de topics gaan ook steeds sneller zegquote:
Nisk ernstigs aan de hand met 't beestje, hoop ik?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef candygirl het volgende:
[..]
eerst mijn poes eens opsporen, weer eens naar de dierenarts met hem,dus mijn beurs weer aardig lichter
Ik had m al geopendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef RealZeus het volgende:
Omdat hij nog niet geopend was.![]()
OT: Raar, ik heb echt hel vaag gedroomd vannacht.
Dat is mij ook al (meerdere malenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef fraubitch het volgende:
vergeten in te schrijven voor de tentamens.. hoe stom kan je zijn. godver
en dit ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Geen zin meer om te studerenmaar heb niet zoveel keus
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nisk ernstigs aan de hand met 't beestje, hoop ik?
Wel mooi dat ik post #1 heb en jij het topic op je naamquote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel mooi dat ik post #1 heb en jij het topic op je naam
Samenwerking!
wtf!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:34 schreef candygirl het volgende:
[..]
maar hij blijkt met een buks beschoten te zijn!!!!
Welterusten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef Yuki het volgende:
Moe. Maar ik kan nu lekker naar bed.
Proost!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welterusten.
OT: Genietend van een Warsteiner.
me too, kan af en toe zoveel ophelderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef nectarientje het volgende:
fijnIk hou van goede, open en eerlijke gesprekken
what's on the hand..?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef fraubitch het volgende:
het zou allemaal zoveel makkelijker zijn als ik het geld had
optreden??quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet hoe m'n optreden gaat vanavond... Maar m'n outfit is iig top!
Dat gaat goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet hoe m'n optreden gaat vanavond... Maar m'n outfit is iig top!
Voorspelen pianoles. Ben bloednerveus!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
optreden??
wel goed geslapen vnacht?
Dankquote:
Hier ook, en dat komt mede doordat het op stage lekker gaat. Op naar de deadline.quote:
quote:
Goed zo!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb vandaag het verst gelopen sinds vorige week donderdagvoor de rest voel ik me moe en nog steeds
Overheidsinstellingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
UWV.
![]()
![]()
Kunnen die lui nu nooit eens luisteren. Kotsmisselijk word/ben ik van ze.
Heel veel succes en plezier!quote:
je weet me te vindenquote:
Niet zo negatief joh! Straks loop je mister right guy voorbij doordat je te veel naar de grond staart, zie je hem niet eens!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef Apotheose het volgende:
verrot. Zit in een emotionele achtbaan die maar niet lijkt te stoppen... Ik ga weer een PRACHTIGE zomer tegemoed! Net zoals vorig jaar!! Heerljk!! NOT!!
Face it. Liefde is 9/10 keer echt wel goed verk*nk*rd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh! Straks loop je mister right guy voorbij doordat je te veel naar de grond staart, zie je hem niet eens!
nou inderdaad. en een paar rode ogen waar je u tegen zegt!quote:
hoest gegaan?quote:
ja zou goed kunnen. Ach, kan ie mn hart ook niet breken. Scheelt weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh! Straks loop je mister right guy voorbij doordat je te veel naar de grond staart, zie je hem niet eens!
Niet elke man is er op uit om je hart te breken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja zou goed kunnen. Ach, kan ie mn hart ook niet breken. Scheelt weer
toch niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet elke man is er op uit om je hart te breken.
Nope soms doen vrouwen er ook aan meequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet elke man is er op uit om je hart te breken.
SLOWCHAT violence!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nope soms doen vrouwen er ook aan mee![]()
toch niet iddquote:
true. Vrouwen kunnen ook bitches zijn. Geef ik je gelijk in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nope soms doen vrouwen er ook aan mee![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef candygirl het volgende:
zenuwachtig
zoon word zo opgenomen en morgen grote operatie
Alweer duizeligquote:
Toevallig net iets met je oren gehad?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:05 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Alweer duizeligWat is dat toch.
Voelt alsof ik straal bezopen ben in mijn hoofd, alles draait, mn ogen voelen droog aan en verloor net m'n evenwicht
Misschien maar iets eerder weg van 't werk maar tis zo druk
was leuk je te zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:36 schreef Yuki het volgende:
Leuk, zometeen bij Knuffelzacht op de koffie
Hmm nee helemaal niet.. niet dat ik weetquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toevallig net iets met je oren gehad?
Evenwichtsorgaan zou een beetje messed up kunnen zijn. Als t aanhoudt naar de dokter gaan hč!
OT: moe
wat is er met erwinnetje?quote:
gewoon een mep geven.... zeg je.... "deze heb je van Kz"quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik was even wat geirriteerd door een actie van een huisgenoot...![]()
thxquote:
Dan weet ik zeker dat ik binnenkort op straat sta... moest ik maar niet doen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon een mep geven.... zeg je.... "deze heb je van Kz"
lol ok...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik binnenkort op straat sta... moest ik maar niet doen...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:29 schreef Yuki het volgende:
LekkerPianoles was echt top. Oefeningen gingen goed, quatre mains was leuk en de sfeer was gewoon gezellig. Daarna nog even lekker gefietst.
Inmiddels zit ik gedouched en wel op de bank, heb ik net lekker gegeten en ga ik zo even kletsen op skype
Daarna naar bed. Lezen en slaap inhalen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef zwartedoos het volgende:
zo heb ik effe een potje liggen huilen na iets wat ik net gezien heb![]()
wil ik niet vertellenquote:
heb je het al geprobeerd van je af te schrijven??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef Apotheose het volgende:
op zich wel ff gezellig nu @school. Straks weer thuis in mn uppie en ga ik weer lopen malen... En vast komt er ook weer een aanzet tot dat malen
ow ja hoor. Ben al jaren een 'dagboek' aan het bijhouden. Meer een 'dit moet ik ff kwijt' boek eigenlijk. HOe minder ik schrijf, des te beter ik me voelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je het al geprobeerd van je af te schrijven??
okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow ja hoor. Ben al jaren een 'dagboek' aan het bijhouden. Meer een 'dit moet ik ff kwijt' boek eigenlijk. HOe minder ik schrijf, des te beter ik me voel
Wat bij mij helpt als ik ga lopen malen is om dan een stuk te gaan fietsen of lopen. Of iets te doen waarbij ik me helemaal moet/ zal concentreren, zoals tekenen of het lezen van een boek. Misschien is dat een idee...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow ja hoor. Ben al jaren een 'dagboek' aan het bijhouden. Meer een 'dit moet ik ff kwijt' boek eigenlijk. HOe minder ik schrijf, des te beter ik me voel
Oh jee, ik heb me net weer ingeschreven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom ben ik ook alweer aan een master begonnen na mijn bachelor?![]()
Zo geen zin meer om te studeren
Ik ben me ook net aan het inschrijven voor een master. Gaat 2.5 jaar durenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb me net weer ingeschreven.
Hier 3 of misschien wel 3,5 jaar. Lang leve deeltijd... Vraag me ook nog wel eens af waar ik aan begonnen ben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef Yuki het volgende:
Ik ben me ook net aan het inschrijven voor een master. Gaat 2.5 jaar duren
Hoewel ik me nu af en toe zelfs afvraag waarom ik überhaupt een bachelor ben gaan doenIets met laatste loodjes ofzo
Ach jaa, als de tentamenperiode weer voorbij is vind ik het vast weer leuk enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb me net weer ingeschreven.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:00 schreef Soempie het volgende:
Gefrustreerd en traag want:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:23 schreef Soempie het volgende:
Goed! Zojuist het laatste deel van m'n scriptie ingeleverd.
En nu weekend!![]()
Yeah!!! Wat goed!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:23 schreef Soempie het volgende:
Goed! Zojuist het laatste deel van m'n scriptie ingeleverd.
En nu weekend!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef fraubitch het volgende:
goed
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:32 schreef iamredleader het volgende:weekend! Heel mooi
Zometeen vrouwlief verrassen met een bosje bloemen en een cadeautje voor onze huwelijksdag.
Oeh bijna vergeten. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:32 schreef iamredleader het volgende:weekend! Heel mooi
Zometeen vrouwlief verrassen met een bosje bloemen en een cadeautje voor onze huwelijksdag.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef theKiD het volgende:
Eigenlijk voel ik me echt heel goed.Straks nog een nachtje werken, en zondagmorgen nog een ochtenddienstje en dan vakantie
![]()
Nieuw kapsel bevalt me ook goed, dus t gaat sinds lange tijd echt weer TOP!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: leren voor tentamens...
misschien geen slecht idee (:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
lui... voornamelijk kunnen liggen is niet goed voor je levenslust
straks maar weer klein stukje proberen te lopen... is mooi weer dus dat maakt het wel makkelijker
caffeineaddictquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:50 schreef Under_Score het volgende:
moe, maar niks wat 20 koppen koffie niet oplost
ook, maar vooral gewoon slecht geslapenquote:
Beetje jammer om de boel oranje te versieren voor een land dat het uiteindelijk toch weer niet gaat reddenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OT: Wel aardig.
Thnxquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |