abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83165717
miniatuur bull terrier? nog nooit van gehoord... ziet er wel lief uit!!!

ikke ben stom! heb net lange wandeling met de hond van me ouders gemaakt.. vergeet ik foto's te maken
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:30:16 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83168509
You stupid woman you
Leuk he die mini bullen
Ik wist wel dat ze bestonden maar ik hoorde vandaag van een busmevrouw die een gewone bull heeft dat ze wel heel zeldzaam zijn en ook heeeeeeel erg duur zei ze, en toen noemde ze vervolgens de prijs die voor een chihuahua of chinees heel normaal is
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83169113
en? daar zou ik van me stoel vanaf vallen?
You can make it ?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:41:22 #104
176471 oh-oh
pi_83169199
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef Dandilion het volgende:
en? daar zou ik van me stoel vanaf vallen?
Nee hoor.
Tussen de 1500 en de 2000 euro.
Ik ben die prijzen gewend, ik hoor niet anders.
Ik heb t zelf nooit betaald hoor, ik krijg de honden om mn oren gesmeten zowat
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83182090
Heb vandaag een paar foto's gemaakt van ons cubaanse naaktratje, en het ziet er al weer stukken beter uit! Haar vacht is al redelijk aangegroeid, het is nu lang genoeg dat ze niet makkelijk zou verbanden in de zon. Mijn tante en nichtje vonden haar er afgelopen weekend zelfs leuk uit zien met haar blote lijfje, dus het komt nog weer helemaal goed

Foto's zijn helaas niet zo heel duidelijk omdat ze wilde knuffelen en spelen in plaats van stil zitten en poseren...

De camera maakt een interessant geluidje:

Mijn hand op proberen te eten:

Gewoon braaf
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:21:15 #106
176471 oh-oh
pi_83182707
Oh daar zit idd weer haar op!
Ik krijg vandaag als het goed is eindelijk mijn nieuwe tondeuse , voor het eerst een echte goede, die heb ik wel nodig nu met Sjon en Bil
Wat voor een hebben jullie?
( Groucho Marx )
pi_83182861
hmmm, ik zou het zo eerlijk niet weten... Hij kostte geloof ik 45 euro (kan ook iets meer zijn geweest) en is geschikt voor honden en paarden. Heeft een aantal opzet kammetjes, maar die werken helaas niet op de vacht van Puck

Edit: gevonden, het is een Onyx. Mijn vader heeft hem uitgezocht omdat ik toen zelf niet naar een winkel kon en hij ook degene is die hem moet gebruiken.

[ Bericht 20% gewijzigd door Miss_Isis op 23-06-2010 10:30:07 ]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:38:35 #108
176471 oh-oh
pi_83183421
Ah ok, ik heb een MoserMax45 genomen, met een 0.2 mm scheerkop , ik hoop zoooo dat ie fijn is !
( Groucho Marx )
pi_83191240
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef Miss_Isis het volgende:
Heb vandaag een paar foto's gemaakt van ons cubaanse naaktratje, en het ziet er al weer stukken beter uit! Haar vacht is al redelijk aangegroeid, het is nu lang genoeg dat ze niet makkelijk zou verbanden in de zon. Mijn tante en nichtje vonden haar er afgelopen weekend zelfs leuk uit zien met haar blote lijfje, dus het komt nog weer helemaal goed

Foto's zijn helaas niet zo heel duidelijk omdat ze wilde knuffelen en spelen in plaats van stil zitten en poseren...

De camera maakt een interessant geluidje:
[ afbeelding ]

Mijn hand op proberen te eten:
[ afbeelding ]

Gewoon braaf
[ afbeelding ]

Oh wat een moppie zeg Lief en wat fijn dat haar haar weer wat aangegroeid is!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:52:33 #110
176471 oh-oh
pi_83191461
Hmmm, die tondeuse heeft wel een bredere scheerkop dan ik dacht, hopen dat ik daarmee uit de voeten kan zeg
( Groucho Marx )
pi_83191588
Wat doe je er precies mee dan, oh-oh? Gewoon over de 'blote' stukken toch, zodat er geen sprietjes haar gaan groeien?
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:01:58 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_83191841
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
You stupid woman you
Leuk he die mini bullen
Ik wist wel dat ze bestonden maar ik hoorde vandaag van een busmevrouw die een gewone bull heeft dat ze wel heel zeldzaam zijn en ook heeeeeeel erg duur zei ze, en toen noemde ze vervolgens de prijs die voor een chihuahua of chinees heel normaal is
Ik mailde laatst een fokker in Australië om info te vragen over geplande nestjes.
Krijg ik een mail terug: "exporteren naar NL kost 3000 dollar, groetjes". Iets in die trand. Verder geen info of iets dergelijks. Ik snap dat er genoeg mensen zijn die afknappen op dat soort bedragen, maar dit vind ik ook niet erg uitnodigend voor een mogelijk serieus geïnteresseerde pupkoper .
KuikenGuppy
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:02:10 #113
176471 oh-oh
pi_83191847
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat doe je er precies mee dan, oh-oh? Gewoon over de 'blote' stukken toch, zodat er geen sprietjes haar gaan groeien?
En de gezichtjes en de pootjes en onder de voetzolen.
Nu heb ik wel een smalle tondeuse waar ik ze normaal mee doe maar die accu is helemaal gaar.
( Groucho Marx )
pi_83192303
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik mailde laatst een fokker in Australië om info te vragen over geplande nestjes.
Krijg ik een mail terug: "exporteren naar NL kost 3000 dollar, groetjes". Iets in die trand. Verder geen info of iets dergelijks. Ik snap dat er genoeg mensen zijn die afknappen op dat soort bedragen, maar dit vind ik ook niet erg uitnodigend voor een mogelijk serieus geïnteresseerde pupkoper .
Desnoods doe je er als fokker een 'standaard' mail bij met wat info over het ras en je werkwijze, etc. In ieder geval kan zo'n fokker het bij mij dan vergeten, verkoop die pup dan maar aan een ander.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:27:57 #115
176471 oh-oh
pi_83192724
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Oh dat is wel heel kortaf zeg.
Maar goed, veel van die fokkers worden ook echt wel platgemaild he.
Maar dan nog kun je wel een fatsoenlijk standaard mailtje in elkaar flantsen lijkt me.
( Groucho Marx )
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:58:28 #116
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_83199364
@ Burdie: wat een knullige reactie van die fokker. Die zou ik ook gelijk van het lijstje afstrepen.

@ oh-oh: Die prijzen... tja... ik snap wel dat fokkers van populaire rassen iets moeten doen om het kaf van het koren te scheiden, door onder andere de prijzen te verhogen, waardoor impulskopers worden afgeschrokken. Dat ze uiteindelijk toch wel een hondje aanschaffen die niet helemaal raszuiver is en wat onder de leden heeft is voor die hondjes niet leuk, maar wel beter voor het ras.

Bij de rasvereniging van de DSL liggen de prijzen vast. Een pup kost [mits gefokt onder begeleiding van de fokcommissie] overal hetzelfde. Kan een paar tientjes schelen, maar je zal geen DSL vinden die voor ¤ 200,- of ¤ 1500,- van eigenaar wisselt. Lara was ¤ 700,- en dat is een mooie prijs. Scheelt in ons geval wel dat de Langharen niet zo populair zijn als Dalmatiërs of "Lassies" .

Lara is trouwens helemaal niet bang voor vuur. Gisterenavond zaten meneer Sjeekie_Beekie en ik in de tuin wat te borrelen en was ik hem genadeloos aan het inmaken met Rolit. Ik had de vuurkorf aangestoken en in eerste instantie lag Lara achter mijn stoel te slapen. Toen ik haar op een gegeven moment niet meer zag en ze onder tafel bleek te liggen. Ze plofte op d'r zijkant neer, met haar poot op nog geen 10 cm afstand van vuurkorfpoot en haar neus op zo'n 15 cm afstand. Dat was dus geen goed idee.

Ik dus de andere kant op gelopen en Doornroosje Lara geroepen. Die waggelt dus zo met haar slaapdronken kop EN staart langs de vlammen heen. Meneer Sjeekie_Beekie kon nog net haar staart behoeden tegen de vlammen.

Kortom: onze Lara is en blijft een koekerd!

Nu ligt ze lekker in de zon te slapen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 23 juni 2010 @ 18:31:55 #117
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83203704
^ Waarvan akte:

Warm he!

... en slaapverwekkend:

Die donkere vlek op haar tong is geen schaduw, maar een moedervlek... dat heeft haar moeder ook [ook op dezelfde plek] en Lara was de enige uit het nest die dat geerfd heeft.

Dan maar even douchen om af te koelen:

En schudden :

Lekker opgefrist en dan willen komen afdrogen aan de broek van het vrouwtje:

En Lara afgelopen zondag op de verjaardag stiekum op de bank kroelend met mijn oma:

Daarna gingen we naar mijn zwager en schoonzus om op de muisjes te gaan bij Valerie. Meneer Sjeekie_Beekie had haar op zijn arm en toen kwam ze wel even snuffelen, maar dat was het dan ook. Ze had een lekker groot bot gehad [in plaats van een beschuit met muisjes] en dat vond ze veel intressanter. Later lag ze in de box, Valerie dus, en huilde ze een beetje om aan te geven dat ze honger had. Lara vond het maar raar dat daar 'ineens' geluid uit kwam en ging eens een kijkje nemen. Ze snuffelde wat aan de sokjes van Valerie, maar haar bot vond ze toch wel intressanter.

Even later lag ze dus lekker te smikkelen aan de melkbar en kwam Lara al wat dichterbij. Bij het uitbuiken kreeg ze de hik en toen vond Lara het toch wel eens tijd om te gaan kijken. Ze kwam vanachter de stoel waar mijn schoonzus en Valerie zaten vandaan en drukte zo hop die natte neus op Valeries fontanel. Schoonzusje schrok in eerste instantie een beetje, maar ze herstelde zich snel. Die natte neus ging vervolgens naar Valeries oor, wang en handje en toen begon ze onwijs te kwispelen.

Omdat ze nogal eens de indruk heeft dat ze nog een puppie is en makkelijk op schoot kan kruipen [zoals bij mijn oma] riep ik haar snel en kwam ze aan Valeries omslagdoek te ruiken. Heel die neus verdween in die berg stof en dat was ook goedgekeurd. Kortom... Lara en Valerie gaan ook dikke vriendinnetjes worden, dat weet ik zeker. Dinsdag komt Charlotte hier weer [waarschijnlijk] en komt Valerie haar mee ophalen, dan zal ik eens kijken of ik ze alle drie op de feauteau kan kieken.
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:29:46 #118
176471 oh-oh
pi_83242732
( Groucho Marx )
pi_83261263
Die laatste van Lara vind ik erg mooi En de hele serie vind ik tof, ik hou zo van al die close-ups en "dingetjes", net een heel verhaal vind ik
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Al die stiekjes en bandjes
pi_83261710
sjonnie boy .. ik mis alleen nog de kauwgom :-) dan ben je helemaal naked trash
You can make it ?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:20:16 #121
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83282603
Sjon kan vooraan gaan staan met z'n vlaggetje hoor!

Lara is niet lekker . Al twee dagen heeft ze volgens mij last van de warmte en is ze aan de dunne. Overdag doen we niet veel, maar 's ochtends en 's avonds zijn wel wat aktiever [anders komt er helemaal niets terecht van ons strafkamp].

Ik heb vanochtend maar wat rijst voor d'r gekookt en d'r ontbijt in twee porties opgedeeld. De eerste helft heeft ze rond 11h op, de andere helft krijgt ze zo. Hopelijk gaat het dan snel wat beterder, want morgen is het weer j8training.
Oudste, Jongste en Lara
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:38:54 #122
176471 oh-oh
pi_83328621
Is Lara alweer beter vandaag?
Die foto's met oma vind ik geweldig trouwens
Ik heb een filmpje van gisteravond, Sjon en zn vriend Bink.
Helaas wel zonder geluid , ze hadden echt weer lol die twee:
( Groucho Marx )
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:31:45 #123
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83335741
Die houdgreep van Bink .
Leuk als ze zo fijn kunnen spelen.

Oma is echt haar vriendinnetje.
Ik zie nu trouwens pas op die laatste foto hoe'n reuma ze in haar duim heeft... oma dan he.

Lara is nog niet echt aan de beterende hand. Het gaat op en af eigenlijk. In d'r doen en laten is er niets aan de hand, maar qua poepies is het wisselend. Soms alleen maar dunne smurrie, meestal eerst wat vast poepies, om dan toch dun te eindigen. Wat dat betreft lijken Lara en ik ook wel op elkaar, ik kan ook niet tegen die warmte en dat slaat dan ook op mijn maag-darmkanaal.

Vandaag heeft Lara het kanaal bedwongen. We waren op tijd bij het jachtveld, zodat Lara eerst nog even kon zwemmen en haar energie kwijt kon en dat vond ze geweldig. Omdat het zo ontzettend heet was [en wij natuurlijk van half 1 tot 3 trainen, op het heetst van de dag], mocht ze na de les ook nog even zwemmen.

Ze kreeg gezelschap van Sjuul, een Heidewachtelteef van 3 en dat was precies Lara. Haar kop was helemaal bruin en als ze samen aan de waterkant stonden, was het net een tweeling. Sjuul was natuurlijk kleiner en had witte vlekken, maar qua uiterlijk als gedrag leken ze sprekend op elkaar. En ze konden het goed vinden samen, zeker omdat Lara gelijk duidelijk maakte dat zij de baas zou zijn, en Sjuul vond dat wel prima.

De training ging so-so... dus we houden het er maar op dat we volgende week gewoon een heeeeeeeele laaaaaaaaaange trainingsdag hebben, in plaats van een diplomadag. Lara was in ieder geval niet de enige die last had van weet-ik-veel-wat, want de rest [drie Labradors] had ook banaan in de oren en een te grote eigen wil/eigen inzicht af en toe.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 28 juni 2010 @ 14:12:49 #124
176471 oh-oh
pi_83399407
Oh ik moest mn hooligans nog laten zien.
Vanochtend al met tattoo

( hehehe, het hondje op de achtergrond had het warm!)

En sinds de pauze ook met elastiekjes:

En halsbanden:

Die van Chico en Sjon heb ik omgewisseld, Sjon heeft al een dikkere nek dan die ouwe
JALALAAAAAAAAAAAAA HUP HOLLAAAAAAAND:

Blegh, warm, mag ik naar binnen nu?
( Groucho Marx )
pi_83402292
Ohhhhhhhhhhhh kijk ze dan ! Ik zit hier hardop te grijnzen, wat tof !

Als er ooit een prijsvraag is ergens over supporters moet je dit insturen, dan win je geheid
  maandag 28 juni 2010 @ 15:17:33 #126
176471 oh-oh
pi_83402346
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh kijk ze dan ! Ik zit hier hardop te grijnzen, wat tof !
[ afbeelding ]
Als er ooit een prijsvraag is ergens over supporters moet je dit insturen, dan win je geheid
Tis t enige wat ik echt leuk vind aan voetbal
( Groucho Marx )
pi_83402374
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tis t enige wat ik echt leuk vind aan voetbal

Alles oranje?
En Sjon met z'n metro haartjes op de bol
  maandag 28 juni 2010 @ 15:23:17 #128
176471 oh-oh
pi_83402577
Oh ik had nog hele leuke van Sjon van de dag van de vorige wedstrijd.
Moe pupje:

Lekker slapen met zn schatten om zich heen verzameld:

Hij snurkte zelfs
( Groucho Marx )
pi_83403936
Jeetje die nek op de 2e foto
Die laatste foto, die tandjes Ik vind dat zo mooi, dat hele donkere zwarte aan hem
En dat speeltje Retro
  maandag 28 juni 2010 @ 16:03:06 #130
176471 oh-oh
pi_83403994
Billy ligt ook het liefst zo met zn nek helemaal dubbelgeklapt, echt geen idee waarom, Chico soms trouwens ook
( Groucho Marx )
pi_83404192
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Billy ligt ook het liefst zo met zn nek helemaal dubbelgeklapt, echt geen idee waarom, Chico soms trouwens ook

Nou ken ik echt veel vage standjes van honden om te slapen, op drempels en totaal oncomfortabele plekken, maar dit... kunnen grotere honden dit wel eik, die Chineesjes ogen zo flexibel
  maandag 28 juni 2010 @ 16:10:11 #132
176471 oh-oh
pi_83404217
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ken ik echt veel vage standjes van honden om te slapen, op drempels en totaal oncomfortabele plekken, maar dit... kunnen grotere honden dit wel eik, die Chineesjes ogen zo flexibel
Geen idee.
Die honden met die korte dikke gespierde nekken ieg iets minder makkelijk denk ik
( Groucho Marx )
  maandag 28 juni 2010 @ 16:11:52 #133
176471 oh-oh
pi_83404274
De chiwallies liggen nooit zo nu je t zegt.
Maar die hebben ook amper nek
( Groucho Marx )
pi_83404597
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
De chiwallies liggen nooit zo nu je t zegt.
Maar die hebben ook amper nek

Ja zal wel langere nek zijn en lekker flexibel slank bouwtje
pi_83421117
Ja eindelijk weer es fotos van Skip :-)

You can make it ?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:55:39 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_83431832
Mooi beest zeg, Skip!
KuikenGuppy
pi_83440259
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef Dandilion het volgende:
Ja eindelijk weer es fotos van Skip :-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Skip kijkt alsof ie elk moment weg kan duiken en een sprintje kan gaan trekken
Hoe oud is Skip nu?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:36:39 #138
176471 oh-oh
pi_83440492
Skip
Skip is sweet
( Groucho Marx )
pi_83457766
Ik vind die naam wel echt super, Skip
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:08:40 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83458237

Crap foto, maar hij keek zo leuk imho
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_83458645
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

Crap foto, maar hij keek zo leuk imho

Oh das er eentje voor aan de muur Wat een leuke foto!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:19:35 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83458748
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh das er eentje voor aan de muur Wat een leuke foto!
Neh, niet voor aan de muur. Ook niet om te showen normaal gesproken. Hij staat er heel leuk op...maar de foto heeft pixelvorming. An ik heb geen zin om dat zwaar te gaan shoppen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:14:58 #143
176471 oh-oh
pi_83492194
Nee hoor mama , dit mandje is niet warm:

En ik ben dr ook niet net een tikkeltje te groot voor heur:

Past makkelijk!

Mn lieve Billy
( Groucho Marx )
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:00:57 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83494000
Geen geweldige foto's ;

pi_83494414
Gekke Billy

En Qwea ik vind die in het water erg mooi, en de laatste foto is tof als je gescrolled hebt voor de tong in beeld is, dan heb je een smile
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:36:45 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83495583
Waterrat Koning Baloe de 1ste
pi_83497749
Paar maandjes terug:

Nu:

woensdag 30 juni 2010 @ 17:35:42 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_83498181
Owwww, die is mooi aan het opdrogen zeg, wat een dotje !!!
KuikenGuppy
pi_83499199
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Skip kijkt alsof ie elk moment weg kan duiken en een sprintje kan gaan trekken
Hoe oud is Skip nu?
Ja mijn nichtje was er ook en zij is haar beste kleine vriendin.. en daar moest en zou ze mee spelen.. ze wilde ook niet echt poseren.

pff ze al weer 5 jaar.. gaan de jaren toch hard!
You can make it ?
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:10:05 #150
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83499424
Lara was gisteren zo lief voor Valerie. Schoonzus zette de maxi-cosi in de bank en het was natuurlijk Valeries eerste keer bij oom en tante Sjeekie_Beekie. Lara dus gelijk naar de bank toe en die snuit in de maxi-cosi om eens lekker te snuffelen [poepbroek van Valerie zo bleek even later] en ze kwispelde zich helemaal te pletter. Schoonzussie aaide haar even en toen was het goed.

Na Valeries gelurk aan de melkbar mocht ze bij tante Sjeekie_Beekie eventjes uitbuiken en kwam Lara nog eens snuffelen. Die begint het steeds intressanter vinden [wacht maar tot haar motoriek steeds beter wordt en ze in die oren hangt], en ook wel spannend. Valerie hoefde maar een kik te geven en Lara stond binnen 2 tellen voor m'n neus om te komen inspecteren wat er aan de hand was. Zo leuk om te zien hoe Lara daarop reageert.

Ook wel totaal anders op 'vreemde' babies van anderen. Dat is ook wel intressant om te besnuffelen, maar dan loopt ze vaak al snel weer weg als er grotere kinderen zijn waar ze mee kan spelen. Ze waakt er wel bij als er eentje in de box of de wandelwagen ligt, maar dit is toch meer eigen en daar is ze nog veel feller op als het gaat om waken en de boel komen inspecteren. Valerie en Lara gaan ook hele goede vriendinnetjes worden, dan kan niet anders.

Foto's van gisteren zijn aan het uploaden, wij zijn ondertussen even een eend apporteren en zwemmen .
Oudste, Jongste en Lara
pi_83500023
Wat een leuke foto's en verhalen weer Mooie zwemmende Baloe, en het hondje van Tralalala staat ook wel heel mooi op de foto vind ik. En wat lief dat Lara zo gek is met het baby'tje
pi_83528850
eindelijk weer eens tijd om ook Ronja weer eens te laten zien:

donderdag 1 juli 2010 @ 13:42:06 #153
176471 oh-oh
pi_83530908
Nouhou, wij willen Ronja & Beebje!
( Groucho Marx )
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:37:05 #154
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83535143
^ I'm with her!

Lara mocht van Charlotte 's middags ook wel komen zwemmen, dus die hebben zich wel vermaakt met een flesje apporteren:

Charlotte geeft Lara de fles:

Hoog:

Erin:

Eruit:

Nog een slokje:

En nog eentje, want goed drinken is met zo'n weer wel nodig:

Joehoe... Charlotte... hier ben ik!

De makkelijke weg:

Spitter, spetter, spater... lekker in het water:

BFF :

En wij met z'n drietjes:

Lara bestudeert de vogeltjes in de straat, Charlotte is Nemo aan het vinden op tv en ik kijk wel in de lens.
Oudste, Jongste en Lara
pi_83539813
Wat een leuke waterfoto's
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:06:58 #156
176471 oh-oh
pi_83543947
Oh die Lara en Charlotte, de lol spat er letterlijk vanaf zeg!
Heerlijk.
Mijn gespuis, of liever gezegd, de broertjes Bil & Sjon, vinden het niks nie heet.
Die rennen op het heetst van de dag samen op de parkeerplaats bij kantoor:

En die spelen rustig druk een uur lang op mijn kantoor waar het vanmiddag 34 graden was:

Zotten zijn het!
( Groucho Marx )
pi_83551039
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:47 schreef draculettetje het volgende:
eindelijk weer eens tijd om ook Ronja weer eens te laten zien:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een zachte blik, je zou bijna door het scherm heen knuffelen
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:37 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[ afbeelding ]

Geweldig deze serie waar ze tegenover elkaar staan, zo lief Ik smelt altijd bij kind-dier-foto's
En leuk die foto van jullie 3
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:

En die spelen rustig druk een uur lang op mijn kantoor waar het vanmiddag 34 graden was:
Woah

En dat 2e filmpje geweldig, zo klein en vliegensvlug over dat terrein
  zondag 4 juli 2010 @ 21:02:45 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83654974

pi_83660332
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:02 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's Qwea! Jij fotografeert ook echt als hobby zeker?
  zondag 4 juli 2010 @ 22:49:19 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_83660883
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mooie foto's Qwea! Jij fotografeert ook echt als hobby zeker?
Ben nog beginner hoor! Maar ik mag vet graag mijn foto camera mee slepen overal naar toe. Ik ga in september een foto cursus doen, en daarna ook nog portret fotografie. En dan wil ik naast mijn huidige richting (IT'er) fotografie erbij doen.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:38:01 #161
309330 StolenSweetheart
Stelletje droeftoeters.
pi_83769709
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:31 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[ afbeelding ]

Hahaha er zit haar op zijn tong
Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:08:28 #162
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83774712
^ haar op haar tong zelfs.

Die voetbalhooligansfans van oh-oh maken wel de blits in het verre warme zuiden denk ik zo.

En Balou de zeehond . Lekker afkoelen met zo'n hitte is het beste.

Onze diplomadag afgelopen zaterdag verliep goed!
We waren al om 6h op en wakker, snel brood gesmeerd, spullen gepakt en hond, rugzak en parasol in de auto gegooid om nog even te gaan zwemmen bij de Noorderplas. Het was veulste warm om eerst te gaan fietsen [23 graden om half 7 's ochtends ] en dus is zwemmen een veel beter alternatief. Daar een uurtje gezwommen en zo was Lara wel door haar eerste voorraad energie heen.

Op een bankje heb ik mijn broodjes naar binnen gepropt en Lara haar bak leeggeschrokt. Ze kreeg pas eten na het zwemmen, omdat ze een uur naderhand moet uitbuiken en het zou nog wel even duren voordat alles op gang kwam op school.

Op naar school dus, aanmelden, nummer krijgen [63], plastic zak meenemen, eend ophalen en dan koffie drinken. De andere 3 leden van mijn trainingsgroepje kwamen numeriek gelijk na mij, dus we zaten in dezelfde groep, dus dat was was wel leuk. Vorig jaar zat ik als enige tussen wildvreemde mensen die zich heel goed vonden, toen was er niet zo heel veel aan.

Rond 9h kregen we de laatste instructies en vertrokken we te voet naar het jachtveld. De rest van onze groep was een beginnersgroep die pas in april begonnen waren. Een punt van herkenning voor mij en de baasjes van Luna [Vizsla], want wij stonden vorig jaar ook pas na 3 maanden training nog groener dan het gras op het veld.

We begonnen met markeren [B-onderdeel], Apport uit water, kort apport te land, volgen, vooruitsturen, apport over water [B-onderdeel], plaats houden en als laatste het bosapport [B-onderdeel].

