Ik kan het![]()
protip: beide armen naar één kant buigen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Chuck.Norris het volgende:
HEHEHEHHEHEHEHEHEHE
WAAR BLIJVEN DIE PICS (ENKEL VROUWEN)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |