Dat zei ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Femke heeft zelf ook seksistische trekjes, en dan lok je dat uit.
Ah, ok, pardon.quote:
Thxquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nummer heet Where the Wild Things Are (feat Sadatx)
Dordrecht is te ver wegWel leuke band!
Stond ze niet op een zetel in de peilingen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef MrBadGuy het volgende:
Het laatste optreden van VerdonkWat zullen we haar komische inbreng missen
Al die scooters he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef Breekfast het volgende:
HAHA immigratieprobleem komt door opwarming aarde?
Wat verdonk net zei is inderdaad wel de reden dat ik geen pvdd stem.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Adelante het volgende:
Mijn god alles komt door de bio industrie
Ze zijn ook geen one-issue partij, maar een two-issue. Bio-industrie en klimaatveranderingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef heiden6 het volgende:
Thieme: wij zijn geen one-issue partij, maa bio-industrie blablabla!!!![]()
![]()
Je moet toch wel echt een complete mongool zijn om dan naar een land te vluchten wat grotendeels onder de zeespiegel ligtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef Breekfast het volgende:
HAHA immigratieprobleem komt door opwarming aarde?
Afkloppen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:31 schreef venomsnake het volgende:
Verdonk....
Die haalt geen zetel, die zien we na morgen nooit weer terug.
Die piratenbende is een kolderieke vervanger.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef TNA het volgende:
Verdonk zou gewoon in de Kamer moeten blijven omdat ze zichzelf zo onsterfelijk belachelijk kan makenSTEM TROTS!
Maar vind je dat ook terecht? Of is het eigenlijk niet een soort van beperking van de keuzevrijheid van stemgerechtigden, door een beperkte keuze te communiceren via de publieke kanalen. Dat is natuurlijk niet alleen een praktisch en allicht ook beter voor de kijkcijfers, maar dat zou in bepaalde gevallen voor de publieke omroep van minder belang moeten zijn. Daar zijn ze tenslotte een publieke omroep voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef superworm het volgende:
Die grens is er inderdaad wel, maar die wordt dus bewust opgeworpen, denk ik.
Zoeken jij:pquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou volgens mij is t toch een ander nummer
Nogal ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Weer FAALT de NOS met hun zogenaamde 'debat'
Tja....quote:
same here!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
nou ik ga naar DWDD kijken, dit is bagger
Your musical compatibility with Vork-man is Very Highquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar vind je dat ook terecht? Of is het eigenlijk niet een soort van beperking van de keuzevrijheid van stemgerechtigden, door een beperkte keuze te communiceren via de publieke kanalen. Dat is natuurlijk niet alleen een praktisch en allicht ook beter voor de kijkcijfers, maar dat zou in bepaalde gevallen voor de publieke omroep van minder belang moeten zijn. Daar zijn ze tenslotte een publieke omroep voor.
Vast welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:35 schreef pberends het volgende:
Is die Jeroen ook een Fokker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |