Geeft niks hoor, niets mis mee!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nou ik heb er een aantal ook niet opgestart hoor.
Was volgens mij van de week op tv bij het journaal of dat er in (een van?) de gevangenissen een aparte vleugel is voor buitenlanders.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
Heeft iemand bewijs dat er aparte stukken gevangenis zijn voor buitenlanders?
Ik geloof er ook niets van. Ik zou ook wel eens wat bewijzen willen zien/horen dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
Een paar dagen geleden tijdens het NOS journaal zei de correspondente uit Peru dat. Neem aan dat zij dat wel weet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
dat klopt ze zullen hem daar op een aparte manier behandelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is een bekendheid, dus hij gaat wel een voorkeursbehandeling krijgen.
Omdat heel de VS, Aruba en Nederland geen concreet bewijs heeft. Zij heeft dat bewijs misschien wel voorbij zien komen op die laptop. Kan me voorstellen dat Joran 'm wel ff kneep. Desalwelteplus: opsluiten die #@$@#$#@.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Rare bekentenis is het. Heel de VS, Aruba en Nederland weet wie Joran is en waarvan hij verdacht wordt in de Hollowayzaak. Dus wat zou het hem uitmaken dat een willekeurig meisje in een stad waarvoor hij alleen even is voor een pokertoernooi er ook achter komt?
Als die laptop bewijs zou bevatten, was dat al lang 'breaking news' geweest zijn op alle grote Amerikaanse media.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:10 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Omdat heel de VS, Aruba en Nederland geen concreet bewijs heeft. Zij heeft dat bewijs misschien wel voorbij zien komen op die laptop. Kan me voorstellen dat Joran 'm wel ff kneep. Desalwelteplus: opsluiten die #@$@#$#@.
Wie weet wat er op die laptop stond allemaal?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Rare bekentenis is het. Heel de VS, Aruba en Nederland weet wie Joran is en waarvan hij verdacht wordt in de Hollowayzaak. Dus wat zou het hem uitmaken dat een willekeurig meisje in een stad waarvoor hij alleen even is voor een pokertoernooi er ook achter komt?
Dat zal die knakker vast al wel verwijderd hebben inmiddels..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als die laptop bewijs zou bevatten, was dat al lang 'breaking news' geweest zijn op alle grote Amerikaanse media.
Iemand?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan die beelden van het meisje niet vinden op die site?
Dat is zo weer terug te halen, als je er een beetje een redelijke computernerd bijhaalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Dat zal die knakker vast al wel verwijderd hebben inmiddels..
Tussen de tijd dat hij Stephany in de hotelkamer achterliet (ik laat nog in het midden, of het levend of dood is) en het moment dat hij werd gearresteerd, had hij natuurlijk genoeg tijd om zijn laptop op te schonen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als die laptop bewijs zou bevatten, was dat al lang 'breaking news' geweest zijn op alle grote Amerikaanse media.
Hij heeft gewoon een heel opvliegend karakter en is vrij agressief en kent waarschijnlijk zijn eigen kracht niet... het is geen kleine jongen. Hij is al twee keer op camera genomen met het gooien van een glas over vrijwel niets... en van iedereen krijgen we te horen dat hij er zoiezo al doorheen zat de laatste tijd vanwege schulden/geldgebrek en wie weet wat meer... dan betrapte hij haar op z'n laptop, het werd hem te veel, en hij sloeg een paar keer en het was gebeurd... en dan zit er niks anders op dan te vluchten. Het is zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan hoop ik voor hem dat hij de harde schijf heeft verwijderd en weggesmeten. Anders vinden ze dat echt wel terugquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tussen de tijd dat hij Stephany in de hotelkamer achterliet (ik laat nog in het midden, of het levend of dood is) en het moment dat hij werd gearresteerd, had hij natuurlijk genoeg tijd om zijn laptop op te schonen.
Middag!quote:
Dat helpt alleen niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Tussen de tijd dat hij Stephany in de hotelkamer achterliet (ik laat nog in het midden, of het levend of dood is) en het moment dat hij werd gearresteerd, had hij natuurlijk genoeg tijd om zijn laptop op te schonen.
Als je even op google zoekt dan kan je genoeg vinden dat dat NIET het geval is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak het nog moet worden gezegd, joran komt niet in de vleugel met de bevolking van daar.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Hebben ze daar aparte vleugels voor toeristen/buitenlanders?
Nee ook niet. Die zitten ook tussen de gewone bevolking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |