quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef Sirolf het volgende:
Sorry mbt. die TT, ik ben druk met programmeren vandaag...
$binGo = true; bedoel je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Piles het volgende:
Zolang het maar niet $currentRobStenders = exit; wordt
Ik zou ook ophangen als ik zo'n strontvervelend stuk nageboorte aan de lijn kreeg.quote:
Vrouwen en humorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Bij Vara TV Prive haak ik standaard af hoor, ga ik wel even youtuben. Kansloze radio
quote:
Dat is balenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
horrorplaat idd.
Had ik de was eraf gehaald omdat het zachtjes begon te regenen, gaat de zon nu opeens schijnen
Zozo wat stoer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef Sirolf het volgende:
Sorry mbt. die TT, ik ben druk met programmeren vandaag...
Hmja aan buienradar te zien duurt het nog wel even, ik hang het weer buiten neer...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is balengeloof dat er nog meer regen wordt verwacht.
Is het in elk geval snel droogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hmja aan buienradar te zien duurt het nog wel even, ik hang het weer buiten neer...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:22 schreef THeeF het volgende:
[..]
Zozo wat stoer.
Doe het dan ook meteen goed
Pics or it didn't happen!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg een sms van het thuisfront dat mijn JPB poetsdoek is gearriveerd
Erg benauwd iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het, tis hier warm joh, 24 graden en benauwd.
IK zal even zien wat ik kan regelen als ik weer thuis benquote:
Die waren al vergeten dat ze meegedaan haddenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:23 schreef alors het volgende:
oh god, wat een drama4x voicemail en die andere neemt gewoon op met dr naam
!!!
Last Request
Onbegrijpelijk dat die gebelden zo slecht kunnen onthouden dat ze meedoen aan een spel voor Lowlands-kaarten...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:23 schreef alors het volgende:
oh god, wat een drama4x voicemail en die andere neemt gewoon op met dr naam
!!!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Moggel
Fijn die leraren die zo goed kunnen plannen. Volgende week een toets van 'zwaartepuntverschuivingen, traagheidsmomenten en weerstandsmomenten', terwijl we er vandaag mee begonnen zijn
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef alors het volgende:
'Het regent, het regent...'
Whut? Blauwe lucht en zonneschijn hier hoor
Hier is het net over, pittig regenbuitjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef alors het volgende:
'Het regent, het regent...'
Whut? Blauwe lucht en zonneschijn hier hoor
Dacht het welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gemist![]()
![]()
was ie in praatjeplaatje?
Zal wel ja, Sanderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht het wel> viel halverwege binnen.
Volgens mij niet alleen Coen maar ik was er ook wel blij meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Zal wel ja, Sander![]()
Ik ga het einde wel even terugluisteren, Coen zal wel niet zo blij zijn geweest
Dat kan toch helemaal niet Pino! de lucht begint hier er al aardig vaag uit te zien. Laat het maar even flink knallen!quote:
Hehe, Lucky is geloof ik niet zo geliefd nee. Ik vind het echt een heerlijk vrolijk nummerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen Coen maar ik was er ook wel blij mee. Leuk liedje!
Ja, anders zit je een paar minuten lang naar overgaande telefoons te luisteren. Op deze manier kunnen ze het item wat inkorten en compacter maken... en deelnemers kunnen niet horen dat ze zullen worden gebeld!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die LowLands prijsvraag wordt dus opgenomen?
Absoluutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe, Lucky is geloof ik niet zo geliefd nee. Ik vind het echt een heerlijk vrolijk nummer
Ja alleen had paul iets meer tijd nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die LowLands prijsvraag wordt dus opgenomen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Rudy Mackay
Trouwens...ik heb net m'n kop 0,5mm KAAL geschoren. Staat prima. Zou 't @marijkeroskam opvallen straks, in een nieuwe 3voor12radio op #3FM?
1 minute ago from TweetDeck
Rudy again
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef j95 het volgende:
[..]
Komt vanavond een nieuwe clip ofzo? Omdat het trending topic is
Geloof het welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef j95 het volgende:
[..]
Komt vanavond een nieuwe clip ofzo? Omdat het trending topic is
quote:
Wel goed te passe Hans?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Die antwoord? wat is dit nou weer voor een kleutermuziek??!
Kijk, dat vind ik dus van die Fons die even voor 19 uur te horen was...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Die antwoord? wat is dit nou weer voor een kleutermuziek??!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar weer TONnen van gaan maken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef gerbenp het volgende:
is kabouter biebert overleden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Justin_Bieber
Vast iemand die Wikipedia loopt te vandaliseren...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Waarom zou je in godsnaam op de wiki-pagina van Bieber kijken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Omdat ik het op twitter tegen kwam.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam op de wiki-pagina van Bieber kijken?
Haha, meestal komt de pers er alseerst meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast iemand die Wikipedia loopt te vandaliseren...
Volg ze niet eigenlijk, krijg meestal de retweets binnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen volgen die Bieber-gehersenspoeld zijn...
Meteen blocken, dat soort types.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Volg ze niet eigenlijk, krijg meestal de retweets binnen.
quote:myrntje97
8 minuten geleden
dit is echt onnozel ik haat dit liedje echt vet dom ik hou van justin bieber hij is alles voor me. ik haat hem die dit liedje zingt hij is echt een dikke lul het is een kut liedje hij is zelf een homo en hij heefd zelf geen balhaar daarom zingt hij dit liedje dit liedje moet weg ik heb er een hekel aan ik ben hardstikke fan van justin bieber dus iedereen die dit liedje leuk vind fok op kk kinderen ik heb eenhekel aan JUSTIN BIEBER HATERS!!!!!!!!!!
Zwemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Avond4daagse
Zwemmen werd afgelast door de onweer
Had je wat? Had je wat? Had je wat tegen autisten huh? huh?quote:
meer niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je wat? Had je wat? Had je wat tegen autisten huh? huh?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onderkoffer! Martijn!quote:
Is goed, ik weet waar je huis slaapt!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is goed, ik weet waar je huis slaaptwoont!
Idd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jouw Posthistory is ook best autistisch..quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp zoekt een ringtone, maar ik weet niet wat ik wil. Iemand tips?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar weer TONnen van gaan maken
http://www.avro.nl/radio/(...)new_media/ringtones/quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef gerbenp het volgende:
Hee, die herken ik. In welke reclame zit die ook alweer?quote:
HP reclame geloof ik..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hee, die herken ik. In welke reclame zit die ook alweer?
Eigenlijk moet ik HP Commercial zeggen..quote:
ja, van HP was het ja !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik HP Commercial zeggen..
Ik zocht eigenlijk een andere HP commercial en toen kwam ik deze tegen toen dacht ik hé leuk liedje, ik weer niet meer welk liedje uit die andere reclame dat ook alweer was..quote:
Lijkt me geen hol aan. Kijk, Starsky & Hutch hebben ze tenminste nog verfilmd met een gi-gan-ti-sche knipoog. Deze lijkt me te serieus. O, en Mr. T wil geen cameo doen omdat ie het geen goed idee vindt. Nou, en als Mr. T het al geen goede idee vindt, nou, berg je dan maar. Die man zit op homeshopping networks tegenwoordig!quote:
quote:21:54| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
21:53| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
21:52| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
21:51| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
21:50| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
21:49| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
21:48| Calvin Harris - Acceptable In The 80s
Wat een actie he van die Ferry Mingelen? Tjonge jongequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef alors het volgende:
Zo ik ben weer terug van het debat. En moet nog steeds statistiek huiswerk maken
Volbeat
Wat deed ie nou weer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een actie he van die Ferry Mingelen? Tjonge jonge
Hij zei tegen balkenende "U bent wel vaker vaag geweest."quote:
Wat hole1988 zegtquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij zei tegen balkenende "U bent wel vaker vaag geweest."
Dus Heavy Cross gaat met een Rocket To Uranus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Heavy Cross... dat daar nog geen grappen over zijn gemaakt
ROFL ! snel gegaan want dat was een paar minuten geleden volgens mij nog niet zo. Die Ferry. Wat een sterquote:
Om hier nog even op terug te komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef gerbenp het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:24 schreef JDude het volgende:
Cohen en Esmee Dentist. Goed begin van de dag.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:46 schreef borisz het volgende:
Mogge
Iedereen een verstandige beslissing toegewenst.
Hee die Hans, goed weekend gehad?quote:
Deel het met ons?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee die Hans, goed weekend gehad?
Mijne kon niet beter
Jaarlijks weekend met een grote groep vrienden (waaronder ook Janneke), in blokhutten die we van de scouting huren. Veel kletsen, lachen, spelletjes spelen, veel te veel lekker eten en drinken, en veel te weining slaap. Voor mij het leukste weekend van het jaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deel het met ons?. Ja ,hier ook een goed weekend gehad
. Lekker relaxt!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:08 schreef Etcetera het volgende:Mogguh
Onder 2 dekbedden slapen is echt te warmDat ga ik vandaag nog fiksen
Ah, was dus super gezellig als ik dat zo lees. Leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jaarlijks weekend met een grote groep vrienden (waaronder ook Janneke), in blokhutten die we van de scouting huren. Veel kletsen, lachen, spelletjes spelen, veel te veel lekker eten en drinken, en veel te weining slaap. Voor mij het leukste weekend van het jaar.
Gister even bij m'n oude boshuisje wezen kijken... dat is een kale, verwaarloosde boel waar ze aan het verbouwen zijn
Oke, oke, één van de leukste weekenden danquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, was dus super gezellig als ik dat zo lees. Leuk!. Maar nu al het leukste weekend? Jaar duurt nog wel even
. Enig idee wat ze aan het verbouwen zijn?
Jeetje, als ik dat zo lees dan lijkt het wel of ze 'm gaan slopen. Hoop voor je dat 'ie er over een jaar nog staat maar misschien zijn ze 'm helemaal aan het pimpen. Ook dat zie je tegenwoordig vrij vaakquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oke, oke, één van de leukste weekenden dan.
De bloementuin is helemaal weg, het maïsveld is gewoon weiland geworden, omheiningen weg, kapotte ramen en planken ervoor getimmerd in 'mijn' huisje, keuken van het grote huis helemaal eruit gehaald, haard dicht gestuct, originele, karakteristieke eigenschappen verwijderd, ...![]()
Geen idee wat ze er precies mee gaan doen, over een jaartje ofzo ga ik nog eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |