Good for you, en nu?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik niet. Ik gebruik daarvoor gewone benzine. Of spiritus. Of remmenreiniger.
Jij eerstquote:
Kerel..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Zith het volgende:
Ik wil er zachtjes op zuigen, met mijn tong de spanning opvoeren om dat die lekkere warme sap in mijn mond te laten spuiten
De dokter zegt dat ze vanzelf moeten knappen. En aangezien ze behoorlijk onder druk staan zal dat wel snel gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef Dinthe het volgende:
Au.
Ik weet niet hoe dat zit met brandblaren, maar moet je die ook niet prikken ofzo? Ik bedoel, gaat dat vanzelf weg of wat?
Wasbenzine direct vanuit een fles op een vuurtje gieten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef deepart het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ziet er vies uit
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
De dokter zegt dat ze vanzelf moeten knappen. En aangezien ze behoorlijk onder druk staan zal dat wel snel gebeuren.
[..]
Wasbenzine direct vanuit een fles op een vuurtje gieten.
Pech voor jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef ukga het volgende:
[..]
ja een hand verbinden kunnen we allemaal wel
zwak bewijs
eigen domme domme schuld danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
De dokter zegt dat ze vanzelf moeten knappen. En aangezien ze behoorlijk onder druk staan zal dat wel snel gebeuren.
[..]
Die huisarts trollt hemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:19 schreef Dinthe het volgende:
Zo, fijn werkje straks dan. Opeens heel dat verband nat, helse pijn(denk ik zo?) en dan moet je het verbandje er af gaan peuteren.
Succes!
Nu lach ik evenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef deepart het volgende:
Het leuke van fok_silver is trouwens dat plaatjes in een spoiler gewoon zichtbaar zijn
hoezo krijg je dan geen brandwond maar een dikke blaar eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef 2cv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |