Absoluutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe, Lucky is geloof ik niet zo geliefd nee. Ik vind het echt een heerlijk vrolijk nummer
Ja alleen had paul iets meer tijd nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die LowLands prijsvraag wordt dus opgenomen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Rudy Mackay
Trouwens...ik heb net m'n kop 0,5mm KAAL geschoren. Staat prima. Zou 't @marijkeroskam opvallen straks, in een nieuwe 3voor12radio op #3FM?
1 minute ago from TweetDeck
Rudy again
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef j95 het volgende:
[..]
Komt vanavond een nieuwe clip ofzo? Omdat het trending topic is
Geloof het welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef j95 het volgende:
[..]
Komt vanavond een nieuwe clip ofzo? Omdat het trending topic is
quote:
Wel goed te passe Hans?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Die antwoord? wat is dit nou weer voor een kleutermuziek??!
Kijk, dat vind ik dus van die Fons die even voor 19 uur te horen was...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Die antwoord? wat is dit nou weer voor een kleutermuziek??!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan moeten ze daar weer TONnen van gaan maken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef gerbenp het volgende:
is kabouter biebert overleden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Justin_Bieber
Vast iemand die Wikipedia loopt te vandaliseren...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Waarom zou je in godsnaam op de wiki-pagina van Bieber kijken?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Omdat ik het op twitter tegen kwam.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam op de wiki-pagina van Bieber kijken?
Haha, meestal komt de pers er alseerst meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast iemand die Wikipedia loopt te vandaliseren...
Volg ze niet eigenlijk, krijg meestal de retweets binnenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen volgen die Bieber-gehersenspoeld zijn...
Meteen blocken, dat soort types.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Volg ze niet eigenlijk, krijg meestal de retweets binnen.
quote:myrntje97
8 minuten geleden
dit is echt onnozel ik haat dit liedje echt vet dom ik hou van justin bieber hij is alles voor me. ik haat hem die dit liedje zingt hij is echt een dikke lul het is een kut liedje hij is zelf een homo en hij heefd zelf geen balhaar daarom zingt hij dit liedje dit liedje moet weg ik heb er een hekel aan ik ben hardstikke fan van justin bieber dus iedereen die dit liedje leuk vind fok op kk kinderen ik heb eenhekel aan JUSTIN BIEBER HATERS!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |