Jahaaa! Hahaha erg he? Nou Mila vond het wel geinigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Super, ik wil ook zo een bril voor Bil!
Heb je haar nou oranje gespoten?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef MIla1987 het volgende:
[..]
Jahaaa! Hahaha erg he? Nou Mila vond het wel geinigIs zo'n heerlijke tut-hond waar je alles mee kan doen.
Gossie wat lief zeg met die baby! Aandoenlijk gewoon
Oh lachen! Ja Mila hier is eigenlijk ook een Duitse, maar dat negeren we gewoon!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t twee jaar geleden ook met 1 van mn honden gedaan en net op de markt weer een spuitbus gehaald voor zondag !
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:56 schreef MIla1987 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achja, ben ook trots op mn hondje;) Verdorie, ook een Duits ras, dat wel! Maar toch stiekum voor Nederland!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef draculettetje het volgende:
sjeekie wat een leuk verslag! en ik zag nog een oranje fan hond! leuk!
en een tekkel die niet meer is
op jullie verzoek:
[ afbeelding ]
wie ligt daar op de bank?
[ afbeelding ]
kunnen jullie zelf niet opletten ik wil slapen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:31 schreef Dandilion het volgende:
aww de tekkel van me tante is gisteren op 14 jarige leeftijd in zijn slaap overleden.
hoor je eigenlijk niet meer zo vaak he? hondjes die gewoon vanzelf doodgaan, het is vaak een spuitje.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef Guess. het volgende:
nu komen ze er regelmatig gezellig bijliggen als ik aan het voeden ben ofzo,helemaal leuk![]()
Oeiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier hebebn ze gister erge ruzie gehad. Frits wilde zijn zusje ook niet loslatenen hij had haar echt in d'r strotje vast. Ze ging er van piepen en plassen
. En dat alles om een kluif. Beau is er nog van onder de indruk.
Wat kunnen we hier tegen doen? Hopelijk komt dit niet te vaak voor
Meestal is Beau de kattekop. Op zich logisch dat ie een keer terug doet maar iets te heftig zo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zoiets goddank echt nog nooit aan de hand gehad...
Zijn ze niet gewoon heel erg on egde vanwege het weer?
Of zijn er vaker spanningen tussen die twee?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:16 schreef densmee het volgende:
onze diesel blijft ook nog steeds enthousiast met 11 maanden ondertussen, en 3 cursussen verder.
[ afbeelding ]
lekker gek doen:
[ afbeelding ]
laat eens kijken wat je aan het doen bent
[ afbeelding ]
Kijk eens baasje, ik doe nu een kalfje na wat voor het eerst in de wei mag.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
@oh-oh; dat geloof je niet, ik heb toch wel eens gezegd een Chineesje tegen te komen in de buurt, telkens ben ik dan op de fiets of onderweg en kan ik niet even kijken en aaien.
Loop ik Zaterdag buiten met de hond, drentelt er een Chineesje 50 meter verderop, los, de kleur van Billy, ben er achterna gelopen, blijkt 1 straat om de hoek te wonen
Ik heb tegen de vrouw gezegd dat ik er altijd eentje verderop in de stad zie, dat blijkt de moeder te zijn. Nou ja zeg
En wat een leukerd, en zó hard rennen, ik herkende het meteen van jouw filmpjes van op je werk buitenWat ongelofelijk snel en ik vond het reu'tje zo klein in het echt, ik ben natuurlijk de foto's van jou gewend waar Chico, Billy en Sjon vaak ook als close-up dichtbij staan.
Hoop hem (die om de hoek) binnenkort nog eens tegen te komen om even te aaien
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg!
En foto's maken dan he.
Mss ken ik ze wel joh, weet je hoe de hondjes heten?
Bil is mn grootste maar dies ook niet echt groot hoor.
Ik noem de chinezen wel altijd mn grote honden, maar ja, met die chiwallies dr bij
Ja maar das een pupperd en een MINIquote:Op maandag 12 juli 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt nu toch wel fotos gezien van jouw soort hond naast mijn honden of nie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |