damn helemaal geen een van wedstrijd van nl???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Correctie, 4 wedstrijden:
12 jun, 13:30 Zuid-Korea - Griekenland
13 jun, 16:00 Servië - Ghana
15 jun, 16:00 Ivoorkust - Portugal
17 jun, 16:00 Griekenland - Nigeria
En misschien komen er na de groepsfase nog wat bij.
Zitten wel wedstrijden bij waarvan de hoofdredactie gedacht moet hebben, "De enige die hier chocola van weet te maken is good old Evert"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
quote:
Geweldige wedstrijd was dat toenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:29 schreef -Willempie- het volgende:
2 jaar geleden was ie geniaal bij Turkije - Zwitserland geloof ik, iig die wedstrijd die een waterballet werd.
Worden die wedstrijden nog leuk om te kijken...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef Falco het volgende:
De NOS behandelt hem als een oud stuk vuil. Hij krijgt echt afdankertjes om te becommentarieren.
Gebeurde eerder ook met Hugo Walker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef Falco het volgende:
De NOS behandelt hem als een oud stuk vuil. Hij krijgt echt afdankertjes om te becommentarieren.
Waar vind je dit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wordt alleen maar slechter met Evertquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Worden die wedstrijden nog leuk om te kijken...
linkjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:29 schreef -Willempie- het volgende:
2 jaar geleden was ie geniaal bij Turkije - Zwitserland geloof ik, iig die wedstrijd die een waterballet werd.
kikooooooquote:
Jeroen Grueter was dat. Da's een goeie ja. Maar Evert is cult, dus mond dicht over hem!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:21 schreef Sjapoela het volgende:
Evert ten NapelOphouden met dat gelul en gewoon zeggen wie er aan de bal is, Zuid-Afrika- Mexico, ik weet niet wie daar de verslaggever was, maar das een fijne!
Hahaha op 2:21 hoor je Evert volgens mij "SNEIJDEEEEEEEEEEEEEEEER" roepen op de achtergrond.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde idee
[ afbeelding ]
Je hoort hem idd LOEP- EN LOEPZUIVER!~quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Hahaha op 2:21 hoor je Evert volgens mij "SNEIJDEEEEEEEEEEEEEEEER" roepen op de achtergrond.
Het is gewoon prachtig om te lezen http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napelquote:Op zondag 13 juni 2010 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Evert is gewoon echt de vetste commentator
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Radio-silence het volgende:
Straks weer even genieten van Evert..... ben benieuwd of er nog wat klassiekers uit hem komen![]()
Nog 30 minuten![]()
Wat een rasverslaggever!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Falco het volgende:
Die Evert wordt ook van hot naar her gestuurd door de NOS. Eerst Zuid-Korea - Griekenland in het zuiden van Zuid-Afrika, Port Elizabeth, doen en de dag erop helemaal naar het noorden in Pretoria de volgende pot doen. Tsjonge, wat een klasbak!
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Pulu het volgende:
Commentator is er volgens mij niet helemaal bij....het is gewoon 2x geel....met zijn doorgebroken speler...volgens mij is die lompe Evert die altijd alles verkeerd ziet
Idd baasquote:
De vuvezela's huilenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:41 schreef beertenderrr het volgende:
Het stadion kreunt, de vuvuzela's huilen
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef beertenderrr het volgende:
De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen
Wat een ongekende bazencommentatorquote:Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef beertenderrr het volgende:
De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen
Weer een legendarische uitspraak erbij voor de Evert ten Napel bingokaartquote:Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil niet geheel offtopic gaan, maar deze sfeer (vooral in het begin) >>>>> die kankertoetersquote:
Zo ziet ze er niet altijd uitquote:Op maandag 14 juni 2010 01:00 schreef DaggerOne het volgende:
De man zijn dochter![]()
[ afbeelding ]
TIEN MET EEN GRIFFEL!
Goede zaakquote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
Jammer dat hij zo weinig wedstrijden krijgt...
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
Dat vind ik dus ook, hij mag niet eens een Nederlandse wedstrijd voorzien van commentaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
We hopen op de 1/8e finale.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, hij mag niet eens een Nederlandse wedstrijd voorzien van commentaar.
niet klagen ouwe!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Sethje het volgende:
Ik heb me zo kapot geergerd aan die kut ten napel, hij spreekt elke zin uit alsof wat hij op dat moment gaat zeggen de quote van het wk zal gaan worden. Altijd maar op zoek naar superlatieven terwijl ze op dat moment totaal niet nodig zijn. Neem die penalty van Ghana, die gast neemt hem in principe superslecht, maar hij wacht gewoon op de keeper en schiet hem daarna lafjes in de andere hoek. Wat doet evert; JOHAN NEESKEEEEEEENS !!!!!11!!!!!!! wat een randdebiel zeg, het leek in de verste niet op een streep door het midden, hij nam hem gewoon binnenkant voet.
Waarom vind Evert het beroep van de verzorger van de vader van ghana en zichzelf belangrijker dan de wedstrijd?
arghquote:Op maandag 14 juni 2010 06:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo ziet ze er niet altijd uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is toch officieel gestopt dacht ik ?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef NJ het volgende:
van de wiki:quote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij is toch officieel gestopt dacht ik ?
quote:Op 29 maart 2009 werd bekend dat ten Napel stopt als commentator. Ten Napel zal nog wel op oproepbasis voor de NOS beschikbaar blijven, waardoor zijn stem niet helemaal van Radio 1 of de televisie verdwijnt. Hij gaat bijvoorbeeld nog een paar wedstrijden van commentaar voorzien op het WK Voetbal 2010 in Zuid-Afrika. Eerst was de bedoeling dat hij niet mee zou gaan. Maar uiteindelijk besloot Arno Vermeulen hem wel mee te nemen. Ten Napel mag ook nog een enkele maal in het avondprogramma van Jack van Gelder gaan zitten.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:38 schreef Witteveldroos het volgende:
Vandaag ons aller Evert tijdens Ivoorkust - Portugal!
DIE DROGBA WAT EEN RASPAARD IS HET TOCH OHOHOHOHOHHHHOOOOOOOO ROOOOOOOONAAALLDDOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:38 schreef Witteveldroos het volgende:
EEN KLEIN LISTIG MANNETJE DIE DECO. MAAR VOETBALLEN KAN DIE ALS DE BESTE. DAT WEET OOK ORANJE.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:38 schreef Witteveldroos het volgende:
17 juni Griekenland nog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:39 schreef Buitendam het volgende:
Is dit nu de laatste wedstrijd van ons aller Evert?
Oow Evert wat was deze weer mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Trekt sneller kaarten dan Lucky Luke zijn pistool!"
quote:Hij trekt sneller kaarten dan Lucky Luke zijn pistool.
Jijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:30 schreef Xanne het volgende:
Aaargh, weg met die klote Ten Napel, wat een fokking overdrijver en aansteller is dat.![]()
![]()
Hoeveel "legendarische" spelers en trainers kent die prutser wel niet?! Het doet me dan ook erg goed dat hij maar weinig wedstrijden krijgt.
Emotiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:30 schreef Xanne het volgende:
Aaargh, weg met die klote Ten Napel, wat een fokking overdrijver en aansteller is dat.![]()
![]()
Hoeveel "legendarische" spelers en trainers kent die prutser wel niet?! Het doet me dan ook erg goed dat hij maar weinig wedstrijden krijgt.
Limbofan!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:04 schreef Chooselife het volgende:
[..]
EEN KLEIN LISTIG MANNETJE DIE DECO. MAAR VOETBALLEN KAN DIE ALS DE BESTE. DAT WEET OOK ORANJE.
CRISTIANO RONALDO VAN MADEIRA. WAAR ZE ZON, ZEE EN STRAND HEBBEN. MAAR DAT WILDE DE KLEINE RONALDO NIET. DIE KOOS EEN VOETBAL VOOR ZN VERJAARDAG. EN EEN PAAR KICKSE.
OI OI OI. TOURE LAAT EVEN ZIEN WIE HIER DE BAAS IS. NET EEN UITSMIJTER. JIJ KOMT ER NIET IN VANDAAG.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef DitMoetIkEvenkwijt het volgende:
Net gekeken naar ‘Portugal – Ivoorkust’ en heb me wederom geërgerd aan het commentaar van Evert ter Napel. Op een gegeven moment kreeg een speler van Ivoorkust overduidelijk last van kramp. Ons aller Evert presteerde het om hier drie domme opmerkingen over te maken. “Ah, hij heeft een schop van een Portugees gekregen”. Je kon meteen zien dat dit onzin was. Na de herhaling zei hij: “Ah, zijn hamstring”. Inmiddels lag de speler met zijn benen in de lucht en drukte iemand op zijn voeten. Iedere voetbalkenner weet dat het dan kramp is. Vervolgens probeert hij zijn twee eerdere blunders te herstellen door uit te roepen: “Ah, een spierscheuring”. Alweer mis, Evert. Kramp is een plotse, onwillekeurige samentrekking van alle spiervezels van een spier. Hoe dom kun je zijn als commentator en wat heeft hij ongelofelijk weinig verstand van zaken. Als Evert sportief is betaald hij per direct al zijn ontvangen salaris over de afgelopen jaren terug aan de NOS, oftewel de belastingbetaler.
Net gekeken naar ‘Portugal – Ivoorkust’ en heb me wederom geërgerd aan het commentaar van Evert ter Napel. Op een gegeven moment kreeg een speler van Ivoorkust overduidelijk last van kramp. Ons aller Evert presteerde het om hier drie domme opmerkingen over te maken. “Ah, hij heeft een schop van een Portugees gekregen”. Je kon meteen zien dat dit onzin was. Na de herhaling zei hij: “Ah, zijn hamstring”. Inmiddels lag de speler met zijn benen in de lucht en drukte iemand op zijn voeten. Iedere voetbalkenner weet dat het dan kramp is. Vervolgens probeert hij zijn twee eerdere blunders te herstellen door uit te roepen: “Ah, een spierscheuring”. Alweer mis, Evert. Kramp is een plotse, onwillekeurige samentrekking van alle spiervezels van een spier. Hoe dom kun je zijn als commentator en wat heeft hij ongelofelijk weinig verstand van zaken. Als Evert sportief is betaald hij per direct al zijn ontvangen salaris over de afgelopen jaren terug aan de NOS, oftewel de belastingbetaler.
Voorlopig wel. Je moet toch ergens mee beginnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je je daarvoor speciaal aangemeld
!!!
Haters kunnen oprottenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:30 schreef Xanne het volgende:
![]()
EN DAT VAN ONZE CENTEN!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef DitMoetIkEvenkwijt het volgende:
Gast, donder op. Evert is een held.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef DitMoetIkEvenkwijt het volgende:
Evert is gewoon ook een domme knuppel, zelfde geldt ook voor die andere NL commentators.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef DitMoetIkEvenkwijt het volgende:
Het liefst hoor ik hem elke wedstrijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef dubidub het volgende:
Hij had BRA-PRK moeten voorzien van commentaar
HOHOHO DIE DEKSELSE KOREAANTJES TOCH
Nederlanders die vrijwillig naar Belgen gaan luisteren met hun kutaccent en zachte Gquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:20 schreef N1ck het volgende:
[..]
Evert is gewoon ook een domme knuppel, zelfde geldt ook voor die andere NL commentators.
Laatst had iemand bloed op zijn lip bij een wedstrijd, zegt de commentator: "Ow, volgens mij heeft deze persoon een bloedneus". Dan denk je echt wtf ben jij aan het kijken![]()
Gewoon op Belgie kijken, kan je tenminste lachen en krijg je neutraal commentaar
In ieder geval beter dan naar Nederlanders luisteren die het alleen maar over media nieuwtjes hebben en niet eens bezig zijn met de wedstrijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nederlanders die vrijwillig naar Belgen gaan luisteren met hun kutaccent en zachte G
Commentators zijn vaak goed op de hoogte. Ik persoonlijk vind die anekdotes altijd wel leuk om te horen. Tis dat of 3 minuten namen afgaan van spelers die de bal naar elkaar toespelen op het middenveldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef N1ck het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan naar Nederlanders luisteren die het alleen maar over media nieuwtjes hebben en niet eens bezig zijn met de wedstrijd
KAKA, KOMT ER NIET LANGS, WEER DIE DEKSELSE HORZEL PAK IL KIM IN ZN RUG!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef dubidub het volgende:
Hij had BRA-PRK moeten voorzien van commentaar
HOHOHO DIE DEKSELSE KOREAANTJES TOCH
Moet je dat nou zien en horen, zonder die vuvuzela'squote:
@ 05:20 .quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Moet je dat nou zien en horen, zonder die vuvuzela'sIk zou het bijna zijn vergeten. Ik wil ze terug, het gezang en gejuich
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, wat een deksels afscheid zal dat worden, hohohohooo met Nwankwo Kalou die klasbak van de Nigerianen, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Maar je moet altijd uitkijken met die dekselse Grieken, je kan zo van achter gepakt worden, typisch Grieks. Maar sol niet met de scheidsrechter, Aan de blik in de ogen van de scheidsrechter kun je zien dat hij de baas is op het veld.Hij trekt sneller een kaart dan Lucky Luke zijn pistool. en met die bal op dit toernooi weet je het maar noooit, Alsof de bal 100 graden is, de zwabberende Jabulani.
Ben wel blij dat ik verlost ben van die Vuvuzela's. Tjonge wat een herrie. De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen!
Vanaf dit theather neem ik afscheid, als ik een kampioen mag voorspellen zeg ik; Italie. Beren van kerels daar achterin de defensie. Met Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! Maar goed: je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Er loopt nog een Messi rond.Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
De messen zijn geslepen, maar het zal niet langer onrustig blijven in huize Ten Napel. Mijn lipmicrofoon kan in de kast, Hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog
De Zuid-Afrikanen zeggen altijd als ze groeten: "As die beste", dus vanuit Mangaung groet ik u: van die beste maar weer!
betaaldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef DitMoetIkEvenkwijt het volgende:
Als Evert sportief is betaald hij per direct
Klik eens op de link in de quotequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Leuk he Paul? Knippen/plakken van de FP.
quote:
Als je je een beetje inleest weet je dat vandaag zijn laatste wedstrijd isquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:12 schreef Komakie het volgende:
Evert ten Napel heeft echt zijn laatste wedstrijd op het WK gehad
Ohw foutje. Dan heb ik me in een dag vergist.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je je een beetje inleest weet je dat vandaag zijn laatste wedstrijd is
en hij zal vast nog wel een keer invallen oid
Hoezo? Ben nu wel benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Joeriii het volgende:
Als eerbetoon moet de NOS de wedstrijd Turkije - Zwitserland van EURO2008 nog een keer uitzenden. Toen was hij op z'n best
Dat was die met dat waterballet zeker?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Joeriii het volgende:
Als eerbetoon moet de NOS de wedstrijd Turkije - Zwitserland van EURO2008 nog een keer uitzenden. Toen was hij op z'n best
Yupquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was die met dat waterballet zeker?
- Een soort strafcorner, met of zonder variant. Hebben de Turken een Taeke Taekema? Eens kijken! (Zwitserland - Turkije 11 juni 2008 EK)quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef dubidub het volgende:
GODVERDOMME IK GA DE EERSTE 20 MINUTEN MISSEN KAN IEMAND DEZE OPNEMEN NET ALS TOEN NET DIE FERARIES
die stond niet op de kaartquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:08 schreef Brembo het volgende:
Als je thai wilt omduwen moet je eerst langs de apotheek!.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef DaggerOne het volgende:
ALS JE TAIWO AAN DE KANT WIL DUWEN MOET JE EERST LANGS DE APOTHEEK HOOR!
Het is ook een geweldige pot die hij mag verslaan....quote:
Snabbelkoning!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Geniale vent.Zit ook vaak bij TV Oost.
Ik geniet van zijn commentaar
Bij sparren, met die geile dochter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:21 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Snabbelkoning!
TV Gelderland loopt hij ook vaak rond!
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
Zei hij nou tot hier en niet führder?
kaloooooooooooooooooooooooooooooooooooouquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef KomtDatSchot het volgende:
katsuraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanis
sneijeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Mee eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef RedGuy het volgende:
Dat zijn geen Evert-waardige quotes jongens, het moeten echte one-liners zijn zoals alleen Evert ze kan maken.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef Xanne het volgende:
Wat een geweldig nieuws, zijn laatste wedstrijd ... eindelijk zijn we dan verlost van die ongelooflijke aansteller, die waardeloze prutser met zijn debiele taalgebruik en oh zo knullige vergelijkingen, die vreselijke mega irritante super OVERDRIJVER met die beroerde zeikstem van hem. Eindelijk, eindelijk!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef Xanne het volgende:
Wat een geweldig nieuws, zijn laatste wedstrijd ... eindelijk zijn we dan verlost van die ongelooflijke aansteller, die waardeloze prutser met zijn debiele taalgebruik en oh zo knullige vergelijkingen, die vreselijke mega irritante super OVERDRIJVER met die beroerde zeikstem van hem. Eindelijk, eindelijk!
![]()
![]()
Zanikerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:50 schreef Xanne het volgende:
![]()
![]()
inderdaad.....als ik eentje zou moeten uitkiezen om van de buis te laten verdwijnen is het wel die kletskous van een frank snoeks.....echt, die man is alleen maar bezig met het opratelen van de meest oninteressante niks met de wedstrijd te maken hebbende feitjes en verhalen echt zo irritant! dat lult en ouwehoert maar door maar veel relevants zit er niet tussenquote:
Maakt het uit, Evert zit aan de champagnequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooi dat z'n stem oversloeg bij die kans.
Maar hij mist wel veel hoor. Hij had niet eens door waarvoor die Griek geel kreeg.
Ja zeg dat niet...wel..quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, beste mensen, ik was me er eentje!
Godverdomme ich bin traurig.quote:
"Ooh, wat een goede bal van Messiquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Als Nederland toevallig de finale haalt krijg Frank Snoekshem zeker.
Evert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |