quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:22 schreef THeeF het volgende:
[..]
Zozo wat stoer.
Doe het dan ook meteen goed
Pics or it didn't happen!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg een sms van het thuisfront dat mijn JPB poetsdoek is gearriveerd
Erg benauwd iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop het, tis hier warm joh, 24 graden en benauwd.
IK zal even zien wat ik kan regelen als ik weer thuis benquote:
Die waren al vergeten dat ze meegedaan haddenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:23 schreef alors het volgende:
oh god, wat een drama4x voicemail en die andere neemt gewoon op met dr naam
!!!
Last Request
Onbegrijpelijk dat die gebelden zo slecht kunnen onthouden dat ze meedoen aan een spel voor Lowlands-kaarten...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:23 schreef alors het volgende:
oh god, wat een drama4x voicemail en die andere neemt gewoon op met dr naam
!!!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
Moggel
Fijn die leraren die zo goed kunnen plannen. Volgende week een toets van 'zwaartepuntverschuivingen, traagheidsmomenten en weerstandsmomenten', terwijl we er vandaag mee begonnen zijn
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef alors het volgende:
'Het regent, het regent...'
Whut? Blauwe lucht en zonneschijn hier hoor
Hier is het net over, pittig regenbuitjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef alors het volgende:
'Het regent, het regent...'
Whut? Blauwe lucht en zonneschijn hier hoor
Dacht het welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gemist![]()
![]()
was ie in praatjeplaatje?
Zal wel ja, Sanderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht het wel> viel halverwege binnen.
Volgens mij niet alleen Coen maar ik was er ook wel blij meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Zal wel ja, Sander![]()
Ik ga het einde wel even terugluisteren, Coen zal wel niet zo blij zijn geweest
Dat kan toch helemaal niet Pino! de lucht begint hier er al aardig vaag uit te zien. Laat het maar even flink knallen!quote:
Hehe, Lucky is geloof ik niet zo geliefd nee. Ik vind het echt een heerlijk vrolijk nummerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen Coen maar ik was er ook wel blij mee. Leuk liedje!
Ja, anders zit je een paar minuten lang naar overgaande telefoons te luisteren. Op deze manier kunnen ze het item wat inkorten en compacter maken... en deelnemers kunnen niet horen dat ze zullen worden gebeld!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die LowLands prijsvraag wordt dus opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |