abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82487770
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou wel heel dom zijn van Joran.
Of was hij van plan om dat nog te gebruiken voor die afpersing van Natalee's moeder?
Joran zegt dat hij tegen betaling gaat vertellen waar Nathalee ligt en dat domme KKK-tuig komt na alle Joran leugens naar Aruba, gelooft het verhaal en dat noemen ze afpersing?
pi_82487774
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Hij heeft zelf Rechten gestudeert dus heeft zelf ook al enig kennis en natuurlijk ervaring.

Maar die Pa die plots zomaar overleden is heeft er 100% wat mee te maken, er is hem zoieso iets toegedient. Paar maanden later BAM dit.
Wat een onzin. Het kan natuurlijk, maar om daar nou 100% van overtuigd te zijn...
Dan zouden ze toch echt wel sporen van gif of iets dergelijks gevonden hebben.

Lijkt me logischer dat die man door alle stress van de afgelopen jaren een hartaanval heeft gehad.
pi_82487779
wow, ik dacht dat gisteren er al een aantal creatieve invullingen tot stand kwamen, maar vandaag beloofd nóg leukere oplossingen.

Persoonlijk denk ik nog steeds dat de butler het heeft gedaan. Dat gebeurt bijna altijd in echt goeie whodunnits. Bij gebrek aan butler neem ik dus aan dat de schoonmaakster die het meisje gevonden heeft de dader is. Joran was natuurlijk zijn spullen alvast in de auto aan het zetten, daarom had hij allemaal extra tassen mee toen hij naar buiten ging (zie filmpje beveiligingscamera). Vervolgens dacht hij op de terugweg de attente jongen uit te hangen door nog even een kopje koffie voor hem en zijn dametje mee te nemen. Hij geeft haar de koffie, maar zij morst de koffie op de grond. Omdat Joran een IQ van 160 heeft legt hij direct een verband tussen de koffievlek en het temperament van de schoonmaakster. De schoonmaakster is immer Zuid Amerikaans en die hebben een temperament! Hij bedenkt zich geen moment en vlucht halsoverkop de kamer uit, naar Chili. En dan komt de schoonmaakster binnen. Ze ziet de rommel en er knapt iets in haar. Ze pakt haar bezem (mensen hebben het over een tennisracket, maar het is gewoon een bezem) en nokt haar tegen de grond. Ze gaat weg en knipt het stukje dat ze binnenwandelt van de beveiligingscamera af.

De rest van het verhaal is bekend
pi_82487815
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef cikolata het volgende:

[..]

Je hoeft niet heel intelligent te zijn om goed te kunnen manipuleren.Toen hij jonger was liep hij al bij een psychiater wegens pathologisch liegen.
Ik denk ook dat hij haar in een agressieve bui heeft gedood en die impulsiviteit en agressie zijn juist kenmerken van een antisociale stoornis. Bovendien doet hij in die uitzending van Jaap ( ) hetzelfde, hij hangt een lulverhaal op en perst er wat tranen uit, kost hem geen enkele moeite.
Amen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:45:35 #205
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82487862
Joran wilde haar gewoon gijzelen, om vervolgens een pittige som losgeld van die ouders los te peuteren. Helaas liep een en ander uit de hand, of heeft hij zijn krachten onderschat en is het meisje bezweken tijdens de struggeling.

Kwestie van just a rookie mistake.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82487924
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef Noek het volgende:

[..]

De waarheid is waarschijnlijk saai dus men maakt het fishy.

Bingo. Wat een kinderachtige sensatiezucht. Alsof het nog niet erg genoeg is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82487928
Hij heeft gewoon de plek aangewezen waar Natalee ondergedompeld ligt in die files en dit wilde hij naar Beth Holloway sturen zodra hij die 250 000 gecashed had van haar, vandaar dat het waarschijnlijk in het engels stond op zijn laptop en de Peruaanse dit makkelijk kon lezen. Dat was niet de bedoeling natuurlijk, want dan boort ze die 250 000 dollar door zn neus, en geld is alles voor Joran.

Mevrouw de Vries: Lekker opgevoed hoor!

Mevrouw van der Sloot: Ja nou niet dus!
pi_82487996
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Qebbel het volgende:
Joran wilde haar gewoon gijzelen, om vervolgens een pittige som losgeld van die ouders los te peuteren. Helaas liep een en ander uit de hand, of heeft hij zijn krachten onderschat en is het meisje bezweken tijdens de struggeling.

Kwestie van just a rookie mistake.
Hij was wel erg op geld belust inderdaad, zou best goed mogelijk zijn.
Niet zo vreemd overigens, in een wereld waar iedereen je bijna uitkotst kan je maar beter rijk zijn.
pi_82488002
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Wacht even hoor, de Joran die verondersteld wordt 5 jaar lang zijn bek te kunnen houden over de verdwijning van Holloway breekt binnen 24 uur bij de moord op een ander meisje, precies 5 jaar na dato vermoord? Apart.
In het geval van Nathalee was er geen bewijs door het ontbreken van een lichaam..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:49:03 #210
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_82488006
Die sieraden en het geld kunnen net zo goed door anderen gestolen zijn. We hebben hier wel over schoonmaakpersoneel en corrupte politieagenten.

Als het roofmoord is, waarom zijn de vermiste spullen dan niet bij Joran aangetroffen?
pi_82488077
Daar heeft ie zn taxiritje mee betaald, what a waste!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:51:54 #212
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82488106
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Wat te denken van die recente poging tot oplichting? Mss had ie daarvoor wat info op z'n laptop staan...
Dit lijkt me eerder het geval ja
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:52:20 #213
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82488120
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef Izaag het volgende:
Die sieraden en het geld kunnen net zo goed door anderen gestolen zijn. We hebben hier wel over schoonmaakpersoneel en corrupte politieagenten.

Als het roofmoord is, waarom zijn de vermiste spullen dan niet bij Joran aangetroffen?
Bijvoorbeeld omdat hij geld aan de taxichauffeurs heeft betaald tijdens zijn vlucht. En het is nog niet zeker toch, wat er bij hem is aangetroffen.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:52:49 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_82488140
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij was wel erg op geld belust inderdaad, zou best goed mogelijk zijn.
Niet zo vreemd overigens, in een wereld waar iedereen je bijna uitkotst kan je maar beter rijk zijn.
Schijnt dat hij info had verzameld over dochters van rijke families, een relatie aanknopen leek hem een makkelijke manier om aan geld te komen.
Misschien kwam ze info over zichzelf tegen op die laptop.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:55:40 #215
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_82488278
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld omdat hij geld aan de taxichauffeurs heeft betaald tijdens zijn vlucht. En het is nog niet zeker toch, wat er bij hem is aangetroffen.
Diezelfde chauffeurs die informatie over Joran aan de politie hebben meegedeeld?
pi_82488341
Als ze wel in een opwelling is vermoord zoals Joran zegt zou dat overigens best logisch zijn.

Ervan uitgaande dat hij het heeft gedaan, hoe kan deze moord ook met voorbedachte rade zijn? Hij kon onmogelijk wegkomen. Iedereen weet wie hij is, de kamer stond op zijn naam, dus hij was nergens meer veilig. Zou de meest domme moord ooit zijn als het niet in een opwelling gedaan was. Zoiets plan je toch niet, tenzij je in de gevangenis wíl komen. Wat uiteraard niet zo is.
pi_82488399
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bingo. Wat een kinderachtige sensatiezucht. Alsof het nog niet erg genoeg is.
Jij die iets zegt over kinderlijke sensatiezucht
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:59:00 #218
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82488437
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef Izaag het volgende:

[..]

Diezelfde chauffeurs die informatie over Joran aan de politie hebben meegedeeld?
Wat insinueer je nu? Ik dacht dat het inmiddels een feit was dat hij die chauffeurs geld heeft betaald.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:59:13 #219
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82488445
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef APK het volgende:

[..]

Schijnt dat hij info had verzameld over dochters van rijke families, een relatie aanknopen leek hem een makkelijke manier om aan geld te komen.
Misschien kwam ze info over zichzelf tegen op die laptop.
Heeft ie wel de verkeerde uitgekozen. Matig onderzoekje dan van hem. Meisje was openlijk lesbisch, dus dat had hij vast wel ergens kunnen vinden op internet. Bovendien is ook nergens naar voren gekomen dat ze avances naar elkaar gemaakt zouden hebben. Niet intiem, zoenend, flirtend, of iets anders in die geest.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:59:28 #220
3542 Gia
User under construction
pi_82488454
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof die jongen schuldig of onschuldig ooit nog een leuk leven zal hebben, binnen of buiten de gevangenis.
moet dat dan? Ik vind niet dat hij nog een leuk leven verdient.
pi_82488518
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Want? Wacht eerst maar eens de strafzaak af.
pi_82488521
quote:

[..]

Opvallend dat je -Strawberry- en andere linkse weldoeners nooit hoort over het "leuke leven" van de slachtoffers.

Alsof die er niet toe doen en Joran de zielige is.

Treurig, die linkse vereenzelviging met juist de grootste klootzakken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:01:14 #223
3542 Gia
User under construction
pi_82488529
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef Ladidadida het volgende:
Het zou echt freaking briljant zijn als hij foto's van Natalee's lijk op z'n laptop had

en ik durf te wedden dat in het volgende deel iemand iets zegt als: "er was toch ook iets met foto's van het lijk van Natalee?"
Sterker nog: Dit wordt een feit!!!
pi_82488558
quote:

[..]

Dan kan je beter iedereen levenslang geven. Want als je je straf hebt uitgezeten, heb je geboet voor je daden (helemaal in zo'n gevangenis als daar) en hoef je niet nóg meer gestraft te worden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:02:29 #225
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82488578
Wat zeggen ze nu bij RTL 7?

Dat Joran de koffie heeft opgedronken bij het winkeltje en niet 2 kopjes mee heeft genomen.
Toen hij terug kwam trof hij haar achter zijn laptop achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')