Je gaat met al die publiciteit niet een verdachte martelen om tot een bekentenis te komen. Ze kijken wel link uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Toch, die gevangenissen zijn natuurlijk vreselijk, ik gun het niemand ook niet Joran, maar ik denk dat Joran nú nog niet gemarteld is, dat komt namelijk sowieso uit en dat kan Peru zich op dit moment niet permitteren. Ik weet niet wat zo'n opmerking van Verhagen doet in dat land, maar martelen zullen ze (nog) niet gedaan hebben.
Als hij een psychopaat is, waarom legt hij dan huilend een bekentenis af?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Geen schoft???
Die jongen is een psychopaat.
Lees je eerst maar eens in wat dat precies allemaal inhoudt.
Djeeez....
Omdat hij zichzelf zielig vind. Omdat het hem allemaal overkomt. Omdat zij het recht niet had... ladidadidaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Izaag het volgende:
[..]
Als hij een psychopaat is, waarom legt hij dan huilend een bekentenis af?
Precies, en waar waren ze dan toen de politie hem al die keren vast had en zijn gangen na trok.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ie foto's van het lijk heeft gemaakt gezien je dan zelf nog zorgt voor bewijs ook..
NIet alle psychopaten zijn altijd even sterk toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Izaag het volgende:
[..]
Hoe naiefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Izaag het volgende:
[..]
Daarom snap ik die bekentenis ook niet. Nu hebben ze meteen een motief... Ook als het klopt snap ik niet dat hij bekend. Strafvermindering misschien, maar wat is dat nou waard als je toch in zo'n hel terecht komt. En mocht hij ooit nog vrijkomen, dan zal hij toch onmogelijk nog een leven kunnen opbouwen lijkt me.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Toch, die gevangenissen zijn natuurlijk vreselijk, ik gun het niemand ook niet Joran, maar ik denk dat Joran nú nog niet gemarteld is, dat komt namelijk sowieso uit en dat kan Peru zich op dit moment niet permitteren. Ik weet niet wat zo'n opmerking van Verhagen doet in dat land, maar martelen zullen ze (nog) niet gedaan hebben.
Stel dat hij dat wel gezegd heeft zouden ze dat niet naar buiten laten, want als die er echt ingeluisd is dan moet er voor gezorgd worden dat die gewoon opgesloten word en er geen bewijs van een complot is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee maar serieus, voor de mensen die echt geloven dat hij erin geluisd is, waarom heeft Joran daar zelf dan nog niets over gezegd? Hij heeft wel eerder gezegd dat hij onschuldig is, maar het meest logische lijkt mij dan ook om te laten weten aan de wereld dat hij er door zijn imago ingeluisd is.
Wtf?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik herhaal het bericht alleen maar die ik quote.![]()
Le-zen!
Voor deze verklaring krijgt hij 6 tot 20 jaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NIet alle psychopaten zijn altijd even sterk toch?
Maar goed, nu is het duidelijk. Hopelijk wordt ie voor minstens 35 jaar vastgezet en doen de Amerikanen er daarna nog 20 jaar bovenop.
Jorannetje.
Zullen wel uitzonderingsgevallen voor zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:28 schreef johan555 het volgende:
Oeps ik lees net dat je daar volgens de wet ook op borg tocht kan vrijkomen
Dacht ik ook al aan....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef davo1979 het volgende:
Even over het nieuws dat die flores op zijn pc heeft gekeken. Zou ze niet misschien foto's hebben gezien van het lijk van nathalie? Genomen met een mobieltje ofzo.
Ik zit maar te gissen.
Waar zou zij anders bang van moeten worden. Het lijkt meer dan logisch dat als er wat zou staan over die nathalie op de pc dat je dat in je moedertaal schrijft. Dus nederlands en aangezien die flores nou niet zo goed in nederlands is...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ie foto's van het lijk heeft gemaakt gezien je dan zelf nog zorgt voor bewijs ook..
Zou wel heel dom zijn van Joran.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:28 schreef johan555 het volgende:
Buitenlanders nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:28 schreef johan555 het volgende:
Dan ga je inderdaad al snel aan foto's denken... Of las ze misschien wat nieuwsberichten gewoon op het internet over Natalee? Aangezien het 5 jaar geleden was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:28 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Waar zou zij anders bang van moeten worden. Het lijkt meer dan logisch dat als er wat zou staan over die nathalie op de pc dat je dat in je moedertaal schrijft. Dus nederlands en aangezien die flores nou niet zo goed in nederlands is...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Wacht even hoor, de Joran die verondersteld wordt 5 jaar lang zijn bek te kunnen houden over de verdwijning van Holloway breekt binnen 24 uur bij de moord op een ander meisje? Apart.
Niet apart. De situatie is heel anders. Hier zit ie in de tang.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef Scorpie het volgende:
Wacht even hoor, de Joran die verondersteld wordt 5 jaar lang zijn bek te kunnen houden over de verdwijning van Holloway breekt binnen 24 uur bij de moord op een ander meisje? Apart.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:28 schreef Jane het volgende:
Btw, hoorde vanochtend op de radio dat hij zelf heeft laten weten dat de verhoormethoden barbaars zijn. Je hoeft niet per se medelijden met hem te hebben om toch te vinden dat hij een eerlijk proces moet hebben. Anders ben je zelf namelijk geen haar beter.
Jullie doen net of Joran een meesterbrein met een IQ van 160 is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:26 schreef cikolata het volgende:
[..]
Hoe naiefdat is precies wat psychopaten heel goed kunnen: manipuleren om hun zin te krijgen
Eens. Maar als hij toch al dacht te worden veroordeeld, dan levert dit toch een strafvermindering op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef Scorpie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |