Precies. Ik vind dat er wel erg zwaar aan getild wordt hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh joh, ik kan er wel om lachen , ik denk haha Lara wil gewoon ook lekker hond zijn ipv alleen maar gehoorzaam
Noujaaaa zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze is leuk he.
Stomme baasje wilde dr niet eens es ruilen voor Sjon
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben altijd bullterriërvriendinnetjes gehad eigenlijk, vroeger liep dr altijd een mee met naakthondenwandelingen, en in de buurt wonen er nog twee grote, waar ze ook altijd heel leuk mee spelen.
Maar dit kleintje is toch wel een veiliger maatje voor ze haha!
Wat voor een heb jij dan???
Engelse bullen en mopsen vinden ze vreselijk trouwens, maar Amerikanen vinden ze dan weer leuk
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef Lau. het volgende:
Hier ook een oranje shirtje
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heb voor Tessy overigens een M genomen, zit verder helemaal goed, alleen om d'r buikie, helemaal achter zegmaar, zit ie wat losjes.
Nou waarom laat jij je hondje dan niet zien zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zelfde gestroomde, alleen geen mini maar een gewone
Zo'n mini is wel een leuke hoogte voor jouw doggies jaZe zijn alleen vaak net ff wat drukker dan de gewone.
Zouden ze die Engelse en mopsjes niet zo leuk vinden omdat ze wat rustiger of trager / minder speels zijn?
Whahahaquote:
Wat een schatjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:Dikkiedik als oranjefan
![]()
Sjon heeft gisteren weer een leuk speelkameraadje gevonden in de buurt.
Miniatuur bull terriër pup Luna van 4 maanden![]()
Ik ben helemaal fan, wat een heerlijk mopje is dat zeg![]()
[ afbeelding ]
En leuk spelen dat ze deden samen![]()
Chico vond haar ook echt superlief:
[ afbeelding ]
Sjon was helemaal gek met haar:
[ afbeelding ]
Maar wat een dotje is het ook :
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou echt een leuk ras, die miniatuurtjes
Heeeeeee, moet jij niet eens dringend gaan baren ondertussen?????quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef Guess. het volgende:
[..]
Whahaha![]()
[..]
Wat een schatje![]()
En wat heeft Chico weer een gave halsband aan
Nou gewoon, band, fleece, sluitinkje, d-ringetje en naaimachine.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Burdie het volgende:
Oh wat leuk, zelfgemaakte halsbanden! Hoe doe je dat?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Faithfulness het volgende:
Voor een goed bruiningsresultaat, eerst de rug bruinen, en daarna de buik. Regelmatig draaien voor een egaal effect.
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prutser, je ligt niet vol in de zon!!!
[ afbeelding ]
Het zijn net sproetjes!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:Ik vind Bram echt geweldig
![]()
Ik zag net een foto van Chico van 3 maanden geleden:
[ afbeelding ]
En nu issie pikzwart
Dat zijn zn ouderdomsvlekjes, zelfde als bij oude mensenquote:
Daar issie wel veel lichter idd!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:Ik vind Bram echt geweldig
![]()
Ik zag net een foto van Chico van 3 maanden geleden:
[ afbeelding ]
En nu issie pikzwart
Bij honden met licht pigment wel soms hoor, die drie kalen van mij zijn donker van pigment , twee zwartjes en een blauwe, die verbranden niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef Burdie het volgende:
Moet je een hond eigenlijk insmeren tegen de zon?
Ik doe bij Magic wel eens een klodder zonnebrand op z'n neus (als we naar het water gaan bijvoorbeeld) omdat zijn vacht daar heel dun is, maar is dat eigenlijk wel nodig?
Ik doe het bij Gijs wel op z'n neusje want als zijn haar langer is valt dat in een middenscheidingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef Burdie het volgende:
Moet je een hond eigenlijk insmeren tegen de zon?
Ik doe bij Magic wel eens een klodder zonnebrand op z'n neus (als we naar het water gaan bijvoorbeeld) omdat zijn vacht daar heel dun is, maar is dat eigenlijk wel nodig?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef Dandilion het volgende:
en? daar zou ik van me stoel vanaf vallen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef Miss_Isis het volgende:
Heb vandaag een paar foto's gemaakt van ons cubaanse naaktratje, en het ziet er al weer stukken beter uit! Haar vacht is al redelijk aangegroeid, het is nu lang genoeg dat ze niet makkelijk zou verbanden in de zon. Mijn tante en nichtje vonden haar er afgelopen weekend zelfs leuk uit zien met haar blote lijfje, dus het komt nog weer helemaal goed
Foto's zijn helaas niet zo heel duidelijk omdat ze wilde knuffelen en spelen in plaats van stil zitten en poseren...
De camera maakt een interessant geluidje:
[ afbeelding ]
Mijn hand op proberen te eten:
[ afbeelding ]
Gewoon braaf
[ afbeelding ]
Ik mailde laatst een fokker in Australië om info te vragen over geplande nestjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:You stupid woman you
![]()
Leuk he die mini bullen![]()
Ik wist wel dat ze bestonden maar ik hoorde vandaag van een busmevrouw die een gewone bull heeft dat ze wel heel zeldzaam zijn en ook heeeeeeel erg duur zei ze, en toen noemde ze vervolgens de prijs die voor een chihuahua of chinees heel normaal is
En de gezichtjes en de pootjes en onder de voetzolen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat doe je er precies mee dan, oh-oh? Gewoon over de 'blote' stukken toch, zodat er geen sprietjes haar gaan groeien?
Desnoods doe je er als fokker een 'standaard' mail bij met wat info over het ras en je werkwijze, etc. In ieder geval kan zo'n fokker het bij mij dan vergeten, verkoop die pup dan maar aan een ander.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik mailde laatst een fokker in Australië om info te vragen over geplande nestjes.
Krijg ik een mail terug: "exporteren naar NL kost 3000 dollar, groetjes". Iets in die trand. Verder geen info of iets dergelijks. Ik snap dat er genoeg mensen zijn die afknappen op dat soort bedragen, maar dit vind ik ook niet erg uitnodigend voor een mogelijk serieus geïnteresseerde pupkoper.
Oh dat is wel heel kortaf zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik mailde laatst een fokker in Australië om info te vragen over geplande nestjes.
Krijg ik een mail terug: "exporteren naar NL kost 3000 dollar, groetjes". Iets in die trand. Verder geen info of iets dergelijks. Ik snap dat er genoeg mensen zijn die afknappen op dat soort bedragen, maar dit vind ik ook niet erg uitnodigend voor een mogelijk serieus geïnteresseerde pupkoper.
Al die stiekjes en bandjesquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhhhhhhhhh kijk ze dan! Ik zit hier hardop te grijnzen, wat tof
!
[ afbeelding ]
Als er ooit een prijsvraag is ergens over supporters moet je dit insturen, dan win je geheid![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis t enige wat ik echt leuk vind aan voetbal
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Billy ligt ook het liefst zo met zn nek helemaal dubbelgeklapt, echt geen idee waarom, Chico soms trouwens ook
Geen idee.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ken ik echt veel vage standjes van honden om te slapen, op drempels en totaal oncomfortabele plekken, maar dit... kunnen grotere honden dit wel eik, die Chineesjes ogen zo flexibel
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
De chiwallies liggen nooit zo nu je t zegt.
Maar die hebben ook amper nek
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef Dandilion het volgende:
Ja eindelijk weer es fotos van Skip :-)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Crap foto, maar hij keek zo leuk imho
Neh, niet voor aan de muur. Ook niet om te showen normaal gesproken. Hij staat er heel leuk op...maar de foto heeft pixelvorming. An ik heb geen zin om dat zwaar te gaan shoppen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh das er eentje voor aan de muurWat een leuke foto!
Ja mijn nichtje was er ook en zij is haar beste kleine vriendin.. en daar moest en zou ze mee spelen.. ze wilde ook niet echt poseren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Skip kijkt alsof ie elk moment weg kan duiken en een sprintje kan gaan trekken
Hoe oud is Skip nu?
Wat een zachte blik, je zou bijna door het scherm heen knuffelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:47 schreef draculettetje het volgende:
eindelijk weer eens tijd om ook Ronja weer eens te laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Woahquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
En die spelen rustig druk een uur lang op mijn kantoor waar het vanmiddag 34 graden was:
Mooie foto's Qwea! Jij fotografeert ook echt als hobby zeker?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie foto's Qwea! Jij fotografeert ook echt als hobby zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |