Om hier nog even op terug te komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:45 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp zoekt een ringtone, maar ik weet niet wat ik wil. Iemand tips?
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:24 schreef JDude het volgende:
Cohen en Esmee Dentist. Goed begin van de dag.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:46 schreef borisz het volgende:
Mogge
Iedereen een verstandige beslissing toegewenst.
Hee die Hans, goed weekend gehad?quote:
Deel het met ons?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee die Hans, goed weekend gehad?
Mijne kon niet beter
Jaarlijks weekend met een grote groep vrienden (waaronder ook Janneke), in blokhutten die we van de scouting huren. Veel kletsen, lachen, spelletjes spelen, veel te veel lekker eten en drinken, en veel te weining slaap. Voor mij het leukste weekend van het jaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deel het met ons?. Ja ,hier ook een goed weekend gehad
. Lekker relaxt!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:08 schreef Etcetera het volgende:Mogguh
Onder 2 dekbedden slapen is echt te warmDat ga ik vandaag nog fiksen
Ah, was dus super gezellig als ik dat zo lees. Leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jaarlijks weekend met een grote groep vrienden (waaronder ook Janneke), in blokhutten die we van de scouting huren. Veel kletsen, lachen, spelletjes spelen, veel te veel lekker eten en drinken, en veel te weining slaap. Voor mij het leukste weekend van het jaar.
Gister even bij m'n oude boshuisje wezen kijken... dat is een kale, verwaarloosde boel waar ze aan het verbouwen zijn
Oke, oke, één van de leukste weekenden danquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, was dus super gezellig als ik dat zo lees. Leuk!. Maar nu al het leukste weekend? Jaar duurt nog wel even
. Enig idee wat ze aan het verbouwen zijn?
Jeetje, als ik dat zo lees dan lijkt het wel of ze 'm gaan slopen. Hoop voor je dat 'ie er over een jaar nog staat maar misschien zijn ze 'm helemaal aan het pimpen. Ook dat zie je tegenwoordig vrij vaakquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oke, oke, één van de leukste weekenden dan.
De bloementuin is helemaal weg, het maïsveld is gewoon weiland geworden, omheiningen weg, kapotte ramen en planken ervoor getimmerd in 'mijn' huisje, keuken van het grote huis helemaal eruit gehaald, haard dicht gestuct, originele, karakteristieke eigenschappen verwijderd, ...![]()
Geen idee wat ze er precies mee gaan doen, over een jaartje ofzo ga ik nog eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |