computer dokter!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
opleiding: none
beroep: directeur/freelance programmeur
hobbyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
opleiding: none
beroep: directeur/freelance programmeur
Bovenste plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:04 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=========
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Truequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef TheGaffer het volgende:
Eauh, dan valt mijn vinger reuze mee.
Ill keep it in mindquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
De dokter zegt dat ze vanzelf moeten knappen. En aangezien ze behoorlijk onder druk staan zal dat wel snel gebeuren.
[..]
Wasbenzine direct vanuit een fles op een vuurtje gieten.
Dan zit er nog steeds een stuk vel van 10cm over hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef BlueMage het volgende:
Maar zit dat verband er nou om zodat je die vieze blaren niet de hele tijd ziet ofzo?Want lijkt me idd pijnlijk als ze opengaan en dan 't verband in de wond gaat plakken enzo.
SPOILER: nog griezeligere foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf nu elke dag verband verschonen (zelf) en zalf verversen. Volgende week weer naar het ziekenhuis. Als alles goed gaat en ik beweeg m'n vinger genoeg dan is er waarschijnlijk geen huidtransplantatie nodig.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef 2cv het volgende:
SPOILER: nog griezeligere foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf nu elke dag verband verschonen (zelf) en zalf verversen. Volgende week weer naar het ziekenhuis. Als alles goed gaat en ik beweeg m'n vinger genoeg dan is er waarschijnlijk geen huidtransplantatie nodig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef 2cv het volgende:Maar er zullen zeker littekens overblijven?SPOILER: nog griezeligere foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf nu elke dag verband verschonen (zelf) en zalf verversen. Volgende week weer naar het ziekenhuis. Als alles goed gaat en ik beweeg m'n vinger genoeg dan is er waarschijnlijk geen huidtransplantatie nodig.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |