Good for you, en nu?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik niet. Ik gebruik daarvoor gewone benzine. Of spiritus. Of remmenreiniger.
Jij eerstquote:
Kerel..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Zith het volgende:
Ik wil er zachtjes op zuigen, met mijn tong de spanning opvoeren om dat die lekkere warme sap in mijn mond te laten spuiten
De dokter zegt dat ze vanzelf moeten knappen. En aangezien ze behoorlijk onder druk staan zal dat wel snel gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef Dinthe het volgende:
Au.
Ik weet niet hoe dat zit met brandblaren, maar moet je die ook niet prikken ofzo? Ik bedoel, gaat dat vanzelf weg of wat?
Wasbenzine direct vanuit een fles op een vuurtje gieten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef deepart het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ziet er vies uit
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
De dokter zegt dat ze vanzelf moeten knappen. En aangezien ze behoorlijk onder druk staan zal dat wel snel gebeuren.
[..]
Wasbenzine direct vanuit een fles op een vuurtje gieten.
Pech voor jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef ukga het volgende:
[..]
ja een hand verbinden kunnen we allemaal wel
zwak bewijs
eigen domme domme schuld danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
De dokter zegt dat ze vanzelf moeten knappen. En aangezien ze behoorlijk onder druk staan zal dat wel snel gebeuren.
[..]
Die huisarts trollt hemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:19 schreef Dinthe het volgende:
Zo, fijn werkje straks dan. Opeens heel dat verband nat, helse pijn(denk ik zo?) en dan moet je het verbandje er af gaan peuteren.
Succes!
Nu lach ik evenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef deepart het volgende:
Het leuke van fok_silver is trouwens dat plaatjes in een spoiler gewoon zichtbaar zijn
hoezo krijg je dan geen brandwond maar een dikke blaar eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
Ik had je toch wat slimmer ingeschat. Valt weer tegen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:49 schreef 2cv het volgende:
Zie TT. Slechte combinatie
SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat is mijn hand.
GODVER!!!
Mijn lunch
Hete naald er op, vocht er uit laten lopen en schoonmaken.. gaat vlotter dan wachten tot ie knapt denk ik danquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef padlarf het volgende:
Wie zijn handen brandt moet met de blaren rukken
Ik denk dat het afhalen van dat verband minder pijnlijk is als het nat is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:19 schreef Dinthe het volgende:
Zo, fijn werkje straks dan. Opeens heel dat verband nat, helse pijn(denk ik zo?) en dan moet je het verbandje er af gaan peuteren.
Succes!
op deze manier is het beter ivm voorkomen van infectiesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
serieus. prik ze lek en doe dan het verband eromheen. Nu ga je echt maximaal lijden.
Kan me niet voorstellen dat de dokter ze niet lek geprikt heeft.
Uiteraard, we kunnen ook allemaal geweldig auto rijden, hebben een BMI van 20 en studeren aan de universiteit....quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
denk eens logisch na dan![]()
waarom zou je ze niet doorprikken nu?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
op deze manier is het beter ivm voorkomen van infecties
en flink smeren met zilversulfadiazine, duimen dikke lagen
Omdat de dokter dat zegt en uitgelegd heeft dat dat is om infecties te voorkomen ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
denk eens logisch na dan![]()
waarom zou je ze niet doorprikken nu?
X 2quote:
vroeg of laat klappen die dingen toch wel. beter nu dan later.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat de dokter dat zegt en uitgelegd heeft dat dat is om infecties te voorkomen ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Zith het volgende:
Ik wil er zachtjes op zuigen, met mijn tong de spanning opvoeren om dat die lekkere warme sap in mijn mond te laten spuiten
pitjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Beelzebufo het volgende:
Even serieus: de EHBO-er in mij herkent tweedegraads verbrandingen van groter dan ongeveer 2.5 cm. Ben je er mee naar de dokter geweest? Zo niet: alsnog doen. Je loopt een (ver)hoog(d) risico op infecties.
Ik ben er 2 keer mee naar het ziekenhuis geweest. De 2e keer was de vervolgafspraak. Donderdag ga ik weer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef Beelzebufo het volgende:
Even serieus: de EHBO-er in mij herkent tweedegraads verbrandingen van groter dan ongeveer 2.5 cm. Ben je er mee naar de dokter geweest? Zo niet: alsnog doen. Je loopt een (ver)hoog(d) risico op infecties.
opleiding: nonequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben er 2 keer mee naar het ziekenhuis geweest. De 2e keer was de vervolgafspraak. Donderdag ga ik weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |