abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83852317
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Super, ik wil ook zo een bril voor Bil!
Heb je haar nou oranje gespoten?

Jahaaa! Hahaha erg he? Nou Mila vond het wel geinig Is zo'n heerlijke tut-hond waar je alles mee kan doen.

Gossie wat lief zeg met die baby! Aandoenlijk gewoon
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:17:20 #177
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83852358
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef MIla1987 het volgende:

[..]

Jahaaa! Hahaha erg he? Nou Mila vond het wel geinig Is zo'n heerlijke tut-hond waar je alles mee kan doen.

Gossie wat lief zeg met die baby! Aandoenlijk gewoon

Ik heb t twee jaar geleden ook met 1 van mn honden gedaan en net op de markt weer een spuitbus gehaald voor zondag !
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83852653
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb t twee jaar geleden ook met 1 van mn honden gedaan en net op de markt weer een spuitbus gehaald voor zondag !
Oh lachen! Ja Mila hier is eigenlijk ook een Duitse, maar dat negeren we gewoon!
Nee ze vind het heerlijk, dan zet ik dr op een tafel in de tuin en dan maar uuten, nou ze vind het maar wat gezellig!
pi_83852888
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:56 schreef MIla1987 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Achja, ben ook trots op mn hondje;) Verdorie, ook een Duits ras, dat wel! Maar toch stiekum voor Nederland!

Wat een toffe foto's, die met de bril "Yo dude "
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_83852937
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef draculettetje het volgende:
sjeekie wat een leuk verslag! en ik zag nog een oranje fan hond! leuk!
en een tekkel die niet meer is

op jullie verzoek:
[ afbeelding ]

wie ligt daar op de bank?
[ afbeelding ]

kunnen jullie zelf niet opletten ik wil slapen!
[ afbeelding ]

Oh die 2e foto Blijft ontroerend, mini-mensje en hond Leuk dat je ze samen komt showen
pi_83852979
Ik ben ook benieuwd hoe het met Guess en de hondjes en de baby gaat
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:31 schreef Dandilion het volgende:
aww de tekkel van me tante is gisteren op 14 jarige leeftijd in zijn slaap overleden.

hoor je eigenlijk niet meer zo vaak he? hondjes die gewoon vanzelf doodgaan, het is vaak een spuitje.

Sterkte Dandilion
pi_83864319
onze diesel blijft ook nog steeds enthousiast met 11 maanden ondertussen, en 3 cursussen verder.

lekker gek doen:

laat eens kijken wat je aan het doen bent

Kijk eens baasje, ik doe nu een kalfje na wat voor het eerst in de wei mag.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:02:39 #183
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83868864
Hoi Hoi,vlug berichtje van mij,ik FOK nu even niet zo veel,het is hier druk druk,moet in het nieuwe ritme komen met onze vent,herstellende van de keizersnede (pfff,wat valt dat tegen ) en heel veel kraamvisite
Met de hondjes gaat het heel goed,alsof ze niks anders gewent zijn.Toen we thuis kwamen ging Gijs ons ventje helemaal aflikken,de andere 2 alleen snuffelen,maar GIjs had besloten dat hij de kleine moest beschermen,lip ging dus omhoog naar Teun en Joost als ze in de buurt kwamen.Daar hebben we gelijk korte mette mee gemaakt door ze op de grond te zetten ,dat was 2x en toen begreep ie dat het geen nieuwe pup in zijn roedeltje was,nu komen ze er regelmatig gezellig bijliggen als ik aan het voeden ben ofzo,helemaal leuk
Ik heb nog geen foto met de hondjes samen maar hier toch even een foto van onze lekkere vent!

Draakje,wat lief die foto's met Ronja! We spreken wat af hoor,sms je zo nog
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:09:32 #184
176471 oh-oh
pi_83869111
oh wat een lekker binkie heb je daar!
En wat goed dat het lekker gaat met de honden, ze zullen je wel vreselijk gemist hebben ook!
Veel succes met je herstel en geniet van je mannetje!!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:59:53 #185
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83875938
Hier hebebn ze gister erge ruzie gehad. Frits wilde zijn zusje ook niet loslaten en hij had haar echt in d'r strotje vast. Ze ging er van piepen en plassen . En dat alles om een kluif. Beau is er nog van onder de indruk.

Wat kunnen we hier tegen doen? Hopelijk komt dit niet te vaak voor
pi_83878865
Gefeliciteerd met jullie zoontje! wat een lekkere baby!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_83882941
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef Guess. het volgende:
nu komen ze er regelmatig gezellig bijliggen als ik aan het voeden ben ofzo,helemaal leuk

En wat een heerlijk mannetje Guess, leuk dat je even komt showen
Fok is van (veel) latere zorg Rust maar goed uit!
pi_83882968
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier hebebn ze gister erge ruzie gehad. Frits wilde zijn zusje ook niet loslaten en hij had haar echt in d'r strotje vast. Ze ging er van piepen en plassen . En dat alles om een kluif. Beau is er nog van onder de indruk.

Wat kunnen we hier tegen doen? Hopelijk komt dit niet te vaak voor
Oei
Jij hebt de 2 teckeltjes toch? Ik heb geen tips (ik heb zelf ook maar 1 hond), misschien dat oh-oh tips voor je heeft?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:18:46 #189
176471 oh-oh
pi_83883522
Ik heb zoiets goddank echt nog nooit aan de hand gehad...
Zijn ze niet gewoon heel erg on egde vanwege het weer?
Of zijn er vaker spanningen tussen die twee?
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:35:17 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83885344
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zoiets goddank echt nog nooit aan de hand gehad...
Zijn ze niet gewoon heel erg on egde vanwege het weer?
Of zijn er vaker spanningen tussen die twee?
Meestal is Beau de kattekop. Op zich logisch dat ie een keer terug doet maar iets te heftig zo.

Hij is gewoon zoveel sterker. En dat op zijn verjaardag.
pi_83885377
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:16 schreef densmee het volgende:
onze diesel blijft ook nog steeds enthousiast met 11 maanden ondertussen, en 3 cursussen verder.
[ afbeelding ]
lekker gek doen:
[ afbeelding ]
laat eens kijken wat je aan het doen bent
[ afbeelding ]
Kijk eens baasje, ik doe nu een kalfje na wat voor het eerst in de wei mag.
[ afbeelding ]

Helemaal overheen gelezen, wat een leukerd!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:09:47 #192
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_83886361
Duitsers met oranjekoorts .
Teckels die hemelen .
Oppas Ronja met beeb .
Kalfje Diesel .
Gijs, Teun en Joost hebben er een broertje bij .

Wij zijn vanmiddag af wezen koelen bij de Noorderplas. Lara heeft anderhalf uur lang gezwommen en vanaf de kant het water ingedoken. Ze heeft zelfs vriendjes gemaakt met onze allochtone medelanders. Hij vond het niet zo leuk, maar bij haar kon Lara niets verkeerd doen, ze vertelde dat Lara in het Turks helder of licht betekent.

Nu ligt ze voor pampus te snurken op de vloer waar het wat koeler is dan op haar kussen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_83886570
  zondag 11 juli 2010 @ 13:02:02 #194
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_83912814
Lara de mafkikker heeft gisterenavond tijdens de regen- en onweersbuien de hele tijd buiten met haar bal gespeeld. Die was niet naar binnen te krijgen... ook niet bang van het onweer trouwens. Dat geknal is ze wel gewend van de training.

Het putdekseltje was vol blaadjes en troep gelopen, dus het water liep niet goed weg. Lara scheurde door de plas heen en huppelde als een jong veulentje over de plaats. Toen ik de deksel en het emmertje uit de afvoer had getrokken ging ze rondjes lopen rond de draaikolk.

Helemaal zeiknat en doodmoe kwam ze rond 23h naar binnen. Ze bleef netjes op de deurmat wachten tot ik met de handdoek aankwam om haar af te drogen. Ze gaat dan altijd zo lekker tegen me aanhangen om afgedroogd te worden. Zo leuk is dat . Het liefste wil ze naderhand nog tussen mijn benen doorlopen om mijn broek ook als handdoek te gebruiken, maar dat feest gaat dan niet door.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_83947909
@oh-oh; dat geloof je niet , ik heb toch wel eens gezegd een Chineesje tegen te komen in de buurt, telkens ben ik dan op de fiets of onderweg en kan ik niet even kijken en aaien.
Loop ik Zaterdag buiten met de hond, drentelt er een Chineesje 50 meter verderop, los, de kleur van Billy, ben er achterna gelopen, blijkt 1 straat om de hoek te wonen
Ik heb tegen de vrouw gezegd dat ik er altijd eentje verderop in de stad zie, dat blijkt de moeder te zijn. Nou ja zeg

En wat een leukerd, en zó hard rennen, ik herkende het meteen van jouw filmpjes van op je werk buiten Wat ongelofelijk snel en ik vond het reu'tje zo klein in het echt, ik ben natuurlijk de foto's van jou gewend waar Chico, Billy en Sjon vaak ook als close-up dichtbij staan.
Hoop hem (die om de hoek) binnenkort nog eens tegen te komen om even te aaien
  maandag 12 juli 2010 @ 10:54:08 #196
176471 oh-oh
pi_83948046
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
@oh-oh; dat geloof je niet , ik heb toch wel eens gezegd een Chineesje tegen te komen in de buurt, telkens ben ik dan op de fiets of onderweg en kan ik niet even kijken en aaien.
Loop ik Zaterdag buiten met de hond, drentelt er een Chineesje 50 meter verderop, los, de kleur van Billy, ben er achterna gelopen, blijkt 1 straat om de hoek te wonen
Ik heb tegen de vrouw gezegd dat ik er altijd eentje verderop in de stad zie, dat blijkt de moeder te zijn. Nou ja zeg

En wat een leukerd, en zó hard rennen, ik herkende het meteen van jouw filmpjes van op je werk buiten Wat ongelofelijk snel en ik vond het reu'tje zo klein in het echt, ik ben natuurlijk de foto's van jou gewend waar Chico, Billy en Sjon vaak ook als close-up dichtbij staan.
Hoop hem (die om de hoek) binnenkort nog eens tegen te komen om even te aaien

Oh wat leuk zeg!
En foto's maken dan he.
Mss ken ik ze wel joh, weet je hoe de hondjes heten?
Bil is mn grootste maar dies ook niet echt groot hoor.
Ik noem de chinezen wel altijd mn grote honden, maar ja, met die chiwallies dr bij
( Groucho Marx )
pi_83948258
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh wat leuk zeg!
En foto's maken dan he.
Mss ken ik ze wel joh, weet je hoe de hondjes heten?
Bil is mn grootste maar dies ook niet echt groot hoor.
Ik noem de chinezen wel altijd mn grote honden, maar ja, met die chiwallies dr bij

Ja dat bedacht ik me later, had willen vragen of ze uit een bepaald nest komen, en de naam, maar die vrouw was druk met planten water geven en liep steeds naar binnen en had geen tijd voor een praatje.
Ik zei dat ik er dus eentje vaker zie lopen, maar wist niet of dat haar hondje was (toen vertelde ze dat die moeder verderop woont), en dat ik nooit de kans heb om te aaien, en het zo leuk vond nu van dichtbij te bekijken (maar hij was veel te snel en uiteraard m'n eigen bonk spier van 30 kg ook nog vast), en ze zei dat veel mensen aanspreken met "hey die zien we altijd in films"

Jammer trouwens dat mijn hond door artrose en een aanrijding niet meer mag rennen en spelen, maar anders was dit Chineesje echt een leuk speelvriendje geweest, lekker achter elkaar aan rennen

En naast een chiwallie zijn ze zeker groot
  maandag 12 juli 2010 @ 11:03:39 #198
176471 oh-oh
pi_83948409
Je hebt nu toch wel fotos gezien van jouw soort hond naast mijn honden of nie?
Bovendien varieren chineesjes ook nog es heel erg in formaat hoor, ik ken er zelfs die kleiner zijn dan mijn chiwallies en Bil is aan de grote kant.
Ja mocht je dr nog es spreken, ff de naam van de hond vragen, mss weet ik dan wel al genoeg!
Echt grappig.
Ik maak ook niet altijd tijd om mensen te spreken die op me af springen met duizenden vragen.
Meestal is dat in de pauze in de stad en ben ik dan op weg ergens heen
( Groucho Marx )
pi_83948687
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt nu toch wel fotos gezien van jouw soort hond naast mijn honden of nie?
Ja maar das een pupperd en een MINI Maar daar zie je idd al contrast
Ik vond hem vooral smalletjes, maar ik denk dat het een heel "gewoon" maatje was, maar hij was zo snel, als ik knipperde was hij al weer 5 meter verder
Ik heb ze nooit in het echt van dichtbij gezien, dus dan is een ras altijd anders. Als je een Deense dog alleen van foto's kent is het in het echt ook nog indrukwekkend, en zo is een Chineesje toch een slankie in het echt

En logisch dat jij of die vrouw niet een uur staat te beppen met iedereen, ik vond het al tof dat ze gewoon vriendelijk reageerde Ik hoop het hondje nog eens vaker te zien en die in stad woont ws bij een vrouw met een fotostudio, dus daar ga ik nog een keertje langs ws
  maandag 12 juli 2010 @ 11:17:06 #200
176471 oh-oh
pi_83948839
Ah tof, ik ben benieuwd hoor.
Mini's, van het woord alleen word ik al een beetje verdrietig.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')