De jachtdiploma's zijn gestapeld, om dus een B-diploma te halen, moet je ook alle C-onderdelen gehaald hebben. We waren net om half 1 klaar met alles, toen we terug naar de hondenschool moesten om te eten [warm en koud buffet], sommigen moesten na het eten nog terug, om de laatste proef nog af te maken.

Ondanks Lara's achterlijke actie van twee weken eerder was ik super trots op haar. Er werd gewoon volgens de KNJV-regels gekeurd en daar was ik wel blij mee. Ook ken je niet iedere keurmeester of helpers, dus ze kunnen je geen 6-je uit medelijden geven. Voor een proef kan je een 10, 9, 8, 7, 6 of 0 halen. Andere onvoldoendes zijn er niet.

Markeren: 8.
Ze treuzelde bij het oppakken van de eend en ze had een extra commando nodig om voor te komen. Maar dat mag je dan pas weer geven als ze de eend al vast heeft [of gehad]. Maar ze kwam netjes voor en hij was nog heel.

Apport uit water: 6.
Lara jumpte het water in, waardoor de eend naar de overkant dreef. Ze pakte hem een keer over en klom aan de overkant het water uit. Toen ging ze nog eens bij de helpers zitten om hem af te geven en kwam ze na nog een commando bij mij voor.

Kort apport te land: 6.
Dit is met een konijn en Lara is er niet zo'n held in. Ze liet hem tot twee keer toe vallen en ze schudde er een keer mee. Voor mij was dat een 0 geweest, maar de keurmeester vond het een 6 waard. Hij zei wel dat ik enthousiaster moest doen bij het voorkomen, zodat ze het leuk vind om bij mij te komen [hij keurde ook het vorige onderdeel]. Ik verteld hem dat ze twee weken geleden een oplawaai had gehad van een eend, en toen snapte hij wel wat er aan de hand was. Hij had zelf trouwens ook een Langhaar, die lag lekker relaxed onder de boom te slapen.

Volgen: 9.
Tussen 5 paaltjes moet je een 8-je lopen. Eerst aangelijnd en dan zonder riem en halsband. Lara snuffelde aan de grond [te lang naar mijn zin], waardoor ik een keer om haar aandacht moest vragen. Dus een punt aftrek.

Vooruitsturen EN terugkomen op bevel: 0.
Je stuurt ze een richting in en op het teken van de keurmeester is het de bedoeling dat ze terugkomen... meteen. Ieder extra commando is een punt aftrek, na 5 keer fluiten heb je dus een onvoldoende. Maar toen was Lara nog niet terug, die zat in de bosrand een dummy of wild te zoeken.

Bij het aanleren, maak je ze enthousiast om aan het eind van de afstand een apport neer te leggen. Want doelloos vooruitlopen is ook niet leuk. Het gras was nogal hoog [kuithoogte] en Lara maakte er zelf een zoek opdracht van. Want er ligt altijd iets om op te halen! Ze ging dus steeds verder bij mij vandaan.

Toen ze aan het eind van het veld was, zei ik tegen de keurmeester dat hij alvast een 0 op mocht schrijven, want ik ging haar wel halen. Nee, zegt hij, ze krijgt net zoveel kans als iedere andere hond. En waarom luisterde ik naar hem? Om misschien toch nog een voldoende te kunnen halen.

Achteraf gezien had ik beter naar mezelf kunnen luisteren, want ik ken Lara, die heeft niet alleen een uithoudings- maar ook een flink doorzettingsvermogen. Dat is ook wel Langhaar eigen. Want als er altijd iets ligt aan het eind, dan moet ik nu ook iets mee terugbrengen.

Ik was op driekwart afstand tot de bosrand toen ze onder de draad tevoorschijn kwam en ik floot haar gelijk in. Als een speer kwam ze, en was ze dus braaf. Ik heb haar geprezen en er een haffel snoepjes ingeduwd. Dat ze uberhaupt terugkwam was voor mij het belangrijkste. Dat we nu sowieso geen diploma meer gingen halen, kon me niet zo boeien.

Apport over water: 8.
De bedoeling is dat ze naar de overkant van het water zwemmen, onder de draad het bos in duiken, eend ophalen en weer terug komen zwemmen. Onze juf stond daar als keurmeester, ik vertelde haar dat ik haar helper had gevraad Lara een rotschop te verkopen als ze weer in het bos die eend op stond te vreten. Ze vond dat wel stoer van mij, dat had ze zelf ook al gezegd tegen de helper. Ik had liever een 0 en een leermoment voor Lara te pakken, dan weer een kale eend en een hond die d'r eigen zin staat te doen.

Ze jumpte [wederom] als een dolle het water in, zwom als een speer naar de overkant en stond weer te treuzelen bij de eend. Toen ze weer uit het bos onder de draad doorkwam had ze een extra commando nodig om weer naar mij toe te komen [via het water]. Ze kwam in slow-motion naar me toe, ging netjes zitten en kwam de eend netjes afgeven. Toen pas schudde ze en kwam er weer wat leven in d'r. De eend was nog heel en wij waren blij .

Plaats houden: 10.
Twee honden moeten tegelijkertijd blijven liggen, terwijl er alleen een keurmeester ziet wat ze doen, de baasjes staan uit zicht van de honden. Een van de onderdelen waar ik wel vertrouwen in heb, Lara blijft wel een uur op dezelfde plek liggen als het moet.

Bosapport / verloren zoek: 7.
Weer stond ze te treuzelen bij de eend, ze pakte hem een keer over en toen ze het bos uitkwam, was ze een beetje de weg kwijt. Dus had ze een extra commando nodig om bij me te komen. De keurmeester keek de eend na, maar hij was nog helemaal heel . Als de eend kapot is, krijg je ook een 0, dus Lara deed het geweldig.

We hebben dus geen diploma gehaald, maar wel een leuke en leerzame dag gehad. Ondanks Lara's maffe actie heeft ze het geweldig gedaan. Ik heb er nu ook wel vertrouwen in dat het goed gaat komen met haar. Dat vertrouwen had ik ook wel nodig. Het is een portret en het blijft een apart portret. Maar wel het leukste en liefste portret dat ik me maar kan voorstellen.

Lara heeft al schoolvacantie , in september begint de werkgroep weer en na de Nimrod-wedstrijd [tweede maandag in november] gaan we gewoon weer vrolijk verder met de jacht. Bij dezelfde juf, in nagenoeg dezelfde samenstelling. Een baasje gaat naar een andere groep en wij krijgen er misschien ook wel weer iemand nieuws bij. Maar het gros blijft en dat is wel gezellig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 07-07-2010 19:22:55 ]
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:36:30 #163
176471 oh-oh
pi_83775754
Wat een lange dag zeg, en wat een leuk uitgebreid verslag.
Jullie zijn wel echt prestatiegericht he?
Maar dat moet ook wel een beetje met zo een hond denk ik, anders gaan ze zich denk ik snel vervelen. Jammer dat ze op 1 onderwerp gezakt is, maar er zitten wel hele mooie cijfers bij bij de rest!
Op show maakte ik ook lange dagen maar dan was de hond hooguit 2 keer een paar minuten aan de bak, en showen vergt natuurlijk niks. Tenminste, Chico doet t gewoon, tis geen inspanning voor hem of zo.
( Groucho Marx )
  woensdag 7 juli 2010 @ 20:42:43 #164
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83778690
We moesten om 8h op school zijn, om half 4 waren we weer thuis. En dan hadden we het geluk dat we klaar waren met alle proeven, vorig jaar was ik pas om 19h thuis [en kapot!].

Wij zijn niet echt prestatiegericht... maar als we iets doen, dan wil ik het ook goed doen.

Het belangrijkste is nog steeds dat Lara een jachthond is en het leuk vind om jachthondachtige dingen te doen. En ik vind het ook leuk om dat samen met haar te doen. Ook bij -10 en een noordoosten wind.

Op school zijn genoeg mensen die stoeven dat hun hond van net een jaar al een B-diploma heeft, of dat ze die en die wedstrijd hebben gewonnen. Wij gaan gewoon iedere week samen naar de training en de rest van de week gaan we samen wandelen, fietsen, zwemmen [lijkt wel een triatlon zo] en leuke dingen doen.

En wedstrijden... mij kan het niet zo boeien. Sowieso ben ik niet iemand die zich conformeert aan het voorjagerwereldje met m'n dure laarzen, donkergroene broek, kakhi blouse, Fjall Raven jas en donkerbruine zuidwester .

Alsof mijn hond het ineens beter gaat doen als ik me voor 500 euro verkleed ... Al heeft Fjall Raven wel mooi spul, maar dat is ook prijzig en mijn huidige winterjas is ook wind- en waterdicht. Ik banjer door het veld met m'n thermosokken en regenlaarzen van de Boerenbond en krijg ook geen natte voeten hoor.

Ik heb even een willekeurige foto van het Langhaarfotoboek geplukt om een indruk te schetsen:

Maar er heerst een raar sfeertje onder de meeste voorjagers. Een sfeertje dat niet bij mijn past en waar ik me ook niet in wil mengen. Laat ze maar lekker onder elkaar stoeven over hun hond en patsen met hun kleertjes... ik heb het leuk met mijn hond en dat is het belangrijkste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 07-07-2010 20:50:14 ]
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 7 juli 2010 @ 20:59:02 #165
176471 oh-oh
pi_83779318
Haha ja maar dat heb je nou eenmaal.
Bij bepaalde rassen zie je bepaalde mensen.
Op show is dat ook altijd zo leuk om te zien
( Groucho Marx )
pi_83779889
Wat een hoop mannen met petjes
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:

Bij bepaalde rassen zie je bepaalde mensen.
Op show is dat ook altijd zo leuk om te zien

Al kun je de mensen die gaan showen ook weer in een hokje stoppen, veel fanatieke mensen, die soms wat ver gaan met dingen of uren kleppen over wat de hond al niet gepresteerd heeft enzo. Dan denk ik; het is in eerste plaats toch je huisdier, daarna toch pas je showhond?
Maar per ras zie je idd wel bepaalde mensen, dat zie je op straat zelfs al
  donderdag 8 juli 2010 @ 08:39:43 #167
176471 oh-oh
pi_83794882
Goddank zijn die van mij idd op de eerste plaats huisdier, anders had ik dr al een hoop moeten dumpen ondertussen
Ik moet zeggen, wij hadden echt altijd een heel leuk showclubje bij de chinezen, maar sinds het ras van nog geen 5 honden per show naar meer dan 40 honden per show gegroeid is in de afgelopen 3 jaar is dat echt helaas heel erg veranderd.
Toch heb ik het jaren met plezier gedaan, maar ik denk dat ik mazzel heb dat ik nu stop, de timing is ideaal geloof ik.
( Groucho Marx )
pi_83821057

Achja, ben ook trots op mn hondje;) Verdorie, ook een Duits ras, dat wel! Maar toch stiekum voor Nederland!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:48:24 #169
176471 oh-oh
pi_83836923
Super, ik wil ook zo een bril voor Bil!
Heb je haar nou oranje gespoten?
( Groucho Marx )
pi_83845740
aww de tekkel van me tante is gisteren op 14 jarige leeftijd in zijn slaap overleden.

hoor je eigenlijk niet meer zo vaak he? hondjes die gewoon vanzelf doodgaan, het is vaak een spuitje.
You can make it ?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:51:59 #171
176471 oh-oh
pi_83849015
Ah sterkte , tis wel een mooie leeftijd en idd een mooie dood voor het hondje .
Ik ken er ook niet veel die zelf zomaar overleden zijn nu je het zegt...
( Groucho Marx )
pi_83849450
sjeekie wat een leuk verslag! en ik zag nog een oranje fan hond! leuk!
en een tekkel die niet meer is

op jullie verzoek:

wie ligt daar op de bank?

kunnen jullie zelf niet opletten ik wil slapen!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:02:11 #173
176471 oh-oh
pi_83849487
Aaaaaaaaaaaaaaah, zo te zien is Ronja een super babysit
( Groucho Marx )
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:02:59 #174
176471 oh-oh
pi_83849524
Ik ben trouwens superbenieuwd hoe het met Guess en Sylvester en de dogz gaat, heb jij al iets gehoord???
( Groucho Marx )
pi_83849652
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens superbenieuwd hoe het met Guess en Sylvester en de dogz gaat, heb jij al iets gehoord???
ik heb wel steeds gevraagd in sms enzo hoe het met de honden gaat maar geen reactie
zelf is ze nog aan het herstellen valt best tegen hoe dat gaat!
Ik wou vandaag kijken of we een afspraak konden maken om op kraamvisite te gaan

ja ronja doet het ook zo goed wel heel fijn hoor
pi_83852317
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Super, ik wil ook zo een bril voor Bil!
Heb je haar nou oranje gespoten?

Jahaaa! Hahaha erg he? Nou Mila vond het wel geinig Is zo'n heerlijke tut-hond waar je alles mee kan doen.

Gossie wat lief zeg met die baby! Aandoenlijk gewoon
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:17:20 #177
176471 oh-oh
pi_83852358
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef MIla1987 het volgende:

[..]

Jahaaa! Hahaha erg he? Nou Mila vond het wel geinig Is zo'n heerlijke tut-hond waar je alles mee kan doen.

Gossie wat lief zeg met die baby! Aandoenlijk gewoon

Ik heb t twee jaar geleden ook met 1 van mn honden gedaan en net op de markt weer een spuitbus gehaald voor zondag !
( Groucho Marx )
pi_83852653
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb t twee jaar geleden ook met 1 van mn honden gedaan en net op de markt weer een spuitbus gehaald voor zondag !
Oh lachen! Ja Mila hier is eigenlijk ook een Duitse, maar dat negeren we gewoon!
Nee ze vind het heerlijk, dan zet ik dr op een tafel in de tuin en dan maar uuten, nou ze vind het maar wat gezellig!
pi_83852888
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:56 schreef MIla1987 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Achja, ben ook trots op mn hondje;) Verdorie, ook een Duits ras, dat wel! Maar toch stiekum voor Nederland!

Wat een toffe foto's, die met de bril "Yo dude "
pi_83852937
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef draculettetje het volgende:
sjeekie wat een leuk verslag! en ik zag nog een oranje fan hond! leuk!
en een tekkel die niet meer is

op jullie verzoek:
[ afbeelding ]

wie ligt daar op de bank?
[ afbeelding ]

kunnen jullie zelf niet opletten ik wil slapen!
[ afbeelding ]

Oh die 2e foto Blijft ontroerend, mini-mensje en hond Leuk dat je ze samen komt showen
pi_83852979
Ik ben ook benieuwd hoe het met Guess en de hondjes en de baby gaat
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:31 schreef Dandilion het volgende:
aww de tekkel van me tante is gisteren op 14 jarige leeftijd in zijn slaap overleden.

hoor je eigenlijk niet meer zo vaak he? hondjes die gewoon vanzelf doodgaan, het is vaak een spuitje.

Sterkte Dandilion
pi_83864319
onze diesel blijft ook nog steeds enthousiast met 11 maanden ondertussen, en 3 cursussen verder.

lekker gek doen:

laat eens kijken wat je aan het doen bent

Kijk eens baasje, ik doe nu een kalfje na wat voor het eerst in de wei mag.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:02:39 #183
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83868864
Hoi Hoi,vlug berichtje van mij,ik FOK nu even niet zo veel,het is hier druk druk,moet in het nieuwe ritme komen met onze vent,herstellende van de keizersnede (pfff,wat valt dat tegen ) en heel veel kraamvisite
Met de hondjes gaat het heel goed,alsof ze niks anders gewent zijn.Toen we thuis kwamen ging Gijs ons ventje helemaal aflikken,de andere 2 alleen snuffelen,maar GIjs had besloten dat hij de kleine moest beschermen,lip ging dus omhoog naar Teun en Joost als ze in de buurt kwamen.Daar hebben we gelijk korte mette mee gemaakt door ze op de grond te zetten ,dat was 2x en toen begreep ie dat het geen nieuwe pup in zijn roedeltje was,nu komen ze er regelmatig gezellig bijliggen als ik aan het voeden ben ofzo,helemaal leuk
Ik heb nog geen foto met de hondjes samen maar hier toch even een foto van onze lekkere vent!

Draakje,wat lief die foto's met Ronja! We spreken wat af hoor,sms je zo nog
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:09:32 #184
176471 oh-oh
pi_83869111
oh wat een lekker binkie heb je daar!
En wat goed dat het lekker gaat met de honden, ze zullen je wel vreselijk gemist hebben ook!
Veel succes met je herstel en geniet van je mannetje!!
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:59:53 #185
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83875938
Hier hebebn ze gister erge ruzie gehad. Frits wilde zijn zusje ook niet loslaten en hij had haar echt in d'r strotje vast. Ze ging er van piepen en plassen . En dat alles om een kluif. Beau is er nog van onder de indruk.

Wat kunnen we hier tegen doen? Hopelijk komt dit niet te vaak voor
pi_83878865
Gefeliciteerd met jullie zoontje! wat een lekkere baby!
You can make it ?
pi_83882941
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef Guess. het volgende:
nu komen ze er regelmatig gezellig bijliggen als ik aan het voeden ben ofzo,helemaal leuk

En wat een heerlijk mannetje Guess, leuk dat je even komt showen
Fok is van (veel) latere zorg Rust maar goed uit!
pi_83882968
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier hebebn ze gister erge ruzie gehad. Frits wilde zijn zusje ook niet loslaten en hij had haar echt in d'r strotje vast. Ze ging er van piepen en plassen . En dat alles om een kluif. Beau is er nog van onder de indruk.

Wat kunnen we hier tegen doen? Hopelijk komt dit niet te vaak voor
Oei
Jij hebt de 2 teckeltjes toch? Ik heb geen tips (ik heb zelf ook maar 1 hond), misschien dat oh-oh tips voor je heeft?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:18:46 #189
176471 oh-oh
pi_83883522
Ik heb zoiets goddank echt nog nooit aan de hand gehad...
Zijn ze niet gewoon heel erg on egde vanwege het weer?
Of zijn er vaker spanningen tussen die twee?
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:35:17 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83885344
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zoiets goddank echt nog nooit aan de hand gehad...
Zijn ze niet gewoon heel erg on egde vanwege het weer?
Of zijn er vaker spanningen tussen die twee?
Meestal is Beau de kattekop. Op zich logisch dat ie een keer terug doet maar iets te heftig zo.

Hij is gewoon zoveel sterker. En dat op zijn verjaardag.
pi_83885377
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:16 schreef densmee het volgende:
onze diesel blijft ook nog steeds enthousiast met 11 maanden ondertussen, en 3 cursussen verder.
[ afbeelding ]
lekker gek doen:
[ afbeelding ]
laat eens kijken wat je aan het doen bent
[ afbeelding ]
Kijk eens baasje, ik doe nu een kalfje na wat voor het eerst in de wei mag.
[ afbeelding ]

Helemaal overheen gelezen, wat een leukerd!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:09:47 #192
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83886361
Duitsers met oranjekoorts .
Teckels die hemelen .
Oppas Ronja met beeb .
Kalfje Diesel .
Gijs, Teun en Joost hebben er een broertje bij .

Wij zijn vanmiddag af wezen koelen bij de Noorderplas. Lara heeft anderhalf uur lang gezwommen en vanaf de kant het water ingedoken. Ze heeft zelfs vriendjes gemaakt met onze allochtone medelanders. Hij vond het niet zo leuk, maar bij haar kon Lara niets verkeerd doen, ze vertelde dat Lara in het Turks helder of licht betekent.

Nu ligt ze voor pampus te snurken op de vloer waar het wat koeler is dan op haar kussen.
Oudste, Jongste en Lara
pi_83886570
  zondag 11 juli 2010 @ 13:02:02 #194
44200 Sjeekie_Beekie
pi_83912814
Lara de mafkikker heeft gisterenavond tijdens de regen- en onweersbuien de hele tijd buiten met haar bal gespeeld. Die was niet naar binnen te krijgen... ook niet bang van het onweer trouwens. Dat geknal is ze wel gewend van de training.

Het putdekseltje was vol blaadjes en troep gelopen, dus het water liep niet goed weg. Lara scheurde door de plas heen en huppelde als een jong veulentje over de plaats. Toen ik de deksel en het emmertje uit de afvoer had getrokken ging ze rondjes lopen rond de draaikolk.

Helemaal zeiknat en doodmoe kwam ze rond 23h naar binnen. Ze bleef netjes op de deurmat wachten tot ik met de handdoek aankwam om haar af te drogen. Ze gaat dan altijd zo lekker tegen me aanhangen om afgedroogd te worden. Zo leuk is dat . Het liefste wil ze naderhand nog tussen mijn benen doorlopen om mijn broek ook als handdoek te gebruiken, maar dat feest gaat dan niet door.
Oudste, Jongste en Lara
pi_83947909
@oh-oh; dat geloof je niet , ik heb toch wel eens gezegd een Chineesje tegen te komen in de buurt, telkens ben ik dan op de fiets of onderweg en kan ik niet even kijken en aaien.
Loop ik Zaterdag buiten met de hond, drentelt er een Chineesje 50 meter verderop, los, de kleur van Billy, ben er achterna gelopen, blijkt 1 straat om de hoek te wonen
Ik heb tegen de vrouw gezegd dat ik er altijd eentje verderop in de stad zie, dat blijkt de moeder te zijn. Nou ja zeg

En wat een leukerd, en zó hard rennen, ik herkende het meteen van jouw filmpjes van op je werk buiten Wat ongelofelijk snel en ik vond het reu'tje zo klein in het echt, ik ben natuurlijk de foto's van jou gewend waar Chico, Billy en Sjon vaak ook als close-up dichtbij staan.
Hoop hem (die om de hoek) binnenkort nog eens tegen te komen om even te aaien
  maandag 12 juli 2010 @ 10:54:08 #196
176471 oh-oh
pi_83948046
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
@oh-oh; dat geloof je niet , ik heb toch wel eens gezegd een Chineesje tegen te komen in de buurt, telkens ben ik dan op de fiets of onderweg en kan ik niet even kijken en aaien.
Loop ik Zaterdag buiten met de hond, drentelt er een Chineesje 50 meter verderop, los, de kleur van Billy, ben er achterna gelopen, blijkt 1 straat om de hoek te wonen
Ik heb tegen de vrouw gezegd dat ik er altijd eentje verderop in de stad zie, dat blijkt de moeder te zijn. Nou ja zeg

En wat een leukerd, en zó hard rennen, ik herkende het meteen van jouw filmpjes van op je werk buiten Wat ongelofelijk snel en ik vond het reu'tje zo klein in het echt, ik ben natuurlijk de foto's van jou gewend waar Chico, Billy en Sjon vaak ook als close-up dichtbij staan.
Hoop hem (die om de hoek) binnenkort nog eens tegen te komen om even te aaien

Oh wat leuk zeg!
En foto's maken dan he.
Mss ken ik ze wel joh, weet je hoe de hondjes heten?
Bil is mn grootste maar dies ook niet echt groot hoor.
Ik noem de chinezen wel altijd mn grote honden, maar ja, met die chiwallies dr bij
( Groucho Marx )
pi_83948258
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh wat leuk zeg!
En foto's maken dan he.
Mss ken ik ze wel joh, weet je hoe de hondjes heten?
Bil is mn grootste maar dies ook niet echt groot hoor.
Ik noem de chinezen wel altijd mn grote honden, maar ja, met die chiwallies dr bij

Ja dat bedacht ik me later, had willen vragen of ze uit een bepaald nest komen, en de naam, maar die vrouw was druk met planten water geven en liep steeds naar binnen en had geen tijd voor een praatje.
Ik zei dat ik er dus eentje vaker zie lopen, maar wist niet of dat haar hondje was (toen vertelde ze dat die moeder verderop woont), en dat ik nooit de kans heb om te aaien, en het zo leuk vond nu van dichtbij te bekijken (maar hij was veel te snel en uiteraard m'n eigen bonk spier van 30 kg ook nog vast), en ze zei dat veel mensen aanspreken met "hey die zien we altijd in films"

Jammer trouwens dat mijn hond door artrose en een aanrijding niet meer mag rennen en spelen, maar anders was dit Chineesje echt een leuk speelvriendje geweest, lekker achter elkaar aan rennen

En naast een chiwallie zijn ze zeker groot
  maandag 12 juli 2010 @ 11:03:39 #198
176471 oh-oh
pi_83948409
Je hebt nu toch wel fotos gezien van jouw soort hond naast mijn honden of nie?
Bovendien varieren chineesjes ook nog es heel erg in formaat hoor, ik ken er zelfs die kleiner zijn dan mijn chiwallies en Bil is aan de grote kant.
Ja mocht je dr nog es spreken, ff de naam van de hond vragen, mss weet ik dan wel al genoeg!
Echt grappig.
Ik maak ook niet altijd tijd om mensen te spreken die op me af springen met duizenden vragen.
Meestal is dat in de pauze in de stad en ben ik dan op weg ergens heen
( Groucho Marx )
pi_83948687
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt nu toch wel fotos gezien van jouw soort hond naast mijn honden of nie?
Ja maar das een pupperd en een MINI Maar daar zie je idd al contrast
Ik vond hem vooral smalletjes, maar ik denk dat het een heel "gewoon" maatje was, maar hij was zo snel, als ik knipperde was hij al weer 5 meter verder
Ik heb ze nooit in het echt van dichtbij gezien, dus dan is een ras altijd anders. Als je een Deense dog alleen van foto's kent is het in het echt ook nog indrukwekkend, en zo is een Chineesje toch een slankie in het echt

En logisch dat jij of die vrouw niet een uur staat te beppen met iedereen, ik vond het al tof dat ze gewoon vriendelijk reageerde Ik hoop het hondje nog eens vaker te zien en die in stad woont ws bij een vrouw met een fotostudio, dus daar ga ik nog een keertje langs ws
  maandag 12 juli 2010 @ 11:17:06 #200
176471 oh-oh
pi_83948839
Ah tof, ik ben benieuwd hoor.
Mini's, van het woord alleen word ik al een beetje verdrietig.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')